Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Pertama Kali Haji Isa bersama Ustaz

by Jai


Kisah ini hanya lah rekaan semata-mata, kalau ada pun yang berkaitan dengan yang hidup mahupun mati, itupun hanyalah kebetulan.

Pertama Kali Haji Isa bersama Ustaz

Seperti kebiasaan bagi Ustaz Omar untuk pergi ke rumah Haji Isa untuk mengajar anak-anak dia yang baharu berumur 5 dan 2 tahun untuk mengajar mengaji. Haji Isa ini baru aje kahwin dengan isteri dia selama 6 tahun pada umr mereka yang muda. Sekarang Haji Isa sudah pun mencapai 29 tahun dan agak kacak orang dia. berkulit putih gebu dan mempunyai ketinggian mencecah 5 kaki 9 inci. Badan dia tegap dan agak berkental hasilan dari 3 kali seminggu kat gym. Berkumis dan berjanggut kemas dan rapi. Tetapi baru-baru ini, isteri dia terpaksa meninggalkan dia dan anak-anak nya atas kerana kerja. Isteri dia terpaksa meninggalkan mereka selama 2 tahun dan pergi kursus keluar negara. Atas pemergian isteri dia, Haji Isa merindui akan sentuhan dan ‘lubang’ isteri dia. jadi Haji Isa mencari jalan keluar untuk melepas kan tekanan di konek dia dengan bahan-bahan lucah yang didapatinya di laman Internet. Setiap malam sesudah Haji Isa menghantar anak-anaknya kat bilik tidur mereka masing-masing, Haji Isa akan masuk kedalam bilik tidur nya dengan membawa laptop dia. diatas katil tidurnya dia akan mula membuka setiap satu laman web lucah untuk ia melacap. Hinggalah satu masa, ia menemui nafsu seks dalam dirinya yang dia fikir tidak akan terjadi kepadannya yang telah berkahwin. Haji Isa telah terklik akan laman web yang berunsurkan aksi-aksi hangat GAY. Setiap bangsa dari pelusuk bumi, Orang Putih, Arab, Cina, Thailand, Afrika akan di lacap nya. Pelbagai warna konek yang ada membuatnya terangsang. Apatah lagi konek-konek orang Asia, yang dia amat minati. Begitulah aktiviti terbaru Haji Isa setelah menemui rangsangan nafsu yang terbaru untuknya.

Seperti biasa setiap malam jumaat, Ustaz Omar yang di jemput oleh Haji Isa ke rumah nya akan datangdan mengajar anak nya mengaji. Sebelum Haji Isa menemui nafsu seksnya terhadap jantan, Haji Isa tak terfikir akan Ustaz Omar dalam fikiran. Hanya sekadar seorang Ustaz yang datang nak mengajar mengaji. Tetapi setelah tu, fikiran nya mulai fikir yang bukan-bukan. Seperti biasa, Ustaz Omar akan dijemput Haji Isa masuk ke dalam rumah nya dan duduk kat bilik tamu dia sementara anak-anaknya bersedia untuk mengaji. Haji Isa pun mendegani Ustaz duduk kat bilik tamu. Haji Isa mula menentang akan susuk tubuh Ustaz Omar yang sederhana tetapi tegap tu. “eem…oleh tahan juga Ustaz Omar ni, walaupun gelap warna kulit dia…pasti begitu warna kulit tubuh badan nya. Emm…sekitar konek dia bagaimana ya? Ustaz? Kalau ustaz menjaga ke semak dia? pasti konek dia besar ni walaupun sederhana badan dia. kalau dia kat ranjang bagaimana ya? Liar? Jinak? Hehehe pasti liar ni…lagipun umur dia kan baru 28, muda masih tu” mata Haji Isa menentang Ustaz Omar tapi hatinya terkata-kata. Pelir Haji Isa dalam seluarnya mulai menegang dan bangun. Ustaz Omar sedar yang Haji Isa menentang dia semacam aje, tapi dia tak endah akan semua tu lalu dia pura-pura menyemak akan muqaddam, menyemak dimana anak-anak Haji Isa berhenti mengaji minggu lepas. Tak lama daripada tu sampailah kedua anak-anak Haji Isa.

Hampir sejam Ustaz Omar tu menghabiskan masa dia mengajar mengaji dengan kedua anak Haji Isa. Setelah tu, Haji Isa seperti biasa akan menghidang sajian yang sederhana.

“baru habis ye pak? Baru mandi?” ustaz Omar tegur Haji Isa setelah nampak bahawa rambut dia basah.

“ye ustaz baru mandi malam,” jawap Haji Isa, “aduh…nasib baiklah dia tak tahu yang aku baharu aje lacap pasal dia dalam bilik air ku tadi” ujar nya lagi di dalam hati. Lepas tu sambil mereka berdua minum dan makan kuih yang disediakan oleh Haji Isa, mereka berdua bersembang-sembang. “ustaz…ustaz ni pandai tak beri mandi (berubat) orang?” tanya Haji Isa kepada Ustaz yang perlahan-lahan menyirup air the dari cawan nya. “bisa, sekadar berubat yang penyakit biasa aje bisa. Kalau yang ada makhluk-makhluk mengacau semua tu agak susah untuk saya buat pak” jawapnya. “oh tak, penyakit biasa saja. Kalau begitu esok ustaz dapat datang kesini untuk berubat kan orang.” Kata Haji Isa lagi. lalu setelah Ustaz Omar selesai minum, dia minta diri dan meninggalkan rumah Haji Isa.

