Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Apartmen baru ku

by Jai


Apartmen baru ku

Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata.

Dah beberapa bulan aku mencari apartmen kosong , ke hulu ke hilir ku cari dan akhir nya aku dapat juga, lagipun ia pun berdekatan tempat kerja ku. dua bilik, dapur dan bilik tamu walaupun nampak nya agak kecil tapi sesuai dengan aku yang masih membujang. Yang bilik satu tu dapat aku buat bilik tidur tamu kalau ada orang datang melawat aku. Aku ter amatlah gembira dan tak sabar-sabar nak pindah ke apartmen baru ku tu.

Satu masalah aku hadapi tatkala aku nak masuk ke apartmen baru ku tu, aku tak reti macam mana nak menghias kan rumah ku tu. Nak suruh ibu ku, tak nak menyusah kan nya. Jadi aku pilih untuk mengambil penghias rumah dalaman. Jadi aku cuba cari syarikat penghias dalaman rumah melalui internet. Aku search kemudian keluar lah agak dalam hampir dua ribu syarikat yang menyediakan perkhidmatan tu. Aku pun pilih rambang. Selepas aku dapat talian nombor syarikat yang aku pilih tu, aku telefon mereka. ‘’hello...?’’ kataku selepas bunyi telefon sebelah sana di angkat, ‘’perkhidmatan hiasan dalam rumah ke ni?’’ aku cuba memastikan. ‘’ye, ini syarikat perkhidmatan hiasan dalam rumah...boleh saya tolong?’’ kata satu suara jejaka yang agak tampan berkumandang dalam telefon tu. Aku terdiam seketika. ‘’hello? Awda masih sana ke?’’ katanya di mana aku baru kembali dari anganan ku. Sebenar nya aku cuba membayang kan bagai mana paras rupa dan tubuh badan lelaki itu. Aku pun memberiatahu yang aku guna perkhidmatan mereka kerana aku baru saja dapat apartmen. Di dalam percakapan kami tu, sempat juga kami ber kenalan. Nama dia Azizan. Selepas tu, kami pun buat perjanjian unuk berjumpa kat apartmen ku petang sabtu minggu tu.

Sebelum nya tiba hari perjanjian ku tu, aku hampir setiap masa susah nak menumpu perhatian apa yang ku buat. Aku masih akan terbayang-terbayang bentuk tubuh badan dan paras rupa Zizan. Aku panggil dia Zizan sebab dia yang suruh sebab nya dia kawan nya panggil dengan nama tu. Selepas saja aku makan tengah hari ku aku pergi terus ke apartmen baru ku tu.

Sebaik sahaja aku keluar dari lif bangunan apartmen ku tu, aku nampak seorang lelaki yang agak sama tinggi dengan aku berpakaian kemas. Hanya kot dia tak pakai kalau ada aku pasti aku akan fikir dia sebagai seorang peguam. Serta dengan kasut kulit dia yang hitam dan berkilat. Dan juga beg yang eklusif ( ala beg orang ofis selalu pakai tu ) di letak nya berdiri atas lantai dekat dengan kak dia. Aku sedar yang dia sedang menyandar badan nya ke atas dinding. Aku cuba nak tegur dia jangan menyandar di takuti baju nya akan kotor oleh cat dinding tu, namun mulut ku tak dapat di buka. Rambut yang kemas serta berjanggut yang setompok kat bawah dagu nya. Kurasa macam lama aje aku memerhati kan dia berdiri kat sana tu, apabila dia mula sedar akan kehadiran ku. Tiba-tiba aku rasa aku nak pengsan, sebaik saja dia menegur aku dengan menghulur tangan nya nak bersalam serta senyuman nya yang.......aduh...menawan, tatkala itu aku mula jatuh cinta dengan nya. Aku pun bersalam dengan dia, konek ku mula nak menegang lalu ditakuti ketara akan tiang bendera aku dah naik, aku ambil kunci apartmen ku dan mempelawa dia masuk. Kami pun bincang-bincang tentang apa aku punya citarasa dan pa aku nak buat dengan setiap bilik-bilik apartmen ku tu. Aku pun mula , bagi ku, mengada-ngada cuba menerang kan citarasa ku yang di fikiran ku mula fikir tak mudah di buat. Tappi fikiran ku tak mampu nak berhenti kan mulut ku yang masih mengada-ngada. Zizan yang daritadi memberi perhatian yang sepenuh nya ke arah ku mencatit semua apa yang ku cakap tadi, lalu berkata ‘’kalau di lihat catitan ku ni, aku kagum dengan citarasa kau ni!’’ kata nya sambil menentang mata ku. Tentang dia rujuk aku sebagai ‘kau’ , kami dah serasi dan mula anggap sebagai kawan daripada pelanggan dan perkhidmat. Dia senyum. Aku cuma mengangguk kan kepala ku lalu senyum dan terus hulur tangan ku untuk menamat kan penjanjian kami. Aku tinggal kan dia kunci ku untuk senang dia membuat kerja dia.

