Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Aku dengan Uda, Part 2

by Zaharudinj


Jumaat, 31 Ogos 2001.

Malam Sambutan Kemerdekaan Malaysia. Malam ni aku dengan member aku merayau seluruh kawasan tempat tinggal aku. Uda pulak sibuk dengan kengkawan dia menunggang motorsikal dengan bendera terikat kat belakang motor masing-masing. Lantak koranglah nak buat apa.

Uda malam tu tak balik pulak ke rumah tapi dia pergi ke rumah aku. Rumah aku memang jauh sikit dari rumah dia tapi masih lagi dalam satu perkampungan. Sebab, aku dah berhenti kerja dan bekerja sendiri. Lebih banyak masa aku yang terluang. Tak terikat dengan jadual kerja. Oleh kerana aku dah memang dahagakan nak main konek budak lelaki, aku pun mencampurkan ubat tidur ke dalam air Coca-Cola yang aku beli untuk dia. Dia memang suka minum air tu dan sebab tulah aku isikan ubat tidur dan letakkan dalam peti sejuk. Uda ni bukan kira sejuk ke tidak, air sejuk tetap menjadi kesukaan dia.

Biasalah, kalau dah tertelah ubat tidur tu, dia pun rasa mengantuk. Oleh kerana aku masukkan beberapa biji ubat tidur, dia pun tertidur atau pengsan kat bawah meja. Aku tak tau sama ada dia tidur atau pengsan tapi yang aku sedar dia dah terbaring kat bawah meja aku dekat dengan kaki aku. Aku kejutkan dia macam terbangun tapi tutup mata balik. Ah... takpelah. Yang penting, aku dapat buat apa yang aku nak malam ni. Aku tak sangka pulak ubat tu memberikan kesan macam tu sekali bila dicampurkan dengan Coke.

Bila dia dah tidur macam tu, aku pun angkat dia masuk dalam bilik aku. Biasanya dia akan tidur kat dalam bilik dia yang memang aku khaskan. Tapi sebab dia dah tak sedar, aku pun angkat dan masukkan dalam bilik aku. Bilik tu ada katil besar dan empuk, tak macam bilik yang satu lagi, cuma ada katil bujang dan tilam nipis. Aku nak bagi dia selesa sikit. Pandailah aku nak cakap apa pagi nanti. Lepas tu aku pun keluar padamkan lampu, kemas semua kerja aku, matikan laptop dan malapkan lampu bilik.

11:15 malam.

Aku memulakan kerja aku. Tanggalkan baju sejuk dia, t-shirt dan seluar dia hingga tak tinggal seurat benang pun kat badan dia yang tinggal. Semuanya aku tanggalkan dan letak kat bilik dia. Aku tak puas hati. Lampu bilik tu malap sangat. Aku pun terangkan semula lampu bilik dan itulah satu pandangan yang terbaik dan menggiurkan dari dia yang bertelanjang bulat tu. Bila aku dah puas tengok, aku pun ambil kamera video. Kamera tu Salleh serahkan pada aku sementara waktu sebab dia nak ke Kuala Lumpur selama seminggu dan dia tak nak kamera tu hilang kat kedai dia. Jadi, barang yang berharga ditinggalkan kat rumah aku sebab aku beroperasi di rumah.

Bila aku ambil angle yang baik seperti seorang jurukamera bertauliah, aku pun padamkannya dan simpan tape tu kat peti besi aku sampai sekarang. Tapi sekarang dah jadi VCD lah. Aku tamatkan 'sesi penggambaran' tu pun sebab konek aku dah tak selesa sebab rasa nak memuntahkan semua isinya.

Aku pun menerpa ke atasnya dan mula mengulum lidahnya. Bila dah puas, aku pun menjilat-jilat seluruh mukanya dan telinganya. Habis aku jilat dan kulum semuanya. Bahagian muka dah selesai. Perlahan-lahan aku mencium leher Uda dan menjilat bahagian putingnya. Lama jugak kau menjilat dan menggigit manja putingnya tu. Itulah pengalaman paling seronok dalam diri aku yang tak pernah aku rasakan selama ini. Kemudian, aku pun menjilat-jilat kakinya dari kaki kanan sampailah kaki kiri. Aku tak sentul lagi bahagian koneknya yang masih lembik tu. Jari-jari tangan dan kaki pun aku jilat sama sampai habis basah jari kaki dan tangannya tu. Aku pun ambil tuala mandi lembap dan lapkan mana-mana yang basah tu. Dia masih lagi lena seperti orang pengsan. Dari hembusan nafasnya aku tau yang dia tengah tidur.