Pada tengah hari ke esok kan nya, Haji Isa telah menghantar anak-anak nya ke rumah nenek mereka dengan alasan yang Haji Isa ada meeting dengan client malam tu. Setelah tu ia pun menyiap dirinya akan kedatangan Ustaz Omar selepas waktu isya’ nanti. Sambil dia menunggu tu, sering juga beberapa perkara bermain-main di kepala dia. “sempat ke aku nak merasa konek ustaz ni? Nanti-nanti habis aku di hentam dia. atau dia terus keluar pintu tu” Haji Isa tak menentu duduk kat bilik tamu dia. masa tu dia hanya mengenakan kain pelikat serta baju singlet. Tunggu punya tunggu, sekitar pukul 9 malam tu baru lah Ustaz Omar tiba kat rumah Haji Isa.

Seperti biasa ia akan di jemput masuk oleh Haji Isa, “lama saya tunggu Ustaz tadi, ke mana Ustaz?” tanya Haji Isa kepada Ustaz yang baharu melangkah masuk rumah Haji Isa.

“maaf pak, saya baru selesai beri dakwah kat kampung seberang. Saya lupa hendak beritahu bapak hari kelmarin…emm…mana orang yang saya nak kasi mandi ni pak” Ustaz Omar menanya kepada Haji Isa siapa orangnya yang akan di beri mandi (nak berubat) “sayalah Ustaz” jurus jawap Haji Isa. “oh…bapak sendiri, emm…apa penyakit dia” Ustaz Omar agak terkejut sedikit yang Haji Isa ni nak berubat dengan dia. kerana selama dia mengajar anak-anak dia, tak pernah Haji Isa mengatakan sebarang penyakit yang dia hadapi. “macam ni Ustaz, baru-baru ni pak saya sering mengelami mimpi yang bukan-bukan. Boleh jugalah mengatakan yang mimpi yang aku alami tu merangsangkan nafsu syahwat saya, Ustaz. Saya tahu semua tu adalah permainan mimpi aje…kalau dapat ustaz bagi mandi aje untuk melindung aku dari semua tu dan nanti urut kan badan ku ada sengal-sengal sedikit kat belakang saya” Haji Isa menyatakan apa masalahnya yang mana dia langsung tak pernah mengelami semua tu. Ini adalah kerana dia ingin nak mengatur rancangan nya untuk menarik Ustaz Omar tu kedalam jurang aksi gay yang penuh kenikmatan yang maksima.

“oklah kalau begitu, mandi biasa dengan bacaan yang supaya melindung bapak aje, semua tu bisa dan senang aje tu pak…kalau takde apa-apa lagi…boleh lah bapak bersiap diri nak masuk ke kamar mandi” kata Ustaz sambil dia menanggalkan baju gamis putih dia dan topi haji yang putih tu dari kepala dia. tumpuan perhatian Haji Isa tatkala tu tertarik ke arah Ustaz Omar yang mana masa tu hanya mengenakan singlet putih dan seluar putih panjang. Kekacakkan dan susuk tubuh badan nya sekarang lebih ketara apabila ia menanggalkan baju gamis dia dan topi dia. bagi Haji Isa Ustaz Omar telah menjadi lebih kacak, mengiurkan dan merangsangkan. Nasib baiklah tatkala tu Haji Isa mandi hanya memakai kain pelikat kerana setelah tertawan akan aura kacak Ustaz Omar tu, tanpa di sedari dia konek nya perlahan-lahan menegang di bawah kain pelikat nya. Lalu Haji Isa pun membawa Ustaz ke bilik tidur nya dimana dalamnya ada bilik mandi nya sendiri. Ustaz Omar agak keberatan nak masuk bilik tidur orang lain.mereka berdua pun masuk ke dalam bilik mandi.

Habis lah badan Haji Isa basah kuyup setelah selesai di beri mandi oleh Ustaz Omar. “bapak pergi kering dulu, dan lepas tu baru boleh saya urut bapak” kata Ustaz sambil mengeringkan tangan nya dengan sekeping tuala yang di sediakan oleh Haji Isa, “saya tunggu bapak di bawah ye nak di urut badan bapak” “alah Ustaz, tak lah payah-payah nak tunggu aku kat bawah, kan sini pun boleh urut saya. Sini saja lah ustaz.” Kata Haji Isa memberhentikan Ustaz dari keluar dari bilik tidurnya, “lagipun sini…”sambung Haji Isa sambil membuka almari baju dia, “ada ku letak minyak urut kampung ku” dia keluarkan sebotol minyak urut dan beri kepada ustaz. Ustaz pun menyambut botol urut tu dari tangan Haji Isa dan duduk kat tepi katil dia.

