Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Cerita Lama

by Ropeburn


Kisah aku ini berkisar kepada sejarah hidupku yang pernah berlaku hampir 10 tahun yang lalu.

Aku merupakan seorang pelajar baru di sekolah di daerah kelahiranku setelah menamatkan SPM di sekolah lama, aku memulakan hidup baru sebagai pelajar Tingkatan 6 Rendah di sekolah ini.

Setelah beberapa bulan di sekolah ini, aku telah dipilih untuk Pengawas Sekolah, namun ,sebelum lantikan dibuat, kami terpaksa menempuh sesi percubaan selama dua minggu. Di dalam sesi percubaan ini, kami dibahagikan kepada beberapa kumpulan, aku telah ditempatkan di dalam kumpulan 7.

Sewaktu sesi percubaan ini, aku telah mengenali seorang junior yang menarik perhatian ku. Man. Ya, that's what people call him. Aku mula berkenalan dengannya namun kami not that close, just kenal. Walau bagaimanapun, Man telah menarik diri daripada menyertai Badan Pengawas.

Apabila berjumpa, kami saling bertegur sapa, said hi and that's it. Namun, pada tahun seterusnya, sewaktu aku berada di tingkatan 6 atas, kami tiba-tiba menjadi rapat setelah dia melihat aku mengetuai senaman aerobic di sekolah. As the cliche goes, the rest is history.

Semakin lama, hubungan kami semakin intim. Dia sering lepak di rumah ku dan aku sering juga ke rumah nya. Our parents knew that we're so damn close. Keakraban aku dan dia semakin hari aku lihat semakin ke arah lain. It seems like we treat each other macam orang yang in love. Sehari tak jumpa, rasa rindu makin membara. Dia pun berada dalam keadaan yang sama. Sehari kalo tak jumpa, dia rasa gelisah. That's what he told me. Dan kalo dah jumpa, macam tak ingat dunia.

One fine day, waktu kitorang sama-sama balik dari makan malam (actually he asked me to dine out), he said, "hey, what do you think about me?" And i replied, "I think you're great and I like that". Then he looked at me, stared at me, locked his eyes at me, and said, "Aku rasa lain." and i asked why? HE told me he had no idea. Cuma dia kata yang dia betul betul sayang kat aku. Then malam tu aku dengan rela hati menerima his first kiss. Malam itu juga, di bilik tidurnya kami meluahkan rasa hati secara fizikal. Yes, we made sweet passionate love.

Selepas peristiwa itu, hubungan kami semakin intim dan sukar untuk dipisahkan. Di antara kami sudah tiada rahsia lagi. Begitu juga the love making, aku dan dia seperti ketagih untuk meluahkan rasa cinta di ranjang. It was so damn good.

Namun, setelah aku menduduki STPM dan setelah dia menduduki SPM, kami terpaksa berpisah sebab ayahnya ditukarkan tempat kerja yang memang jauh dari daerah kelahiranku. It hurt. Namun kami sering berutus surat dan menelefon.

Setelah menerima keputusan STPM yang agak cemerlang, aku telah ditawarkan melanjutkan pelajaran ke IPTA. Namun, dia melanjutkan pelajaran ke kolej swasta di bandaraya negeriku. Aku mempunyai tempoh 2 minggu lagi untuk melapor diri ke IPTA, dan aku ingin hendak bertemu dengan nya sebelum keberangkatan ku. Namun, setelah pelbagai cara yang aku lakukan untuk menghubunginya tidak berjaya, aku mengutus surat melalui rakanku yang tinggal berhampiran dengan kolej tempatnya belajar. Namun, aku tidak mendapat apa-apa balasan daripadanya. Suratku tidak berbalas. Dengan hati yang berat, aku melangkah melapor diri ke IPTA, menyambung pengajianku dan akhirnya mendapat segulung ijazah, seterusnya membuka perniagaan.

Kini, aku mendengar khabar yang dia telah mendirikan rumah tangga dengan wanita pilihannya. Dan aku, masih di sini, seolah-olah menunggu kehadirannya di sisi.

Man, yang masih ku cintai.

TERIMA KASIH

terima kasih pada hidup yang berikan ku segalanya biarpun ada yang terlepas cintaku tak sempatku lafaz

dengar cerita kau bahagia ku tunduk menangis gembira

terima kasih pada hidup yang berikan ku kesempatan biarpun cuma seketika kita berkawan dan bermesra

dengar cerita kau bahagia ku tunduk menangis gembira

oh kasih, masakan kau tak tahu apa yang dihatiku di waktu mata kita saling temu... dulu

oh kasih, masakan ku tak tahu apa yang dihatimu di waktu mata kita saling temu... kasihku

apa sebabnya kau berpaling wajah di waktu mata kita saling bertembung dulu

curi... curi... curi pandang... curi... curi... kau curi memandang...

(Ella: Simbiosis)


###

1 Gay Erotic Stories from Ropeburn

Cerita Lama

Kisah aku ini berkisar kepada sejarah hidupku yang pernah berlaku hampir 10 tahun yang lalu. Aku merupakan seorang pelajar baru di sekolah di daerah kelahiranku setelah menamatkan SPM di sekolah lama, aku memulakan hidup baru sebagai pelajar Tingkatan 6 Rendah di sekolah ini. Setelah beberapa bulan di sekolah ini, aku telah dipilih untuk Pengawas Sekolah, namun ,sebelum lantikan dibuat,

###

Web-04: vampire_2.1.0.01
_stories_story