Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Aku dan Hanapi dengan anaknya, Part 2

by HANIFF


Dari minggu pertama orientasi lagi, Hanapi sudah menarik perhatianku. Bukan aku sahaja, bahkan ramai lagi mereka ketika itu. Ada sesuatu pada dirinya yang akan menarik perhatian orang.Samaada itu sememangnya sifat semula jadinya atau mungkin hanya dia jenis yang suka menonjolkan diri, aku ketika itu tak pasti.Dia suka bising. Semua aktiviti sukan mahu disertainya.Terutama yang lasak, seperti sukan rugby.Dan dia memang peramah.Bukan itu sahaja, malah mungkin kerana ketampanannya.Tubuh yang sasa dan berisi.Dan mungkin sikapnya yang seolah segalanya enteng dan tidak wujud masaalah baginya.

Tapi sifatnya agak berbeza ketika di dalam bilik kuliah.Dia seorang penuntut yang kurang rajin study.Dia pendiam, boleh jadi kerana kurang bersedia, banyak main, tak suka siapkan assignments.Justeru dia benci pada discussion atau soaljawab yang diutarakan pensyarah.Sering membatu.

Hanapi benci padaku. Kerana apabila dia terpinga2 aku selalu membantu.Aku sering membela pendapatnya.Dia bosan dengan sikapku.Bosan yang kekadang membuat dia benar2 benci padaku.Katanya aku suka menyibuk.Dia tak perlukan sokonganku.

Pernah satu hari dia meradang denganku dan bersemUka denganku selepas satu kuliah.

"Neff, engkau tak perlu defend aku.You make me sick."

"Pi, aku bukan defend engkau.Jangan perasan.Aku saja suka kontroversi".

Dia terdiam. Sejak hari itu, kami kurang bertegur sapa.Aku tak kisah.Bahkan aku juga mula meluat dengan sikap dan egonya.

Bila tahun kedua muncul, kami yang mengambil jurusan ini, walaupun hanya kursus pra universiti, kami diklasifikasikan bagai penuntut tahun akhir.Maka ada penyusunan penempatan asrama.Kami di tempatkan ke asrama penuntut2 tahun akhir, seperti mereka yang mengambil pengajian professional lain. Agak istimewa, dimana hanya dua orang penuntut disetiap bilik.Dan dengan kuasa Tuhan, aku diletakkan sebilik dengan Hanapi.Sebenarnya mungkin nama kami punyai abjad yang hampir antara satu sama lain.

Tentunya keadaan ini kurang menyenangkan Hanapi.Dia jarang berada dibilik asrama.Petang sibuk dengan rugbinya.Malam dia study di perpustakaan.Lepas tu dia akan berkelompok dengan member2 rugbinya. Balik hanya untuk tidur.Aku rasakan macam aku tak ada teman sebilik. Aku juga tak kisah kalau itu mahunya.

Memang takdir menentukannya.Satu hari, satu peristiwa berlaku pada diri Hanapi yang mengubah segalanya.Mengubah hala persahabatan kami.Dan hari itu juga mungkin tidak dapat kami lupakan.

Pagi sabtu memang kami tak ada kuliah. Seperti biasa juga Hanapi dengan latihan rugbinya. Dia pemain mewakili kolej. Handal juga. Tapi malam itu Hanapi juga tak pulang ke ke bilik.Aku juga tak kehairanan, kerana itu juga biasa.

Malam esoknya juga Hanapi tak muncul.Tak mungkin dia balik kampung.

Isnin pagi, pagi2 lagi, ada orang mengetuk bilikku.Azmi, kapten pasukan rugbi. Aku tentunya kehairanan kerana aku bukannya rapat atau kenal sangat dengan Azmi.Dia penuntut kejuruteraan.

"Napi ada kat hospital." Katanya pendek. Aku membisu terpinga. Apa dah jadi dengan Hanapi, hatiku bertanya.

"Kenapa?"

"Tangan dia patah, pagi semalam masa training.Boleh tahan teruk juga.Retak tulang tangan kanan."

"Alamak!" itu saja yang dapat keluar dari mulutku.

"Dia suruh aku bagitahu engkau.Dia kat univerity hospital." Azmi berlalu.

Aku masih terdiam.Hatiku sayu, Tersentuh.Sayu bukan kerana kecederaan Hanapi.Kerana aku tahu dia boleh lalui itu semua.Apalah setakat retak tulang buat Hanapi.Dia memang tahan lasak. Tapi kerana ingatannya agar aku diberitahu.Itu yang mengusik perasaanku.

Rupa2nya aku masih juga penting baginya.

Pagi itu aku tak buang masa, bergegas ke hospital.Aku ponteng kuliah.Sempat juga aku bongkar almarinya dan kubawa sepasang pakaiannya untuk dia salin nanti.

