Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Aku dan Agus pemanduku

by Jai


Kisah ini hanya lah rekaan semata-mata, kalau ada pun yang berkaitan dengan yang hidup mahupun mati, itupun hanyalah kebetulan.

Aku dan Agus pemanduku

Cerita ini langsung tak ada bersangkut paut dengan yang hidup mahupun mati, kalau ada pun semua itu hanya kebetulan. Semua ini hanya rekaan semata-mata.

Agak dalam 2 bulan yang lalu, seorang pemandu lelaki dari Indonesia baru datang dan bekerja dengan keluargaku. Dia bernama Agus dan berumur sekitar dalam akhir 20-an, agak ku dia ni berada dalam lingkungan 27 ke 29 tahun. Orang dia berbadan tubuh sederhana dan kurus tetapi agak tegap jugaorang dia. Tinggi dia ada juga setinggi 5 kaki 6 inci dan berkulit perang cerah. Kalau kan kata hensem tak juga hensem sangat tapi boleh tahan juga tahap paras muka dia, tapi yang membuat ku terpikat kat dia tu adalah senyuman nya yang menarik ‘nafsu’ ku.

‘’ boleh tahan juga orang nya, ‘’ ujar ku dalam hati ku apabila pertama kali ku bertemu dan memperkenal kan diri ku, ‘’ dia ni pasti sedap orang dia berbanding dengan Anwar ( dalam cerita Fauzi, Aku dan Anwar ). ‘’ sambung ku setelah ku menjamah setiap perinci tubuhnya dan fizik dia dengan mata ku. Selama sebulan setelah dia mula bekerja dengan kami, aku mengambil masa tu sebagai peluang ku hendak berkenalan dengan Agus lebih mendalam lagi. Sambil tu kat pesok fikiran ku aku mulai mencorak kan rancangan nafsu ku bagaimana akan membuat Agus akan menyonyot mahupun mengomol konek ku penuh kerakusan binatang buas hingga ke tahap kenikmatan yang giler.

Setiap kali aku nak berjalan sama ada ke bandar ke atau saja-saja aku pasti akan membawa Agus bersama ku. Dengan alasan ku, hendak Agus mengenal akan jalan-jalan kat sini.

Selepas beberapa hari tu, muncul lah hari perayaan kat tempat ku, gerai-gerai pondok pun muncul sekelip mata bak cendawan ltumbuh tatkala selepas hujan. Ada berapa tempat penjualan gerai tu, ada juga orang menyediakan pentas untuk persembahan menyanyi. Seperti biasa aku akan membawa Agus kesana.

Begitu banyak nya orang datang kat penjualan sepena perayaan tu, aku hampir-hampir lupa yang aku ni jalan keluar dengan Agus kerana sibuk terlihat-lihat jantan-jantan yang keluar malam tu juga. Jadi aku pun menoleh belakang melihat Agus tatkala aku baru teringat, ternyata dia berada belakang beberapa orang belakang ku dan berusaha nak berada kat belakang ku. Ramai juga aku terserempak dengan kengkawan ku yang lama mahupun ‘bed partner’ ku yang dahulu tu. Nama dia Eric, berbadan sasa dan tegap, berkulit cerah, smooth takde bulu langsung dan agak memuas kan nafsu ku konek dia yang besar. Semua ni masih segar dalam ingatan ku begitu juga ketika kami bersama. Eric ni orang dia kacukan dengan Cina dan orang putih (mana tak menawan)

Aku pun menegur dia, ‘’Hey there! Eric right. How are you? Lama dah kita tak berjumpa yeah?!’’ aku terus memeluk dia.

‘’I’m fine and you?…well…you look even more handsome than the last time we met…like what? 4…5 months ago?’’ dia kata kat aku, ‘’ got here alone? Impossible, a handsome lad like you, tak mungkin keseorangan’’ dia ejek aku, aku tersenyum sinis.

‘’Taklah, ni bersama dia’’ kata ku sambil memperkenal kan Agus yang baharu saja muncul dari belakang ku. Mereka pun bersalam, dan sempat juga Eric bermain mata kat aku.

‘’ Don’t! He has no idea yet!’’ bilang ku, khuatiri Eric ni akan mengapa-apakan Agus. Eric tersenyum aje kat aku, ‘’ what about you? Alone?’’ tanya ku kepada dia kembali. Dia bilang tidak lalu pusing belakang dan menunjuk seorang perempuan yang sedang menunggu barang belian dia kat salah satu gerai kat sana. Aku hanya mengangguk kan kepala ku, ‘’ ooo…nice!’’ kataku. Sebenarnya aku dan Eric ni bisexual. Dua-dua jantina boleh main. Tak lama daripada tu datanglah girlfren dia lalu dia memperkenal kan kami berdua. selepas tu kami mengucapkan selamat tinggal dan melanjutkan lagi ‘mencuci mata’ kat tempat penjualan gerai tu.

