Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Fauzi, aku dan Anwar

by Jai


Fauzi, aku dan Anwar

Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata.

Selepas kami ber ‘seronok’ kat sungai tadi, kami pun balik ke rumah. Sempat juga kami terpegang-pegang kat dalam kereta tadi, tapi aku agak keletihan dan dah nak berehat jadi aku pun keluar dari kereta. Kalau tak, pasti dah si Fauzi tu menghisap konek ku lagi. Oleh kerana Fauzi takde memegang kunci rumah dia, jadi kami pun menunggu orang dalam rumah membuka kan kami, aku ketuk punya ketuk...takde orang membuka. Tak lama tu Anwar, pemandu Fauzi, pun muncul kat sebalik pintu yang telah di buka kunci nya.

Saat kami masuk rumah tu, kami agak terasa yang rumah dia kosong. Lalu Fauzi menanya kan keberadaan orang rumah, ‘’Anwar, mana ibu dan bapa?’’ tanya nya sambil lalu menghumban diri nya kat sofa panjang, begitu juga aku.

‘’oh...ibu dan bapa pergi ke rumah ibu zaleha tadi sore dan kata nya esok hari baru mereka pulang. Gue di suruh ibu tinggal nak beritahu adik Fauzi’’ katanya ayng nampak nya berkain pelikat dan bersongkok menunjukkan yang dia baharu saje solat. selepas dia tak ada lagi pesanan yang di sampai kan dia pun meninggal kan kami kat ruang tv tu. Aku pun mencapai kan remote control tv manakala Fauzi masih terbaring kat sofa sambil memjam mata dia dan tersenyum sinis seorang diri.

‘’pasti dia masih membayangi keseronokan yang kami buat tadi’’ kata ku dalam hati sambil mengenggam bantal sofa dan aku campak kat muka dia. Dia pun tersedar dari angan dia tapi tak marah, malah dia senyum pula kat aku, ‘’apa senyum-senyum!’’ ujar ku, ‘’itu kat luar, buat-buat lah macam biasa nanti tahu pulak orang rumah kita buat gitu-gitu nanti naya kita oleh bapamu’’

‘’siapa yang kan tahu, kan kita dua aje kat rumah malam ni, dan abang Saiful nanti baru subuh bari dia ade. Kau ni usah risau lah’’ katanya sambil menghampiri aku dan letak tangan nya kat peha ku.

‘’Anwar?’’ kata ku perlahan-lahan kat dia takut-takut Anwar akan terdengar perbualan kami.

‘’oh dia…takde apa-apa lah. Dia punya bilik berada kat hujung rumah dan selalu nya dia akan berada kat bilik dia saje’’ katanya dimana kemudian dia makin berani nak menyinkap t-shirt aku pulak. Aku mengibas tangan dia dan beritahu dia yang aku takde mood nak ber amput dengan dia tatkala tu kerana aku lapar dan agak masih keletihan. Bukan nya dia nak berhenti malah tangan dia mula dah nak mencubit dan bermain tetek ku, aku apa lagi cubitan tetek ku tu memberi kerangsaan yang melanda ke seluruh tubuh ku. mata ku pejam terasa akan kenikmatan tu dan bibirku, ku gigit menunjuk kan lampu hijau untuk Fauzi menjamah tubuh ku. lalu dia pun melonjat dari duduk nya dan menunggang peha ku, dimana kami sekarang berdepanan. Aku pun dah tak larat nak memberhentikan dia, kalau aku suruh berhenti dia pun tak dengar aku. Aku serah lah tubuh ku di jamah Fauzi. Aku duduk kat sofa manakala Fauzi menunggang peha ku depanku. Tangan ku aku letak kat atas kepala ku kerana memberi jalan bagi tangan-tangan Fauzi yang sibuk bermain tetek-tetek ku, dia tahu kalau aku di mainkan tetek ku.

tiba-tiba…

‘’adik Fauz…’’ suara Anwar kedengaran dari belakang Fauzi. Aku pun intai dari atas bahu Fauzi berdiri nya Anwar kat hujung bilik dengan tangan dia seakan-akan menutup mata dia. Dia pun berdiri sana sambil berpaling muka dia dari kami dua menunjuk kan yang dia nampak apa yang telah kami buat, ‘’eemm…eem…nggak apa-apa dik’’katanya lalu pergi meninggal kan kami lagi.

Aku pun tolak Fauzi dari atas peha ku, ‘’kan dah aku kata…kau tak nak dengar. Mati kita kalau dia beritahu bapamu.baik kau surh dia diam kan mulut dia’’ kata ku penuh kerisauan.

