Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Aku Pecahkan Terunanya

by Damak sayang


Aku berusia 42 tahun..dah berkahwin dan punya tiga anak. Perut ku agak boroi, lilit pinggang 40 inci berat badan 90 kg dan bermisai. Sungguhpun keadaan ku begini tapi tak ku sangka ada juga orang yang suka seperti Faizal (bukan nama sebenar) yang mempunyai bentuk tubuh yang sederhana dan berumur sekitar 30'an.

Awal dulan lepas aku dan Faizal berjumpa dan setelah berbual seketika aku mengambil keputusan untuk menyewa bilik selama dua jam.

Menurut Faizal dia memang suka orang yang matured dan bertubuh gempal dan mengizinkan aku lakukan apa sahaja yang aku suka ke atasnya.

Sampai sahaja dalam bilik, kami berkucupan..aku hisap lidah Faizal..dia pulak menghisap lidah ku.. sambil berkucupan kami meraba konek masing-masing yang sudah keras.

Lantas aku bogelkan Faizal..mulut ku terus menuju ke puting teteknya...lalu dia mengerang "bang..oh..bang...sedapnya bang...oh..bang..." sambil tangannya mengusap-usap rambut ku.

Kemudian lidah ku menjalar ke perutnya..pusatnya..dan terus ke kepala koneknya yang kembang laksana cendawan kembang pagi..lalu aku benamkan mulutkan ke batangnya yang keras.. dan terus Faizal mengerang lagi "oh...bang..sedapnya bang...dont stop bang..bang..oh..sedapnya..macam kongkek pantat..bang....oh bang.. (Faizal sebenarnya dah kahwin dan ada satu anak).

Setelah itu aku jilat buah pelirnya satu persatu sebelum lidah ku menjalar ke lubang juburnya (telah di cuci terdahulu)..bila lidah ku bermain-main kat lubang juburnya ..Faizal tersentak kesedapan.. "bang..Oh..Bang..Bang...Sedap bang...tak pernah rasa sedap begini bang...abang pandai jilat bang...oh..."

Setelah hampir setengah jam aku kerjakan tubuh Faizal giliran dia pulak membuat aksi yang serupa ke atas ku.

Faizalpun mempuka pakaian ku satu persatu dan dengan pantas mulutnya menyambar puting tetek ku..dan kali ini aku pulak yang mengerang..."oh..sedapnya..you are fantastic...oh..teruskan...sedapnya..."

Kemudian lidahnya menuruni perut ku yang boroi lalu singgah ke batang ku yang keras lalu di kulumnya batang ku..turun naik..turun naik..aku pun mengerang "Ah..Oh..sedapnya...oh...dalam lagi sayang...oh..." setelah setengah jam batang ku dihisap Faizal pun baring keletihan.

Kemudian aku menyucuk lubang juburnya dengan jari telunjukku..dan bertanya "boleh tak abang jolok lubang ini," lalu jawabnya " lubang I masih teruna..tapi kalau abang nak buat teruskanlah,I nak rasa.."

Akupun menyapu batang ku dan juburnya dengan KY..lalu memulakan operasi..bila kepala batang memasuki aje lubang juburnya. Faizal merintih "Bang..pelan-pelan bang..sakit bang..masuk pelan-pelan.."

Ketika itu Faizal mengetap bibirnya kerana kesakitan...lalu aku bertanya " nak stop ke.?" dan Faizal menjawab.."tak apa teruskan...tapi slow sikit"

Lalu aku tekan batangku perlahan-lahan ke dalam juburnya...sehingga habis 6 inci batang ku tenggelam...lalu Faizal menjerit pedih "Aduh...bang..sakitnya..."

Lalu aku sorong tarik batang ku dan tak lama kemudian terdengar keluhan yang lain pula "Oh..bang..sakit..tapi sedap..sakit..sedap..sedap..sedap..sedap..sedap bang..."

Aku dapati batangnya yang pada mulanya layu semakin mengeras dan Faizal mengerang lagi.." bang sedap bang..faster..laju-laju bang...bang sedap bang.. laju.." ketika itu Faizal melancapkan batangnya... tak tak lama kemudian Faizal memancutkan air maninya sehingga terkena dada ku..

Oleh kerana lubangnya yang ketat..aku pun rasa nak terpancut..lantas Faizal berkata "pancut pada muka I"

Aku pun sorong tarik semakin laju..dan beberapa minit kemudian aku pulak mengerang...Oh...sedapnya..oh i am coming..Oh..oh...ah..." lalu aku pancut pada muka Faizal seperti mana yang di minta dan diapun menjilat-jilat air mani ku yang meleleh ke lulutnya.

Kami kemudian terdampar keletihan dalam kenikmatan selepas berhempas-pulas selama satu setengah jam.

Oleh itu jika ada antara PLU Chaser yang ingin berkenalan dengan aka sila email damak_a@yahoo.com. Aku tinggal di Kuala Lumpur.

###

2 Gay Erotic Stories from Damak sayang

Aku Pecahkan Terunanya

Aku berusia 42 tahun..dah berkahwin dan punya tiga anak. Perut ku agak boroi, lilit pinggang 40 inci berat badan 90 kg dan bermisai. Sungguhpun keadaan ku begini tapi tak ku sangka ada juga orang yang suka seperti Faizal (bukan nama sebenar) yang mempunyai bentuk tubuh yang sederhana dan berumur sekitar 30'an. Awal dulan lepas aku dan Faizal berjumpa dan setelah berbual seketika aku mengambil

eclavitud forzada capitulo I "EL ACOSO"

From: capricornio viernes Material: “ ESCLAVITUD FORZADA” MM/t True Rape NC Humil B/D Anal, Oral Date:21 de marzo 2003 Capitulo I “ el acoso” Esta historia contiene situaciones que podrëan resultar ofensivas para menores de edad o personas que les disgusta leer acerca de violaciones, sadomasoquismo, bondagge, sexo no consentido. Si eres menor de 18 aïos o te incomodan las situaciones antes

###
Popular Blogs From MenOnTheNet.com

Please support our sponsors to keep MenOnTheNet.com free.

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story