Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Kawan dan kekasih

by Jii_bear


Ini kisah permulaan hidup saya dengan kekasihku. Sejak ayah pindah kerja ke kota, maka saya pun terpaksa mengikut ayah dan bersekolah di kota. Ayah selalu menyuruh saya bersosial dengan kawan-kawan sekolah dan juga di taman perumahan.

Suatu hari, saya kenal budak nakal seorang ini. Dia suka mengusik semua budak- budak yang bermain di padang. Nama dia Alex. Dipendekkan cerita, suatu petang, ketika saya sedang bersiar-siar di taman, Alex yang sedang laju main skateboard terus meluncur laju sampai tak sempat break. Terus terlanggar dengan saya yang sedang berjalan. Alex betul-betul rasa bersalah sebab sampai terseliuh kakiku dibuatnya. Sejak itu, Alex mula rapat dengan saya. Dia datang rumah sepanjang tempoh kaki ku masih sakit. Hubungan kami makin lama makin rapat bagaikan adik- beradik.

Setalah tamat SPM, kami masuk U yang sama dan duduk menyewa bilik bersama. malah, lepas habis pengajian pun kami duduk bersama walaupun bekerja lain-lain tempat. Suatu hari, dia menceritakan seorang awek baru masuk tempat kerja dia. Dia memuji dan bercerita setiap hari pasal awek tu. tak tahu kenapa, jauh dalam sudut hatiku terasa cemburu. Mungkin perasaan saja kot. Makin hari makin rapat Alex dengan awek barunya. Selalu makan malam pasti kami keluar bersama, tapi sekarang keadaan mula berubah. Alex lebih kerap keluar dengan aweknya. Setelah setahun kenal, keluarga Alex merisik keluarga awek dia dan mereka pun bertunang. Sejak itu, Alex dah pindah keluar dan duduk menyewa dekat dengan aweknya. Hanya tinggal saya seorang sekarang, selain Alex, memang saya tak ramai kawan. Kebanyakan kawan office je. Selalu saya keluar berjalan memang keluar dengan Alex, tapi sekarang semuanya berubah. Hampir setiap malam, saya sendiri terasa sangat sedih sehingga mengalir air mata bila terkenang waktu bersama Alex.

Sejak bertunang, Alex langsung tiada sms atau pun call. Terakhir sekali borak dengan dia ketika dia bertunag, lepas itu memang dah tiada dah. Ada juga pernah terfikir cari penyewa baru, mungkin boleh jadi teman borak baru. Setelah 3 bulan tanpa berita, tiba-tiba saya mendapat satu panggilan dari number yang amat saya kenal, malah saya amat rindu dengan tuan empunya nombor tersebut. "Hello Alex..... Lama sangat tak dengar berita dari kau. Apa khabar?" "Dean, boleh datang rumah? Saya perlu jumpa dengan Dean." Ujarnya. "Bila?" "Malam nie, dalam jam 8pm saya sampai. Ok..." "Ok"

Tiba-tiba rasa tak sedap hati. Inilah kali pertama dengar suara Alex dalam keadaan sedih. Belum jam 8pm, Alex dah pun sampai di rumah. Sebaik saja saya tutup pintu, Alex terus memeluk saya dan menangis. Aduh... Hatiku sebak dan cuba menenangkan dia. Saya biarkan dia bertenang dahulu sambil saya bancuh nescafe panas kegemaran dia. "Tak sangka kau ingat lagi air kesukaan saya" ujar Alex bila saya hulurkan cawan berisi nescafe panas. "Mestilah ingat. Kita membesar sama-sama. Luar dalam pun saya tau... Malah, saiz kote kau pun saya tau berapa besar..." Usikku.

Akhirnya tersenyum Alex mendengar usikkanku. Bila dia makin tenang dan confident, barulah dia ceritakan perkara sebenarnya. Memang betul awek dia suka dan setuju kahwin dengan dia. Tapi sebenarnya awek dia dah lama bercinta dengan seorang lelaki yang dah lama dia kenal, sejak di U lagi. Lelaki tu memang cintakan dia dan berjanji akan kembali ke pangkuan dia bila dia dah kumpul duit dan harta seperti mereka dua janjikan. Sejak bulan lepas lagi awek dia jumpa balik kekasih lamanya. Semakin lama semaikin rapat hubungan mereka. Sehinggalah pagi ini, di depan mata Alex, dia nampak awek dia dan kekasih lamanya keluar berpegang tangan. Dan paling teruk, lebih kurang sejam sebelum dia datang, keluarga awek tu minta putus tunang. Alex kembali sedih bila dia habis bercerita.

