Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Kawan Tandas

by Slack


Hari itu saya bersiar-siar seorng kat CM, dalam perjalanan balik ke rumah, saya perasan ada seorang lelaki india yang agak handsome dan berpakaian smart ikut di belakang saya, tak ada yang naik hairan sebab jalan ini adalah jalan ke stesen LRT.

Sebelum naik ke platform, saya pergi ke tandas dulu sebab nak kencing. selepas masuk ke dalam tandas, saya pun berdiri di depan urinal dan kencing. Saya perasan lelaki india tadi pun berdiri di tepi saya untuk "kencing", lelaki india itu senyum denagn saya dan saya cume balas senyum kepadanya. Tapi saya perasan yang dia bukan kencing tapi hanya keluarkan batang dia yang separuh tegang dan lancap sendiri, sambil lancap dia sambil tengok ke bahagian sulit saya yang sedang memancut air kencing. Dia senyum dengan saya lagi, saya pun balas lagi senyumannya. Selepas saya habis kencing, dia terus beranikan diri dengan hulurkan tangannya ke dalam urinal saya dan pegang batang saya yang semakin tegang itu, sebab dah tak tahan tengok dia ashik main dengan batang dia sendiri. Dia memang seronok bermain denagn batang saya yang kini sudah habis bertegang, dan saya cuma biarkan saja sebab saya pun rasa sungguh enak bila dimainnya. Selepas seketika, kami perasan yang ada orang sudah masuk ke dalam tandas, kami pun simpan batang kami masing-masing dan keluar.

Kami naik ke platform sama-sama dan masuk ke dalam LRT. Kami perasan yang bonjolan di depan slack dia itu memang besar dan sama juga saya, saya perasan yang dia juga selalu tengok ke arah saya dan bahagian bojolan saya di bawah.

Bila sudah sampai ke stesen LRT dekat rumah dia, dia suruh saya ikut dia sekali keluar dari LRT, saya pun ikut saja. Saya ikut dia jalan sampai ke tandas stesen itu, stesen ini memang jarang ada pelanggan yang lain, jadi tandas pun clear saja. Kali ini kami bukan berdiri di urinal tapi dia bawah saya masuk ke dalam bilik tandas. Dia terus letakkan tangannya di bonjolan saya, saya pun tak tahan dan terus juga saya pegang bonjolan seluar dia juga, kami ramas-ramas bonjolan masing-masing. Saya buka zip seluar dia dan keluarkan batang dia yang sudah lama tagang itu, batang dia lebih kurang 6" dan saya terus lancapkan dia. Dia juga tak tahan dan terus buka zip slack saya dan keluarkan batang saya yang sudah keras macam besi itu. Dia pegang dan ramas batang saya seketika dan terus tunduk ke bawah untuk masukkan batang saya ke dalam mulutnya. Saya tahu yang dia sudah ghairah dengan batang saya sebab saya dapat rasa yang dia hisap batang saya dengan cukup kuat dan dalam, dia telankan seluruh batang saya ke dalam mulutnya dan hisap dengan kuat sekali, inilah kali pertama batang saya dihisap dengan begitu enak sekali.

Selepas beberapa minit dia hisap batang saya, dia keluarkan batang saya dari mulutnya dan lancapkan batang saya dengan cepat, saya tahu yang dia sudah tak tahan nak rasa air mani saya yang enak itu. Dia suruh saya pancutkan air mani saya dalam mulutnya, selepas itu dia masukkan batang saya balik ke dalam mulutnya, kali ini dia hisap dengan kuat lagi, enaknya bila dihisap sebegitu, saya nampak batang saya itu keluar dan masuk dari mulutnya yang kini tekah penuh dengan precum dan air liurnya buatkan hisapannya lebih lancar dan enak, batang saya jadi makin tegang yang bertanda saya akan mencapai climax saya, dia terus hisap dengan kuat lagi dan tak ingin lepas dari mulutnya, tiba-tiba saya tak dapat tahan lagi dan terus pancutkan air mani say dengan kuat dan banyak sekali ke dalm mulutnya, sampai dia tak sempat nak telan semua mazi saya dan ada yang dia keluarkan dari mulutnya.

Memang enak sekali bila pancut dalam mulut orang, dia keluarkan batang saya dari mulutnya dan bersihkan semua titisan air mani yang tertinggal di batang saya dengan mulutnya.

Selepas keluar dari tandas, dia habak saya yang dia suka hisap batang saya sebab dia cakap sedap sekali batang saya bila dihisapnya....

Saya harap cerita saya ini dapat hiburkan kawan-kawan motnes, cerita ini adalah cerita benar... boleh contact saya through mapslack@yahoo.com

###

3 Gay Erotic Stories from Slack

Kawan Tandas

Hari itu saya bersiar-siar seorng kat CM, dalam perjalanan balik ke rumah, saya perasan ada seorang lelaki india yang agak handsome dan berpakaian smart ikut di belakang saya, tak ada yang naik hairan sebab jalan ini adalah jalan ke stesen LRT. Sebelum naik ke platform, saya pergi ke tandas dulu sebab nak kencing. selepas masuk ke dalam tandas, saya pun berdiri di depan urinal dan kencing.

Kawan Tandas - Abang Eddy

Saya baru keluar dari cyber cafe dalam shopping complex, sebelum balik saya terus pergi ke tandas untuk kencing, lepas keluar dari tandas, ternampak seorang lelaki yang berbadan kuat dan agak handsome senyum dengan saya, saya pun balas senyuman dia saja, semasa tunggu lift, dia senyum dengan saya lagi dan terus dia masuk ke dalam tandas. Agak lama dia tak keluar lagi, 'mungkin dia duk tunggu

Polis Check

Pada suatu hari cuti saya pergi ke shopping complex seorang hanya untuk window shopping. Hari itu memang banyak kereta, kereta saya park agak jauh dari shopping complex ni. Masa saya nak balik tu memang dah lewat malam. On the way saya jalan ke tempat letak kereta, saya kena lalu satu jalan kecil yang agak gelap, di tepi jalan ini ada lagi satu lorong kecil, walaupun gelap tapi dapat juga saya

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story