Sekarang batang koneknya menjadi sasaran aku yang seterusnya. Dah habis semua bahagian badannya cium, dijilat dan digigit. Aku mulakan acara dengan melancapkan konek dia. Aku tengok semakin lama semakin mengeras pulak konek dia tu. Wow! Memang besar. Sebelum ni aku tak nampak sangat sebab gelap. Bukannya kali pertama aku buat macam ni dengan dia tapi dah kali kedua masuk kali ini. Kepala koneknya kecik je tapi batangnya boleh tahan gak besar. Memang cantik. Bulu pulak halus-halus dan tak terlalu lebat. Tu yang aku suka tu. Bila dah keras betul, aku pun mengulum ketat koneknya tu. Naik penat jugak aku mengulum sebab itu pertama kali aku mengulum konek orang.

Aku masukkan dan keluarkan konek dia dalam mulut aku macam mana yang pernah aku tengok dalam VCD. Tak lama lepas tu, tanpa sebarang amaran awal daripada dia... crit... crit... crit... dia memancutkan air mani dia kat dalam mulut aku. Nak termuntah aku dibuatnya sebab pancutannya terus ke anak tekak aku. Kuat dan banyak sampaikan aku keluarkan semula kebanyakkannya dan meleleh di atas perut dia. Aku jilat yang tinggal kat batang konek dia je sampai habis semuanya.

00:30 pagi.

Aku masih lagi belum terpancut. Lepas aku selimutkan dia kat dalam bilik, aku malapkan lampu dan keluar. Aku pasang video yang aku rakamkan tadi kat TV. Video tu aku tungok beberapa kali sampai aku puas hati.

Bila dah tengok video tu batang aku naik stim pulak lah apa lagi. Aku pun rileks sekejap dan aku tengok dia yang tengah sedap tidur tu. Tak menunggu lama, aku terus melancapkan batang konek aku yang tegang sejak dari tadi lagi. Semakin lama semakin mengeras. Aku pun naik atas katil dan cuba masukkan konek aku dalam mulut dia yang sedikit terbuka tu. Hangat je rasanya dan sebab pertama kali aku masukkan konek aku dalam mulut orang lain. terus je aku menghayunkan punggungku supaya terasa seperti dia mengulum konek aku yang keras tu. Takdelah lama sangat sebab aku nak terpancut dah. Konek aku pun dikeluarkan dan terpancutlah air mani aku bercampur dengan air liur dia kat mukanya. Banyak. Meleleh-leleh dan berlendir kat mukanya yang cute tu. Aku pun jilat semuanya. Mula dari mata, hidung, pipi dan mulut. Last sekali, aku menjilat air mani aku yang terpencut kat dahi dan sedikit kat rambut dia. Lama dah aku tak melancap, sebab tulah air mani aku banyak dan pekat.

###

2 Gay Erotic Stories from Zaharudinj

Aku dengan Uda

Malam tu aku hujan lebat. Sejuk pulak tu. Biasanya aku tidur dengan dia kat depat TV tapi malam tu sebab sejuk sangat, aku pun masuk dalam bilik sama-sama dengan dia. Kat rumah dia memang tak ada ramai sangat orang tapi cukuplah untuk aku katakan yang aku memang suka sangat tidur kat dalam bilik sama-sama dengan dia. Lebih kurang pukul 2 pagi, aku tengok dia tengah tidur meniarap. Apa yang

Aku dengan Uda, Part 2

Jumaat, 31 Ogos 2001. Malam Sambutan Kemerdekaan Malaysia. Malam ni aku dengan member aku merayau seluruh kawasan tempat tinggal aku. Uda pulak sibuk dengan kengkawan dia menunggang motorsikal dengan bendera terikat kat belakang motor masing-masing. Lantak koranglah nak buat apa. Uda malam tu tak balik pulak ke rumah tapi dia pergi ke rumah aku. Rumah aku memang jauh sikit dari rumah

###

Web-01: vampire_2.0.3.07
_stories_story