‘’relax lah sedikit, jangan dulu panik.’’ Kata nya tersandar kat sofa, ‘’kalau aku cakap dengan dia aku fikir dia tak akan mendengar cakap aku kerana dia tahu aku takut kat bapa dia. Dia pasti beritahu juga. Apa kata kalau kau bercakap dengan dia dan beritahu semua itu adalah salah faham dan pasti dia dengar kau, Jai’’ katanya dengan muka nya seperti mendapat jawapan jalan keluar.

‘’ argh…kan dah menyusah kan aku, okay lah. Dan baik kau berdoa supaya ida setuju tak akan beritahu sesiapa.’’ Merungut ku. aku setuju aje kerana aku kan dah keletihan aku malas lagi nak berlawan-lawan cakap dengan dia, ‘’aku berehat lah dahulu...aku letih masih’’. Kami pun berehat sambil melihat rancangan tv yang terpapar kat kaca tv. Lalu dah lama aku berehat, aku tinggal kan Fauzi kat ruang tv dan pergi mandi kat bilik ku. lepas tu aku pergi kat dapur dan mengalas perut ku yang kekosongan dari tadi sejak balik dari sungai petang tu. Tatkala aku kat dapur tadi aku lihat takde seorang pun yang aku nampak, Fauzi yang ku tahu sedang mandi kat bilik mandi dia dan seperti yang Fauzi kata tadi Anwar pasti dalam bilik dia.

Semasa aku mencorak langkah ku ke bilik Anwar, fikiran ku sibuk dengan seribu macam pertanyaan. ‘’dia ni akan dengar cakap aku ke tak? Apa yang harus mengatakan kepada nya?’’ lama aku sibuk melayan fikiran ku, tanpa di sedari kaki ku pun dah berada beberapa inci jauh dari pintu bilik Anwar. Aku dapati pintu dia tak tertutup rapat dan aku dapat mengintip dia dari luar pintu nya. Oleh kerana aku agak nervous nak masuk begitu saja aku mengintip semantara dan melihat apa yang dia buat. Keadaan dalam bilik nya agak gelap dan hanya lampu tidur nya tepi katil yang menerangi bilik itu. Pandangan ku pun tertumpu kat satu susuk tubuh yang kemudian nya aku dapati iaitu susuk tubuh Anwar yang sedang duduk kat tepi katil dia. aku dapati dia sedang memegang selambar gambar kat tangan nya sebelah dan tangan sebelah nya aku tak dapat melihat. Sedang aku memerhati kan dia, dia langsung tak sedar akan aku yang mengintip kat pintu dia. dia benar-benar menentang gambar yang ada di tangan nya. Tiba-tiba aku dapati dia sedang menjilat-jilat bibirnya, dimana aku mengagak kan itu adalah gambar isterinya atau girlfren nya kat kampung. Lepas tu aku menyedari yang tangan dia membilak kain pelikat dia hingga bulu kaki nya ter exposed. Dan tangan nya mula tergosok-gosok dengan perlahan.

‘’pasti dia ni dah terangsang sangat melihat aku dan Fauzi beraksi tadi, lalu dia pun keluar kan gambar girlfren dia dan melacap awal ni juga.’’ Ujar ku dalam hati. Tiba-tiba aku terfikir, ‘’apa kata aku mencuba merangkap dia dengan ber amput, dengan itu tak payah lah aku meminta dan merayu supaya dia tak beritahu bapa Fauzi nanti.’’ Dengan tu aku berundur 2 ke 3 langkah dan dengan sengaja terbatuk kuat. Anwar terdengar batuk ku lalu terus meletak kan gambar yang di tangan nya kat laci meja tepi katil nya, aku tahu sebab bunyi laci ditutupnya pun aku terdengar dari luar. Dan aku mengetuk pintu dia dan beritahu dia yang aku benar-benar nak bercakap dengan dia. lalu dia pun suruh aku masuk ke bilik dia dan menyuruh aku duduk kat katil dia. Kat dalam bilik dia takde kerusi nak duduk, so kat tepi katil aje dapat di duduki. Dia menyuruh aku duduk dahulu manakala dia pergi ke tandas nya.

‘’mesti nak membasuh tangan dia, dia kan baru bermain konek dia baru tadi’’ ujar ku dalam hati. Sementara dia berada dalam tandas, aku sempat mengambil kesempatan menyelidiki tentang gambar yang di lacap nya baru tadi. Aku buka laci dia, bukan lagi main terkejut aku. Aku dapati terdapat berkeping-keping gambar yang ku kenali berselerak kan dalam laci tu. Aku selidiki lagi gambar-gambar yang tertindih tu dan semuanya gambar Fauzi dan abang dia yang ku kenal sangat rupa dia, abang Saful. Sebaik saja aku terdengar bunyi papi air di tutupi, aku tutup terus laci tu dan selamba saja aku duduk seperti biasa.