Dari jauh kulihat Hanapi berdiri di depan pintu wad. Tersenyum memandangku. Buat diriku, itu satu2nya pandangan yang paling indah ketika itu.Sudah lama aku tak pernah pedulikan mukanya.Apatah lagi nak lihat dia tersenyum. Tapi pagi itu memang istimewa.

"Aku tak sangka kau akan datang.Kenapa tuang kelas?"

"Aku baru tahu.Azmi bagitahu. Ini aku bawak baju engkau."

"Sekejap lagi aku dah boleh keluar dari sini.Tak payah tukar baju.Aku tak mandi lagi"

"Ikut suka engkau."

Kami tak banyak bicara.Perjalanan pulang ke asrama pun satu perjalanan yang sepi.Masing2 dengan keliaran otak dengan fikiran masing2.

Sampai di bilik, aku menyuruhnya menukar pakaian yang dah masam di badannya.Peluh dah basi dua hari.Dia seakan akur saja perintahku.Tingkahnya begitu agak menghairankan.Bukan sifatnya demikian.Mungkin dia masih terasa sakit.

Kerana dia hanya mengharapkan tangan kirinya saja untuk menukar pakaian,agak terkial2 juga.Aku cuba membantu.Dia membiarkan saja apa yang aku lakukan. Aku bukakan bajunya.Kemudian aku cuba londehkan pula seluar sukannya. Seluar pendek, tak sukar untuk aku lakukan.Bahkan kalau dia mahu, boleh bikin sendiri. Tapi dia membiarkan aku lakukan untuknya.

"Neff, kau nak bogelkan aku ke? "

"Kenapa? Engkau malu ke? Engkau orang rugby players kan biasa bogel ramai2 dalam bilik mandi kan? Takkan dengan aku pulak nak malu."

"Memang aku malu." Suaranya keras seakan geram dengan komenku.

"Kenapa? Aku bukannya perempuan."

"Jangan banyak soal.Aku tak tahu.Memang aku malu dengan engkau. Faham tak?" Hanapi mula meninggikan suara.

"Bau badan engkau yang masam ni lagi memalukan.Dah jangan banyak songel.Jom kita pergi bilik mandi, biar aku tolong jiruskan badan engkau." Sambil aku capai tualanya.

Aku lilitkan tuala itu kepinggangnya.Aku seluk dari bawah dan menarik kebawah seluar pendeknya.Kemudian kucapai baldi kecil yang berisi sabun mandi kepunyaannya.

Hanapi ketawa kecil.Aneh agaknya dalam hatinya melihat tingkahku yang mengambil berat tentang dirinya.Bagaikan lembu dicucuk hidung, Hanapi kubawa ke bilik mandi.Tempat tu agak sepi kerana orang lain ketika itu semua ke kuliah. Di block asrama kami pun cuma tinggal kami berdua saja.

Kepala paip aku putarkan dan dibiarkan air mengisi kolah kecil di cubicle tempat mandi.

"Takkan engkau nak mandi pakai tuala?"

Hanapi diam. Sebenarnya kalau dia nak mandi bersendirian pun memang tak ada masaalah.Entah kenapa hari itu dia perlukan kehadiranku juga tidak aku faham.Yang menyulitkan mungkin dia terpaksa gunakan tangan kirinya. Kekok juga tapi bukan mustahil tak boleh buat sendiri.

Hanapi masih membisu, seolah kebuntuan fikiran. Aku letakkan tanganku kepinggangnya dan melondehkan tualanya, langsung ku sangkutkan di atas tembuk pemisah cubicle.

Hanapi hanya merenung mukaku tajam.Aku capai gayung dan menyedut air lalu kucurahkan ke badannya bermula dari atas bahunya.

Mataku menyusuri dan mengiringi aliran jirusan air membasahi tubuhnya. Dari atas, perlahan mengalir ketubuhnya, langsung ke bahagian bawah tubuhnya.

Mataku terpaku apabila sentuhan aliran air melintasi bawah pusatnya.

Hanapi hanya tunduk tersipu.

Kulihat satu keindahan ciptaan Tuhan. Koteh Hanapi keras menegang menghala kehadapan selari permukaan bumi.Size yang sangat mengkagumkan.Bentuk yang hampir ketahap kesempurnaan.

"Neff, rahsiakanlah semua ini."

"Pi, aku berjanji. Ini rahsia kita."

Bersambung.....

