Author Profile

MenOnTheNet.com Erotic Stories

Author 14 Stories

Akubottommelayu

Akubottommelayu has submitted 14 original stories to MenOnTheNet.com's Gay Erotic Stories. His original stories include:

Visit Cocky Boys

Abang M

Jam menunjukan pukul 9.15 malam, aku mematikan enjin kereta dan keluar untuk hisap rokok. Tujuan aku ke tasik ni saje nak lepaskan tekanan, sambil aku melayan handphone, ada sebuah kereta parking disebelah kereta aku, keluar seorang abg yg memang taste aku, dia pun menyalakan rokoknya sambil senyum padaku. Beberapa ketika dia menghampiri ku, kami berbual, aku memanggilnya abg m. Abg m...

Abang Maidin

Aku mengenalinya melalui laman chat untuk gay, dari chatting kami dia sudah berkahwin dan mempunyai 4 orang anak, dia bekerja sebelah petang, so sebelah pagi dia free dan jemput aku ke rumahnya. Lepas tiga hari berchatting, kami berjanji untuk berjumpa pada hari isnin jam 9 pagi di rumahnya.Dari plan yg di bagi, aku dapat mencari rumahnya, bila dah sampai depan pagar rumahnya, dari...

Abang Zack teksi

Adik free tak? Itulah sms abg zack pemandu teksi itu kepada ku, aku terus menelefon abg zack, kami berbual sebentar dan dia berjanji nak datang ke apartment ku nanti. Aku pun menyiapkan tuala dan kain pelekat untuknya mandi dan pakai, aku sengaja memilih kain pelekat berwarna putih jalur kelabu, mesti sexy nanti bila abg zack sarungkan dan menaikan nafsu ku.Jam menunjukkan pukul 2.50...

Abg Din jiran ku

Abg din adalah jiran sebelah apartment ku, beliau seorang pegawai kerajaan, berusia lewat 40 an, berkahwin dan mempunyai 4 org anak, isterinya kak leha adalah seorang guru. Perhubungan aku dengan abg din agak baik, kami selalu ke surau bersama dan berbual2 bila masa lapang. Aku menyenangi mereka sekeluarga. Abg din ni kalau di rumah sentiasa berkain pelekat, kekadang berbaju kekadang...

Abg Din jiran ku part 2

Hari berlalu, perhubungan ku bersama abg din menjadi lebih rapat. Kami kerap bersama bila masa mengizinkan. Perhubungan aku dengan keluarga abg din juga menjadi rapat, kak leha senang dengan kehadiran ku dalam keluarganya sehingga sedikit pun tidak menimbulkan syak wasangka. Pada suatu hari abg din menyatakan yang dia ada kursus selama 2 malam di port dickson dan akan bermalam di avillion...

Aku dan Pak Man, ayah tiriku

Hari ini adalah hari bahagia untuk ibuku, ibuku berkahwin lagi setelah menjanda hampir 10 tahun. Lelaki yang berjaya menawan hati ibuku adalah Sulaiman seorang duda kematian isteri, bekas seorang askar yang kini bekerja sendiri, beliau membuka kedai gunting rambut selain mempunyai beberapa rumah sewa. Orangnya sederhana, berusia lewat 50an, berjanggut dan berperut boroi, rupanya handsome...

Aku dan Pak Man, ayah tiriku part 2

Hari berlalu kemesraan ku teserlah dengan pak man, aku puas bila melihat pak man berpelekat di rumah. Ibuku juga gembira melihat kemesraan ku dengan ayah tiri ku. Selepas 6 bulan hidup bersama, ibuku mengikuti rombongan menghantar pengantin keselatan tanahair, 2 malam katanya, so aku tinggal berdua dengan pak man.Aku tak menduga yang sesuatu bakal terjadi antara aku dengan ayah ku....

Buruh Indon

Berdekatan dengan apartment aku sedang rancak dijalankan projek perumahan baru, dan seperti biasa ramai org2 indon yg bekerja di situ. Selalu juga aku bertegur sapa dgn abg sorang ni di kedai makan berhampiran. Suatu hari dia menengur ku dan bertanya apa aku tidak sihat kerana melihat aku berjalan terjungkit-jungkit, aku kata kaki aku sakit, jatuh semalam masa aku bersenam mungkin...

Buruh Indon Part 2

Seminggu selepas peristiwa aku mengurut dengan abg dino aku rasa nak mengulanginya lagi, aku sms abg dino bertanya samada dia free malam ni aku nak mengurut lagi, sms aku dibalas serta merta,...

Buruh Indon Part 3

Masa berlalu begitu cepat, selepas sebulan dari malam abg dino dan abg joko bermalam di rumahku, aku menerima sms dari abg dino yg menyatakan lagi seminggu mereka akan berpindah ke johor kerana projek disini hampir selesai. Aku yg baru pulang dari outstation agak kecewa, tapi apakan daya itu kerja dia org. Aku bernekad mahu mengulanginya, aku menelefon abg dino menanya boleh tak dia dan...

Malam minggu yang indah

Hari ini ialah hari sabtu, aku terasa ingin nak berhibur di kelab, maklumlah malam minggu, esok cuti, jadi aku mengambil keputusan untuk menuju ke kelab gay yang terletak di kawasan bukit bintang. Aku menggunakan perkhidmatan awam ke sana, malas pula rasa nak memandu, lebih kurang pukul 11 aku memasuki kelab itu, suasana masih tidak sibuk kerana terlalu awal agaknya, aku melihat gelagat...

Pakcik Hamzah

Setelah penat bekerja aku mengambil keputusan untuk pergi bercuti, hari yang dinantikan menjelang tiba, aku memecut kereta ku keluar kota, destinasi aku kali ini ialah Kuala Terengganu. Perjalanan yang mengambil masa lebih kurang 5 jam akhirnya sampai ke penghujung. Aku tiba di KT pukul 2 petang, setelah urusan check in selesai, aku pun menuju ke bilik ku, bilik yg menghadap laut china...

Percutian yang tak disangka

Pagi ini aku terus memandu ke pantai timur cadangnya nak bercuti utk sehari dua nak merehatkan badan dan minda, setelah lama tidak bercuti. Kereta ku menghala ke sebuah perkampungan di mana aku mahu mendapatkan urutan kampung, akhirnya aku sampai juga ke destinasi, jam menunjukan pukul 11 pagi, aku berada di depan rumah tukang urut tersebut, sebuah rumah kampung yg agak jauh dari jiran...

Semalam bersama pakcik kota bahru

Seperti yang dijanjikan aku berlepas menaiki pesawat terakhir ke kota bahru untuk berjumpa dengan kawan ku yg juga seorang plu disana. Sebaik sahaja keluar dari pesawat aku pun on kan handphone aku untuk call kawan aku ni yang berjanji nak pick up aku di airport, belum sempat aku mendail, aku terima sms darinya yang menyatakan dia tak dapat ambil aku sebab ada emergency ( hal keluarga ),...