Kalau nak dengar tentang aku dan Eric tulislah kat aku kat penulisjai@yahoo.com.

Dalam kesesakan orang ramai tu, tiba-tiba terdengar lagu ala dangdut. Dengan serta merta muncul satu rancangan ku lalu, aku genggam lengan Agus dan menarik dia hingga kat depan pentas tu. Agak susah juga kerana time-time gitu, pasti banyak orang dah berada kat depan pentas. Terkena pula dangdut, mat dan minah indonesia pasti bersesak depan kat sana. Tapi semua tu aku tak endah, aku tarik dan bawak Agus ke tengah-tengah himpunan orang tu kat depan pentas. Sebaik saja kami berdua sampai kat tengah-tengah himpunan orang tu, apa lagi aku pun buka tarian ala dangdut yang menggoda. Kat rumah aku ada satellite tv indonesia, sering juga aku tonton penyanyi dangdut lelaki yang mengasyikkan. Agus ketika tu terkaku berdiri depan ku melihat aku menari tarian ala penggoda depan dia.

‘’ hey Agus! Apa kau buat berdiri tercenggang kat sana tu, mari lah menari! ’’ kata ku sambil menarik pinggang Agus hingga menghempap ke pinggang ku. Sekarang bahagian crotch ( kawasan konek ) kami menghempap satu sama lain. Dengan perlahan-lahan dan mengikuti dendangan irama dangdut yang agak perlahan ketika itu, aku menghayun pinggang kami yang masih menghempap sesama ke kiri dan ke kanan dengan perlahan-lahan. Kedua tangan ku masih kat kedua belah pinggang nya, aku saling menetang muka Agus dan sering tersenyum sinis supaya sedikit banyak dapat menggoda dia. Agus pula agak terkejut dengan apa yang ku buat, tak juga senyum tak juga melarang apa yang ku buat terhadap dia. Kedua tangan nya hanya di letak nya kat kedua tangan ku yang masuh ku letak kat kedua belah pinggang dia. Ada juga sesekali dia pandang muka ku dan membalas senyuman ku seketika.

Agus mula terasa asyik dengan tarian yang ku bawa tu, dengan tak di sedari nya konek dia mula menegang dan terasa dari seluar jean dia. Selama lagu dangdut yang perlahan tu sedang di main, selama tu lah crotch kami saling dekat dengan erat nya. Aku terasa seperti ada benda yang hidup berada dalam seluar dia, ini membuat aku terus menggosok crotch dia dengan crotch ku.

Tiba-tiba lagu tu pun dah habis dan Agus yang seperti baru sedar dari mimpi yang asyik, cepat-cepat menepis tangan ku dari pinggang dia dan menjauh kan crotch dia dari aku. Dia tak lah marah hanya dia tersenyum malu dan muka dia kemerahan walaupun ketika itu waktu malam. ‘eemm…suka dia rupanya, sekarang dia malu-malu kucing pulak!’’ kata dalam hati ku. Lepas tu lagu dangdut yang berentak rancak telah di mainkan. Tanpa memedulikan aku mula membuka tarian yang ala-ala dirty dancing tu. Agus masih terasa malu dan kekok dengan aku ketika tu. Aku pun langsung tak peduli, lalu aku pun pergi menari seorang-orang namun ada juga orang yang tertawan dengan tarian ku. Aku buka setengah butaang kemeja ku untuk melihatkan dada ku dan menari bagai orang yang mabuk akan dunia. Oleh kerana nafsu ketika tu sedang memuncak, aku cuba mencari jalan untuk men channel kan berahi ku keluar. Kerana Agus ketika tu masih kekok, aku pergi ambik jantan yang ada kat tepi ku.

‘’kau suka apa yang kau lihat?’’ kata ku kepada seorang lelaki yang ku sedari dari tadi asyik melihat aku menari. Aku cuba menggoda dia dengan tangan ku ku raba kat dada ku.

‘’suka sangat!’’ katanya dengan tersenyum sinis kepada ku.

