Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Akhirnya A.Radzy Menyerah

by Barbados


AKHIRNYA A.RADZY MENYERAH

Perkenalan aku dengan AR bermula sewaktu dia form 1 iaitu pada tahun 1995. Waktu itu aku baru saja ditugaskan menjaga satu unit beruniform di sekolah yang baru ditubuhkan itu.Pada hari pertama aku terpandangkan AR aku sudah jatuh cinta katnya.

Selain dari AR ade juga 2 – 3 budak yang menarik perhatian aku antaranya ialah Redzuan dan Raja F tapi AR lebih menarik perhatian aku.

Seperti biasa bila ajer aku berkenan dengan seseorang itu aku akan memulakan proses memiliki hatinya supaya dia sayang dan suka kat aku sepenuhnya.

Aku mengajak AR pergi ke kantin ..kat kantin aku belanja dia makan makan dan minum ..lepas tu sebelum balik aku memberi dia wang RM 10.00 ..buat belanja nanti kataku sambil tu aku meminta nombor taliponya dan memberikan nombor talipon aku kepadanya.

Saban hari hubungan kami semakin mesra ,hampir setiap malam dia akan menalipon aku untuk bertanya khabar dan bermacam macam lagi .

Suatu hari pasukan kami mengadakan satu perkhemahan dipadang sekolah dan AR juga akn turut serta . Ini merupakan satu peluang baik untuk aku bersama AR.

Malam pertama perkhemahan tersebut aku tidor sekhemah denganya tetapi aku tidak berbuat apa apa sehingga dia sudah tido..bila dia sudah tido baru aku mengambil kesempatan meraba batangnya ..bila dah agak agak keras barulah aku mengambil peluang untuk mengisap batangnya di kegelapan malam itu.sewaktu aku mengisap batangnya .kenikmatan yang dirasai adalah begitu mengasyikan..tetapi memandangkan keadaan yang tidak begitu mengizinkan aku tidak dapat membuat apa apa yang aku idamkan.

Sepanjang perkhemahan 3 hari 2 malam tersebut tiada apa yang berlaku melainkan aku mengisap batangnya ..itu sahaja.

Kemudian setelah beberapa lama dari peristiwa itu ,suatu hari dia menalipon aku dan mengajak aku untuk jalan jalan ..aku katakan padanya kalau nak jalan boleh tapi datang rumah abang dululah..dia pon bersetuju.

Kira kira 1 jam kemudian AR pon tiba di rumah aku dengan menaiki teksi.Kemudian aku mengajak AR ke bilik aku .

Setibanya di bilik aku..aku pon mencuba untuk membuat projek dengan meraba raba batang tetapi alangkah malangnya dia menolak dan memarahi aku.. “apa nie ,orang datang nak ajak jalan jalan bukan nak buat benda ni..kalau taknak jalan orang nak baliklah..” aku terasa malu dan aku meminta maaf kepadanya.

Kemudian aku dan dia pon berjalan kebandar ..di bandar kami bermain bowling dan makan makan ..aku belanja dia membeli berberapa helai baju untuk melembutkan hatinya ..dia tampaknya gembira .sebelum kami pulang aku sekali lagi meminta maaf atas kejadian yang berlaku tadi.

Sejak kejadian itu dia tidak lagi menalipon aku sebagaimana selalu..boleh dikatakan hubungan kami tidak seerat dahulu kalau disekolah pon dia bersikap tidak acuh dengan aku..

Aku rasa hamper setahun lebih dia bersikap dingin terhadap aku..sehinggalah pada suatu hari dia menalipon aku,dia memberitahu aku yang dia sudah bertukar ke sekolah lain (waktu itu dia sudah pon berada ditingkatan 3).

Sejak dari itu hubungan kami rapat semula.

Suatu hari aku berjumpa dengan dia dan aku ajak dia berjalan jalan ke Bandar ..lepas tu aku pon mengajak dia untuk ke fun fair pada waktu malamnya aku katakan padanya..malam nie tidur rumah abang ajerlah malam kita gi fun fair..dia pon bersetuju dan kemudian meminjam handset aku untuk menalipon emaknya ..dia bagitau mak dia yang dia tidak balik malam nie kerana nak tidur dirumah kawan.

So lepas tu dia pon mengikut aku balik ke rumah sampai dirumah masuk bilik aku .tetapi aku tidak berani nak buat apa apa takut peristiwa lama berulang lagi .Malam itu kami pon pergi ke funfair ,kat funfair tu AR sudah mabuk free sebab main benda alah yang pusing pusing giler babeng tu..bukan dia ajer mabuk dan muntah muntah ..aku pon sama..agak agak jam nak pukul 12 malam kami pon pulang ke rumah dengan menaiki teksi ..

