'Danial dan Rahul (Siri 3)' - gay sex story @ Menonthenet.com's Gay Erotic Stories

Menonthenet.com Gay Erotic Stories. Last updated Nov 19, 2017 - Home of 21210 erotic stories

Your Cookies are not enabled. You will not be able to register or login to your profile.

Danial dan Rahul (Siri 3)

By roy_darwis

submitted November 20, 2013

Categories: Hypnosis, In Malaysian

Text Size:

Rahul Singh terus bangun apabila terdengar deringan bertalu-talu daripada telefon bimbitnya. Apabila dia hendak mencapai telefon, panggilan itu terus dihentikan. Rahul pun memeriksa telefon bimbitnya dan mendapati terdapat lima panggilan tidak berbalas daripada nombor yang sama. Sebaik sahaja dia hendak meletakkan telefon itu kembali, telefonnya berbunyi dan kali ini mesej pula masuk.

"Cikgu Rahul, saya ayah Danial. Kami berasa amat risau dengan keselamatan Danial. Sejak tadi dia masih tidak pulang ke rumah. Sepatutnya dia ikut serta ke airport bagi menghantar kami bercuti ke Eropah. Kalau dia ada dengan cikgu, kami mohon jasa baik cikgu untuk tolong tengok-tengokkan dia sepanjang seminggu peninggalan kami. Dengan rawatan yang cikgu berikan, kami berharap dia menunjukkan perubahan positif. Dialah permata hati kami."

Sambil tersenyum sipu, Rahul meletakkan kembali telefon bimbit itu ke atas meja di tepinya. Mindanya kembali mengingatinya perkara yang berlaku sebentar tadi. Dia berjaya memukau pelajar yang mempunyai masalah dengan peluh, Danial untuk menjadi imun dengan peluh dan seterusnya menjerat dia dalam dunia homoseksuality tanpa sempadan. Turut membanggakan, dia berjaya menerokainya lubang teruna milik Danial dan melakukan seks sejenis pertama dalam hidupnya.

Rahul Singh pun berdiri dan turut mencapai suis lampu dalam biliknya. Matanya meliar memandang sekitar bilik itu. Segala-galanya nampak kemas dan dekat luar pun hari sudah gelap. Kemudian, mata Rahul berhenti dan memandang Danial yang tengah tidur. Muka Danial kelihatan sangat suci dan pantulan cahaya lampu pada badannya menimbulkan satu aura seksi. Dalam diam, Rahul mengaku hatinya sudah terpaut dengan Danial dan serius untuk menjalinkan satu hubungan istimewa dengannya. Walau bagaimanapun, Rahul tahu dia harus merahsianya daripada pengetahuan orang sekeliling memandangkan hubungan sejenis merupakan taboo di Malaysia manakala hubungan seks dengan budak sekolah pula boleh mendatangkan ancaman kepada karier. Lebih teruk, dia mungkin akan dipenjarakan.

Perlahan-lahan, Rahul kembali menghampiri Danial. Baru sahaja dia hendak duduk di sebelahnya, Danial pun terjaga dan terus mengosok-gosok matanya sambil menguap. Sebaik sahaja terpandang Rahul, Danial pun kembali mengukir senyuman dan mengucapkan selamat malam kepada Rahul. Tanpa disangka, Rahul menerima satu kucupan mesra daripada Danial di bibirnya. Rahul pun terus membalasnya dengan kucupan intim dan memasukkan lidahnya ke dalam mulut Danial. Kedua-dua kembali bertautan dalam satu ciuman dan kedua- duanya saling menumpahkan perasaan sayang terhadap satu sama lain. Rahul pun mengerahkan tenaga jantannya dan mengangkat Danial ke bilik air yang terdapat di dalam bilik kaunseling. Di bawah pancuran shower, kedua-dua kembali menyambung tautan asmara dan mereka sudah tidak dapat dipisahkan lagi. Rahul pun menyabun badan Danial dan Danial pun berbuat perkara sama kepada Rahul. Batang Rahul sudah kembali mengeras seperti tiang. Dia pun mengarahkan batangnya ke alur bontot Danial dan dengan satu hentakan, dia berjaya memasukkan batangnya sepenuhnya.