Jadi aku pun menarik dia dan membuat dia membelakangi tubuhnya kat badanku. Aku memeluk erat dengan badan nya sambil menari mengikut irama rancak dangdut tadi, juburnya bergesel dengan crotch ku, tangan ku saling meraba dan membelai badan nya dan sering mencium lehernya dari belakang. Sesekali mataku akan mencuri lihat kepada Agus, yang mana terpandang kaku kat aku dan jantan tadi. Aku mula sedar yang dia dah terangsang dan menegang apabila dia mula meletak tangan nya kat atas konek dia. Dengan itu aku mula bermain menggoda dia dengan merangsang kan Agus ke tahap maksimum. Dengan mata ku berpejam, aku paling kat Agus dan perlahan-lahan aku meraba peha jantan tadi, tergesel-gesel aku semakin enak dan aku mulai menjilat-jilat tengkuk leher jantan tadi.

Tiba-tiba aku tak langsung berminat nak bermain lagi dengan jantan tadi, lalu aku pun meninggal kan tempat tu. Mungkin perhatian ku masih kat Agus dan membuat perhatian ku lari daripada jantan tadi. Tapi ini tak bermakna yang aku langsung tak ade mood nak bermain lagi, hanya aku mesti cari jalan lain untuk mendapat kan Agus.

‘’Gus, mari balik!’’ kataku dan terus menuju ke tempat letak kereta. Si Agus pulak ikut belakang aku. Dalam perjalanan balik tu, aku mula perasan yang Agus masih kekok dengan apa yang aku telah buat kat dia tadi, dia terdiam duduk kat dalam kereta dari kami meninggal kan tempat penjualan gerai.

‘’Gus…aku minta maaf lah pasal tadi, aku agak terlampau asyik dengan lagu tadi dan aku langsung tak sedar apa yang ku buat tadi. Maaf ye!’’ kata ku dimana ia adalah salah satu rancangan ku.

‘’tak ape, gue pun gitu-gitu kalau dengar lagu dangdut. Bisa hilang fikiran oleh keasyikan dangdut’’ katanya dengan ketawa yang unsur kepaksaan.

‘’aku tadi dah terangsang lah melihat perempuan-perempuan yang cantik sangat kat sana tadi, aku ni dah lama tak ber romen dan ber mesra dengan perempuan. Aku agak ghairah lah sedikit…kalau aku nak melepas kan ghairah aku…aku melacap aje, kau reti ke apa melacap tu?’’ alasan ku kepada Agus yang ku menyedari dia agak benar-benar mendengar alasan ku dan mungkin meng ghairah kan dia lagi.

‘’Agus? Kau dengar aku ke tak?’’ ujar ku kepadanya apabila dia tak menjawap soalan ku, ‘’kau tau ke tak apa melacap tu?’’

‘’ye gue tahu, itu kan mengoncang-goncang itu…’’ katanya dengan telunjuk jarinya menunjuk kebawah koneknya.

‘’ye lah tu bermain goncang pelir kita hingga muntah kan air mani…air putih tu’’ terang ku lagi kat dia. Ia pun meng iya kan apa yang telah ku cakap kan, ‘’ kau melacap juga ke atau kau tak melacap tapi kau bawak ke tidur mu hingga kan mimpi yang ‘indah’ dan termuntah?’’. Agus masih kekok hendak menjawap dia tergagap. ‘’tt..ttak…saya..mm…lacap…dal.laam tandas..’’ katanya.

‘’tapi sekarang ni, orang lelaki tak payah lagi main lacap-lacap Gus. Sekarang ni apa saja lubang boleh masuk dengan pelir kita. Kalau perempuan susah lagi, mesti keluar duit hendak masuk kan pelir kita ke dalam lubang dia orang. Ada lubang yang boleh kita masuk suka hati kita dan kita pulak boleh rasa seperti pelir kita masuk lubang perempuan. Kau nak cuba tak’’ fikir ku ini akan membuat dia akan menyerah segala nya kepada ku.

‘’saya tak berapa faham lah dengan apa yang bapak bilang.’’ Katanya sambil menggaru kepalanya. Dia sesat akan kata-kata ku tadi.

‘’alah kau ni usah lah panggil aku bapak, walaupun kau kerja dengan bapa aku. Lagipun aku muda lagi daripada kamu ( aku sekarang berumur 22 tahun dan dia 28 tahun ). Panggil aje aku Jai…adik Jai ke..tapi kalau boleh panggil aku Jai aje’’ ujar ku kepadanya, ‘’kau tak faham apa yang aku katakan ye?!’’ sambung ku lagi, ‘’tunggu aku akan demonstrate kan untuk kau’’.