Dengan segera saya memeluk Alex dan memujuk dia. Malam tu, saya menyuruh Alex tidur saja di rumah. Walaupun dah besar, tapi kami dah biasa tidur bersama. Malah tidur bogel bersama pun pernah. Tak tahu kenapa, saya rasa sangat seronok bila dapat tidur bersama Alex semula, segala rasa rindu dalam hati terubat bila dia setuju bermalam di rumah saya. Untuk hilangkan rasa sedih Alex, saya ajak dia bercerita tentang kenangan kami masa kecil dahulu. Perkara-perkara nakal yang kami buat. Kenangan paling seronok, pada waktu tu umur dalam 12 tahun. Kami menyelinap masuk ke dalam bilik ayah saya pada waktu malam. Oleh sebab kami berdua sangat curiga dan ingin tahu berapa besar konek orang dewasa, kami cuba curi-curi tengok konek ayah saya. Malam tu, ayah memang dah lama tidur, kami perlahan-lahan berjalan masuk, dan perlahan-lahan menarik selimut ayah. Kami berdua terkejut bila melihat ayah tidur bogel dan koneknya dah keras terpacak tegak. Seronok melihat konek ayah, mula kami main pegang dan urut lancap sikit. Tiba-tiba Alex kata nak rasa macam mana rasanya hisap konek, dia pun masukkan konek ayah ke dalam mulutnya. Sedap katanya. Lepas itu, giliran saya hisap konek ayah. Kami sangat seronok sampai tak sedar yang ayah dah lama bangun tapi membiarkan kami merasa koneknya. "Jangan gigit nak... Sakit..." Ujar ayah bila Alex nak bergurau kononnya dia sedang makan hotdog.

Terperanjat kami terus berdiri kaku. Tapi ayah tak marah. Malah dia ajak kami berbogel sama. Dia kata tidur bogel bagus untuk konek dan telur. Dan ayah mengajar macam mana melancap dan merasa air mani. Banyak yang dikongsikan oleh ayah dan kami bertiga pun pernah melancap sama-sama.

Sedar tak sedar, kami berdua dah pun keras sangat dan konek masing-masing tegang sangat dan meronta-ronta meminta dilepaskan. Bila mata kami saling bertentangan, tiba-tiba ada sejenis perasaan timbul dalam hatiku. Rasa seperti dialah orang yang patut saya cinta dan sayang. Tanpa diduga, Alex tiba-tiba bangun menindih saya lalu terus mencium saya. Badan saya bergerak sendiri dan membalas apa yang dilakukan Alex. Kami bercium dan bermain lidah dengan tangan masing- masing membuka boxer yang kami pakai. Kemudian, ciuman Alex perlahan-lahan turun ke leher, dada dan tetekku. Dia terus menghisap tetekku... Tak pernah saya rasa senikmat nie. Kemudian, Alex turun lagi lalu memasukkan konekku ke dalam mulutnya. Argh... Lama dah Alex tak menghisap konekku. Terakhir sekali pun masa di U dulu. Alex hisap dengan lembut dan perlahan. Bila dia penat sikit, kami bertukar posisi, saya pula di atas Alex. Saya mencium Alex dan tanpa disedari saya mengatakan yang saya cintakan dia. "Alex, saya memang dah lama sayangkan Alex. Sejak Alex pindah keluar, hati saya sedih ditinggalkan begitu saja." "Dean sayangku. Alex minta maaf. Alex janji Alex takkan tinggalkan sayang lagi." "Janji, jangan tinggalkan sayang lagi tau..." Pujuk dan rayuku pada dia yang jangan tinggalkan saya lagi. Alex turut mengatakan perkara sama dan kami berjanji takkan berpisah lagi.

Pabila saya berada di bahagian kangkang, Alex membuka dan mengangkat kakinya agar memberi saya ruang untuk menghisap lubangnya. Ini kali pertama kami lakukannya, secara spontan tanpa ada apa-apa rujukkan pun(termasuklah prono) sebelum ini. Saya menjilat dan menyedut lubang Alex. Alex meraung nikmat dan semakin lemah dia dengan perbuatanku. Alex merayu dan meminta saya memasukkan konekku ke dalamnya. Saya hanya menggunakan air liur untuk membasahkan konekku, dan bantal diletak di bawah pinggang Alex. Perlahan-lahan saya masukkan konekku dan dapat ku rasa Alex kemut bila terasa sakit. "Rilex Alex... Biarkan saya masuk." Arahku dan Alex pun turut mengikuti nasihatku.

Akhirnya seluruh konekku berjaya dimasukkan ke dalam lubangnya. Alex bertenang dan terus bercium bermain lidah dengan ku. Pada masa yang sama, perlahan-lahan saya menghenjut konekku keluar masuk. Alex semakin nikmat dan dia meminta agar saya melajukan henjutanku. Bila saya dapat merasakan seluruh konekku dicengkam oleh lubang Alex. Agrrrhhhhhhhhaaaa.... Akhirnya banyak air maniku pancut dalam lubang Alex. Belum abis air mani ku keluar, terasa badan Alex kejang dan akhirnya dia pancut dengan begitu banyak sekali dan abis badannya dibasahi dengan air maninya. Kami terus berciuman sambil perlahan-lahan konekku keluar dari luabngnya,

Malam itu la bermula kisah hidup kami sebagai kekasih dan suatu hari nanti saya ingin memberitahu ayah hubungan kami. Saya percaya ayah pasti suka dengan pilihanku nanti.