‘’oh...dia ni ada juga bernafsukan tubuh kaum adam ye, ewah-ewah ni buat kerja ku senang ni, sekejap lagi kau...pasti kau menjadi mangsa perangkap ku hehehehe.’’ Aku berkata dalam hati ketika dia baru langkah keluar dari tandas nya. Sebaik saja dia duduk tepi aku, kami terdiam seketika. Dari raut wajah dia aku agak dia rasa kekok sedikit bekas apa yang telah di lihatnya baru tadi. Dengan sepintas masa satu idea timbul dalam fikiran ku, ‘’eem...Anwar,’’ kata ku sambil tergeliat tubuh ku, ‘’lepas tadi kami berenang kat sungai tu...aku fikir bahagian belakang ku dan bahu ku terseliuh lah, kata Fauzi kau ni pandai mengurut orang.’’ Kataku sambil memulas bahuku.

‘’mengurut yang biasa tu dik bisa aje...tapi yang sulit-sulit (complicated) geu nggak bisa dik’’ katanya sambil menengok bahu ku pulas. Aku pun mula pencubaan perangkap ku dengan menananggal kan t-shirt ku dengan perlahan-lahan. Lepas tu aku campak kat tepi katil dia sambil meletak tangan ku kat dadaku meraba dan berkata,

‘’bisa kan Anwar?’’ tanya ku lagi sambil meraba perlahan-lahan dadaku.

‘’be.be..bisa dik, biar saya ambil minyak urut nya dulu kat alamarinya’’ lalu Anwar pun pergi ke hujung bilik dia dan mencari minyak urutnya kat dalam almarinya. aku dengan sepintas nya berlari ke bilik ku, tanggal kan segala pakaian yang di tubuh ku dan hanya memakai sekeping tuala di pinggang ku. dengan ini perangkap ku ada kemungkinan yang amat tinggi akan menjadi. Lepas tu aku pun kembali ke bilik Anwar. Fauzi tak ku nampak pabila aku ke bilik ku, pasti nya dia masih berada kat dalam bilik dia.

‘’eem...emm...dik, nggak usah menanggal segala nya, tanggal aje baju udah cukup’’ katanya yang mana ku dapati suara dia agak gugup. ‘’aku tak mau baju ku terkena minyak, tak enak tidur nanti. Kan Anwar?’’ kataku sambil bermain dengan dia.

Ia pun dengan gugup nya menyuruh aku melimpang kat perut ku atas katil dia. Ia pasti gugup dan tak menentu rasa tatkala melihat tubuh ku dan aku yang hanya mengenakan sekeping tuala yang bagiku agak kecik bagi ku, sengaja ku lah tu. Tuala tu hanya mampu menutup atas lutut ku dan tepi nya pun tak kesampaian, macam ada selit kat tepi dia. kipas angin kat bilik dia pun menolong aku merangkap dia kerana sering meniup tuala ku tan menentu. Tatkala tu aku yang hanya memakai sekeping tuala kecik mengelilingi pinggang ku dan Anwar yang memakai kemeja dan kain pelikat sahaja.

Dia pun meletak sedikit minyak urut kat tangan dia dan mulai mengurut belakang ku dan bahu ku. apabila aku enak dah bertiarap kat katil nya aku pun berkata, ‘’eem…Anwar, tadi yang kau nampak kami berdua kat bilik tv tadi, aku rasa kau dah salah faham lah. Adik Fauzi tadi hanya cuba mengurut aku tadi dan ternyatanya dia langsung tak tau nak mengurut orang. Habis sakit badan ku di buatnya tadi..hehehe’’ aku cuba menceria kan mood kami berdua. Aku menoleh belakang dan nampak yang Anwar hanya tersenyum kekok. Aku tahu yang dia tak dengar apa yang aku cakap bahawa dia sedang menikmati sentuhan yang licin berminyak kat tubuh ku. aku pun tanya dia apa yang dia fikir kami buat.

‘’gue fikir lu dan adik Fauzi buat cumbuan yang terlarang tu…tapi ternyata bukan…maaf kan gue ye dik’’ katanya sambil tersenyum malu.

‘’wah hebat benar ye imajinasi kamu ye Anwar. Kamu mesti memikir kan nak berbuat begitu-gitu kan dengan pria-pria yang gantang?’’ kata ku kepada nya yang dia hanya mampu berdiam diri.