Haji Isa pun tanpa malu dan juga sengaja nya menanggalkan singlet dia dan kain pelikat dia depan Ustaz Omar. Dia sengaja nak memainkan pandangan Ustaaz Omar dengan kebogelan dia. taklah lama sangat dia telanjang depan Ustaz, Haji Isa terus melilit kan sekeping tuala (yang mana agak kecil untuk dia) yang hanya mampu menutup dari pinggang dia hingga ke setengah atas paha dia. Ustaz agak terpegun akan pemandangan nya saat itu kerana selama ini dia tak pernah langsung merasakan perasaan yang di alaminya tatkala tu. Dia langsung tak pernah mellihat peha lelaki lain yang putih melepak bak pehaperempuan yang dalam iklan body lotion kat tv tu. Tuala yang dikenakan oleh Haji Isa pula agak kecil kerana setiap kali dia melangkah mendekati katilnya dimana Ustaz duduk menunggu dia, celah tuala tu akan terkeluar lah kepala pelir dia yang lembik, keungguan dan besar. Ustaz Omar agak terpegun dan terpesona akan kekacakkan kepala pelir Haji Isa yang terkeluar dari celahan tuala di pinggang dia tu. Lepas tu Haji Isa pun pergi berbaring (bertiarap) atas katilnya, “ok lah Ustaz, urut tia” katanya menyuruh Ustaz memulai mengurut badan nya.

Ustaz pun letak sejumlah kecil minyak urut ke tapak tangan nya lalu, menggosok dengan cara perlahan dan berhati-hati ke seluruh belakang badan nya. Ustaz Omar menggosok perlahan-lahan dengan menjalani tangan nya dari bahu Haji Isa dibawanya hingga ke bawah kat kawasan pinggang dia. setelah beberapa minit dia mengurut belakang badan Haji Isa, tiba-tiba Haji Isa menebalik kan badan dia dimana sekarang dia berbaring kat belakang dia. “kenapa bapak menebalik kan badan bapak, nak gosok kawasan perut ke?” ujar Ustaz Omar dengan terkejutnya apabila Haji Isa tiba-tiba menebalik kan badan dia. “emm…begini ustaz yang sebenarnya…” kata-kata Haji Isa nampak nya seperti berat nak keluar dari mulut dia, “ begini…baru-baru ni saya nampaknya…agak susah nak onani, kan isteri ku pergi berlayar dan aku khuatiri nanti dia balik nanti dan nak bermesra dengan aku, nanti aku tak mampu nak memuaskan nafsu dia.” kata Haji Isa dimana dia sekarang sedang duduk berlunjur dan kaki nya terbengkang sedikit membuat celahan tuala dia terbuka. “ waduh pak, masalah yang besar ni pak…saya belum lagi belajar mengurut pasal itu pak…emm” muka Ustaz terus berubah dan dia mula gelisah dan tidak tentu arah. “alah boleh lah, urut aje ni…” desak Haji Isa, tatkala ni dia terus membuka luas bengkang (spread) kaki dia membuat batang konek nya yang lembik muncul. Batang koneknya yang sepertinya tertanam di semak yang kemas dan rapi., “boleh lah Ustaz, begini…” Haji Isa ambik sebelah tangan Ustaz Omar yang masih terlekatnya minyak urut lalu di letak kan nya di batang konek nya. Lalu Haji Isa mengenggam kan tangan Ustaz kat batang Haji Isa dan mula menggerak kan perlahan-lahan dari bawah pangkal batang pelirnya dan bergerak ke atas ke kepala pelir dia. Haji Isa serta-merta terasa kerangsangan nya merayap ke seluruh tubuhnya apabila tangan Ustaz yang di dorongnya menggosok-gosok konek nya. Manakala Ustaz Omar agak belum kebiasaan dengan semua ini, memejam matanya dan mulutnya teerkumat-kamit berselawat bahawa semua ini sepertinya terlarang dan tersangat lah berbahaya untuknya.

Haji Isa sedar yang Ustaz tatkala tu memejam dan mulutnya terkumat-kamit. “hemm…mulutnya terkumat-kamit berselawat dan tangan nya pulak menggosok konek ku? dia ni suka ke tak” ujar Haji Isa didalam hatinya, “cuba aku lepas kan tangan ku yang ku dorong tangan nya menggosok konek ku” sambung nya. Haji Isa pun perlahan-lahan melepas kan tangan nya dan membiarkan tangan Ustaz sendiri melacap kan konek Haji Isa. Nampaknya tangan Ustaz Omar masih menggosok-gosok batang pelir Haji Isa selepas tu, “hehehe dia suka rupanya” kata Haji Isa dalam hatinya menyedari yang Ustaz masih menggosok batang pelir nya.

Haji Isa apa lagi, dia hanya mampu relaks dan enjoy servis lacap yang dibuat oleh Ustaz kepadanya. Haji Isa pun berbaring balik dan membiarkan Ustaz Omar melakukan yang belum pernah ia buat. Ustaz Omar yang dari tadi tak sedar yang Haji Isa telah melepas kan tangan nya mula menyedari yang mana tangan nya sibuk melacap Haji Isa. “emm…seronok jugak ya” katanya dalam hati. Dia mula merasa keseronokan yang didapatinya dari melacap ke atas seorang adam yang dekat kepada tanpa seurat benang yang berbaring didepannya seperti menyerah seluruh tubuh nya kepada nya. Haji Isa mula perlahan-lahan meraba dadanya dengan kedua tangan nya sendiri membuat Ustaz Omar sedikit banyak terangsang akan pandangan ini. Ustaz Omar pernah mendengar perihal konek lelaki mampu dihisap membuatkan kerangsangan yang terlarang. Apalagi Ustaz pun mencuba perbuatan tu untuk pertama kalinya.

