Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Abang Lian

by Hot bottom


Aku ingin berkongsi pengalaman menjalinkan hubungan intim dengan warga asing.

Sebelum ini aku kerja di di kilang biasa. Apabila mendapat tawaran bekerja di kilang pembuatan kereta di Rawang, aku terus bersorak gembira.

Dengan gaji aku yang tidak sebanyak mana, aku menyewa di rumah flat. Rumah flat itu pula dekat dengan kilang papan, memang tingkap rumah akan berhabuk. Huhhh, tension gila aku. Tambahan pula kawasan rumah memang ramai warga asing seperti Nepal, Bangla, Pakistan, Myanmar dan Indonesia.

Petang-petang, aku akan lepak di tepi tingkap sambil mengintai aktiviti mereka. Aku syok tengok tatu dan badan katang mereka, ditambah pula dengan peluh mereka. Memang seksi, kalah Neymar.

Ada mamat Myanmar ni, muka memang macam Suarez sikit. Dia bertatu di lengan dan berotot besar. Kote tak yah sebutlah, memang nampak besar walaupun dari luar seluar. Apabila tak tahan, aku akan amik telefon lalu tangkap gambar dia buat modal melancap.

Satu hari, aku dok usyar mamat tu tepi tingkap. Masa itu aku baru lepas mandi. Nasib aku memang baik kerana dia ada. Tengah sedap layan diri, tetiba telefon aku berbunyi. Apatah lagi, aku terus kelam kabut lalu tak sedar tuala pun turut tertanggal. Laki tu cuma tersenyum melihat aku tanpa seurat benang.

Malam itu, ribut kencang dan hujan mula turun di luar. Sewaktu aku baru hendak melelapkan mata, tetiba ada ketukan di pintu. Aku pun terkocoh-kocoh menyarungkan tuala dan pergi ke arah pintu. Rupanya mamat yang aku selalu usyar tu ada depan mata. Dia meminta maaf sebab kejutkan aku petang tadi. Lidah aku kelu dan aku cepat-cepat menjemput dia minum.

Menurut laki tu, nama dia ialah Lian dan dia sudah lama perasan aku dok usyar dia. Cuma aku berbohong mengatakan aku suka melukis pemandangan bila dia tanya nape aku suka duduk tepi tingkap.

Tiba-tiba, dia minta izin untuk tumpang toilet. Aku pun menunjukkan arah ke tandas. Sewaktu aku hendak menukar kain, tetiba dia jerit flush toilet rosak. Aku pun terus periksa.

Tengah aku duk tertonggeng-tonggeng periksa tandas, tetiba tangan dia merayap ke bontot. Dia cakap punggung aku comel. Kote aku dah menongkat dalam tuala. Tanpa menunGgu lama, dia membalikkan badan aku dan mata kami saling bertatap. Kami pun berciuman sambil bersaksikan hujan di luar. Dia menarik aku ke dalam bilik.

###

2 Gay Erotic Stories from Hot bottom

Abang Lian

Aku ingin berkongsi pengalaman menjalinkan hubungan intim dengan warga asing.Sebelum ini aku kerja di di kilang biasa. Apabila mendapat tawaran bekerja di kilang pembuatan kereta di Rawang, aku terus bersorak gembira.Dengan gaji aku yang tidak sebanyak mana, aku menyewa di rumah flat. Rumah flat itu pula dekat dengan kilang papan, memang tingkap rumah akan berhabuk. Huhhh,

hostel pekerja

Berikut merupakan pengalaman ringkas kehidupan aku di bandar kuching. Semoga cerita ini mampu memberikan kepuasan bagi anda.Aku merupakan ketua juruteknik di sebuah kilang papan. Gaji yang sedikit membuatkan aku terpaksa menginap di asrama pekerja. Walau bagaimanapun, pangkat aku yabg agak tinggi daripada pekerja lain membuatkan majikan memberikan aku dapat tinggal di rumah

###

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story