Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Aku dengan Uda

by Zaharudinj


Malam tu aku hujan lebat. Sejuk pulak tu. Biasanya aku tidur dengan dia kat depat TV tapi malam tu sebab sejuk sangat, aku pun masuk dalam bilik sama-sama dengan dia. Kat rumah dia memang tak ada ramai sangat orang tapi cukuplah untuk aku katakan yang aku memang suka sangat tidur kat dalam bilik sama-sama dengan dia.

Lebih kurang pukul 2 pagi, aku tengok dia tengah tidur meniarap. Apa yang menariknya adalah, dia ni kalau dah tidur, memang tak sedar diri langsung. Itu yang aku suka tu sebab aku boleh buat apa yang aku nak kat dia masa dia tengah tidur. Malam tu dia tidur dengan hanya berpakaian seluar pendek dan t-shirt.

Aku nampak, tengah dia tidur meniarap tu, dia menekan-nekankan koneknya kat bantal peluk dia. Ishk... kalaulah yang dia peluk tu aku, memang selesa betul. Mesti batang konek aku yang jahat ni mencanak naik sampai ke pagi. Bila aku tengok dia tengah tekan-tekan konek dia tu, aku pun apa lagi, naiklah stim. Dalam kepala otak aku, aku fikirkan benda yang bukan-bukan dan yang jahat-jahat belaka. Aku tau dia ni memang jenis yang straight tapi aku tak tau pulak kalau dia boleh dicuba.

Bila dia buat macam tu, aku pun mengambil langkah seterusnya. Aku cuba masukkan tangan aku kat tempat yang dia tekan konek dia tu. Wow! Besar gak batang konek dia tengah stim tu. Sambil tu dapat jugaklah aku merasa dia tekankan konek dia atas tapak tangan aku. Apa aku nak buat lagi ek?

Masa tu pulak aku masih lagi tak berani nak buat apa-apa. Aku cuba gak tarik seluar dia ke bawah sikit. Aku nak tengok konek dia yang sebenar. Macam tau-tau pulak dia yang aku nak tengok konek dia. Tak lama lepas tu, dia pun menukarkan posisinya ke kedudukan terlentang. Dia masih lagi tidur masa tu. Inilah peluang aku. Aku tarik bantal peluk tu dan letakkan di sebelah dinding. Perlahan-lahan aku tarik seluar dia ke bawah sampai ke peha. Tiba-tiba... konek dia melompat keluar. Tak pakai seluar dalam rupanya budak ni. Memang betullah dia ni memang nak kena dengan aku.

Aku beranikan diri untuk memegang konek dia tu. Panas. Besar. Gemuk dan keras. Tangan aku pulak mula melancapkan dia. Mula-mula perlahan tapi lepas tu semakin lama aku semakin galak. Semakin laju aku lancapkan konek dia tu. Tiba-tiba dia mendengus kuat dan serentak dengan itu, dia pun memancutkan air mani dia dengan banyaknya. Walaupun aku tak pegang dengan kuat, tapi pancutannya memang power sampai memancut-mancut kat t-shirt dia. Apa aku nak buat sekarang? Bau air mani dah semakin kuat kat dalam bilik tu. Aku pun capai tuala mandi yang tergantung dekat dengan aku dan aku lapkan konek dia yang berlender dengan air mani tu. Macam mana dia boleh tak sedar lagi masa tu pun aku tak tau sampai aku lap bersih pun dia tak sedar lagi.

Air mani yang terpancut kat baju dia pun banyak tapi aku tak lap. Yang itu aku punya lah. Jilat habis sampai basah baju dia. Lepas dah bersih semua air mani tu, aku pun lapkan dengan tuala.

Sekarang giliran aku pulak. Aku pun bangun dan berdiri atas katil dan mengangkang. Kedudukan dia di bawah kelengkang aku.

Aku pun melancap sambil membayangkan dia yang melakukannya pada aku. Tak lama lepas tu aku pun memancutkan air mani aku atas badan dia dan atas konek dia. Basah lagilah konek dan baju dia. Lepas tu aku pun jilat semua air mani aku yang ada kat konek dan baju dia. Aku dah semakin berani sebab dia memang tak sedar apa yang aku buat kat dia masa tu. Dah selesai semuanya, aku pun lapkan mana-mana yang basah kena air liur aku dengan tuala sebab air mani habis dah semua aku jilat.

Semuanya dah selesai. Aku pun tarik semula seluar dia dan selimutkan dia. Hujan pun dah berhenti dan tengah tinggal sejuknya je. Malam tu aku ulang lagi sampai 3 kali aku pancut dan dia pulak 2 kali aku lancapkan dengan cara yang sama. Lepas tu aku pun kepenatan. Lebih kurang pukul 5 pagi barulah aku tidur sebab aku dan terlalu penat. Nasib baik tak kerja paginya. Kalau tak, tak dapatlah aku kepuasan dan kenikmatan yang macam aku rasakan malam ni.

>>> ada sambungannya >>> email aku kalau nak tau cerita selanjutnya


###

2 Gay Erotic Stories from Zaharudinj

Aku dengan Uda

Malam tu aku hujan lebat. Sejuk pulak tu. Biasanya aku tidur dengan dia kat depat TV tapi malam tu sebab sejuk sangat, aku pun masuk dalam bilik sama-sama dengan dia. Kat rumah dia memang tak ada ramai sangat orang tapi cukuplah untuk aku katakan yang aku memang suka sangat tidur kat dalam bilik sama-sama dengan dia. Lebih kurang pukul 2 pagi, aku tengok dia tengah tidur meniarap. Apa yang

Aku dengan Uda, Part 2

Jumaat, 31 Ogos 2001. Malam Sambutan Kemerdekaan Malaysia. Malam ni aku dengan member aku merayau seluruh kawasan tempat tinggal aku. Uda pulak sibuk dengan kengkawan dia menunggang motorsikal dengan bendera terikat kat belakang motor masing-masing. Lantak koranglah nak buat apa. Uda malam tu tak balik pulak ke rumah tapi dia pergi ke rumah aku. Rumah aku memang jauh sikit dari rumah

###

Web-04: vampire_2.1.0.01
_stories_story