Sebaik sahaja aku hendak sampai ke rumah ku, aku masuk ke simpang ke rumah sebelah rumah ku. Tempat tu takde orang tinggal kat sana, dah pindah dah. Sekarang orang empunya rumah tu dah pindah ke daerah lain dan memberi kunci sebelah rumah tu kat parents aku supaya kami menjaga-jaga kan keadaan rumah tu. Jadi aku pun mengambil kunci rumah sebelah tu dan membuat tempat rumah tu menjadi tempat sarang memuaskan nafsu ku dengan sesiapa yang datang tempat ku. Takde seorang pun tahu. Tapi malang nya malam tu aku terlupa hendak membawa kunci rumah sebelah tu, tertinggal kat laci dalam kamar ku. Tapi oleh kerana satu kunci tu, bukan nya halangan ku untuk meneruskan aku cuba bermesra, ber fuck, ber ancak dan ber amput dengan Agus malam tu. Aku pun meletak kan kereta ku kat tempat yang tersangat lah ideal dan tersembunyi dari pandangan orang. Mujurlah kawasan belakang rumah sebelah ku tu agak luas dan mampu untuk meletak kan kereta. Keadaan yang agak terang sedikit datang nya dari rumah ku sebelah. Walaupun begitu kereta ku di selindung oleh 2 pokok mangga yang besar, menutup pandangan dari rumah ku. Sebaik saja aku berhenti kan kereta ku dari bergerak, aku pun mematikan enjin kereta ku. Kami berdua di selubungi kesunyian seketika kerana tak antara kami berdua mengeluar kan kata-kata.

Aku mulai dengan mendekati Agus yang mana matanya liar melihat keluar yang berkeadaan gelap gelita tu. Dengan menggunakan tangan kanan ku, aku letak kan kat tengkuk leher nya dan menarik kepala nya supaya berpaling kepada ku. Apabila kami dah berpaling terus ku mencium dia. Ciuman kami tatkala tu agak lama kerana Agus tak biasa bercium dengan lelaki, manakala aku lain lah hal. Tapi aku yang pro udah tu, aku membelai bibir dia. Aku akan membasah bibir ku dengan lidah ku selepas tu bibir ku yang lembap tu aku akan membasahi bibir nya. Lidah ku mula hendak menjalur ke dalam mulutnya yang mana pada mula nya dia tak reti ndak buka mulut dia. Tapi akhirnya dia tahu juga hendak ke mana lidah ku. Lalu bertembung lah dan bergelutlah lidah kami berdua di dalam mulut masing-masing. Ciuman kami berdua mula ke tahap kerangsangan yang gila. Hembusan nafas kami berdua semakin hangat bak kami kelemasan dalam kerangsangan, kenikmatan dan keghairahan. Tangan ku mula meramas-ramas rambutnya. Bajunya ku bilak dan di raba oleh tangan ku.

Melihat tangan ku berada di bawah baju nya, tanpa di beritahu Agus pun menanggal kan bajunya. Badan yang sederhana tapi tegap terpampang di depan ku. Putting-putting teteknya yang gelap coklat tu pun dah mengeras. Aku tersenyum kerana ternyata dia ingin sekali aku meromen kan dia. Dengan rakusnya aku terus bermain kan salah satu teteknya, aku gigit dan menjilat penuh ganas. Ada sekali tu Agus suruh aku perlahan-lahan menggigit teteknya, kerana tanpa ku sedari aku telah menggigit kan teteknya begitu kuat sekali. Walaupun begitu da tetap menikmati gomolan ku keatas tubuhnya. Kepalanya tergeliat ke kiri dan ke kanan untuk menahan perasaan kenikmatan yang tersangatlah melampau untuk nya. Matanya di pejamnya dan nafasnya semakin cepat dan hangat.

Dah puas aku menjamah teteknya, aku pun kembali ke kerusi ku dan menurun hingga terbaring rata ke belakang. Selepas tu aku pun membuat perkara yang sama kepada kerusi dimana Agus duduk masa tu. Selepas tu aku menolak badan Agus kebelakang supaya dia akn terbaring rata kat kerusi dia. Ketika itu ternampak bulge dia timbul, aku apalagi aku buka zip dia lalu menanggal kan seluar dia. Agus sekarang yang hanya memakai seluar dalam dia terbaring kat dalam kereta ku manakala aku masih berpakaian. Tapi melihat seluar dalamnya yang berwarna perang seakan-akan warna kulit dia juga. Aku semakin terangsang, konek ku dah mula terasa menegang sepenuhnya dalam seluar jean ku yang nampak nya menjadi sempit oleh ketegangan konek ku. Aku yang melampau lah terangsang dan ghairah, aku meramas-ramas dan teraba-raba bulge dia yang di selindungi masih oleh seluar dalam dia. Ku menghirup bau kemaskulin nya yang menyengat dari dalam seluar dalam dia.