‘’bodoh....bodoh!’’ ujar ku kepada diri ku, tatkala kau memandu balik ke rumah keluarga ku. aku sedar yang aku dah terlepas kesempatan yang tak mungkin akan ada lagi dan satu peluang dengan dia ( Zizan ) . untuk beberapa hari tu, aku muram saja. Fikiran ku masih terbayang kan Zizan yang mengatakan bahawa citarasa ku adalah sama dengan dia punya. Bayangan senyuman nya tu setiap kali seperti sebilah pisau menusuk hati ku, sungguh pedih sekali.

Sebulan lama Zizan mengambil masa untuk menyiapkan apartmen ku, selama tu ada juga kami call sesama. Itu pun sekadar bertanya apa hal dengan apartmen ku tu. Ada sekali tu, dia tanyakan passal hari aku, hati ku sangat lah suka dia tanya kan perkara tu, tapi sayang mulut ku tak terkata apa-apa. Dengan refleksi ku yang bodoh jari ku tekan butang handphone aku. sekali lagi aku benci diri ku buat sebegitu. Kerap kali ku marah diriku mengatakan aku mengalah macam perempuan yang amat lah pemalu. Akhir-akhir aku hanya guna SMS untuk bertanya kan khabar apartmen ku. tiba lah hari nya Zizan SMS aku yang apartmen ku dah siap. Tapi dia nak masa sedikit nak siap kan sentuhan terakhir nya dan akan SMS aku kembali kalau dapat aku datang. Aku pun setuju aje asal kan apartmen ku elok di buat nya.

Esok harinya ( semalam dia bertanya kalau dia minta masa lagi sebab dia nak bagi sentuhan nya terakhir ) sekitar pukul lima petang tu dia SMS aku. aku agak fikir dua kali nak datang sebab aku sungguh letih kerana baru saja balik dari kerja, oleh sebab aku ingin sekali nak pindah ke apartmen tu aku akur je terus ke apartmen ku.

Aku mencorak langkah ku hinggalah ke pintu apartmen ku, sepintas aku tak percaya apa yang ku lihat. Terdapat banyak lilin-lilin yang di taruh rapi setiap ruang dan tempat. Walaupun di luar masih cahaya, apartmen ku di terangi oleh lilin-lilin tu ( taklah terang sangat, hanya tapi suasana romantik dibuatnya ) . Aku simpan kunci di tangan ku ke dalam kocek ku, lalu muncul Zizan dari sebalik dapur. Lalu dia mengangkat kedua tangan nya ke keliling menunjukkan apa yang di buat nya ke atas apartmen ku. Sebaik saja dia buat begitu baru aku terlihat sekeliling apartmen ku yang ...hampir-hampir ikut apa yang saya mahu, walaupun mata ku masih tertangkap oleh api-api lilin di mana bagi ku agak suasana yang amat lah romantik.

Zizan tahu aku agak kagum hingga tak dapat bergerak, dia keluar kan cawan dari kabinet dapur dan sedia kan kofi. Dia hulurkan salah satu cawan tu kepada ku lalu bawa ku ke beranda ( balkony ) apartmen ku. adakah dia nak tunjukkan aku pemandangan aparetmen ku atau dia nak kami dua menikmati kofi kami sambil berada kat luar beranda yang mana pemandangan nya sungguh cantik di mana saat tu matahari betul-betul terbenam. Aku yang masih terdiam dari tadi sejak masuk ke apartmen ku dan manakala Zizan bercakap tentang apartmen sejak dia hulur kan kofi kepadaku. Sampailah kat beranda, dia berhenti cakap tentag apartmen ku.