Muka Danial pun berkerut seribu menahan kepedihan yang dirasainya ketika itu. Rahul pun berhenti menghentak dan hanya mendiam diri buat seketika. Dia ingin memberi ruang bagi bontot Danial untuk menerima "pisang emas"nya. Apabila dirasakan bontot Danial sudah boleh menerima kehadirannya, Rahul pun terus menghentak kasar batang kebanggaan dalam bontot ketat milik Danial. Danial pun terus mengerang dan meminta Rahul untuk terus memberikannya jus cinta. Rahul tahu bila-bila masa dia akan ejakulasi. Dia pun segera mencabut batang dan menghalanya ke mulut Danial. Pada hentakan yang kelima, dia pun terus memancutkan jus cintanya ke dalam mulut Danial yang tidak kalah ketatnya seperti lubang bontotnya. Sambil membelai-belai rambut Danial, mulut Rahul tidak berhenti-henti memuji kehebatan Danial dan mencurahkan kata-kata sayangnya kepada Danial. Ketika itu, tiada perkara terindah yang dapat menggambarkan penyatuan cinta kedua-dua insan yang berlainan agama dan kepercayaan itu. Selepas itu, kedua-dua insan itu saling berpimpinan tangan seraya keluar dari bilik air dan menuju ke katil mini. Rahul pun terus mengesat badannya dan menghulurkan tuala itu kepada Danial selepas dia guna.

Tiba-tiba, Rahul mendengar perut Danial berbunyi. Mungkin kerana berasa malu, Danial segera mengetap mulutnya. Rahul berasa lucu dengan reaksi spontan Danial itu. Ketika itu, jarum jam sudah menunjukkan pukul 8 malam. Nampaknya sudah 5 jam mereka bertarung pedang tadi. Selepas itu, Rahul dan Danial pun segera menyalin pakaian.

Secara tiba-tiba, Rahul teringat kembali pada arahannya kepada Danial.

"Awak akan lupa segalanya apabila keluar daripada pintu bilik ini."

Rahul sudah jatuh cinta kepada Danial dan tidak mungkin dia ingin laki pujaannya itu untuk melupakan dirinya. Kemudian, Rahul pun menghampiri Danial dan membisikkan "peluh" di telinganya. Sebaik sahaja perkataan itu diluahkan, Danial pun terus membatu dan matanya secara perlahan-lahan tertutup.

"Danial Sinclair, lupakan arahan pertama yang saya berikan tadi. Awak tidak akan melupakan perkara yang terjadi dalam bilik ini. Mulai saat ini, awak adalah seorang pencinta sukan dan tidak kisah untuk berpeluh. Awak akan mencapai keseimbangan dalam bidang pelajaran dan sukan. Di sisi lain, awak merupakan seorang pencinta lelaki. Walau bagaimanapun, awak tidak berupaya menceritakan keadaan yang berlaku di sini pada orang lain sebab sebaik sahaja awak berbuat demikian, fikiran awak akan menjadi kosong. Awak akan kembali berada dalam keadaan hipnosis apabila saya menyebut perkataan peluh. Dengan kiraan 5, awak akan kembali sedar."

bersambung



Displaying Page 1 - Records 1 to 30

More stories From roy_darwis

Kisah ini berlaku kira-kira 10 tahun lalu, sewaktu aku baru melangkah ke alam pekerjaan. Ketika itu, tugas sebagai jururawat lelaki pelatih merupakan satu taboo dalam kalangan masyarakat. Pada mulanya, aku mendapat tentangan daripada keluargaku sendiri. Namun, keazamanku dan kemuliaan tugas ini berjaya mencairkan hati mereka untuk terus menyokongku. Sebagai jururawat khususnya yang... read more

Ganja penyatu dua jiwa

Nov 06, 2013

Pagi-pagi lagi Samsul sudah bangun. Setelah menunaikan solat Subuh dan mengemaskan rumahnya, Samsul segera bersiap untuk menuju ke stesyen LRT yang terletak berdekatan dengan rumahnya. Sebelum itu, dia sempat memerhatikan penampilannya di hadapan cermin rumahnya.... read more