Oke sekarang perkara tu dah selesai sekarang merangkap dia pulak. Lalu aku pun berpusing badan ku dimana sekarang aku berbaring di belakang ku tak lagi bertiarap.

‘’mengapa adik pusing? Belakang nya belum lagi selesai.’’ Katanya terkejut.

‘’tapi dada ku…aku rasa otot nya keras lah…sakit lagi..urut kan boleh?’’ kata ku sambil tersenyum nak memikat dia. Dia pun turut apa yang ku cakap. Dia pun mulai mengambil sedikit lagi minyak urut dia dan mula meraba-raba kat dada ku.

‘’di mana sakitnya dik?’’ tanya nya kepada ku kerana hendak tahu di mana harus dia urut. ‘’kat sini’’ kata ku sambil menunjukkan kedua tetek-tetek ku. aku fikir dia agak keberatan sekejap apabila aku mahu dia mengurut ku kat tetek ku. tapi tak lama tu dia urut juga tetek-tetek ku. dan mula lah perangkap aku, aku mula meraung dan meratap dengan asyik nya. Mula-mula aku perlahan-lahan aje meratap tapi semakin kuat dia urut tetek ku. merangsang juga ye kalau dia mengurut tetek ku.tiba-tiba dia berhenti mengurut dan menanya aku sama ada aku kesakitan ke tak, aku menjawap tak lah tapi ia mengasyik kan aku. aku pun suruh dia terus kan lagi dan ia pun meneruskan juga. Apa lagi aku pun menerus kan ratapan ku, sibuk aku berada dalam kenikmatan, tanpa sedari badan ku tergeliat-geliat. Dan dengan sengaja nya tangan ku ‘tergeliat’ sehinggalah tangan ku masuk kedalam kain pelikat dia dan meraba-raba konek dia yang ku rasa setengah menegang.

‘’aik Anwar?’’ kata ku masih tangan ku dalam kain pelikat dia, dia langsung tak kisah tangan ku kat dalam kain pelikat dia. malah dia pun terpejam mata nya kerana kerangsangan dengan tangan ku, ‘’nampak nya kau asyik sangat berurut orang ye’’ aku menyindir dia, aku pun duduk setelah aku berbaring kat depan dia.

‘’bukan gue aje yang asyik dik, nampak nya adik juga asyik dengan urut gue’’ kata nya apabila dia kelihatan konek ku pun yang menegang dibawah tuala ku.

‘’macam mana nak asyik, tangan mu yang enak tu belai tubuh ku. dan tetek-tetek ku kau main-main.’’ Kata ku sambil perlahan-lahan mencapai tengkuk leher nya dengan tangan ku., manakala tangan ku masih bawah kain pelikat dia. bermain-main konek nya yang semak-samun dan hangat, aku tarik tengkuk dia dan bawa muka nya hampir dengan muka ku. bibir kami hanya 1 inci jauhnya nak bercium lalu aku kata, ‘’kau tahu tak bagaimana rasa nya saat-saat bersama pria saat berciuman, bercumbuan dan rasa duburnya dan koneknya’’ kata ku dengan perlahan dan hembusan nafas kami berdua terasa hangat nya. Aku tahu yang Anwar dah pun terangsang apabila dia mula menentang bibirku dan terjilat-jilat bibirnya. Lalu aku pun tarik kepala dia dan kami mula mencium datu ciuman yang penuh keasyik kan dan kenikmatan yang teramat. Lidah kami mula teraba-raba dalam mulut kami. Semasa kami berciuman tu, tangan ku masih berada dalam kain pelikat nya manakal tangan nya yang licin berminyak tu sibuk membuka butang-butang kemeja nya. Dia agak kesusahan membuka butang nya kerana tangan nya berminyak. Dengan tangan ku yang kat tengkuk leher dia tolong menanggal kan butang dia. Apabila semua butang nya dah di tanggal nya, tubuh nya yang sederhana dan agak berkental menonjol depan mata ku. agak hebat juga badan dia ni ujarku dalam hati ku. warna kulit nya yang hitam manis mengiur kan buat ku.