Dengan perlahan-lahan Ustaz membuka rongga mulut sebesar mungkin, di khuatiri giginya terkena kat kepala pelir Haji Isa. Habis saja satu batang dia baham, dia tutup perlahan-lahan batang pelir Haji Isa di dalam mulut dia. Haji Isa mula terasa nikmat dan kerangsangan yang berlimpah-limpah dari konek nya yang telah dibaham. Ustaz memulai dengan mengomol dan menyonyot batang pelir Haji Isa dulu baharulah ia perlahan-lahan menghisap pelir nya dengan keluarkan dan memasuk kan kembali ke dalam mulut dia. satu badan Haji Isa tergeliat menahan kerangsangan dan kenikmatan meluah keluar dari hasil hisapan mulut Ustaz bawah tu. “ya…boleh tahan…ye..emffh…ustaz…hisap…emfh konek ya ustaz” tegur Haji Isa betapa puas nya dan nikmatnya dia terasa. Ustaz yang tak menjawap tak menghirau kan apa yang di cakapi oleh Haji Isa tadi kerana dia sudah asyik akan keghairahan dan kerangsangan yang didapatinya dari menghisap batang konek Haji Isa. Pada masa tu, Haji Isa masih memakai tuala kecik tu, Ustaz yang sibuk menghisap batang pelir dia yang menegang dari celah tuala tu. Dan Ustaz pula masih mengenakan singlet putih dia dan seluar putih dia.

sampai saja Haji Isa merasakan yang dia puas akan hisapan Ustaz kat batang konek dia, dia cuba duduk dan memisah kan Ustaz yang nampak nya tak mahu melepas kan konek dia. Haji Isa pun menolak bahu Ustaz kebelakang untuk memisah kan Ustaz dari pelir Haji Isa. Habis saja mulut Ustaz melepas kan batang pelir nya, habis batang Haji Isa meleleh dengan air liur Ustaz, begitu juga dengan keadaan Ustaz yang mana mulutnya juga terleleh dengan air liur dia. dia tersenyum sipu dan sambil membersihkan lelehan air liur dia kat tepi mulut dia. aku pun tersenyum kat dia betapa gembiranya aku kerana dia (lampau mengiurkan) suka akan menghisap batang pelir ku.

“nyaman ke Ustaz? Sampai terleleh air liur kau kat mulut…nak lagi” kata Haji Isa sambil mengenggam batang konek dia dengan tangan nya sendiri. Ustaz hanya mampu tersenyum sipu dan ingin mengenggam batang Haji Isa. Tapi Haji Isa menepis tangan Ustaz yang nak mengenggam batang pelir Haji Isa dan lalu berdiri dari katil dan berdiri di tepi katilnya. Berdirilah Haji Isa yang berbadan tegap dan berkulit putih melepak tu, dengan hanya memakai tuala kecil nya di keliling pinggang dia. Haji Isa pun tersenyum melihat Ustaz yang senyum kat atas katil menunjukkan dia suka apa yang dia lihat.

“Ustaz nak membuka kan tuala ku ni? Kalau nak dipersilakan” kata Haji Isa meletak kedua tangannya yang lipatnya di dadanya.

“boleh…” kata Ustaz menyetujui akan membuka kan tuala kecil tu. Lalu Ustaz pun berdiri dari katil dan menghampiri Haji Isa yang masih berdiri kat tepi katil tidurnya. Ustaz pun pergi ke belakang Haji Isa dan dari tempat itu ia menghulurnya dari belakang dan mencapai ikatan tuala Haji Isa dan jurus menanggalkan dari pinggang Haji Isa. Ustaz campak tuala tu kat tepi bilik dan terus meraba batang pelir nya buar seketika. Haji Isa terus melarikan tangan Ustaz dari batang nya dan terus memusing badanya. Sekarang mereka berdua saling berdepanan. Kali ini giliran Haji Isa menanggalkan pula baju-baju yang ada di tubuh Ustaz. Mula-mula Haji Isa menanggalkan seluar putih dia, dan terus menanggalkan seluar dalamnya Ustaz yang berbau kejantanan tu. Sempat juga Haji Isa menghirup bau seluar dalam Ustaz depan Ustaz. Ustaz tertawa kecil dan terangsang apabila melihat Haji Isa menghirup seluar dalam dia. barulah Haji Isa melihat konek Ustaz yang semak agak lebat tapi tak berapa lebat tu yang berwarna gelap macam kulit dia. sebelum Haji Isa menanggal kan singlet Ustaz tu, sempat juga dia bermain dan menjilat batang pelir Ustaz tu. Oleh kerana ini adalah pertama kali bagi Ustaz, dia cepat terangsang dan cepat menegang. Terketar-ketar satu badan Ustaz apabila Haji Isa tu menjilat seketika batang Ustaz.