Aku kembali ke kerusi ku dan terus menaggal kan semua pakaian ku kecuali boxer aku. Agus benar-benar merhatikan aku ketika aku membuka pakaian ku. Kini dia punya giliran untuk memuaskan nafsu dia kat aku, dia bangkit dari tempat kerusinya dan menghampiri aku yang sedang duduk baharu saja melepas kan semua pakaian ku. Tangan nya di letak nya kat dadaku dimana di tolak nya tubuh ku, membuat aku terbaring. Kami berciuman seketika, manakala tangan nya mulai memicit-micit tetek ku. Dia buat apa yang telah ku buat kepadanya baru tadi, seperti budak sekolah yang ingin sangat hendak belajar. Habis tetek-tetek ku di gigit nya, sempat juga dia membalas dendam kat aku. Aku terasa sakit kerana tetek ku di gigitnya benar-benar. Tapi aku tak pedulikan, kerana aku berada dalam separuh tak sedar. Aku di ambang oleh perasaan yang penuh kenikmatan, keghairahan yang murni dan kerangsangan yang membuas. Lepas tu giliran bulge aku pula di layan nya, di ramas nya dan di raba nya sepuas hati dia. Tiba-tiba tangan nya perlahan-lahan melondeh kan boxer ku tadi. Aku membiar kan kerana bagi ku dah waktunya untuk pelir ku di belai.

Aku dapat merasa kan yang pelir ku, konek ku dah pun menegang ke tahap maksimum. Aku dapat merasakan berdirinya konek ku bengkok sedikit menghala ke perut ku. Agus, dengan perlahan nya, menyentuh tepi konek ku yang tegang berabis. Dari bawah pangkal konek ku hingga ke kepala pelir ku yang dah kemerahan dan keungguan. Kemudian Agus meludah beberapa kali air liur nya kerana hendak beri kelembapan dan supaya tak melekit apabila di gomolnya. Tak disangka-sangka yang dia ni tersangatlah berbakat mengomol konek ku. Dia menghisap dan menyonyot dengan kuat nya, sampai aku tak tertahan kenikmatan. Aku meraung dan meratap.

‘’ aaooahh…..eemfhfhh……aaooaahhh!!’’ tangan ku genggam handle ( pemegang yang slalu ada kat jendela kereta ) sekuatnya menahan kerangsangan ku. Tangan nya meraba dan meramas badan ku yang tanpa seurat benang tu. Beberapa minit aku menikmati Agus yang sedang bermain-main dengan konek ku, sekejap dia akan menghisap dengan sekuat dan serakus dia dan sekejap lagi dia akan memperlahan kan gomolan nya. Setelah aku merasa puas, aku tolak badan dia ke belakang supaya memberhentikan dia dari mengomol konek ku. Habis konek ku basah dan air liur dia habis berlelehan turun konek ku yang setegang tiang bendera negara. Lepas tu perhatian ku pindah pulak kat seluar dalam dia, dimana bulge dia yang besar dah ketara timbul walaupun masih berseluar dalam. Aku menyampai kan tangan ku ke seluar dalam dia, lalu aku menanggal kan. Konek yang sepanjang hampir-hampir 8 inci yang dah pun menegang sepenuhnya terus muncul sebaik saja aku melondehkan seluar dalam dia. Kepala pelir nya yang dah kemerahan, serta konek nya tak lah terlalu semak.

‘’ sesuailah untuk ku’’ ujar ku dalam hati setelah melihat konek nya yang tak terlalu semak tu. Bagi ku kalau orang nya yang semak tersangat tu, rimas lah perasaan ku kalau aku ber amput ( fuck ) dengan orang tu.

Kembali ke cerita ku, waktu dah jauh ke malam agak nya dah lepas tengah malam kot, aku dan Agus pemandu keluargaku yang baharu bekerja dengan aku selama baharu 2 bulan sedang berasrama penuh nafsu berahi yang memuncak ke tahap gila. Kami berdua an dalam kereta ku yang 4X wheel drive yang terletak kat tempat tersembunyi kat tepi rumah sebelah rumah ku yang kosong.