Waktu tiba di rumah dah ok dah tak mabuk .. so kami pon baring dikatil .dia baring disebelah aku..ntah aleh aleh aku terpikir nak meraba batang si AR tu,aku pon meletakan tangan ku dipehanya ..tiba tiba dia berkata “ahh..bukan seluarlah lagi senang sikit ..” seraya dia bangun dan membuka seluar jeans yang dipakainya dan kini dia hanya memakai seluar pendek..puyooo ini sudah bagus ..tak payah nak pujuk pujuk .. bila dah dapat lampu hijau cam tu apa lagi …aku pon teruslah meraba batangnya ..perhhh besar giler siot batang dia..tanpa berlengah aku pon berkata kat AR ,buka seluarlah bogel terus ..dia pon berdiri dan membuka seluar serta bajunya. .kini dia berbogel disebelah aku ..batangnya memang besar dan sudah berbulu …aku apa lagi memang sudah lama aku mengidamkan batangnya..aku terus melancap lancapkan batangnya ..sambil melancapkan batangnya aku bertanya kat AR apasal dulu awak marah abang masa nak raba btg awak..dia katakan yang waktu tu dia kecik lagi..mana dia tahu benda nie best,.ohhh gitu yek,

Aku dah tak boleh tahan lagi , batang aku dah stim abes..aku pon berbogel terus dan baring disebelahnya dan mengambil tangannya ..kemudian menyuruh dia melancapkan aku..dia akur ..

Aku dan dia sama sama melayan kenikmatan yang amat sangat itu ,kemudian aku pon merapatkan bibirku kebibirnya ,dia menyambut kedatangan bibirku bagaikan seorang yang ade pengalaman dia membalas ciuman lidah ku..kami bercium ciuman.

Kemudian aku terus ke lehernya ,,ke telinganya ,,semuanya aku jilat dengan penuh bernafsu ..kemudian aku turun ke dadanya,,,puting teteknya aku isap dengan penuh bernafsu …AR menrintih kesedapan..aku terus menjilat badanya ..dadanya aku jilat kemudian ke perutnya dan akhirnya ke sasaran utama..batangnya yang besar itu.Kepala takunya yang sudah dibasahi oleh air mazinya itu aku jilat. .emm lemak masin..sedapppppppp ..kemudian perlahan lahan aku memasukan batannya yang besar itu kedalam mulutku …aku cuba untuk memasukan kesemua batangnya tetapi tidak berjaya memandangkan batangnya yang terlalu besar itu …lama juga aku mengolom batangnya

..kemudian aku beralih ke telurnya,,aku nyonyot telurnya dengan sepuas puasnya..kemudian aku menjilat kelengkangnya dan akhirnya ke lubang bontotnya ,kemudian aku kembali mengolom batangya sambil jari ku mengorek lubang buntotnya (finger fuck).

Kemudian aku berbaring semula kat sebelahnya …AR isap batang abang pulaklah ..dia pon mendekat mulutnya ke batang aku ..batang aku yang sudah lama dibasahi air mazi itu pon segera dijilatnya …aku memejamkan mataku menikmati kenikmatan yang amat sangat nie ,,batang aku dikolomnya dengan penuh bernafsu …kemudian aku menyuruh dia membuat 69 dengan aku…aku kata ini lebih syiok ..kini dia berada diatas aku kelengkanya dan batangnya berada didepan mataku ..aku pon mengisap batangnya sambil dia mengolom batang aku…ahhh bestnya,,nikmatnya,,tak dapat nak dibayangkan dengan kata kata bertapa indah dan nikmatnya waktu itu.

Setelah agak lama kami membuat 69 akhirnya aku menyuruh AR baring mengiring dengan bontotnya ditonggengkan sedikit ..aku cakap kat dia kalau sakit beritau tau ..kemudian aku mencapai KY Jelly yang sudah lama aku beli..aku menyapukan KY Jelly ituke batang aku yang sudah stim gilertu dan kelubang buntutnya ..kemudian aku meletakan batang ku tepat dilubang bontotnya dan menekan perlahan lahan kedalam ..mula mula agak sukar nak masuk setelah mencuba berberapa kali akhirnya ..yesss masuk juga batang aku yang besar ini kedalam lubang keramatnya..perlahan lahan aku mengerakan batang aku kedalam dan keluar batang..sambil aku bertanya kat dia sakit tak??dia kata tak ..bila dia kata tak aku terus menghayun mengemudi batang ku ..ah ah ahhhhhhhhhh akhirnya aku terpancut..aku memancutkan air mani ku dalam lubang keramat AR …