Tatkala tu, dua jantan yang mana satu berkulit cerah dan seorang lagi gelap; tanpa seurat benang kedua-duanya, berdiri kat tepi katil. Haji Isa pun ambik tangan Ustaz dimana ia menarik membawa Ustaz dan keduanya kembali keatas katil nya. Haji Isa pun menolak Ustaz Omar kat atas katil supaya ia berbaring, manakala ia pergi menimpa atas badan Ustaz Omar. Ustaz Omar merasa keseronokan yang teramat lah sangat kerana pertama kali merasakan koneknya telah di himpit dengan konek jantan lain. Ustaz Omar yang sepertinya berada di taman syurga, sedang di belai dengan ciuman dan rabaan tangan yang amatlah membelai gila oleh Haji Isa. Ustaz Omar tak pernah pun di belai oleh sesiapa. Kalau dia ber amput dengan isterinya pun, ia akan memasuk kan batang koneknya kat lubang isterinya untuk beberapa minit dan melepas begitu saja. Takde belai dengan ciuman dan rabaan seperti mana Haji Isa beri kat dia. Haji Isa pun membelai tubuh Ustaz Omar macam tubuh isteri dia, dia akan mencium lehernya, teteknya di main dan di gigit-gigit nya dan peha Ustaz akan di raba nya. Ustaz Omar tak mampu nak melakukan apa-apa kerana dia berada di ambangan nafsu yang melampau dan kenikmatan yang tak terkata.

“Ustaz pernah tak main kat lubang belakang…lubang jubur?” tiba-tiba Haji Isa berhenti mengomol dan menjamah tubuh Ustaz membuat Ustaz sedikit hampa keberhentian nya. “main belakang? Ooh…kan main pantat/jubur tu berdosa besar tu pak.” jawap Ustaz dengan ekspressi dimuka nya menyatakan yang bermain jubur.

“itulah saya tanya dulu Ustaz, tapi kan Ustaz orang kata nyaman rasanya kalau main lubang belakang, macam lubang iteri juga lah Ustaz…tapi kalau Ustaz tak mau, kita tak main lah…kalau Ustaz bertukar fikiran…” pujuk Haji Isa dengan menyerah kepada kemahuan Ustaz Omar jikalau dia ingin bermain jubur dengan dia. tatkala tu Ustaz Omar berfikir yang sangat dalam apa yang dikatakan oleh Haji Isa. Tapi Haji Isa menyambung balik menjamah tubuh Ustaz yang gelap lagi mengiurkan tu.

“apa yang perlu saya buat ni, nampak nya dia tak nak main belakang,” ujar Haji Isa dalam fikiran nya yang hampa kerana kemungkinan main jubur dengan Ustaz tak mungkin terjadinya., “apa kata kalau aku beri dia cuba dulu…” lalu Haji Isa dalam diam-diam membasahi 3 jarinya dan bersiap-siap nak buat tusuk kan (penetration). Haji Isa melirik dulu kat Ustaz kalau-kalau dia masih diambang oleh nafsu yang melampau dan kenikmatan yang tak terkata. Ustaz sedang memejam matanya dan bibir nya di gigitnya, semua ni menyatakan lampu hijau untuk Haji Isa membuat penetration ke jubur Ustaz.

Dengan berhati-hati Haji Isa menghampiri jubur Ustaz Omar, tanpa di lihat lagi, Haji Isa tahu dimana lubang juburnya (barangkali informasi ‘bagaimana hendak mencari lubang jubur tanpa dilihat’ dari internet dia pelajari). Tanpa berlengah lagi, Haji Isa cucuk lubang Ustaz jubur dengan 3 jarinya tu. “aargghh…….ya….tuhan…enak…argh..pantat ku…arghh…ditusuk” serta-merta Ustaz meratap penuh kenikmatan yang belum pernah di rasainya. “kan dah ku kata Ustaz, enak kan rasa nya” kata Haji Isa sambil tersenyum lebar akan kehasilan nya kepada Ustaz Omar menjadi; dimana sedang tergeliat-geliat seluruh badan. Oleh kerana nampak nya Ustaz suka lah sangat dengan kenikmatan tu, Haji Isa pun terbalik kan badan Ustaz membuat ia bertiarap dan duduk kat jubur Ustaz. Ustaz Omar pun akhirnya setuju mencuba dengan bermain jubur walaupun ia sedikit keberatan nak berbuat demikian. Tiba-tiba Ustaz Omar terasa terkejut kerana celah juburnya terasa sedikit berminyak dan melesit. Bila ia menoleh ke belakang, ia dapati Haji Isa telah menumpahkan sedikit minyak urut nya tadi tu kat celah-celah juburnya. “apa yang bapak buat tu?” kata Ustaz dengan penuh kerisauan.

