Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

AbangMan - 4some Melayu Hebat

by Slutboi69


Seperti biasa, aku pergi ke internetcafe untuk chat, niat mencari orang untuk sex dengan lelaki. Memang di KL ini senang sekali mendapatkan nya. Setelah 10 minit, seorang melayu private aku. Dia mengajak sex di rumah nya. Dia sedang mencari orang untuk 4some nya. Aku pun ok je, tak cerewet. Dia tanya serba sedikit dan terus memberi alamat nya. Memang tak perlu buang masa. Dia sudah menjemput 2 Melayu lain. Aku set je.

Aku terus ke sana. Ternyata aku yang dulu. Namanya Wan 38 tahun seorang doctor, married juga dan punya 3 anak. Isteri dan anaknya ke pahang untuk 3 hari kenduri.Dia tak ikut sebab ingin cari sex. Orang nya tegap juga kulit sawo matang seperti aku juga. Kami menonton VCD gay melayu sambil menunggu 2 orang lagi.

Datang satu orang. Namanya Kamal, muda lagi orang nya, 23 tahun dan tinggi. Rambut pendek tipis berbadan tegap dan sedikit muscular. Dia beritahu dia baru sahaja dari gym dan tak sempat nak mandi. Wan tunjukkan bilir air dekat dapur. Setelah minum sedikit air teh, Kamal pun terus ke bilik air sambil mencapai tuala dari Wan.

Sempat juga Wan menyatakan bahawa ini pertama kali dia mengajak orang bawah 30 tahun untuk 4some atau oneTOone sex. Aku pula tak pernah dapat yang bawah 25 tahun sebelum ini. Kami ketawa sini, "Ada can lah kita try ye Wan?". Wan menjawab sambil tersenyum,"Mesti. Lagi pun badan dia tu sedap lah.Tegap dan keras". Aku setuju.

Datang orang yang di nanti. Namanya Daud, seorang pegawai kerajaan, 45 tahun tinggi married anak 4. Dah besar semua. Dia nie nampak muda juga seperti akhir 30an. Badannya tegap kerana selalu ke exercise. Nak jaga badan, katanya, kalau tak orang takkan nak dia yang dah tua tu.

Kita pun naik ke bilik atas yang besar dengan katil KINGSIZE dari BALI. Wan suruh kita bogel je dan ringan2 sambil dia turun ke bawah panggil siKamal ke atas. Kita pun bogel. Daud beritahu , "Tinggi dan badan kita serupa ya Man.Tak pernah jumpa yang sama badan dan tinggi seperti aku ni". Aku senyum je. Aku dah kerap jumpa yang seperti aku. Kita cium dan sempat dia hisap konek aku yang belum stim lagi tu, sambil beritahu dia nak ke toilet. Nak kencing dan berak sebab nak bersih kan jubur nya supaya senang fuck nanti. Aku tengok batang nya yang dah tegang terhoyong hayang terus dia ke toilet yang ada di bilik itu. Aku jadi bosan menunggu.

Tiba Wan dan Kamal. Mereka dah bogel dari bawah lagi. Aku suruh mereka ke katil lah sebab aku dah bosan. Wan tanya mana Daud. Toilet, kataku sambil mencium Kamal yang dah baring di katil. Bilik yang terang tu di redakan supaya gelap dan romantik. Kamal beritahu dia memang gemar abang2 dan pakcik2 yang berumur sebab tu dia minta Wan panggil dia ke 4some ini. Dia tak sabar mencium dan mengulung2kan lidah nya ke aku. Ini no problem, selalu aku cium bini aku. Wan pula , sambil meniarap, tak sabar2 terus ke konek aku .Dia hisap seperti esok tiada lagi."Oi, Wan, pelan2 lah. Kan lama lagi". Sambil konek aku di mulutnya dia jawap, "Lah bukan senang aku nak dapat jantan main. Sibuk ngan patient je."Aku biar kan je.

Dalam kegelapan itu, Daud pun keluar. Sambil cium itu aku mengangkat tangan menyuruh Daud join in aja. Malah si Kamal seperti menggelapu mencium aku dari tadi tak henti2, sampai mata nya tak buka2 pun. Shioklah gak nya tu. Abis rambut aku dia mess up kan. Kerana ada konek Kamal je yang free, Daud pun menghisapnya. Aku menjenguk si Daud, stim juga dia menghisap konek Kamal dengan romantisnya dan penuh gaya yang lembut dan sopan.

