Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Aku terluka lagi

by Babynasha


Bukan untuk ku membuka kisah silam kita tetapi ini lah kenyataan nya. Aku amat menyayangimu tetapi balasan ini yang ku dapat.....

kisah kami bermula pabila aku dan lokman berkenalan di ruang myspace dan friendster. kami berkenalan secara online agak lama sebelum dia berpindah dari negeri sembilan ke Selama Perak. Kami masih lagi ragu-ragu untuk berjumpa dengannya kerana selama ini kami hanya berutus msj shaja di selang selikan dengan panggilan telefon.

Lokman memang boleh dikatakan apa yang ku idamkan selama ini... berbadan besar, agak gemuk, dengan perut yg agak membuncit. Selepas beberapa kali berhubung aku mengambil keputusan utk berjumpa dengannya. Dia juga agak keberatan mulanya kerana malu dengan saiz badannya yang agak chubby itu tapi aku ceritakan bahawa aku tak kisah sebenarnya.

Akhirnya aku mulakan jugak perjalan dari rumah ku ke tempat tinggal dia. Dia menanti di pinggir jalan dan hatiku berdebar-debar untuk mmelihat dia buat kali pertama. Memang dia amat besar orangnya. Dengan ketinggian yg hampir mencecah 2kaki membuatkan dia seperti gergasi yg amat comel. Selepas melihatku yg kecil, kurus ini dia seperti tak percaya bahawa aku amat menyukai dia. Kami hanya berbual shj pada kali pertama kami bertemu dan aku tahu org sepertinya agak malu-malu.

Semenjak itu kami berkawan dan cintaku berputik dan hatiku hanya padanya. Kali kedua pertemuan kami, aku tidur di rumahnya dan kali pertama aku membiarkan diriku digomoli oleh Lokman. Ku sangkakan org gemuk sepertinya hanya mempunyai batang yang kecik tapi rupa-rupanya aku silap. Walaupun tak lah sebesar mat-mat saleh yg kita tonton tapi batang Lokman agak besar bagi org melayu. Dengan lebih kurang 4 inci panjang batangnya kelihatan seperti pokok bonzai renek yg gemuk. hampir-hampir tangan ku tak muat untuk menggenggamnya.

kini dia tinggalkan aku tanpa sebarang kata, cuma katanya kami tak serasi dan dia ingin berkahwin. Aku cuba untuk mengerti namun kenapa harus dia tinggalkan aku seperti membuang sampah shj. hati ku remuk kerana dia sanggup berbuat begitu sedangkan aku menyintai dia sepenuh hati.


###

1 Gay Erotic Stories from Babynasha

Aku terluka lagi

Bukan untuk ku membuka kisah silam kita tetapi ini lah kenyataan nya. Aku amat menyayangimu tetapi balasan ini yang ku dapat..... kisah kami bermula pabila aku dan lokman berkenalan di ruang myspace dan friendster. kami berkenalan secara online agak lama sebelum dia berpindah dari negeri sembilan ke Selama Perak. Kami masih lagi ragu-ragu untuk berjumpa dengannya kerana selama ini kami hanya

###

Web-02: vampire_2.1.0.01
_stories_story