“jangan tah Ustaz bimbang, aku guna minyak ni supaya tak melekit lagipun vaseline aku dah habis. Usah lah Ustaz bimbang, aku ni jenis mengutamakan keselamatan dan berhati-hati.” Kata Haji Isa dimana ia mengambil dua paket kondom yang berada kat dalam laci tepi almari katil dia. salah satu kondom tu di koyak nya dan dipasang kan kepada konek nya yang menegang gila tu. Ustaz langsung tak menghirau kan apa yang dikatakan Haji Isa malah ia bertambah risau dimana membuatnya mula berselawat dan berdoa dengan mengharap supaya Haji Isa ni tak lah mengamput ia kuat sangat hingga konek Haji Isa akan terkeluar dari mulut dia. dengan perlahan dan berhati-hati, Haji Isa mula memasukkan kepala pelirnya kedalam lubang jubur Ustaz yang masih suci tu. punyalah ketat dan sempit, Haji Isa mengambil keputusan untuk membiarkan batang konek nya yang dimasuk kan kedalam jubur Ustaz tu kat dalam untuk sementara waktu. Kalau dikeluar kan lalu di amputnya jubur Ustaz tatkala tu juga, pasti Haji Isa akan termuntah dengan sekelip mata. Tak lah Haji Isa puas dengan seks dia dengan Ustaz Omar. Perasaan ketat dan sempit bukan sahaja di rasakan oleh Haji Isa saja, malah Ustaz Omar pun terasa dan tahu yang konek Haji Isa tu nampaknya luan besar untuk masuk ke dalam lubang juburnya yang ketat lagi sempit tu. Dengan memejam mata nya dan meratap disana-sini, Ustaz Omar menahan rasa sakit nya dan rasa kenikmatan nya.

“aaaah….ooaaohh…pak…nampaknya…issshh…nampaknya bapak punya….aaahhahhh…konek besar untuk lubang pantat saya pak…aaooahhh”meratap Ustaz Omar yang tak di hirau kan Haji Isa malah membuatnya lagi terangsang.

“cuba Ustaz relaks kan otot Ustaz kat jubur Ustaz, mungkin ia akan tak lagi sakit.” Nasihat Haji Isa kepada Ustaz Omar yang masih teratap kesakitan dan kenikmatan. Entah berapa lamanya Haji Isa membiarkan koneknya berada dalam lubang jubur Ustaz, sebaik saja ia merasakan otot Ustaz sudah sedikit banyak relaks dan longgar sedikit Haji Isa pun mulai mengamput (fuck) lubang jubur Ustaz Omar.

“ya tuhan…nikmatnya…arrghhh….arghh…ya…tuhan…pak…enak pak…argghh….” Ratap Ustaz Omar apabila Haji Isa mulai mengamput juburnya. Haji Isa yang baru juga merasakan lubang jantan, telah pelajari taktik nya dan apa yang patut di buat semuanya dari internet…

“oh yeesss…aahh….aahhh…emm…..enak nya…ustaz…macam….lubang isteri….saya…aahh…” Haji Isa juga merasa kan ke enak kan dan kenikmatan seperti mana Ustaz merasakan. Ustaz Omar juga merasakan hentaman kedua biji pelir Haji Isa kat pipi-pipi juburnya. Setiap kali Haji Isa memasuk kan batang konek nya ke dalam lubang jubur Ustaz Omar, terasa jugalah hentaman biji-biji pelir Haji Isa yang agak ketara gantungnya di kantung nya (hung), “aahh…amacam Ustaz…ah…seronok tak?” Haji Isa bisik kat telinga nya oleh kerana Ustaz menanam kan kepala nya kat bantal untuk menahan nya dari meratap kuat sekali. “aarggh…aaooh…enak pak….jangan dihentikan….aarghhh…pak…enak bangat…raaahmaat…aaah pak…enak sekali” usaha Ustaz Omar untuk menuturkan kata-kata dari ratapan nya. Dari rentak yang perlahan Haji Isa mengamput belakang jubur Ustaz, Haji Isa mula melaju kan sedikit demi sedikit rentak nya. Oleh kerana itulah Ustaz tak lagi mampu nak menutup mulutnya dengan bantal kerana rentak Haji Isa yang laju tu membuat ia meratap lebih dan memanjang lagi. keadaan dalam bilik tidur Haji Isa tu mula menegang dan udaranya penuh dengan aura seks yang melimpah-limpah. Haji Isa menunggang Ustaz seperti menunggang kuda yang liar. Katil nya mula bergoyang setiap kali Haji Isa mengamput dan menghentam jubur Ustaz Omar. “YA TUHAN….AARRGHGHH NIKMATNYA…..TUHAN…..YA PAK…AMPUT SAYA….PAK…BUAT MACAM ISTERI…ARRGHH… BAPAK SENDIRI…ARGHHHH…..YA TUHAN…ENAK BANGAT….AAARRGHHH…!!!!” ratapan Ustaz semakin liar apabila nikmatnya semakin memuncak. Begitu juga Haji Isa yang mendengar Ustaz Omar meratap membuat nya semakin terangsang dan menguat kan lagi hentaman batang pelir nya ke dalam lubang jubur Ustaz Omar. Selama hampir 30 minit Haji Isa menunggang Ustaz Omar di atas katilnya, baru lah Haji Isa termuntah air mani nya ke dalam lubang Ustaz Omar (lagipun Haji Isa memakai kondom). Haji Isa terus hampar (tumbang kerana keletihan) kat atas belakang Ustaz Omar, manakala Ustaz Omar masih terus meratap sehingga Haji Isa mencabut/mengeluarkan konek nya yang dah lembik sedikit dari lubang nya.