Walaupun aku dah bosan juga mencium, dan cuba juga menarik mulut ku dari nya, Kamal masih lagi menarik kepala. Aku pun apa lagi, memberi nya french kiss yang power sekali. Aku menyedut lidah nya hingga tertarik kedalam mulut aku. Yang heran nya budak muda nie, dia tak buka mata sikit pun. Dia cakap dia memang gitu .Biar dia tak bernafas dan penat, supaya dia stop kejap. Dia menolak kepala aku sambil menarik nafas kejap2. Penat lah tu..hehehehe.

Wan pun lagi satu. Tak abis abis dia hisap konek aku. Daud pula adventurous, setelah menghisap konek si Kamal itu, pula mengangkat kedua kaki Kamal ke atas dan menjilat2 juburnya. Kamal mengeliat kesukaan sambil meronta2 kepalanya sambil melepas kan mulut aku yang dari tadi terkunci dengan mulut nya. Kamal meraung ke sukaan. Kedengaran dia berkomat kamit, "agggghhh, sedap nya!!Jilat lagi. Jagan henti.". Terkadang kadang si Daud menjilat sambil menjolok beberapa jari ke jubur Kamal. Daud kira professional juga aku lihat. Sambil menjolok2 jari2 nya ke jubur Kamal, dia juga menghisap konek Kamal dengan romantic nya. Aku pun naik ghairah ngan orang tua ni. Aku suruh si Kamal membuka matanya supaya melihat bagaimana orang2 membuat sex. Dia boleh belajar. Daud menyedut2 konek si Kamal beberapa kali hingga meraung kuat si Kamal. Kamal, setelah di tegur aku supaya membuka mata, dia pun berkata," Sedapnya!!! Dont stop please", sambil mengangkat kepalanya supaya dapat melihat Daud yang hebat menjilat dan menghisap konek nya itu. Sambil menghisap itu, Daud pun merenung Kamal yang sedang ashik keghairan. Tiba2.

"Ayah!!" berkata si Kamal sambil terperanjat dan tersentak.

Daud yang dari tadi hebat ashik menjolok dan menghisap konek Kamal pun berdiri, sambil tercegat dan tak tentu arah. Wan yang memang hanyut ngan konek aku pun berhenti dan tanya, "Kenapa Daud? What happened?"

Kamal sudah menarik diri nya dan mencapai bantal sambil menutup konek nya dan duduk terdiam di kepala katil sambil menunduk diam sepi. Aku panic juga nie. Ini dah best2 tiba2 jadi stop. Wan menghampiri Kamal dan mencapai switch lampu supaya bilik jadi terang. Kelihatan Daud yang tinggi yang berbadan sasa, dengan konek nya yang tegak berdiri dan belum di sentuk lagi itu, masih tercegat di hujung katil tak gerak2 sambil menutup2 muka nya juga menggosok2 kepala seperti menyesal.

Aku berdiri dan pergi ke Daud dan memeluk nya sambil menanya, "Daud, what happened? Something wrong? ". Aku membawa Daud ke sofa tepi tingkat sebelah katil dan mengusap badannya sambil menanya2 pelan2 . Daud diam je dengan tapak tangan nya di muka dan duduk membongkok ke bawa. Dengan satu tangan aku mengusap badan Daud dan satu tangan itu mengusap kelengkang dan konek nya. Dia tak de response je. This time aku tanya lagi," Daud , walau apa pun, sekurang2nya kita tahu apa dia.". Aku melihat Kamal dah sedih seperti ingin menangis sambil Wan memeluk2nya.

Sambil sangkut2 kerana sedih, dan matanya yang tiba2 keluar air,dia pun berbisik perlahan2 ,"Man, Dia tu anak aku. Konek yang aku hisap tadi tu anak aku, dan jubur yang aku korek tadi tu anak aku, Man. How can i do such a thing.".

Diam seketika. Kamal masih berpelukan ngan Wan. Daud sambung lagi,"Man, bagaimana aku nak lihat muka dia tiap2 hari Man?". Aku suruh dia sabar je. "Man , u have to help me Man. Aku malu Man. Aku dah kawin dan aku malu dengan anak aku tu.". Aku malu Man, sungguh malu tak tertahan.". Daud pun menjatuhkan badan nya ke kelengkang aku sambil memeluk pinggang aku. Muka nya yang dari tadi di tutup dua tapak tangan nya, sekarang sudah menghimpit perut aku. Aku mengangkang kesedapan, maklum lah, position cam tu, bini aku selalu buat. Daud tak henti2 menarik2 nafas nya dengan terisak2. Hembusan nya mengena konek aku yang sekarang sudah stim balik.