‘’Jai…aku nak beritahu kau sesuatu yang belum pernah sekali terlintas kat fikiran ku…’’ kata nya dimana dia perlahankan menurun kan cawan nya dari mulut nya, ‘’sebenarnya sejak kita berdua bertemu kat sini, aku mulai merasai sesuatu antara kita berdua…citarasa kita sama…dan…aku maksud ku hatiku…tertarik dengan mu.’’ Dia tetap kan matanya ke arah mata ku. kaki ku mula menggeletar, tanpa sedar ku untuk pertama kali aku tahu yang aku buat sesuatu yang agak betul masa nya, kepala ku mula bergerak ke hadapan. Tanpa cakap panjang lebar kami berdua bercium .Aku dapat rasa lidah nya melwan lidah ku. rasa Zizan berada di mulut ku, asyik sungguh aku di buat nya. Ciaman kami terpisah seketika di mana Zizan bawa ku ke kamar tidur ku yang juga di penuhi dengan berapa lilin-lilin, sekali lagi aku kagum…tapi kali ini aku terpandang katil ku dan memikirkan siapa yang bakal meniduri katil tu untuk pertama kali. Aku dapat lihat Zizan dan aku tanpa seurat benang beraksi di atas ranjang. ‘’Jai?’’ Zizan mengembalikan aku dari angan-angan ku dangan menarik tangan ku. dia tersenyum lalu berkata memperli aku, ‘’kau ni Jai...kuat beranggan lah.’’ Dia lepas kan aku meninggal kan aku di muka pintu kamar tidur ku yang baharu ku tutup. Dia mendekati katil ku lalu perlahan dia membuka tali leher yang dah longgar dari tadi. Lalu di buang nya ke hujung pesok (corner ) bilik ku. dia perlahan-lahan membuka kemeja hingga ke ia bogel berdiri dekat katil ku. tubuh nya yang tegap dan licin tu buat ku mengiurkan. Kofi susu warna nya lagi membuat aku ingin nak terjun ke atas badan nya. tiba-tiba konek ku sakit kerana lemas dan pelir ku dah menegang gila, tak hairan. Aku mula berpeluh,

‘’adakah semua ini ( situasi ) panas bagi ku atau lilin ni buat aku berpeluh?’’ aku tengok dinding angin penyejuk ( air-conditioner ) dah pun terpasang. Tanpa lengah lagi aku berlutut depan dia aku mula menjamah pelir nya yang agak besar dan panjangnya enam inci. Itu pun belum tegang penuh lagi. Bau badan nya, bau peluh dia setelah dia bekerja habis-habisan untuk apartmen ku bagi ku hanyalah bau-an yang mengasyik kan dan manis di hirup. Aku memain kan konek nya dengan gigitan gigi ku.

‘’Jai....eemphh...hati-hati dengan…aah…ah… gigi mu...eemmphh.’’ kata Zizan dengan muka nya yang menunjuk kan dia agak asyik oleh aku yang mengomol konek nya. Sebaik sahaja aku rasa konek nya dah menegang penuh, aku berhenti mengomol dan lepas kan konek nya. ‘’Zan...aku rasa pelir mu ani di panggil raja pelir segala raja’’ perli aku setelah terlihat konek yang ku baharu lepas dah memanjang ke lapan inci. Aku pun khuatiri jikalau koneknya akan menyucuk mata ku. kami tertawa. Aku berdiri dari berlutut dan tolak Zizan ke atas katil ku, lalu terbaring rata lah zizan kat atas katil dan perhatian nya masih kat aku.

aku melonggari tali leher ku dan mencampak ke korner kamar tidur ku di mana pakaian Zizan berada. Lepas tu aku membuka butang kemeja ku. seluar ku dan lalu tanpa aku sedar ( asyik menetap wajah Zizan ) sekarang aku dah telanjang depan dia. Dimana badan ku yang agak putih daripada Zizan ter pamer depan Zizam. Zizan agak nya tertarik dengan apa yang di lihatnya di mana dia duduk di tepi katil lalu meraba-raba dada ku dan perut ku. lepas tu dia genggam pelir ku lalu di gosok-gosok nya, dan tangan nya sebelah bermain-main dengan biji pelir ku.. aku seketika tu sedang berada dalam ke asyik kan. Konek di belai nya dengan penuh kenikmatan. Sedang dia mengomol konek ku dengan mulut dia, aku membelai kepala nya dan menggosok rambutnya. Aku dapat merasai lidah nya yang menjilat-jilat konek ku dalam mulutnya, sambil tangan nya meraba-raba biji pelir ku.