“ya ampun pak,” kata Ustaz Omar sambil termengah-mengah kekurangan udara, “boleh tahan ya bapak ‘bermain’ ya pak…lama gitu kalau hendak pancut…patutlah isteri bapak puas hati dengan bapak…nampak nya isteri bapak dan saya mempunyai keinginan dan kepuasan yang sama dari bapak”

“ye ke,” Haji Isa akhirnya beralih berbaring kat tepi Ustaz Omar, “kalau Ustaz kata begitu, aku pun begitu suka dengan Ustaz” Haji Isa tersenyum mendengar apa yang dikatakan oleh Ustaz Omar lalu menghampiri Ustaz Omar dan memberi satu ciuman kepadanya, “okey…sekarang giliran Ustaz pulak main belakangku, “ sambung Haji Isa, “tapi sebelum tu…mesti pakai ini” di salah satu tangan nya di pegang nya satu paket kondom yang dia keluar kan tadi. “saya pakai kan kat batang pelir Ustaz” katanya lagi sambil mengoyak paket kondom tu berhati-hati di takuti kondom nya koyak atau rosak.

Ustaz Omar pun berdiri kat lututnya dengan batang pelirnya yang menegang menghadap ke hadapan. Manakala Haji Isa berada di antara kedua peha Ustaz Omar sedang sibuk memakai kan kondom tu kat batang nya yang dah menegang gila tu. Haji Isa sempat juga menjilat-jilat dan mengomol untuk seketika batang konek Ustaz Omar setelah memakaikan sarung kondom tu, Ustaz Omar pun tersenyum menyedari betapa sayang nya Haji Isa terhadap batang kelakian nya yang menegang dan berkepala keungguan gelap tu. “nanti pak, sabar…bapak akan merasakan batang ni sekejap lagi” kata Ustaz sambil menebalik kan badan Haji Isa membuat ia bertiarap di depan nya. Sebaik saja Ustaz nak memasuk kan batang konek nya ke dalam lubang jubur Haji Isa yang kental dan putih melepak tu, nasib baik dia ingat nak letak sedikit minyak kat celah dan lubang jubur Haji Isa. Setelah semua ti dibuatnya, barulah Ustaz memasuk kan batang nya ke dalam. apabila Ustaz merasakan yang kepala pelirnya tersentuh dengan lubang jubur Haji Isa, menggigil satu badan oleh nya. Perasaan kenikmatan dan kerangsangan yang melampau merayap satu badan. Oleh sebab itu, Ustaz Omar tersangatlah perlahan-lahan dan berhati-hati memasuk kan batang pelir nya yang menegang gila ke dalam lubang jubur Haji Isa. Bagi Ustaz Omar, setiap satu inci batang pelir nya masuk ke dalam lubang haji Isa tu, setiap kali tu jugalah kegigilan dan kenikmatan merayap satu badan nya. Nama nya panjang 7 inci tegang berabis, 7 inci tu jugalah badan dia tergigil-gigil. Dah namanya Ustaz terangsang sangat dia tak lagi membiarkan konek nya kat dalam lubang jubur Haji Isa untuk menyesuaikan lubang nya. Ketat dan sempit tu sama juga dengan sempit lubang jubur Ustaz tadi. Ustaz Omar tak lagi berlengah masa, dah nama nya rangsang dan nafsu menggelegak kat dalam batang pelirnya yang keras tu, Ustaz terus menghentam dan mengamput Haji Isa seperti esok hari dah nak kiamat. Bam…bam…bam…Ustaz menghentam jubur Haji Isa. “ya…aaahh….tuhan…aaarrgghh….kuatnya…argh…Ustaz…amput…aarghh….aku….hahaha….iisshh….arrghh….sedaplaaaah….Ustaz” Haji Isa sempat ketawa apabila di amput oleh Ustaz Omar menyatakan yang ia kuat sangat mengamput juburnya macam tak pernah ataupun dah lama tak mengeluarkan tekanan kat konek dia tu. “ya tuhan…aaahh…ya tuhaaaann……aaaahhhh” ratap Ustaz Omar penuh kenikmatan yang enak tatkala mengamput jubur Haji Isa. Rentak Ustaz pun dari perlahan dan beransur meningkat laju. Haji Isa dan Ustaz Omar, kedua tubuh badan mereka habis basah kuyup oleh mereka punya berpeluh kuat sangat. Peluh kat Ustaz Omar meleleh dan terjatuh kat belakang tubuh Haji Isa yang di timpa nya masa tu. Pada saat-saat terakhir yang dia nak terpancut tu, Ustaz menghentam dan memasukkan batang nya sangat ke dalam lubang membuat Haji Isa terasa kat dalam lubang juburnya. Kalau Ustaz tak memakai kondom tatkala tu pasti sejumlah banyak air maninya yang di lepas kan nya kat dalam lubang Haji Isa akan meleleh keluar dari lubang juburnya. Ustaz pun terus terhampar sebagaimana Haji Isa tadi, seperti orang yang keletihan dari berlari untuk 100 KM. Tapi Ustaz mampu mengukir senyuman menampakkan yang da puas sangat dengan hubungan seks di antara mereka berdua. Haji Isa membalas senyumanya itu dengan satu ciuman di bibir mereka berdua. lalu mereka berdua pun bersembang-sembang betapa puas dan seronok nya hubungan seks yang mereka buat tadi.