Apabila dia nak dia nak mencapai dan membuka ikatan kain pelikat dia, aku menghalang tangan dia. aku suruh dia biar kan kain dia masih melekat, aku yang bertuala kecik tu manakala Anwar hanya berkain pelikat. Kami sering mencium dan meraba-raba tubuh kami, kulit kami sering bersentuhan dan kehangatan yang kami rasa menjadi kenikmatan kami berdua malam tu. Aku ambik botol urut dia dan menumpah sedikit kat badan dia dan kat tangan aku lalu mengelap dan merata kan minyak ke seluruh tubuh kami berdua. Minyak urut nya tu nasib baik lah berbau herba wangi, dia kata minyak urut dari indon. Semakin asyik lah kami berdua bercumbuan. Dari minyak urut berada di tubuh kami ia sendiri nya menghangat kan lagi tubuh kami yang saat itu dah pun hangat dari berpeluk dan bercumbu. Ber amput dengan menggunakan minyak kat tubuh adalah salah satu pengalaman yang mengasyik kan. Sedang kami berpeluk kan dan bercium tu dan badan kami saling menghimpit satu sama lain, sering kali ku terasa ketegangan konek kami di bawah tu. Lalu timbul pertanyaan bagaimana rasa nya konek Anwar datang nya dari indon ini ye.

Tanpa melengah kan masa lagi aku pisah dari pelukan kami dan menyuruh dia menyandar kat kepala katil dia serta mengunjur kan kaki dia. Dia tersenyum sinis kat aku dimana tangan nya asyik mencubit-cubit tetek nya. dengan perlahan aku berdiri kat kaki katil dia dengan perlahan-lahan aku bergerak, aku mula tunduk…rendah semakin rendah lalu masuk ke dalam kain pelikat dia. Kakinya yang hitam manis tu tak lah berapa lebat dan bau kemaskulin yang kelat tu masuk ke deria hidu ku. setiap lelaki akan berlainan bau dia, tapi semua nya membuat ku terangsang dengan gila nya. aku mencium-cium dan terjilat-jilat pada belah dalam peha dia dan akhirnya sampai kat ‘simpanan hutan rimba Anwar’. Bawah tu aku teroka sedalam-dalam mungkin dan menjumpai senjata kebanggaan kelakian nya yang tegak berdiri bagaikan tiang telefon tu.

Sebelum aku mengomol konek dia dalam mulut ku, aku dari luar membuka ikatan kain pelikat dia dimana sekarang aku boleh nampak muka Anwar dan dia boleh melihat aku lalu kain pelikat tu. Aku menjilat-jilat bahagian konek dia dan juga biji pelir nya. Dan aku memasuk kan konek nya yang 7 inci ukuran tu ke dalam mulut ku, dengan membasahi konek nya dengan air liur ku, membuat konek nya yang hangat dan kemerahan jambu tu senang dan licik.

‘’ya ampun....enaaaak.....emmmff..banget....emmff’’ Anwar meratap tatkala ku mengomol konek nya. 7 inci konek nya yang menegang gila dan keras tu habis basah oleh mulutku, aku cuba memasukkan 7 inci konek Anwar masuk ke dalam mulut ku. kadang-kadang kalau aku tak berhati-hati boleh memblok lubang mulutku dan membuatku termuak. Jadi nya aku mesti bernafas melalui hidung dan me relax kan lubang leher ku untuk memuat kan konek nya yang tegang dan besar tu. dengan rakus nya aku menghisap pelir dia macam aku kehausan

tiba-tiba pintu bilik terbuka dan aku kendengaran suara Fauzi, ‘’Jai...kau dimana?...Jai...!’’ Fauzi terkejut melihat aku berada kat dalam kain pelikat Anwar dan badan kami licin, berkilat dan berminyak ketika tu, ‘’apa erti semua ni? Jai? Kau dengar tak dalam tu?’’

aku pun keluarkan kepala ku dari kain pelikat Anwar dan kelihatan Fauzi berdiri kat pintu bilik tu. Fauzi yang baharu memakai t-shirt dan kain pelikat, ‘’emm...aku baru je dapat tahu yang Anwar ni ingin kan konek lelaki sebagaimana kita berdua ingin konek,’’ kataku kepada Fauzi dimana aku masih juga berada kat dalam kain pelikat tu. aku menoleh kat muka Anwar sejenak dimana kelihatan nya dia agak ketakutan akan Fauzi melihat kami berdua sedemikian. Aku toleh pulak kat Fauzi yang sedang menanggal kan segala pakaian yang ada badan nya hinggalah ia telanjang bulat. Kami tersenyum kecuali Anwar kerana kami tahu apa yang bakal terjadi kepada kami bertiga, dan Anwar tak tahu langsung apa akan terjadi. Aku keluar dari kain pelikat Anwar dan berdiri dengan tuala di keliling pinggang ku kat kaki katil Anwar, manakala Anwar masih terbaring dan kerisauan kat atas katil tu. lepas tu Fauzi menghampiri aku dan mencium aku dengan penuh keasyik kan.

