Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Asmaradana Bersama Model Majalah Maskulin Ogos 2014 - Ridzwan Shaarani

by Sanatta


Cerita ini adalah rekaan semata-mata berdasarkan fantasi saya yang meminati model lelaki macho yang dipaparkan di dalam majalah Maskulin bulan Ogos 2014 - Ridzwan Shaarani.

Sesekali aku menjeing ke arah susuk lelaki gagah yang sedang bersenam di sebelah aku. Wajahnya tampan persis model dan susuk tubuhnya yang kekar, berotot dan tegap itu amat menggiurkan. Ketika itu ku lihat dia hanya mengenakan singlet putih dan celana jeans sendat yang jelas menampakkan susuk tubuhnya yang memang seksi. Sememangnya aku dah lama memerhatikan si dia sejak kemunculannya dalam majalah "Maskulin" edisi Ogos 2014 dalam segmen "Hots & Tips". Sejak daripada itu aku mengenali namanya - Ridzwan Shaarani yang memang sepadan dengan orangnya. Berkulit sawo matang dan berkumis nipis, Ridzwan memang seorang yang manis dan kacak kalau dikutkan.

Selepas aku selesai bersenam, aku terus bergerak ke arah ruang mandi yang disediakan dan sambil aku sedang asyik mandi di situ, aku terdengar bilik mandi sebelahku dibuka pintunya lalu aku mengintai melalui celahan pintu. Masya-Allah, rupanya lelaki idaman aku yang sedang masuk untuk mandi. Aku perhatikan setiap perbuatannya sehingga dia melepaskan celana jeans sendatnya dan diikuti dengan boxer hitam miliknya. Memang tidak dapat disangkal, koneknya memang besar dan panjang. Mungkin mencecah 7 inci dan kepala cendawannya mengembang setiap kali dia mengurutnya. Aku menjadi tak keruan dan semakin ghairah melihat aksi si dia sedang mandi.

Setelah Ridzwan keluar dari bilik mandi itu aku jadi tak tentu arah. Sering dibayangi tubuh badannya yang berotot kekar dibasahi air dan aksinya mengurut konek tadi cukup membuatku bernafsu. Ridzwan memang lumayan tubuhnya. Punyai otot dada yang cukup kekar dan menonjol dengan puting susunya yang tegang dan kenyal. Otot perutnya mempamerkan bentuk 6 pack yang digilai ramai dan otot lengan beliauu sudah tentu membuatkanku cair. Namun wajahnya yang tidak pernah lokek dengan senyuman itu yang sering membuat keimananku goyah.

Suatu hari ketika aku mahu pulang dari gym tersebut yang terletak lebih kurang beberapa kilometer dari rumahku, aku terserempak dengan Ridzwan kembali. Aku jadi tak keruan namun beliau mempamerkan sikap ramah yang luarbiasa dan memperkenalkan dirinya. Dia mengajak aku ke kafe berhampiran dan berborak sambil minum-minum. Aku tersenyum melihat telatahnya yang cukup ramah dan mesra dan sesekali aku cuba memegang tangannya namun dia sering menepis. "Janganlah, geli tau." Aku jadi malu sendiri dan aku mencari jalan untuk menjadi lebih intim dengannya.

Sepanjang petang itu kami berborak berkenaan diri masing-masing dan aku turut bercerita mengenai penampilannya dalam majalah "Maskulin" yang ku kira sangat seksi. Ridzwan tersenyum mendengar pujianku dan hanya mengucapkan terima kasih. Dia mengajak aku ke rumahnya untukl sambung berborak memandangkan beliau tinggal berseorangan di rumah teres bujang beliau di kawasan berdekatan. Aku tersenyum puas. Akhirnya kami punyai privasi untuk membawa hubungan ini lebih jauh. Aku mengikutnya menaiki kereta Proton Preve miliknya dan sesampainya di rumah beliau kami terus lepak di ruang tamu.

Di situ aku melihat majalah Cosmopolitan di mana di dalamnya terdapat photo spread beliau sedang shirtless di dalamnya. Seksi sekali. Ketika itu Ridzwan sedang membancuh kopi untuk kami berdua. Mengenakan singlet hitam ketat dan celana jeans biru lusuh sendat, beliau nampak seksi sekali. Setibanya beliau di ruang tamu, beliau terus merebahkan diri di sofa sebelahku lalu menghirup udara. Aku sangat cuak berada di sebelahnya kerana nafsuku sedang bergelora.