Setelah itu aku pon keletihan .. tapi aku terpaksa melayan AR agar dia pon merasa nikmat sama seperti aku lalui..aku pon menonggeng dan menyuruh dia memasukan batangnya kedalam lubang keramat ku..dia pon berbuat seperti apa yang aku buat ..dia menyurh aku menyapukan KY jelly ke batangnya dan kelubang bontot aku ..aku pon berbuat demikian ..kemudian dia meletakan batangnya tepat dilubang keramatku dan menekan perlahan lahan ..dengan mudah ajer batang besarnya menebus masuk ..mula mula rasa sakit gak..cam nak berak pon ade tapi bila dah lama lama rasa syok siot..aku dapat rasai kenikmatanya..ahh ahhh dia mengoyang goyangkan badannya kedepan dan kebelakang makin lama makin laju …akhirnya dia menekan bantang nya sedalam dalamnya ..dan kemudian dia berkata ahhh..dah keluar …ko pon pancut dalam juga yek AR..heheheheheh dia ketawa kecil kemudian kami sama sama ketawa ..lepas itu dia kata nak gi mandi ..aku cakap kat dia takyah mandi malam malam..mandi esok sekalilah..oklah katanya selpasmembersihkan apa apa yang patut ..aku mencium mulutnya sekali lagi kemudian masing masing hanyut dan terus zzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Esoknya aku menghantar dia balik ..aku dan dia meneruskan aktiviti projek ini sehingga dia form 5 ..lepas SPM aku dapat peluang berjumpa dia dan mengajak dia buat projek tapi dia kata dia dah tak buat menda menda nie lagi ..aku faham ..

Buat masaini aku dah lost contact ngan dia dengar citer dia kini berada di sebuah kolej swasta di negeri sembilan ..itu pon adik dia yang bagitau ..

Oklah sampai sini sajer citer aku kali nie..lain kali ade masa aku citer lagik ok.

“Akan ku miliki hatimu sebelum ku miliki tubuhmu “

Cinta Bukan Hanya Di Mata..Cinta Hadir Di dalam Jiwa.

###

7 Gay Erotic Stories from Barbados

25 Ogos 2003

25OGOS 2003 Hari ini aku kerja cam biasa ,jam menunjuk pukul 2 petang aku masih lagi belek belek diari 2003 tak tau nak tulis apa nengok hari bulan emm dah 25 hb Ogos yek lagi 6 hari lagi akan sambut merdeka ..merdeka kali nie nak gi mana yek?? Sedang dok aku terpikir pikirtu tiba tiba handset aku berbunyi ..lagu “what ever I do ,I do it for you “ ,kat screen tu terpapang gambo salah

Adik Angkat Ku Fahmy

Adik angkat ku Fahmy Kisah benar ini berlaku sewaktu aku berada di tingkatan 4 (sains kuning) dan si Fahmy pula berada ditingkatan 1 (Perdagangan 1 Merah)... Hari itu aku dan rakan rakan unit beruniform yang aku sertai balik lewat kerana menyiapkan projek Jubli Perak sekolah kami ,kami kena membuat pameran sempena Jubli Perak nanti. Aku dan berberapa orang rakan ku menyiapkan gadjet

Akhirnya A.Radzy Menyerah

AKHIRNYA A.RADZY MENYERAH Perkenalan aku dengan AR bermula sewaktu dia form 1 iaitu pada tahun 1995. Waktu itu aku baru saja ditugaskan menjaga satu unit beruniform di sekolah yang baru ditubuhkan itu.Pada hari pertama aku terpandangkan AR aku sudah jatuh cinta katnya. Selain dari AR ade juga 2 – 3 budak yang menarik perhatian aku antaranya ialah Redzuan dan Raja F tapi AR lebih menarik

Aku dan Yahya

Aku dan Yahya …. Citer ini merupakan kenangan silam aku yang berlaku pada tahun 1995 kalau tidak silap aku.Waktu itu aku berusia 20 an dan Yahya berusia 13 tahun Citernya begini .. hari ini giliran aku mengajar kawad …semasa sessi latihan kawad tu aku terpadangkan seorang budak yang cute duduk tidak jauh dari tempat aku melatih budak budak kawad … Aku perhatikan budak itu ..putih

Boy Boy

BOY BOY Boy boy begitulah nama panggilan budak yang akan ku ceritakan kali ini .. Actualy aku dah mengenali si boy boy nie sewaktu dia masih kecil lagi kalau tak salah aku masa dia berusia 4 ke 5 tahun lagik memandangkan abang sulung si boy boy nie merupakan bekas jambu aku ..so waktu si abang boy boy form 1 (tahun 1990) dan jadi jambu aku, aku selalu gi rumah dia kat situlah aku mula

Cinta Terlarang

Aku masih ingat lagi saat pertemuan pertama aku dengan si dia. Hari itu hari Jumaat ..ye aku masih ingat..masih segar dalam ingatan ku ini..kali pertama aku terpandangkan mukanya yanh begitu cute,comel..kulitnya begitu putih ,bersih halus suci dan mepesonakan. R namanya ..berusia 13 tahun ketika itu ,matanya begitu jernih dan bersinar.Senyumanya begitu manis dan menawan ditambhai dengan

Tanggal 31hb Ogos 2003

TANGGAL 31 OGOS 2003 Seperti biasa aku pergi kerja menaiki bas , bukan aku tak mampu beli keta@motor tapi aku lebih suka menaiki bas ,kalau naik bas waktu pagi antara jam 0630 – 0700 sure ramai boys dalam bas time tulah aku mencuci mata dan memasang umpan …pancing anak ikan beb…ramai yang cute dan mengiurkan beb..time tu lah dapat himpit himpit..sambil tu leh teraba..ahaks Nak jadikan

###

Web-01: vampire_2.0.3.07
_stories_story