Samsul tersenyum sambil terus menikmati batang sasa milik Afiq di dalam mulutnya. Impiannya untuk menundukkan Afiq ternyata berjaya dengan bantuan ganja.... read more

Mohd Danial Sinclair memang tidak suka melakukan sebarang aktiviti yang mengeluarkan peluh. Jika diberi pilihan antara gym dan membaca, tanpa berfikir dua kali semestinya Danial akan memilih aktiviti membaca. Sedari kecil, kawan-kawan dan guru-guru sekolahnya memang menyedari akan sikap Danial yang aneh itu. Pada mulanya, ibu bapanya menganggap perkara itu sebagai biasa. Namun ibu... read more

... read more

Dengan kiraan 5, maka Danial pun perlahan-lahan mencelikkan matanya dan kembali menyarungkan pakaian sekolahnya.... read more

Dilema ayah tunggal

Nov 20, 2013

Sebagai seorang ayah tunggal, aku selalu kesunyian sendirian. Namun syaitan selalu berbisik untuk aku melakukan perzinaan dengan perempuan-perempuan yang aku sukai namun keegoaan sering membataskan tindakanku. Malahan, aku ini bolehlah dikategorikan sebagai pemalu dan sangat sukar untuk memulakan perbualan dengan orang yang aku tidak kenal rapat. Secara tidak langsung, aku hanya... read more

Keliru

Nov 20, 2013

Berikut merupakan kisah sebenar tentang diriku. Aku tak tau bagaimana nak mulakan kisah ini tapi yang pasti perasaan songsang ini aku rasai hadir sejak dari kecil lagi. Kalau nak dicari alasan, pelbagai alasan boleh diberi tapi sebab utama aku terjebak dalam aktiviti sejenis ialah kekurangan kasih sayang daripada seorang ayah. Ayahku merupakan seorang pegawai polis berpangkat Inspektor... read more

Pengalaman Gay Aku

Nov 20, 2013

Cerita ini merupakan nukilan asli penulis sendiri dan segala cerita serta watak tidak berkaitan dengan yang hidup mahupun yang mati. Semoga para pembaca terhibur dengan nukilan ini.KIsah ini berlaku sewaktu aku masih muda dan pemikiran masih lagi bersih daripada segala unsur seks songsang. Ketika itu, aku masih lagi naif dengan perhubungan intim kerana tumpuan utama hanyalah untuk... read more

... read more



Sepanjang malam itu, aku tidak mampu melelapkan mata akibat terganggu dengan peristiwa tadi. Aku masih menangis di tepi dinding. Malah, bibirku terasa koyak dan kepekatan air maninya masih terasa di air tekakku. Tanpa aku sedari, waktu bergerak pantas dan ketika itu sudah masuk subuh. Warden mengetuk pintu sel. Aku pun segera menuju ke bilik air terbuka. Seperti yang aku jangkakan, semua... read more

Dalam diam, tidak sangka air jernih mengalir deras membasahi pipi jantanku. Tidak pernah terlintas di fikiranku bahawa nasibku akan menjadi sedemikian. Aku pun terus memanjatkan doa agar diturunkan malaikat pelindung untuk menjaga aku.... read more

Keliru 2: Megat

Nov 22, 2013

Di ambang usianya yang memasuki angka 3 ini, Megat masih tercari-cari akan kiblat hidupnya. Dari segi lahiriah, dirinya memiliki kesemua ciri-ciri yang terdapat pada lelaki sempurna. Kereta besar, bini cantik, anak yang comel, rumah besar, kerjaya tetap namun segala-galanya seolah-olah tidak mampu memuaskan hatinya. Megat masih mendambakan cinta sejati daripada kaum sejenisnya.... read more

Ryan mempunyai kebiasaan yang abnormal daripada rakan-rakannya yang lain. Dia tidak suka memakai pakaian sewaktu berada dalam rumah. Bila pakai seluar pendek ataupun kain pelikat je, dia terus terasa rimas semacam. Sebaik sahaja balik dari sekolah, dia terus menanggalkan pakaiannya dan hanya berseluar dalam sahaja di rumah.Tabiat Ryan ni bermula sewaktu dia baru akil baligh. Waktu itu,... read more