‘’eh apa ni? Minyak ke ni?’’ Fauzi hairan akan tubuh ku yang licin oleh minyak.

‘’oh ini…ini minyak urut dia. 100% minyak tunmbuhan. Lagipun agak wangi lah’’ lalu aku pun ambik botol minyak tu kat katil dan menuang sedikit-dikit kat tubuh badan Fauzi yang tanpa seurat benang tu. Tatkala aku buat tu, Fauzi akhirnya melepas kan ikatan tuala ku dan menonjolkan konek ku yang 8 inci dan tegang gila tu.

‘’aarghh….argghhh..’’ meratap Anwar tiba-tiba. Jadi kami pun menoleh kat Anwar yang terbaring dan teratap kat atas katil tu.

‘’apa hal dia ni? Tak juga dia atau orang menyentuh konek dia, tapi dia meratap juga?’’ ujar ku dalam hati. Matanya terpejam dan meraung meratap. Rupa-rupa nya dia kesakitan di sebab kan konek dia dah menegang tahap maksimum dan ingin lagi mengembang. Dia terlalu terangsang akan kami yang berdiri telanjang bulat tu depan dia. itu yang membuat dia ghairah gila tu. kami berdua pun tertawa dan menganiaya kan Anwar lagi dengan membuat tarian seks depan dia. kami menari perlahan-lahan dengan menyentuh tubuh antara satu sama lain, berciuman yang penuh nafsu yang gila dan mengeluar kan bunyi ratapan yang sungguh enak di dengar. Apa lagi Anwar yang semakin kesakitan akan konek nya yang tegang menggila tu.

lepas tu aku menghampiri Anwar, ambik kain pelikat dia dan letak atas konek dia yang tegang tu dan memberitahu dia belum masa lagi nak memuntah kan air mani kita. Supaya dia tenang kan diri dia, aku dan Anwar bercium dan terbukti ia mujarab. Fauzi masih berdiri kat kaki katil menggosok-gosok konek nya yang baharu setengah tegang melihat kami berdua berciuman tu. ‘’bagaimana sekarang? Sakit tak lagi?’’ tanya ku tentang kesakitan ketegangan konek si Anwar tu. Dan ia mengangguk kan kepala dia memberitahu aku tak lagi sakit. lepas tu aku bertukar posisi ku dan mengomol-ngomol konek nya untuk menyedia kan konek nya dengan apa yang bakal terjadi. Kali ini aku mengomol koneknya yang keras, tegang dan agak hangat rasa nya tu dengan perlahan dan berhati-hati aku tak mahu ia termuntah. Apabila aku terasa yang konek nya dah menegang kat tahap yang sesuai aku tukar posisi lagi dimana sekarang aku duduk mencangkung atas konek Anwar. Fauzi pulak yang dari tadi menggosok-gosok konek nya kat kaki katil itu, tergesa-gesa menghampiri kami berdua dan terus mengenggam konek Anwar (yang membuat Anwar sejenak kesakitan kerangsangan) dan menolong membetulkan posisi konek Anwar supaya masuk terus ke dalam lubang dubur ku. aku menuruni dubur ku perlahan-lahan, di mana aku teraasa kepala pelir Anwar yang besar tu mula membesar kan lubang dubur ku sebesar kepala pelir nya.

‘’uuu...nikmat nya, enak nya..eehhmmmm....kepala pelir besar ni berkawan dengan ...eehhmmmm...lubang dubur ku’’ ujar ku dalam hati. Aku tak nak meluah kan cakap ku tu, aku takut nanti Fauzi akan tersinggung. Lepas tu selebuh batang konek Anwar yang besar tu pun masuk. 7 inci konek nya yang tegang dan besar tu masuk sekaligus, masuk ke dalam lubang dubur ku. dengan perlahan-lahan dan rentak gerakan yang slow aku mengerak kan dubur ku supaya aku di amput oleh konek Anwar. Aku pun mengangkat dubur ku hingga aku terasa kepala pelir nya hampir nak keluar dari lubang dubur ku, aku pun menolak kebawah lagi perlahan-lahan. Fauzi naik katil dan berlutut kat atas kepala Anwar yang tengah menahan rasa kenikmatannya yang melanda tubuh nya. Fauzi pun dengan berhati-hati menurunkan badan nya hingga konek nya yang mengeras dah berasa betul-betul berada dekat dengan mulut Anwar yang di gigitnya sendiri. Fauzi pun menghulurkan konek nya yang 7 inci mengeras tu kat mulut Anwar, dimana ia terus menjilat-jilat konek Fauzi dan langsung di gomol nya. Malam tu adalah seperti kan malam istimewa untuk Anwar, dimana ia mendapatkan konek Fauzi yang di idam nya selama ini dan mengamput dubur ku, kalau aku pasti dah berpuas hati dengan adegan sensasi yang hangat malam tu.

selama kami beraksi ber amput bertiga tu, semakin hangat ku terasa keadaan bilik tidur nya. Dimana aku baru menyedari yang kami pun dah berpeluh kehangatan. Tatkala aku membelai tubuh belakang Fauzi agak hangat dan melekit, dimana minyak urut yang ku kenakan kepada badan nya telah bercampur aduk dengan peluh, begitu juga dengan aku dan Anwar agak melekit seperti mana Fauzi.