Selama hampir sejam, Ustaz di peluk erat oleh Haji Isa…Ustaz fikir sudah masanya untuk pulang ke rumah nya. “apa ni Ustaz kan malam masih muda…” kata Haji Isa melihat kan jam tangan nya di tepi meja katil, “ lagipun nampaknya saya masih ada tenaga nak buat satu pusingan atau dua pusingan ni lagi, sampai hati Ustaz meninggalkan saya sebegini dalam mudaratan” Haji Isa perli sambil menggoda untuk Ustaz tinggal lebih lama lagi. Haji Isa tersenyum sinis lalu mengangkat tangan nya yang mana menutupi batang pelirnya yang mulai nak bangkit. “waduh pak…bangun lagi konek bapak…hehehe…benar cakap bapak nanti bapak…apa kata orang sini…’kempunan’…nanti susah lagi nanti” Ustaz Omar setuju untuk tinggal kat Haji Isa lebih lama. Ustaz kembali naik ke katil dan bergabung dengan Haji Isa dengan satu ciuman yang penuh nafsu dan kenikmatan yang asyik membuat Ustaz Omar juga bangkit semula.

Hey! Terima kasih lah kepada pembaca yang sudi membaca cerita aku ni (dari awal ke akhir ceritanya) kat MOTNES. Kalau ada apa-apa cadangan mahupun kritikan beransurkan negatif ataupun positif (di alu-alukan) kirim kat penulisjai@yahoo.com


###

9 Gay Erotic Stories from Jai

Abang Nasir, aku dan Fauzi

Abang Nasir, aku dan Fauzi Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Setiap hari kecuali ahad, petang nya adalah kebiasaan untuk ku dan kawan-kawan ku bermain bola keranjang kat salah sebuah padang sukan dekat tempat ku tinggal. Padang sukan tu boleh juga di katakan dia punya peralatan semua nya ada. Disana

Aku dan Agus pemanduku

Kisah ini hanya lah rekaan semata-mata, kalau ada pun yang berkaitan dengan yang hidup mahupun mati, itupun hanyalah kebetulan. Aku dan Agus pemanduku Cerita ini langsung tak ada bersangkut paut dengan yang hidup mahupun mati, kalau ada pun semua itu hanya kebetulan. Semua ini hanya rekaan semata-mata. Agak dalam 2 bulan yang lalu, seorang pemandu lelaki dari Indonesia baru datang

Aku dan dua cikgu ku kat sekolah

Aku dan dua cikgu ku kat sekolah Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Pada masa tu aku berada kat tingkatan 5 dan 5 kaki 6 tinggi ku. Badan aku agak tegap kerana keturunan dan hitam manis. Aku ni jenis yang pendiam taklah pemalu sangat. Kalau akedemik tu taklah top sangat ade juga above average aku

Apartmen baru ku

Apartmen baru ku Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Dah beberapa bulan aku mencari apartmen kosong , ke hulu ke hilir ku cari dan akhir nya aku dapat juga, lagipun ia pun berdekatan tempat kerja ku. dua bilik, dapur dan bilik tamu walaupun nampak nya agak kecil tapi sesuai dengan aku yang masih

Fauzi dan aku

Fauzi dan aku Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Ini cerita dimana aku mula sedar yang aku ada bernafsukan kawan ku yang ku kenali sebagai Fauzi. Sebagaimana aku dah described ciri-ciri dia dalam cerita ku, Abang Nasir, aku dan Fauzi, Dia ni tinggi nya sama aku tapi dia pendek sedikit, kami dilahir

Fauzi, aku dan Anwar

Fauzi, aku dan Anwar Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Selepas kami ber ‘seronok’ kat sungai tadi, kami pun balik ke rumah. Sempat juga kami terpegang-pegang kat dalam kereta tadi, tapi aku agak keletihan dan dah nak berehat jadi aku pun keluar dari kereta. Kalau tak, pasti dah si Fauzi tu menghisap

Pertama Kali Haji Isa bersama Ustaz

Kisah ini hanya lah rekaan semata-mata, kalau ada pun yang berkaitan dengan yang hidup mahupun mati, itupun hanyalah kebetulan. Pertama Kali Haji Isa bersama Ustaz Seperti kebiasaan bagi Ustaz Omar untuk pergi ke rumah Haji Isa untuk mengajar anak-anak dia yang baharu berumur 5 dan 2 tahun untuk mengajar mengaji. Haji Isa ini baru aje kahwin dengan isteri dia selama 6 tahun pada umr mereka

tempat kedai gunting

Tempat kedai gunting Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Biar lah aku mengenali diri ku dan beritahu tentang ciri – ciri badan ku supaya senang di ‘gambar’ kan he he :P. sekarang aku dah ber umur 31 tahun, aku ketika ini tubuh badan ku berada di tahap agak baik kerana dua kali seminggu saya akan

Tempat kedai gunting 2

Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Aku sungguh nyeyak tidur malam tu di mana aku di iringi oleh dua jejaka India yang tampan lagi sedap di amput (fuck). Setiap kali kalau aku bergolek ketika aku tidur (aku ni kalau tidur jenis yang bergerak, orang kata aku ni lask orang nye ketika kat aatas katil)

###

Web-01: vampire_2.1.0.01
_stories_story