Zizan seperti tahu saja konek ku dah tegang sepenuh nya, dia berhenti dan bangun berdiri dari katil. Kami dua bersemuka. Mata kami bertentangan, mulut ku main-main kucup dengan mulut dia. Dia pimpin tangan aku lalu kami dua berada di atas katil.

Suasana kamar ku buat ku begitu selesa tatkala Zizan dan aku berpelukan. Badan kami yang panas dan kulit kami bersentuhan. Kami membelai tubuh kami masing-masing yang tanpa seurat benang. Zizan suruh aku supaya menonggeng badan ku, aku pun tertonggeng kat atas katil ku. Zizan menghampiri telinga kanan ku, ‘’ aku nak mengamput ( amput = fuck ) dubur mu cara doggystyle, pertama kali bagi mu, Jai?’’ bisik nya sambil menjilat-jilat telinga ku. ‘’ya, pertama kali’’ jawapku. ‘’kalau begitu aku akan buat perlahan-lahan, nanti kau akan kebiasaan dan akan menikmati nya’’ kata nya kembali.

Zizan pun dah berada di belakang dubur ku, aku dapat rasa konek nya yang tegang di letak nya di tengah belah pipi dubur ku. lalu dia meludah sejumlah air liur nya ke atas konek nya. Aku toleh belakang lalu dia berkata kepada ku

‘’supaya pelir ku tak melakat dengan lubang dubur mu.’’ Kata nya dengan seyuman.

Setelah tu, dia masuk kan konek nya ke dalam lubang ku., ‘’aargghh...heempfhh...’’ aku rasa sakit tatkala konek Zizan yang besar tu masuk ke dalam lubang yang ku rasa kecik untuk konek nya. Aku cuba tak berteriak kesakitan dengan menahan kedua bibir ku. Zizan tak mengeluar kan konek nya keluar dulu tapi dia tahan kat dalam lubang ku, supaya aku dapat adjust perasaan pabila konek berada dalam dubur ku. lagipun kalau dia cabut keluar koneknya pasti perit sangat bagi ku.dengan cara perlahan-lahan dia tarik konek nya separuh keluar, lepas tu dia masuk kan lagi. Lalu ia buat seperti tu berulang ulang. Aku, dimana kesakitan tadi dah bertukat menjadi kenikmatan yang tak pernah ku merasai. Gerakan nya mengamput dubur ku semakin laju dan akhir nya dia mula menarik koneknya keluar sepenuhnya dan di masukkan nya serta merta. Sumpah lubang duburku tadi ku sangka kecil dah membesar untuk menampung saiz konek nya yang besar tu. Dia sering meludah air liur nya kat lubang duburku, kalu dia tak sebegitu pasti aku kesakitan. Akhirnya dia dah nak memuntah kan air mani nya tapi dia taknak muntah kat dalam dubur ku. dia tarik keluar konek nya yang dah nak muntah tu, pusing aku supaya aku berbaring seperti biasa lalu Zizan gosok koneknya dan terpancut lah air mani nya. Air mani nya pancut kat atas dadaku dan perut ku yang dah melekit oleh air mani nya. Zizan kepenatan dan berehat sekejap. aku rasa tekanan kat konek ku ni beritahu aku yang ‘dia’ nak muntah, lalu tanpa lengah kan masa lagi aku bangun dari baring ku dan tolak Zizan ke katil. Zizan tertiarap oleh tolakan ku tu, dan ikut apa yang Zizan buat tadi. Aku ludah konek ku sampailah sekeliling nya basah lalu aku aku masuk kan konek ku ke dalam lubang dubur Zizan. Pada awal nya....aku rasa kenikmatan yang ter amat sangat, rasa-rasa nak muntah terus tapi aku tahan. Selepas aku keluar dan masukkan konek ku ke dalam lubang dubur nya aku mula biasa. Ake pegang betul-betul pinggang Zizan saat-saat aku dah nak termuntah sebab saat itu aku men ‘pump’ duburnya kuat-kuat. Saat aku nak terpancut tu, aku keluarkan konek ku dari dubur Zizan, aku nak pancut kat dada die. Tapi dengan sepintas masa, Zizan terus menutup konek ku dengan mulut dia. Apa lagi aku pun terpancut. Ooii...banyak aku pancut sampai lah mulut Zizan meleleh dengan air mani ku tu. Kami pun terbaring keletihan, tapi aku membersih kan tepi mulut zizan yang meleleh dengan menjilat pakai lidah ku. aku agak kegelian kalau bab air mani-air mani ni, tapi kalau dah syok dan ghairah aku tak kira. Lagi pun aku kesian dia yang keletihan tu terleleh-leleh dengan air mani ku, aku tolong aje. Lepas tu kami aku belai badan dia, di mana tubuh badan kami sekarang basah kerana berpeluh., kami sering bermain kucup-kucup agak sejam kami berehat. Kami pun terlelap, kongsi satu katil dengan jejaka kacak tanpa seurat benang lagi tu. Aku sungguh gembira malam tu.