Lepas aku terasa konek ku dah menegang gile, sekarang aku ingin nak mengamput orang pula, Aku keluar kan konek Anwar yang keras gila dan kemerahan keluar dari lubang dubur ku, dan menyuruh Fauzi berdiri sekejap. Fauzi yang agak marah kepada ku kerana memberhentikan Anwar mengomol koneknya pun berdiri kat tepi katil. Lepas tu aku suruh si Anwar menonggeng atas katil dan meninggikan duburnya supaya kubang duburnya senang di access oleh konek kami. Melihat sahaja si Anwar menonggeng kat atas katil tu, Fauzi serta merta meloncat keatas katil dan berlutut belakang dubur Anwar yang tertonggeng tu. Fauzi bermula dengan meludah air ludah nya beberapa kali kat konek nya dan mengelap sejumlah sedikit minyak yang ada di tubuh nya lalu di letak nya kat konek dia yang menenggang lagi berwarna keungguan. Apabila aku kelihatan koneknya tu basah dan berkilat dari minyak itu, Fauzi dengan ghairah nya menjunam kan koneknya ke dalam lubang dubur Anwar yang menyebabkan Anwar kesakitan. ‘’aargghhh!....dik perlahan...argghh..lahaan dik, pantat gue...sakit!’’ walaupun Anwar meraung tetapi Fauzi langsung tak menghiraukan. Anwar meletak kain pelikat nya kat tepi katil tu dan di gulungnya supaya di gigitnya kat mulut. Pasti Fauzi mengamput Anwar dengan kasar sekali. Lalu aku pun naik ke atas katil dan berlutut belakang Fauzi yang tak menyedari akan aku belakangnya kerana sibuk mengamput dubur Anwar. Aku pun peluk tubuh Fauzi dari belakang dan bisik sesuatu kat telinga Fauzi mengatakan supaya mengamput Anwar perlahan-lahan kerana dia kesakitan. Gerakan amput si Fauzi pun telah perlahan. Aku nampak wajah Anwar yang sekarang penuh kelegaan.

Aku yang berlutut kat belakang kat Fauzi pun membilak belah duburnya dan memasuk kan konek ku ke dalam lubang nya. Aku tak susah-susah meludah air liur ku kerana konek ku dah pun berminyak tadi di urut oleh Anwar. Lubang dubur Fauzi terasa agak sempit dan kecik, dan konek ku akan melebarkan lubang nya. Tatkala aku menjunam konek dia pulak, giliran dia pulak meratapan dalam keasyikkan. Anwar mula semakin terangsang apabila mendengar ratapan Fauzi, agaknya tekanan konek nya dah tak lagi dia tahan, ia pun menggosok-gosok konek nya yang tegang bukan main lagi. Sedang asyik aku mengamput Fauzi dan fauzi asyik dengan dubur Anwar, si Anwar pun dah termuntah seorang diri nya depan kami. Aku menyedari nya tatkala muka nya penuh dengan kelegaan seperti bebanan yang berat telah tak lagi di pikulnya.

Aku bermain-main tetek Fauzi ketika aku mengamput nya dari belakang, ku raba-raba tubuh nya membuat Fauzi semakin terangsang yang amat lalu, ‘’aagrhhh....akuuu...kaan....arggh....pancuuuut....!’’ kata nya sambil menahan konek nya yang memancut berkali-kali dalam lubang dubur si Anwar. Oleh kerana mereka berdua dah pun memuntah kan air mani dia orang, aku pun nak juga. Jadi aku pun keluar kan konek ku dari lubang si Fauzi dan suruh Fauzi ketepi dimana aku nak muntah kan air mani kat depan Anwar. Sebaik saja aku menolak Fauzi ke tepi, saat konek nya keluar dari dubur Anwar, sejumlah air mani Fauzi meleleh keluar dari dubur di Anwar. Lepas tu aku suruh Anwar berbaring rata atas katil dan aku berlutut atas tubuh nya. Dan berdiri nya dengan tegak sekali pelir ku atas dada Anwar. Aku toleh kat Fauzi yang berada di tepi kami dan menyuruh dia melacap kan konek ku dan buat aku memancut atas Anwar. Apa lagi, dengan semangat nya Fauzi pun terus mengenggam konek ku dan menggosok konek ku yang di buatnya.

