Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Aku dan Hanapi dengan anaknya, Part 3

by HANIFF


Hanapi membisu sejenak.Mukanya berpaling kearah lain dari pandanganku.Sedikit kudengar nafas keluhan.Diantara malu dan kesal.

"Tapi kenapa Pi...kau ghairah dengan kehadiranku ke?" aku bersuara.

"Sudah semulajadi.Setiap kali aku telanjang,'dia' mesti nak bangun," kata2 seakan satu kekesalan.

"Anggaplah itu satu keistimewaan kau."

Aku menyuduk segayung lagi air dan menyambung jirus tubuh Hanapi.Dia membiarkan saje perbuatanku itu.Namun kulihat kotehnya tak berganjak dan terus keras.Bahkan semakin keras kerana degree tegaknya kini menuding kelangit.

"Tapi bagaimana lepas training ,mandi ramai2."

"Aku tak join bila part tu. Aku tahu kelemahan aku."

Hanapi mengambil sabun lalu menggosokkan ke tubuhnya yang dah basah itu.Perlahan dan hati2.Mungkin pergerakan kuat akan terasa sakit dibadan, terutama tangannya yang berbalut plaster simen itu.

"Habis, macam mana kau handle barang kau ni?" aku mengusik Hanapi.

Hanapi ketawa kecil.

"Aku melancap.Tiap2 hari." selamba jawapannya.

Sabun dihulurnya kepadaku dan memintaku menyapukan ke bahagian bawah tubuhnya yang tak terjangkau oleh tangannya.Untuk membongkok mungkin terasa sakit.

Aku sabunkan semula badannya. Bukan di bawah, bahkan dari atas lagi.

"Neff...bukalah baju engkau, nanti basah kena air." Hanapi pula dah pandai bagi suggestion.Nada suara yang seolah mula intim.

"OK..." sambil aku buka tshirt aku yang dah mula lembab dengan percikan air mandi Hanapi.

Process penyabunan tubuh Hanapi kulakukan secara ringkas.Aku sedar kami tak boleh lama2 kat situ.Nanti ada tamu tak disangka, lagi susah nak jawab.

Namun bila sampai kebahagian punggungnya, tanganku terketar sedikit. Aku teruskan juga. Berputar2 enak tanganku dikawasan punggung pejal Hanapi.Aku ramas nakal dua kali.

"Neff...apa kau buat?"

"Kenapa?"

"Kau jangan buat tak senonoh..." dia ketawa kecil.

Aku jelajah lagi tubuhnya bertemankan sabun tadi. Sesudah itu bukuan sabun keletakkan kembali ke baldi.Tanganku merayap kepeha. Depan dan belakang.Langsung ke bawah lagi, ke lutut hingga ke kaki.Hanapi nampaknya akur saja.

Kini aku harus pula ke satu lokasi yang mendebarkan.Mungkinkah dia akan menghalang.

"Pi, kangkangkan sikit kaki engkau.Biar senang nak sabunkan celah tu..." sambil jariku menuding kearah celah kelengkangnya.

Hanapi akur saja.Sangat tidak kusangka. Hanapi yang selama ini benci padaku, tiba2 hari ini begitu akur dengan segala kemahuanku.Padahal apa yang aku lakukan boleh dilakukannya sendiri.

Aku ambil sedikit sabun ke tanganku.Aku membongkok sedikit. Langsung aku attack celah kelangkang Hanapi.Aku sental sikit disitu dan berulang. Hanapi menarik nafas panjang.Entak enak entah kegelian, tidak aku pasti.

Sempat dan sengaja aku hampiri dan lagakan atas tanganku ke bahagian bawah buah Hanapi.Beberapa kali. Aku sedar Hanapi hanya menahan nafasnya.Mungkin malu untuk ketarakan keenakan gosokan tangan nakalku itu.

Tanganku semakin berani dan liar.Namun koteh kerasnya yang tercancang itu aku biarkan saja mengila.

Tanganku menggosok-gosok lagi. Kali ini, tangan kiriku aku serang bahagian antara pusat dan pangkal kotehnya. Aku usap kasar kawasan bulu jembut Hanapi.Biar berbuih sabun di situ.