Sebaik saja aku menanggal kan seluar dalam dia, aku mencapai kat biji pelir dia, dengan tangan ku, aku bermain dan membelai biji dia serta membelai saku biji pelir dia. Agus teratap kesakitan kerana koneknya berada di tahap di mana ketegangan nya tak lagi mampu menegang lagi. Aku menolong Agus untuk meredakan ketegang nya dengan meludah sejumplah air liur kat tangan ku. Lepas tu aku taruh air liur tu yang berada kat tangan ku aku gosok perlahan kat konek nya yang keras serta besar tu. Serta merta Agus merasa lega dan tersenyum kat aku. Semua tu membuat aku sangat lah terangsang hendak mengamput Agus yang mengiur kan aku duduk depan ku.

Aku mencapai kan kunci yang masih berada kat tempat menghidup enjin, lalu hidupkan batteri kereta ku. Terus aku membuka jendela sebelah tempat duduk Agus hingga habis. Tiba-tiba hembusan angin yang dingin subuh menusuk tubuh ku seketika lalu kembali hangat dari pelukan aku dan Agus. Sebaik saja jendelanya telah ku buka, aku mencapaikan dompet ku yang awal tadi ku humban ke belakang kerusi ku. Lalu mengeluarkan satu paket kondom dan mengarah Agus untuk membuka paket kondom tu dan memasang kan kat pelir ku yang tegang berabis tu. Lalu dia pun terus rebut kondom yang aku pegang, dengan memakai gigi dia…sekelip mata sahaja dia mengoyak paket kondom tu. Dalam hati ku aku khuatir takut-takut dia akan terkoyak kondom yang ada masih dalam paket tu. Sebaik saja dia mengeluar kan kondom yang lutsinar ( takde warna, see through ) tu dari paket nya dia pun memasang kan terus menyelimuti konek ku dengan kondom yang ku suruh tu. Selesai sahaja dia memasangkan kondom ku tu, aku arah dia mengeluarkan tubuhnya sebelaj atas (hingga ke perut) keluar jendela, manakala peha ke kakinya berada dalam kereta ku. Sekarang Agus telah menyedia kan lubang dubur ku di depan ku untuk konek ku. Juburnya yang berpipi-pipikan yang tak lah empuk sangat serta tak lah berapa semak. Aku pun berlutut sebanyak yang aku mampu (ruang agak terhad) kat belakang dia, dengan meletak kan konek ku kat tapak tangan ku, aku cuba meludah betul-betul di atas batang pelir ku yang tegang dan keras. Apabila ku fikir air liur ku dah mencukupi membasahi batang ku, aku pun menghampiri jubur Agus yang dari tadi tertenggek kat jendela kereta ku tu.

Aku bermula dengan menggesek-gesek kat celah jubur dengan batang ku yang telah ku basahi dengan air liur ku, dengan ini air liur ku akan menjadi pelincir untuk batang pelir ku masuk ke dalam lubang juburnya. Apabila aku rasa pelincir dah mencukupi, dengan hati-hati aku memimpin konek ku dengan genggaman tangan ku untuk memasuk kan ke dalam lubang Agus. Mujurlah aku menggunakan air liur sebagai pelincir konek ku, tatkala nak masuk ke dalam lubang dia, ya tuhan…lubang dia masih suci lagi, belum di kacau oleh orang. Suka sesangat lah aku kalau lubang yang ku amput belum lagi di kacau orang.

Dengan perlahan-lahan aku memasuki kedalam lubang jubur nya, seluruh 8 inci konek ku aku masuk kan ke dalam. Habis sahaja satu batang ku dah masuk, aku berhenti sejenak untuk menyesuai kan batang ku dalam lubang dia. Aku pun memulakan rentak amput ku, perlahan-lahan aku masuk, keluar, masuk, keluar dan seterusnya. Dah lah ketat dan sempit untuk kepala pelir ku dah nak masuk, dia mengetat kan lagi apabila batang ku berada dalam nya.

Aku yang belum lagi mahu muntah, menyuruh Agus untuk menenangkan otot jubur dia supaya tak mengetatkan batang pelir ku dalam lubang dia,

‘’eemffh…Gus…argh…relaks kan jubur…empfh…pelir ku kau ketatkan..emfh…’’ ujar ku kepada Agus yang sedang menikmati Pelir ku dalam lubang dia. Oleh kerana dia belum pernah buat doggy style / anal / berjubur dengan lelaki, Agus mengambil agak lama untuk menenangkan otot kan jubur dia. Sambil aku mengamput Agus dari belakang, aku membelai dan meraba-raba belakang nya. Tubuh kami berdua dan basah kuyup dan berlelehan oleh air peluh kami, menyebabkan tubuh kami merasa selesa lah sangat dari hembusan angin pagi dari luar kereta. Aku bertukar rentak amput ku tatkala aku mengamput Agus, ada masa nya aku mengamput lubang Agus dengan rentak yang cepat serta rakusnya. Dan ada ketikanya aku menenangkan diri ku dengan mengamput dia perlahan-lahan. Aku bermain-main kan lubang dia. Aku cuba mengawal konek ku supaya tak awal muntah dan mengakhiri asmara yang hangat.