"Kalau ye pun Daud, since kau dah peluk aku nie, hisap lah konek aku sambil aku fikir cam mana nak tolong kau nie", aku gelak. Daud diam je. Semua dia juga. Kamal diam juga. Wan juga. Aku juga terdiam juga kerana tak tahu apa nak buat.

Aku faham situasi Daud. Kalau aku pun maybe cam dia juga. Aku ada anak juga semua lelaki. Dah besar juga, tak lah macam Kamal.

Aku tanya Daud, "Daud kau suka lelaki dan selalu main dengan mereka?". Daud mengganguk. "Kalau suka lelaki, hisap konek aku sekarang. kalau tak aku tak percaya.", aku sengaja ingin buat gelak supaya memecah kesunyian yang tadi tadi membuat aku bosan. Daud hisap konek aku kejap. Lepas tu berhenti.

"Anak kau tu lelaki kan. Kenapa kau tak terpikir orang2 lelaki yang kau akan main tu mungkin adik kau, ipar kau ke, menantu kau ke, atau anak lelaki kau tu ke. Tak fikir ke? "Ceh, macam aku marah anak aku kalau dia buat jahat. Kesian aku tengok Daud. Aku pun beritahu dia.

"Sudah lah Daud. Benda dah terjadi. Kau datang ke sini sebab nak 4some sex dengan lelaki. Sekarang dah ada 3 konek untuk kau main. Biar lah dia adik kau ke, anak kau ke, menantu ke. Yang pastinya mereka2 ini datang untuk sex. Itu risiko nya. Kau dah mature. Dan aku pasti Kamal juga mature walaupun umur nya masih muda. Kalau dua2 dah suka main lelaki, sampai bila pun masih main. Lebih baik kau main ngan dia sekarang supaya merapatkan siratul konek, hehehehee. Aku pasti kau sayang anak kau tu. Ini ada lah caranya2, selepas terlanjur tadi...hehehhehe.", aku gelak2 part tu.

"Daud, kau ok tak?. Kita sambung nak. Kau tak kesian kan konek aku nie ke? Kau ingat tak tadi, masa kau nak masuk toilet, kau cakap kau nak berak dan bersih kan jubur kau. Aku pun nak check lah nie, bersih ke tidak, hehehe", tak henti2 aku kacau dia. Muka Daud tak lagi takut2 dan boring. "Serius Daud. kalau kau tak nak continue, kau tetap begini selamanya. Kita continue ok Daud", sambil mengusap2 rambut nya.

Daud membetulkan badan nya dan terus duduk di sofa sebelah aku senyum . Aku rasa dia dah ok tu. Cuma sekarang malu2 kot nak gerak. Gian juga aku tengok tengah part2 sedih cam nie pun konek dia tegang. " Tu kan, konek kau dah keras nie. kesian dia". Dia senyum lagi.

Aku bangun dan tarik Daud ke katil. Dia ikut je sambil tersenyum2. Manis orang nya. Misai dan janggut tipis nya membuat nya lebih mature. Dia duduk di katil tak tahu nak buat apa. Aku signal Wan. Wan pun tarik Kamal dan ayah serta anak duduk bertentang di atas ranjang yang ghairah sebentar tadi. Muka dan muka. Telanjang berdua. Konek dan konek bertentangan.Kesian juga si Kamal. Konek nya yang dari tadi basah dah kering dan lembek. Takut sangat kot.

Aku bisik kecelah2 telinga Daud, "Daud be gentleman. U are the mature one here. Do something.". Aku sambung , "Make sure whatever u are going to do, the outcome is still 4some". Daud senyum dan mengganguk

"Din. Ayah minta maaf tadi. Ayah telah mengisap konek kau tadi. Dari kau kecil sampai besar tak terlintas ayah nak buat camtu. Ayah minta maaf selama ini ayah dah buat curang pada ibumu dengan main dengan lelaki2 lain. Ayah tak leh control.Ayah suka dua2. Konek dan cipap. Sebelum kawin ngan ibumu lagi ayah sudah biasa main dengan lelaki.", berhenti sekejap. Rupanya si nama nya Kamalludin, panggilan DIN di rumah.

"Dan ayah tak kisah kau nak main dengan lelaki atau siapa juga, asal kan kau jaga diri. Kau dah besar. Dah matang dah. Dan ayah tak pernah tengok konek kau sejak sunat dulu. Ingat tak?. Masa tu kau umur 6 tahun. Tak sangka anak ayah yang hensem dah segak. Dan punya konek yang besar dan panjang. Sebenarnya puas ayah hisap tadi.". Tiba2 Wan dan aku terdiam seperti terpukau mendengar Daud seakan2 menceritakan kisah2 dongeng dahulu kala. Aku tersentak dari lamunan dan menjolok kan jari aku ke celah2 jubur Daud supaya cepat dia abis kan cerita nya. Dia sambung.