Hi aku ni berumur 19 tahun..aku pun bukannya gay sangat tapi ade satu cerita nak cite kat korang.Begini ceritanya..masa dapat keputusan spm..aku terkejut jugak sebab result aku tak berapa baik sangat..so aku ingat aku nak sambung aliran teknikal dan memohon uitm sebagai tempat belajar..Alhamdulillah aku aku berjaya..so masuk aa aku ke kolej ni..Tapi aku tak terasa ape2.Aku perhatikan... read more

Terlebih dahulu, aku ingin memohon seribu keampunan daripada sahabat baikku Zayn Rahman kerana mencoretkan kenangan kami untuk tatapan umum. Sesungguhnya, aku tidak mempunyai niat untuk mempersendakan mahupun menjatuhkan maruahnya. Sebaliknya, aku ingin berkongsi pengalaman indah kami buat pembaca yang... read more

Puisi: Kerana Terpaksa

Nov 25, 2013

Kerna terpaksa aku melangkah pergiKerna terpaksa ku turut kata hatiGementar tibuhku dengan keputusan iniBiarpun pedih ku teruskan juaDi antara kita mengapa ada diaBiarpun hanya kawan biasaTapi ku rasa berlainan caranyaHingga mencakar perasaanku TerpaksakuTerpaksaku membuat pilihanMengundurkan diri untuk kebahagiaanmuKerna terpaksa aku rela sendiriKerna terpaksa lalu... read more

Perpisahan Dua Jiwa

Nov 26, 2013

Cuaca di luar sangat dingin sehingga mampu menusuk ke tulang sum-sum. Angin malam bertiup perlahan sambil disertai oleh rintik-rintik hujan. Dari jauh, kedengaran lolongan anjing saling bersahutan. Di kala penduduk lain sedang lena diulit mimpi, kelihatan penghuni rumah yang beralamat No 11, Jalan Tun Dr Ismail itu masih lagi berjaga. Dalam bilik bujang, kelihatan kain cadar... read more

Saka Penunduk

Nov 27, 2013

Aku bukanlah seorang yang berminat dengan ilmu-ilmu ghaib atau ilmu hitam. Walau bagaimanapun, aku mewarisi saka harimau melalui arwah datuk aku memandangkan ayahku tidak sanggup menerimanya. Ayahku pernah meminta seorang ustaz untuk membuang saka tersebut semasa kami pulang ke kampung tetapi secara senyap-senyap aku menerima saka tersebut melalui cincin permata biru pemberian datuk. Aku tahu... read more

Danial kelihatan teragak-agak untuk menukarkan pakaian sekolahnya di hadapan Rahul. Malah, peristiwa tadi merupakan tindakan di luar kawalannya. Entah bagaimana dia tidak menyedari dirinya bertelanjang di hadapan lelaki itu. Sewaktu hendak melangkah ke bilik air, tarikan daripada tangan kekar Rahul segera mematikan langkah Danial. Rahul berusaha untuk menyakinkan Danial bahawa... read more



Eh…malam jumaat menjelma lagi, bila tiba malam jumaat mesti macam-macam teori yang akan keluar dari kan. Antara yang wajib keluar adalah malam untuk suami isteri buat projek, orang kata buat projek malam jumaat ni sunat. Selain kisah suami isteri, kisah seram juga amat popular di malam jumaat. Tapi sebaik baik perkara untuk di isi di malam jumaat adalah amalan membaca yassin.Saya... read more

Rashid hilang dara

Dec 07, 2013

Rashid melihat kembali dirinya di cermin. Perlahan-lahan dia membelek wajahnya dan memerhatikan segenap inci tubuhnya. Dia sangat kagum dengan pantulan imejnya. Di saat usianya bakal melewati angka dua puluhan, Rashid boleh dikatakan masih kacak dan mempunyai aura kemaskulinan yang sangat kuat. Rutin senamannya yang ketat dan hasil pemakanan yang teratur sedikit sebanyak menyumbang... read more