Masuk, keluar, masuk, keluar…gerak kan konek ku kedalam dan keluar lubang dia. Setelah puas, aku pun mencuba posisi lain lagi. aku suruh dia masuk kedalam kereta dan menutup jendela dia. Agus tersenyum sinis seperti dia suka sangat apa yang ku buat kepada dia. Kami bercium seketika dan lepas tu aku buka pulak sky roof kereta ku, lalu kami pun berdiri dan mengeluar kan hampir separuh tubuh kami lalu sky roof tu. Apa lagi, aku pun memusing kan badan dia supaya dia membelakangi aku, dan aku amput Agus secara posisi berdiri. Beberapa minit lepas aku mengamput Agus, aku merasa agak puas, tapi belum lagi muntah. Aku nak simpan air mani ku akhir sekali. Aku nak dia melacap kan konek ku. Lepas tu aku ambil kondom ku yang lain lagi, buka dia punya paket lalu memasang kan kondom tu kat konek Agus yang dah menegang tu. Kami pun masuk ke dalam kereta, aku biar kan sky roof kereta ku tu berbuka.

‘’emm…Gus, sekarang giliran kamu membuat seks atau mengamput aku. Kau buat lah camana aku buat dengan kamu baru tadi.’’ Ujar ku kepada Agus yang agak kelihatan keletihan. Selepas sahaja aku berkata begitu kepadanya ia pun senyum.

Aku pun berbaring kat kerusi panjang belakang kerusi pemandu, dan menonggeng kan jubur ku untuk memberi kemudahan Agus mengamput aku. Agus pergi ke posisi dia, mencangkung atas jubur ku lalu, menyucuk konek nya ke dalam lubang ku. Tubuh ku mula bergeliat di landa kenikmatan, keghairahan dan kerangsangan yang tahap gila namun aku cuba menahan semua itu. Aku cuba tak banyak bergerak supaya tak mengacau rentak amput Agus ke lubang ku. Cucuk demi cucuk tubuh ku di ambang ke nikmatan berkali-kali. ‘’boleh tahan juga si Agus ni,’’ kataku dalam hati tatkala Agus masih mengamput aku, ‘’dari tadi dia ber amput jubur ku, masih boleh menahan tekanan konek dia.’’ Agus perlahan-lahan meraba dan membelai tubuh ku tatkala dia menjamah lubang jubur ku dengan konek dia untuk memuas kan nafsu berahi dia. kadang-kadang dia akan mencium dan menjilat tengkuk leher ku dan hembusan nafasnya yang hangat terasa. Kerana aku tak sabar lagi nak meletup aku sengaja mengetat kan lubang jubur ku di mana membuat Agus tak tahan lagi.

‘’aaah…Jai….otot kamu…aah..kamu ketat….Jai…lembut..kan..ahhh..tak…tak tah..’’ meletup lah si Agus tu beberapa kali dalam lubang ku. Setelah selesai dia memancut, dia pun keluar kan konek dia dari jubur ku dan kelihatan air mani dia banyak berkumpul kat hujung kondom dia. dia pun duduk keletihan. Aku yang tak tahan lagi menahan tekanan batang pelir ku tu, aku pergi ke depan dia, membuka kondom ku, dan terus memasuk kan konek ku yang masih menegang dan kalau tak salah aku…urat-urat konek ku dah kelihatan timbul. Agus mengomol dan menyonyot konek ku dalam mulut dia. lidah dia dengan sedap nya seperti mengurut kepala pelir ku.

‘’ooaah…ooaah..aku kan…ooaah…kan pancu…ooahh..utt..’’ aku meratap sebaik saja aku nak memancut, aku pun mencabut konek ku keluar dari mulut Agus. Tiba-tiba Agus meletak tangan nya kat kedua pipi jubur ku dan di tarik nya tubuh ku menghampiri nya, dimana membuat konek ku memasuki kembali ke dalam mulut dia. rupanya dia nak aku memancut ke dalam mulut dia. waduh boleh tahan juga cita rasa Agus ujar ku dalam hati ku. Aku pun tak nak menetang kehendak dia, apa lagi aku pun melepas dan memancut dalam mulut dia. 8 kali aku pancut dalam dia, dimana air mani ku kelihatan meleleh keluar dari celah-celah mulut dia. kami dua terasa tersangat lah letih, kami pun berehat seketika. Lepas tu sekitar waktu subuh hari tu, kami pun pulang balik ke rumah.