Aku mendekatkan diri dengannya lalu meletakkan tanganku kearah kelangkangnya. Ridzwan terkejut lalu bingkas bangun. "Eh, kenapa ni?" Aku senyum melirik lalu mendekatkan diri kembali sambil memegang tangannya, mengajaknya duduk kembali. "Abg Ridz jangan risau, saya nak rasa satu malam jer." Aku merayu tanpa segan silu. Dia kelihatan terkejut dan menggelengkan kepala. "Tapi Abg bukan gay!" Memang la, aku tahu benda tu. Aku memujuknya kembali, "Dengan saya abang tak perlu risau kalau mengandung kan?"

Taktik mujarab. Akhirnya Ridzwan akur dan menanyaiku kembali, "Az nak seks dengan Abg ke?" Aku seperti melonjak keriangan. Aku bercanda kembali, "Abang pernah kene hisap tak?" Beliau menggeleng kepala lalu aku kembali mendekatkan diri dengannya dan menarik singletnya ke atas, lalu membuangnya ke sofa berhampiran. Aku bingkas menanggalkan pakaianku sehingga tiada seurat benang pun tinggal. Ridzwan kelihatan terpana melihat keberanianku. Aku membantu beliau menanggalkan seluar dan boxernya lalu tersergamlah batang yang ku idami selama ini.

Air mazi telah banyak menitik keluar dari lubang kencing beliau dan ianya tengah separa tegang. Aku menjilat kepala takuknya yang mengembang itu lalu kedengaran keluhan-keluhan dari mulut Ridzwan. Matanya terpejam dan bibirnya diketap seakan-akan menahan kegelian yang amat. Akhirnya aku kulum keseluruhan zakarnya dan terasa sesak juga nafas sebab ia begitu panjang dan tebal dan memenuhi seluruh rongga mulutku. Ku lihat dadanya turun naik menahan kesedapan dan aku meneruskan kulumanku dengan lebih galak hingga terangkat-angkat punggung beliau.

Selepas puas mengulum konek beliau, aku menarik beliau ke ruang kamar tidur beliau dan sesampai kami di sana, aku merebahkan diri ke atas katilnya sambil memberikan pose erotis, melentikkan punggungku ke arahnya. Dia diam terkesima, barangkali baru pertama kali main dengan jantan lalu aku menariknya ke atas katil. Zakar kami berdua bergeselan dan terasa begitu asyik sekali. Dia merebahkan dirinya ke atasku dan aku mengambil peluang ini untuk mengulum puting susu dan menjilat dada beliau yang pejal itu. Aku bergerak ke atas dan melumat bibir beliau yang dan Ridzwan mengulum lidah yang ku jelirkan ke dalam mulutnya.

Akhirnya, Ridzwan tewas dengan nafsu lalu mengangkatku dan menindihku kembali di atas katil sambil menciumku dengan ghairah. Aku dirangkul kemas olehnya dan aku memautkan kakiku pada pinggangnya, seolah-olah tidak mahu melepaskannya lagi. Waktu itu perlahan-lahan beliau memasukkan zakarnya ke dalam lubang nikmatku dan ia terasa begitu sakit kerana lubangku yang sempit dibandingkan dengan saiz zakarnya yang lumayan. Aku terasa senak dan sakit sewaktu buah pelirnya menerobos masuk lubangku dan terasa perit bila dia perlahan-lahan memasukkan kesemuanya ke dalam. Betul-betul mengenai G-Spot aku dan sewaktu dia menegangkan zakarnya dalam lubangku, terasa ngilu yang amat.

Ridzwan mendesah dengan ghairah dan memulai permainan sorong tariknya. Aku mencengkam badannya berpaut dengan kuat menahan kengiluan yang ku rasai mulai bertukar nikmat. Beliau kembali melumat bibirku dan menciumku sebuas mungkin, meninggalkan gigitan-gigitan cinta di leher, perut, dada dan bahuku. Puting ku juga digigit berterusan dan sambil itu dia selalu mencubit manja putingku ketika dia sedang ganas menikamku. Aku memeluk belakangnya yag berkepak itu dengan kemas dan menjilat lehernya yang licin oleh peluh itu. Tanpa ku sedari, Ridzwan mengangkat aku dan kali ini dia tidur terlentang sambil menikamku dari bawah. Dengan kemas, tangan sasanya me melukku dari belakang dan menindihku rapat ke badannya.