Aku tahu Hanapi semakin keenakan. Aku sedar Hanapi dah tak boleh tahan menanti bilakah aku akan meramas kotehnya. Mungkin dia memang menanti saat2 itu penuh debaran. Hanapi kaki melancap.Tentu dia dah tak sabar lagi.Tiap2 hari dia melancap.Bak katanya kekadang sampai dua kali sehari.

Aku sengaja menyeksa Hanapi. Tadi kononnya malu berbogel di hadapanku.Apa dah jadi.

Aku jalarkan lagi tanganku ke punggungnya. Aku ramas2. Kali ini Hanapi tak lagi berkata apa2. Jari2ku kini mencelah ke lurah antara punggungnya. Lurah sempit yang tak pernah disinari mentari. Jariku mencari2 satu destinasi permata segala kenikmatan.

"Neff......" suara bernafas rendah Hanapi persis satu keluhan menyerah.

"Kenapa Pi..."

"Aku nak melancap...tak tahan ni..."

"Lancaplah...tak ada sapa halang..."

"Aku malu dengan engkau" dia masih mengada-ngada.

Aku senyum dalam hati. Hanapi ni dah buat tak ndak tapi ndak.

Aku hampiri dia dari belakang.Aku peluk dia.Tangan kiriku aku rangkulkan ketubuhnya.Badanku aku lekapkan ke belakang Hanapi.

Aku biarkan saja mungkin seluar pendekku juga akan kebasahan.

Tangan kananku, dengan baki sabun yang ada, aku genggam koteh Hanapi.Sementara tangan kiriku aku usap2 pula diperut Hanapi.

"Ooohhhh...Neff...sedapnya Neff...kau lancapkan aku ya Neff..."

Genggamanku pada koteh keras Hanapi semakin menyeronokanku juga.Aku terus lancapkan dia perlahan-lahan. Oleh kerana aku berada di belakangnya, aku lakukan seolah aku sendiri yang melancap. Aku akan lakukan teknik2 yang aku sendiri rasa akan membuat Hanapi tak akan melupakan peristiwa ini.

Koteh Hanapi memang besar. Panjang dan gemuk.Paling tidak pun 7 inci setengah.Gemuknya seakan kotehku juga.Aku tahu dari rasa genggamanku.Terasa agak familiar.Dan kotehku lilitannya menghampiri 6 inci.

Aku terus lancapkan Hanapi. Dan Hanapi mengerang perlahan tak henti.

"Pi, jangan lama2...bimbang orang masuk kat sini."

"Ok...kau buat laju2 sikit..." pintanya

Bersambung...ok tak?

###

10 Gay Erotic Stories from HANIFF

Abang menanti kepulanganmu

Sudah lama aku tak menulis. Mungkin ketandusan ilham.Namun apa yang pernah aku coretkan semata-mata adalah pengalamanku sendiri. Tak perlu aku cari idea. Hanya harus kutuliskan saja. Cuma dua tahun kebelakang ini aku terlalu tenggelam dilamun perasaan. Aku terpenjara oleh kasih terhadap sesaorang. Namun aku rela. Kerana dia, yang bernama Azhareen. Pertemuan itu: Aku tidak perlukan itu

Aku dan Hanapi dengan anaknya, Part 1

Di musim2 begini, alunan lagu di corong radio terkadang agak menyiksa perasaan.Membangkitkan satu nostalgia.Apakan tidak hatiku tersentuh dengan melodi dan lirik lagu 'dendang perantau' dendangan P. Ramli, diputar berulangkali.Mereka sengaja mempermainkan emosi kita. Aku terkenangkan satu peristiwa.Seorang sahabat dan sebuah hati. Biarku putar waktu ke tahun 1998.... Seperti juga minggu2