Amacam? Hot tak? Atau tak seronok sangat? Komen pembaca adalah di alu-alu kan ataupun nak berkongsi pengalaman. Pengalaman berbuat dengan kaum (cina/india/indon/matsaleh) yang lain adalah sangat di alukan, tu yang seronok tu... Alamat hendak menghantar sebarang komen kat penulisjai@yahoo.com


###

9 Gay Erotic Stories from Jai

Abang Nasir, aku dan Fauzi

Abang Nasir, aku dan Fauzi Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Setiap hari kecuali ahad, petang nya adalah kebiasaan untuk ku dan kawan-kawan ku bermain bola keranjang kat salah sebuah padang sukan dekat tempat ku tinggal. Padang sukan tu boleh juga di katakan dia punya peralatan semua nya ada. Disana

Aku dan Agus pemanduku

Kisah ini hanya lah rekaan semata-mata, kalau ada pun yang berkaitan dengan yang hidup mahupun mati, itupun hanyalah kebetulan. Aku dan Agus pemanduku Cerita ini langsung tak ada bersangkut paut dengan yang hidup mahupun mati, kalau ada pun semua itu hanya kebetulan. Semua ini hanya rekaan semata-mata. Agak dalam 2 bulan yang lalu, seorang pemandu lelaki dari Indonesia baru datang

Aku dan dua cikgu ku kat sekolah

Aku dan dua cikgu ku kat sekolah Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Pada masa tu aku berada kat tingkatan 5 dan 5 kaki 6 tinggi ku. Badan aku agak tegap kerana keturunan dan hitam manis. Aku ni jenis yang pendiam taklah pemalu sangat. Kalau akedemik tu taklah top sangat ade juga above average aku

Apartmen baru ku

Apartmen baru ku Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Dah beberapa bulan aku mencari apartmen kosong , ke hulu ke hilir ku cari dan akhir nya aku dapat juga, lagipun ia pun berdekatan tempat kerja ku. dua bilik, dapur dan bilik tamu walaupun nampak nya agak kecil tapi sesuai dengan aku yang masih

Fauzi dan aku

Fauzi dan aku Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Ini cerita dimana aku mula sedar yang aku ada bernafsukan kawan ku yang ku kenali sebagai Fauzi. Sebagaimana aku dah described ciri-ciri dia dalam cerita ku, Abang Nasir, aku dan Fauzi, Dia ni tinggi nya sama aku tapi dia pendek sedikit, kami dilahir

Fauzi, aku dan Anwar

Fauzi, aku dan Anwar Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Selepas kami ber ‘seronok’ kat sungai tadi, kami pun balik ke rumah. Sempat juga kami terpegang-pegang kat dalam kereta tadi, tapi aku agak keletihan dan dah nak berehat jadi aku pun keluar dari kereta. Kalau tak, pasti dah si Fauzi tu menghisap

Pertama Kali Haji Isa bersama Ustaz

Kisah ini hanya lah rekaan semata-mata, kalau ada pun yang berkaitan dengan yang hidup mahupun mati, itupun hanyalah kebetulan. Pertama Kali Haji Isa bersama Ustaz Seperti kebiasaan bagi Ustaz Omar untuk pergi ke rumah Haji Isa untuk mengajar anak-anak dia yang baharu berumur 5 dan 2 tahun untuk mengajar mengaji. Haji Isa ini baru aje kahwin dengan isteri dia selama 6 tahun pada umr mereka

tempat kedai gunting

Tempat kedai gunting Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Biar lah aku mengenali diri ku dan beritahu tentang ciri – ciri badan ku supaya senang di ‘gambar’ kan he he :P. sekarang aku dah ber umur 31 tahun, aku ketika ini tubuh badan ku berada di tahap agak baik kerana dua kali seminggu saya akan

Tempat kedai gunting 2

Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Aku sungguh nyeyak tidur malam tu di mana aku di iringi oleh dua jejaka India yang tampan lagi sedap di amput (fuck). Setiap kali kalau aku bergolek ketika aku tidur (aku ni kalau tidur jenis yang bergerak, orang kata aku ni lask orang nye ketika kat aatas katil)

###

Web-01: vampire_2.1.0.01
_stories_story