###

10 Gay Erotic Stories from Jii_bear

Aku - Tak sedar

Arghhh..... Sakitnya kepala. Perlahan-lahan aku buka mata, terasa berat sangat nak buka. Bila deria pulih sikit, baru aku sedar yang aku kat bilik hotel, bogel. Bila aku paling ke sebelah kanan, ada seorang laki, bermisai berjambang nipis, chub muscular, kulit gelap-gelap sikit, sedang nyenyak tido. Terasa konek sangat tegang (biasa la, morning wood), dan menjadi kebiasaan aku akan

Aku - Tak sedar.

Arghhh..... Sakitnya kepala. Perlahan-lahan aku buka mata, terasa berat sangat nak buka. Bila deria pulih sikit, baru aku sedar yang aku kat bilik hotel, bogel. Bila aku paling ke sebelah kanan, ada seorang laki, bermisai berjambang nipis, chub muscular, kulit gelap-gelap sikit, sedang nyenyak tido. Terasa konek sangat tegang (biasa la, morning wood), dan menjadi kebiasaan aku akan

birthday present 1

hari ni saya sedang menuju ke airport untuk menjemput ayah dan pakcik yang datang ke KL. mak tak ikut sebab ada seminar dan kursus menjahit di kampung. saya pun tak pasti kenapa ayah dan pakcik beriya-iya nak datang.

Kawan dan kekasih

Ini kisah permulaan hidup saya dengan kekasihku. Sejak ayah pindah kerja ke kota, maka saya pun terpaksa mengikut ayah dan bersekolah di kota. Ayah selalu menyuruh saya bersosial dengan kawan-kawan sekolah dan juga di taman perumahan. Suatu hari, saya kenal budak nakal seorang ini. Dia suka mengusik semua budak-budak yang bermain di padang. Nama dia Alex. Dipendekkan cerita, suatu

Security Check

Setelah selesai tugas di luar negara, joe pun menuju ke airport untuk balik ke malaysia. Flight petang dan dijangka akan sampai di KLIA dalam jam 10pm. Setelah sampai di KLIA, joe terus menuju ke pintu ketibaan. Tiba-tiba, joe dihalang oleh seorang polis bantuan yang bertugas, dia kata dia menjalankan pemeriksaan secara rawak dan joe diminta mengikut dia ke bilik pemeriksaan. Joe

Skodeng: balik kampung

Hari ini saya terpaksa balik kampung untuk seminggu sebab mak dan ayah pergi ke luar negara untuk urusan kerja. Di kampung, hanya tinggal datuk dan pakcik (sepupu ayah). Pak cik memang tak suka kerja bandar dan dia lebih suka berkebun. Katanya, tiada orang boleh arah dia bekerja. Malam pertama, semuanya berjalan dengan baik. Malam tu, tiba-tiba sakit perut dan memang tak boleh tahan

Skodeng: Boss dan Pak Guard

Sejak dua orang berhnti kerja kerana mendapat tawaran kerja lain yang lebih baik, kerja saya makin bertimbun. Mana tak, kerja 3 orang tp saya seorang saja yang membuatnya. Hari ingat nak stay back sebab esok Sabtu, takpe la sebab takde date pun. Kawan-kawan lain pun ada hal masing-masing. Bila jam menunjuk pukul 8pm, baik saya pergi makan dulu, nanti balik office sambung kerja.

Skodeng: Pekerja Asing

Saya, John, bekerja sebagai jurutera untuk pembinaan satu kawasan komersial baru. Disebabkan dah seminggu lebih hujan turun, projek pembangunan kami tergendala dan saya terpaksa bermalam di tapak projek. Di sini, saya terpaksa tinggal di kawasan rumah sementara untuk pekerja asing dan kebetulan ada satu bilik kosong paling hujung sekali. Malam tu dalam jam 9pm baru kerja simen selesai

Tak puas

Ini kisah sex buddy ku dan dia merupakan seorang yang matang dan berkeluarga 4 anak. Satu office panggil dia Din pendek. Kenapa pendek? Sebab dia tak tinggi, tinggi dalam 162cm tapi badan berisi padat macam ala-ala pergi gym. Saya terus dapat kerja dengan event planner company dan bekejra dengan event crew. Jadi, kerja event crew kebanyakkannya adalah menolong set up barang-barang dan

Upacara sebelum perkahwinan

Nama saya Lian dan saya akan berkahwin dengan seorang puteri dari sarawak. Dia memang cantik dan pertemuan pertama kami adalah ketika dia terlanggar kereta saya. Selepas setahun berkenalan, maka keluarga saya melamar dia dan kami akan berkahwin 2 hari sebelum perayaan rasmi dia, iaitu gawai. Seminggu sebelum kahwin, dia ada meminta saya mengikuti dia balik ke rumah panjai (panjang).

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story