Aku dan Hanapi dengan anaknya, Part 2

Dari minggu pertama orientasi lagi, Hanapi sudah menarik perhatianku. Bukan aku sahaja, bahkan ramai lagi mereka ketika itu. Ada sesuatu pada dirinya yang akan menarik perhatian orang.Samaada itu sememangnya sifat semula jadinya atau mungkin hanya dia jenis yang suka menonjolkan diri, aku ketika itu tak pasti.Dia suka bising. Semua aktiviti sukan mahu disertainya.Terutama yang lasak, seperti

Aku dan Hanapi dengan anaknya, Part 3

Hanapi membisu sejenak.Mukanya berpaling kearah lain dari pandanganku.Sedikit kudengar nafas keluhan.Diantara malu dan kesal. "Tapi kenapa Pi...kau ghairah dengan kehadiranku ke?" aku bersuara. "Sudah semulajadi.Setiap kali aku telanjang,'dia' mesti nak bangun," kata2 seakan satu kekesalan. "Anggaplah itu satu keistimewaan kau." Aku menyuduk segayung lagi air dan menyambung jirus

Generation Gap, Bag 1

Deringan telefon di ruang tamu mengejutkan aku dari khayalan. Sedang aku menikmati pancuran air suam yang menghujani tubuh tua ini, mengapa harus diganggu dengan bunyi yang aku selalunya benci kudengar.Aku baru sahaja menyapu seluruh badanku dengan sabun wangi yang baru aku buka dari bungkusannya.Keharuman yang belum tercemar.Belum disentuhkan pada permukaan lain. Aku memang sering rasakan

Generation Gap, Bag 2

Aku sebenarnya tidaklah berapa mengenali secara peribadi penyewa2 apartmentku itu.Setiap tahun bertukar ganti. Mereka pandai2 sendiri cari teman untuk cukupkan kuota berkongsi ongkos. Aku tak kisah sangat. Mereka hampir sebaya dengan anak2ku sendiri.Jadi tak hairan kalau aku rasakan mereka macam anak sendiri. Kalau lewat bayar pun aku lebih kurang aje. Tambahan budak2 itu kebanyakannya agak rapat

Generation gap..........3

Kamal cepat2 menarik tangannya, mungkin terkejut dengan aksiku. "Abah jahat ! Kenapa abah buat macam tu." Protestnya manja. "Abah gurau..!! Biasa kalau urut seluruh badan, kat situ pun urut juga." Aku ketawa. Kamal senyum. Dia masih memelukku. Tangannya diletakkan semula di dadaku. Aku palingkan mukaku ke mukanya.Dahinya kukucup bertalu-talu. Dia hanya memejamkan matanya. Aku tahu dia

Generation Gap..........4

Ah...apalah yang dapat aku katakan. Cuma hatiku menjadi celaru dan mungkin terharu.Tergamakkah aku cemari niat sucinya.Keikhlasan dan keinginan untuk berteduh di bawah lindungan seorang tua seperti aku.Tempatnya bergantung kasih, menumpang sayang. Sesuatu yang ia tidak pernah kecapi. Kasih seorang ayah. Aku hanya berserah. Biar masa dan keadaan yang akan menentukan. Kerana aku tak tahu dan

Generation Gap...Ternoda

Aku mengiringkan badanku menghadapnya. Menatap tubuh yang berbaring lurus. Indah sungguh pemandangan itu.Kulit yang licin bak sutera cina menyelaputi tubuh muda , segar dan pejal. Kedua-dua tangan menangkup bonjolan yang malu untuk didedahkan. Dari bawah lehernya, perlahan-lahan tanganku mengusap tubuh itu, merayap menuju kebawah. Aku ramas-ramas teteknya dengan lembut. Kamal menarik nafas

Generation Gap...ternoda juga

Batangku dalam kain pelikatku mengeras macam kayu.Aku tak dapat membendung keghairahan menatap tubuh Kamal. Dia akan aku takluki. Aku mengiring rapat tubuhku ke sisi badannya.Peha dan kaki kananku aku tindih ke atas peha dan kaki kanannya.Tanganku mula meliar, walau ganas tapi perlahan.Aku usap seluruh dadanya. Kedua-dua puting teteknya bergilir sempat menjadi mangsa kerakusanku.Tidak terhenti

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story