Keliru 5: Terperangkap

Dec 08, 2013

Berikut merupakan kisah benar yang terjadi pada aku beberapa minggu lepas. Semoga para pembaca lebih berhati-hati dan tidak mengikut jejak langkah aku selepas ini.Akhirnya hujung minggu tiba lagi. Sebagaimana hari jumaat yang lain, aku lebih suka menghabiskan masa terluang di kelab-kelab malam di sekitar Kuala Lumpur. Hari itu, aku memandu Proton Myvi SE kesayanganku menuju ke... read more

Aku sudah tidak mempedulikan pandangan umum terhadap cinta kilat kami. Sewaktu melangkah keluar daripada restaurant Itali itu, aku perasan akan beberapa mata liar yang memerhati tingkah laku kami dan menuding jari mereka. ‘Erm, persetankan semua itu. Bukannya aku kenal mereka pun,’ getus pintu hatiku. Menyedari aku kelihatan agak terganggu dengan pandangan mereka, Nik segera... read more

Dilema ayah tunggal 2

Dec 11, 2013

Namun begitu, kesibukanku sebagai kontraktor di tapak projek seringkali membatas hasratku untuk memerhatikan aktiviti Mickie. Secara tidak langsung, perkara itu telah menjarakkan aku daripada kenyataan hidup Mickie yang selama ini ingin dia pendamkan daripada pengetahuan umum. Baru-baru ini, cuaca agak tidak menentu dan aku turut menerima tempiasnya. Selama beberapa hari ini, aku... read more

Pengganti Mama

Dec 12, 2013

Nama aku Mohd Safwan Jailani bin Mohd Ridzwan Zulkifli. Dalam kalangan kawan-kawan, aku lebih suka sekiranya dipanggil dengan nama Jai. Nama ini juga mengingatkan aku kepada watak hero pujaanku, Adi Putra dalam cerita KL Gangster. Sekitar tiga bulan yang lepas, Papa dan Mamaku telah bercerai dengan talak satu. Semasa kes perceraian mereka dibicarakan di mahkamah, aku turut... read more

Bottomku, bottommu jua

Dec 12, 2013

Semenjak masih bergelar mahasiswa universiti sehinggalah sudah bekerja ini hobi Zayn tidak pernah berubah. Dia masih gemar melayari internet dan menikmati laman lucah. Tidak cukup dengan itu, dia juga sering melanggan pelacur dan membeli permainan seks untuk melampiskan nafsunya yang kian menggelodak itu.Apabila Zayn sudah berkahwin, hobinya terhenti seketika kerana dia dapat... read more

Perkahwinan terbuka

Dec 14, 2013

Namaku Aisyah. Aku telah berkahwin dan mempunyai tiga orang anak bujang. Perkahwinanku selama dua puluh lima tahun ini sentiasa disinari kebahagiaan. Sikap suami yang amat memahami dan sentiasa bertolak ansur membuatku amat menyayanginya. Dia tidak pernah merungut dengan kesibukanku sebagai jururawat yang terpaksa kerja mengikut shift. Kuingatkan cerah sampai ke petang, rupanya... read more

Ammar dan Uncle Zain

Dec 16, 2013

Ammar dilahirkan dalam keluarga yang pecah belah. Sewaktu menginjak usia 7 tahun, ibunya mengambil keputusan untuk berpisah dengan bapanya setelah tidak tahan dengan layanan buruk yang diterimanya. Ammar bernasib baik apabila mahkamah syariah memutuskan hak penjagaan dia dan adiknya, Aniq Ezzra diserahkan kepada ibunya. Semenjak itu, mereka sekeluarga berpindah daripada bangle mewah... read more

Terperangkap dalam Lif

Dec 19, 2013

Namaku Iqbal, berusia 20 tahun dan bekerja sebagai pegawai khidmat pelanggan di sebuah syarikat telekomunikasi terkenal di Kuala Lumpur. Aku dan seorang lagi teman dari kampung menyewa di sebuah flat 20 tingkat yang berhampiran dengan tempat kerja. Rumah kami terletak di tingkat 10 dan kami memang perlu menggunakan lif sebagai perhubungan utama. Walau bagaimanapun, antara masalah... read more



Page 1 of 2