###

9 Gay Erotic Stories from Jai

Abang Nasir, aku dan Fauzi

Abang Nasir, aku dan Fauzi Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Setiap hari kecuali ahad, petang nya adalah kebiasaan untuk ku dan kawan-kawan ku bermain bola keranjang kat salah sebuah padang sukan dekat tempat ku tinggal. Padang sukan tu boleh juga di katakan dia punya peralatan semua nya ada. Disana

Aku dan Agus pemanduku

Kisah ini hanya lah rekaan semata-mata, kalau ada pun yang berkaitan dengan yang hidup mahupun mati, itupun hanyalah kebetulan. Aku dan Agus pemanduku Cerita ini langsung tak ada bersangkut paut dengan yang hidup mahupun mati, kalau ada pun semua itu hanya kebetulan. Semua ini hanya rekaan semata-mata. Agak dalam 2 bulan yang lalu, seorang pemandu lelaki dari Indonesia baru datang

Aku dan dua cikgu ku kat sekolah

Aku dan dua cikgu ku kat sekolah Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Pada masa tu aku berada kat tingkatan 5 dan 5 kaki 6 tinggi ku. Badan aku agak tegap kerana keturunan dan hitam manis. Aku ni jenis yang pendiam taklah pemalu sangat. Kalau akedemik tu taklah top sangat ade juga above average aku

Apartmen baru ku

Apartmen baru ku Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Dah beberapa bulan aku mencari apartmen kosong , ke hulu ke hilir ku cari dan akhir nya aku dapat juga, lagipun ia pun berdekatan tempat kerja ku. dua bilik, dapur dan bilik tamu walaupun nampak nya agak kecil tapi sesuai dengan aku yang masih

Fauzi dan aku

Fauzi dan aku Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Ini cerita dimana aku mula sedar yang aku ada bernafsukan kawan ku yang ku kenali sebagai Fauzi. Sebagaimana aku dah described ciri-ciri dia dalam cerita ku, Abang Nasir, aku dan Fauzi, Dia ni tinggi nya sama aku tapi dia pendek sedikit, kami dilahir

Fauzi, aku dan Anwar

Fauzi, aku dan Anwar Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Selepas kami ber ‘seronok’ kat sungai tadi, kami pun balik ke rumah. Sempat juga kami terpegang-pegang kat dalam kereta tadi, tapi aku agak keletihan dan dah nak berehat jadi aku pun keluar dari kereta. Kalau tak, pasti dah si Fauzi tu menghisap

Pertama Kali Haji Isa bersama Ustaz

Kisah ini hanya lah rekaan semata-mata, kalau ada pun yang berkaitan dengan yang hidup mahupun mati, itupun hanyalah kebetulan. Pertama Kali Haji Isa bersama Ustaz Seperti kebiasaan bagi Ustaz Omar untuk pergi ke rumah Haji Isa untuk mengajar anak-anak dia yang baharu berumur 5 dan 2 tahun untuk mengajar mengaji. Haji Isa ini baru aje kahwin dengan isteri dia selama 6 tahun pada umr mereka

tempat kedai gunting

Tempat kedai gunting Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Biar lah aku mengenali diri ku dan beritahu tentang ciri – ciri badan ku supaya senang di ‘gambar’ kan he he :P. sekarang aku dah ber umur 31 tahun, aku ketika ini tubuh badan ku berada di tahap agak baik kerana dua kali seminggu saya akan

Tempat kedai gunting 2

Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Aku sungguh nyeyak tidur malam tu di mana aku di iringi oleh dua jejaka India yang tampan lagi sedap di amput (fuck). Setiap kali kalau aku bergolek ketika aku tidur (aku ni kalau tidur jenis yang bergerak, orang kata aku ni lask orang nye ketika kat aatas katil)

###

Web-01: vampire_2.0.3.07
_stories_story