###

10 Gay Erotic Stories from HANIFF

Abang menanti kepulanganmu

Sudah lama aku tak menulis. Mungkin ketandusan ilham.Namun apa yang pernah aku coretkan semata-mata adalah pengalamanku sendiri. Tak perlu aku cari idea. Hanya harus kutuliskan saja. Cuma dua tahun kebelakang ini aku terlalu tenggelam dilamun perasaan. Aku terpenjara oleh kasih terhadap sesaorang. Namun aku rela. Kerana dia, yang bernama Azhareen. Pertemuan itu: Aku tidak perlukan itu

Aku dan Hanapi dengan anaknya, Part 1

Di musim2 begini, alunan lagu di corong radio terkadang agak menyiksa perasaan.Membangkitkan satu nostalgia.Apakan tidak hatiku tersentuh dengan melodi dan lirik lagu 'dendang perantau' dendangan P. Ramli, diputar berulangkali.Mereka sengaja mempermainkan emosi kita. Aku terkenangkan satu peristiwa.Seorang sahabat dan sebuah hati. Biarku putar waktu ke tahun 1998.... Seperti juga minggu2

Aku dan Hanapi dengan anaknya, Part 2

Dari minggu pertama orientasi lagi, Hanapi sudah menarik perhatianku. Bukan aku sahaja, bahkan ramai lagi mereka ketika itu. Ada sesuatu pada dirinya yang akan menarik perhatian orang.Samaada itu sememangnya sifat semula jadinya atau mungkin hanya dia jenis yang suka menonjolkan diri, aku ketika itu tak pasti.Dia suka bising. Semua aktiviti sukan mahu disertainya.Terutama yang lasak, seperti

Aku dan Hanapi dengan anaknya, Part 3

Hanapi membisu sejenak.Mukanya berpaling kearah lain dari pandanganku.Sedikit kudengar nafas keluhan.Diantara malu dan kesal. "Tapi kenapa Pi...kau ghairah dengan kehadiranku ke?" aku bersuara. "Sudah semulajadi.Setiap kali aku telanjang,'dia' mesti nak bangun," kata2 seakan satu kekesalan. "Anggaplah itu satu keistimewaan kau." Aku menyuduk segayung lagi air dan menyambung jirus

Generation Gap, Bag 1

Deringan telefon di ruang tamu mengejutkan aku dari khayalan. Sedang aku menikmati pancuran air suam yang menghujani tubuh tua ini, mengapa harus diganggu dengan bunyi yang aku selalunya benci kudengar.Aku baru sahaja menyapu seluruh badanku dengan sabun wangi yang baru aku buka dari bungkusannya.Keharuman yang belum tercemar.Belum disentuhkan pada permukaan lain. Aku memang sering rasakan

Generation Gap, Bag 2

Aku sebenarnya tidaklah berapa mengenali secara peribadi penyewa2 apartmentku itu.Setiap tahun bertukar ganti. Mereka pandai2 sendiri cari teman untuk cukupkan kuota berkongsi ongkos. Aku tak kisah sangat. Mereka hampir sebaya dengan anak2ku sendiri.Jadi tak hairan kalau aku rasakan mereka macam anak sendiri. Kalau lewat bayar pun aku lebih kurang aje. Tambahan budak2 itu kebanyakannya agak rapat

Generation gap..........3

Kamal cepat2 menarik tangannya, mungkin terkejut dengan aksiku. "Abah jahat ! Kenapa abah buat macam tu." Protestnya manja. "Abah gurau..!! Biasa kalau urut seluruh badan, kat situ pun urut juga." Aku ketawa. Kamal senyum. Dia masih memelukku. Tangannya diletakkan semula di dadaku. Aku palingkan mukaku ke mukanya.Dahinya kukucup bertalu-talu. Dia hanya memejamkan matanya. Aku tahu dia

Generation Gap..........4

Ah...apalah yang dapat aku katakan. Cuma hatiku menjadi celaru dan mungkin terharu.Tergamakkah aku cemari niat sucinya.Keikhlasan dan keinginan untuk berteduh di bawah lindungan seorang tua seperti aku.Tempatnya bergantung kasih, menumpang sayang. Sesuatu yang ia tidak pernah kecapi. Kasih seorang ayah. Aku hanya berserah. Biar masa dan keadaan yang akan menentukan. Kerana aku tak tahu dan

Generation Gap...Ternoda

Aku mengiringkan badanku menghadapnya. Menatap tubuh yang berbaring lurus. Indah sungguh pemandangan itu.Kulit yang licin bak sutera cina menyelaputi tubuh muda , segar dan pejal. Kedua-dua tangan menangkup bonjolan yang malu untuk didedahkan. Dari bawah lehernya, perlahan-lahan tanganku mengusap tubuh itu, merayap menuju kebawah. Aku ramas-ramas teteknya dengan lembut. Kamal menarik nafas

Generation Gap...ternoda juga

Batangku dalam kain pelikatku mengeras macam kayu.Aku tak dapat membendung keghairahan menatap tubuh Kamal. Dia akan aku takluki. Aku mengiring rapat tubuhku ke sisi badannya.Peha dan kaki kananku aku tindih ke atas peha dan kaki kanannya.Tanganku mula meliar, walau ganas tapi perlahan.Aku usap seluruh dadanya. Kedua-dua puting teteknya bergilir sempat menjadi mangsa kerakusanku.Tidak terhenti

###

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story