"Dan kau Din datang ke sini hanya dengan tujuan yang sama. Sebagai orang yang dewasa, Din tak perlulah malu lagi. Ayah tak kisah. Lagi pun senang sikit kalau ayah main ngan kau. Lebih rapat lagi ayah dan kau. Tengok ayah nie. Jangan malu ye. Kita sambung main nie ok ye Din?"

"Ayah, Din minta maaf. Din dah malu kan ayah." Sambil memeluk Daud dan terisak2. Terharu aku dengar si Daud, very gentlemen dan sporting. Dia memeluk anak nya dan menyatakan tiada apa salahnya. Semua dah terlanjur. Terus kan je.

OOiii. Apa nie !!!!" aku berkata dengan lantang. Di kelengkang aku dah ada kepala si Wan sibuk menghisap2 konek aku. " Lah kan dah abis. Aku lapar nie!!!", jawap Wan. Menggelapu nya si doktor sorang nie. Aku biarkan je.

Daud dan Kamal tergelak melihatkan this mature doctor non stop hisap konek aku dari tadi. Daud membelai Kamal sambil mencium nya. Kamal membalasnya dan seperti biasa dia tak membuka matanya. Lama juga si ayah dan anak bercium.

Daud memang proffesional. Dari posisi duduk berciuman dia membaringkan anak nya dan terus ke perut hingga ke konek anaknya itu.Dia sambung menghisap konek Kamal yang tadi terhenti.Kamal menjeling ke aku. Aku signal suruh dia hisap konek ayah nya itu.Malu2 dia ikut juga. Pelan2 dia jilat celah2 batang Daud. Jilat kelengkangnya dan dengan perlahan2 dia mengulum kepala konek Daud. Dia menyedut kepala konek Daud dengan bunyi yang kuat. "Pandai anak ayah," mencelah Daud sambil menyambung hisap konek anak nya. Dah 69 ayah dan anak melekat sambil baring berdua. Terharu juga aku melihat nya.

Aku dah bosan pula di hisap Wan. Dari tadi konek aku je yang dia hisap. Aku pun menolak Wan ke kepala Daud dan menyuruh Daud menghisap konek Wan. Abis Daud dan Wan, dua2 orang tua dan mature, tukang hisap konek merasakan kehebatan masing. Aku menarik Kamal dan menyuruh nya melihat aku fuck jubur Daud. Dia memerhatikannya dengan khusyuk. Aku memasukkan kote aku yang sudah lama panas dan keras ke lubang jubur Daud.

"Agghhh!!!..Great!!" Daud mengeran. Setelah sekitar sepuluh atau lebih tusukan kelubang orang tua yang panas itu, aku pun mengeluarkan konek aku. Aku menyuruh Kamal menyambungnya. Dia segan. Setelah memaksa, ya aku memaksa nya, dia pun ikut. Dengan batang konek dia yang keras tadi tu, dia pun menusuk ke jubur Daud, beberapa kali.

"Sedap tu Man, do it harder. Fuck me Man. Non stop", Daud menyuruh. "Ayah. Bukan Abang Man. Tapi Din nie.", Kamal menyahut.

Daud tersenyum gembira, sambil mengalih kan kepala nya kerana mencium Kamal. Dia suruh Kamal teruskan sahaja, dan dia continue 69 dengan Wan. Dah betul lah tu. Wan meet his partner.

Aku pun tersenyum juga. Aku tak pernah sangka begini jadi nya. Tak sia sia aku ke KL hari ini, fikir ku. Apa tak nya, pancing satu dapat anak dan ayah nya sekali.

Aku pun mendekatkan badan aku dan memasuk kan konek aku ke jubur Kamal yang sedang mengefuck ayah nya itu. Sambil menghayun2 kan punggung aku, aku bernyanyi2 kesukaan, memeluk Kamal dan Daud sekali. Ayah dan anak mengerang kesukaan. Ini baru 4some yang best.

AbangManJB

###

1 Gay Erotic Stories from Slutboi69

AbangMan - 4some Melayu Hebat

Seperti biasa, aku pergi ke internetcafe untuk chat, niat mencari orang untuk sex dengan lelaki. Memang di KL ini senang sekali mendapatkan nya. Setelah 10 minit, seorang melayu private aku. Dia mengajak sex di rumah nya. Dia sedang mencari orang untuk 4some nya. Aku pun ok je, tak cerewet. Dia tanya serba sedikit dan terus memberi alamat nya. Memang tak perlu buang masa. Dia sudah menjemput 2

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story