Sambil Ridzwan buas menikamku, tangannya tak lekang dari mengocok batangku yang sedang menegang itu. Akibat kocokannya yang padu dan mengasyikkan akhirnya aku tewas dalam pelukannya dan memuntahkan berdas-das air mani membasahi tubuh kami berdua. Dia memalingkan ku kembali dan mencium seluruh tubuhku. Tubuh putihku diratah serakus mungkin hingga penuh dengan kesan gigitan cinta. Aku menyilangkan kaki ke badan beliau dan aku dirangkul sekuat mungkin oleh Ridzwan sambil beliau dengan padu menujah ke dalam lubang nikmatku. Aku mengemut sebaik mungkin dan ku terasa tubuh beliau memggigil. Batangnya terasa berdenyut-denyut di dalam diriku dan ketika beliau menikamku dengan lebih dalam, Ridzwan meraung namaku dan memuntahkan air mani yang begitu banyak dalam duburku.

Ku tenung wajahnya yang sedang terpancut kesedapan itu lalu kucium dengan penuh berahi dan beliau membalas kucupan itu dengan erangan-erangan yang aku tak akan lupakan. Aku ingatkan permainan ini sudah tamat namun Ridzwan kembali memelukku dan menindihku kembali ke atas katil lalu meratahku sebuas mungkin. Menambah gigitan cinta yang sedia ada di badanku. Aku menolaknya dan memulakan meraba susuk tubuhnya yang sasa itu. Ku jilat dan ku cium dadanya yang pejal hingga ke ketiaknya yang penuh dengan bulu lebat itu dan perut 6 pack milik beliau yang berotot itu.

Aku berterusan membelai dadanya yang pejal berotot itu sambil dia melancapkan konekku yang semakin berdenyut-denyut. Aku terasa begitu khayal dan terpancut sekali lagi, lalu air maniku membasahi tubuh Ridzwan yang basah oleh keringat itu. Kami bertarung memuaskan nafsu serakah kami sekali lagi sambil bermandian keringat yang bercucuran jatuh dari wajah dan tubuh kami. Aku jilat setiap titik keringat yang bercucuran dari wajah dan tubuh beliau dan kami berpelukan erat sambil beliau berterusan menikam aku semula dengan sebuas mungkin.

Ku lihat kemudian tubuhnya kejung dan pelukannya semakin erat. Ku rasakan perubahan pabila dayungannya semakin padu dan dalam lalu ku cengkam tubuhnya dan merangkul kemas di pinggangnya lalu dia meraung namaku, sambil disudahi dengan pancutan-pancutan panas dalam duburku. Kami keletihan. Ridzwan rebah dalam pelukanku dan batangnya masih di dalam juburku. Indahnya persetubuhan ini! Akhirnya keterunaan aku diragut insan ku kagumi selama ini. Begitu banyak benih bunting yang berhamburan dalam duburku. Setelah kami rehat sebentar, aku mengganasi batang beliau kembali.

"Dah, Az jangan. Abang dah tak larat!" Tapi batangnya seakan mahukan lagi. Lalu aku mengulum kembali sebelum Ridzwan meledakkan air maninya ke dalam mulutku. Aku telan semua sisa kelelakian beliau. Indahnya bersamamu.

###

1 Gay Erotic Stories from Sanatta

Asmaradana Bersama Model Majalah Maskulin Ogos 2014 - Ridzwan Shaarani

Cerita ini adalah rekaan semata-mata berdasarkan fantasi saya yang meminati model lelaki macho yang dipaparkan di dalam majalah Maskulin bulan Ogos 2014 - Ridzwan Shaarani. Sesekali aku menjeing ke arah susuk lelaki gagah yang sedang bersenam di sebelah aku. Wajahnya tampan persis model dan susuk tubuhnya yang kekar, berotot dan tegap itu amat menggiurkan. Ketika itu ku lihat dia hanya

###
Popular Blogs From MenOnTheNet.com

Please support our sponsors to keep MenOnTheNet.com free.

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story