Tak berapa lama Fauzi memberi service lacap konek ku tu, akhirnya aku pun termuntah. Hampir kesemua air mani ku jatuh kat dada Anwar dan sikit kat muka dia. Fauzi sempat menolong membersih kan konek ku yang terleleh dengan air mani ku kat kepala pelir ku. kami yang agak keletihan tu pun terbaring dan berehat kat atas katilnya.

Bersambung...

Kalau pembaca nak komen akan cerita ku ini email aku kat alamat ni: penulisjai@yahoo.com Komen baik mahupun yang teguran aku alu-alukan. Aku guna cadangan pembaca tentang penulisan yang kelak di kongsi.

###

9 Gay Erotic Stories from Jai

Abang Nasir, aku dan Fauzi

Abang Nasir, aku dan Fauzi Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Setiap hari kecuali ahad, petang nya adalah kebiasaan untuk ku dan kawan-kawan ku bermain bola keranjang kat salah sebuah padang sukan dekat tempat ku tinggal. Padang sukan tu boleh juga di katakan dia punya peralatan semua nya ada. Disana

Aku dan Agus pemanduku

Kisah ini hanya lah rekaan semata-mata, kalau ada pun yang berkaitan dengan yang hidup mahupun mati, itupun hanyalah kebetulan. Aku dan Agus pemanduku Cerita ini langsung tak ada bersangkut paut dengan yang hidup mahupun mati, kalau ada pun semua itu hanya kebetulan. Semua ini hanya rekaan semata-mata. Agak dalam 2 bulan yang lalu, seorang pemandu lelaki dari Indonesia baru datang

Aku dan dua cikgu ku kat sekolah

Aku dan dua cikgu ku kat sekolah Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Pada masa tu aku berada kat tingkatan 5 dan 5 kaki 6 tinggi ku. Badan aku agak tegap kerana keturunan dan hitam manis. Aku ni jenis yang pendiam taklah pemalu sangat. Kalau akedemik tu taklah top sangat ade juga above average aku

Apartmen baru ku

Apartmen baru ku Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Dah beberapa bulan aku mencari apartmen kosong , ke hulu ke hilir ku cari dan akhir nya aku dapat juga, lagipun ia pun berdekatan tempat kerja ku. dua bilik, dapur dan bilik tamu walaupun nampak nya agak kecil tapi sesuai dengan aku yang masih

Fauzi dan aku

Fauzi dan aku Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Ini cerita dimana aku mula sedar yang aku ada bernafsukan kawan ku yang ku kenali sebagai Fauzi. Sebagaimana aku dah described ciri-ciri dia dalam cerita ku, Abang Nasir, aku dan Fauzi, Dia ni tinggi nya sama aku tapi dia pendek sedikit, kami dilahir

Fauzi, aku dan Anwar

Fauzi, aku dan Anwar Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Selepas kami ber ‘seronok’ kat sungai tadi, kami pun balik ke rumah. Sempat juga kami terpegang-pegang kat dalam kereta tadi, tapi aku agak keletihan dan dah nak berehat jadi aku pun keluar dari kereta. Kalau tak, pasti dah si Fauzi tu menghisap

Pertama Kali Haji Isa bersama Ustaz

Kisah ini hanya lah rekaan semata-mata, kalau ada pun yang berkaitan dengan yang hidup mahupun mati, itupun hanyalah kebetulan. Pertama Kali Haji Isa bersama Ustaz Seperti kebiasaan bagi Ustaz Omar untuk pergi ke rumah Haji Isa untuk mengajar anak-anak dia yang baharu berumur 5 dan 2 tahun untuk mengajar mengaji. Haji Isa ini baru aje kahwin dengan isteri dia selama 6 tahun pada umr mereka

tempat kedai gunting

Tempat kedai gunting Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Biar lah aku mengenali diri ku dan beritahu tentang ciri – ciri badan ku supaya senang di ‘gambar’ kan he he :P. sekarang aku dah ber umur 31 tahun, aku ketika ini tubuh badan ku berada di tahap agak baik kerana dua kali seminggu saya akan

Tempat kedai gunting 2

Kalau cerita ku ni ada berkaitan dengan yang hidup mahupun mati itu hanya lah kebetulan. Cerita ini hanya rekaan semata-mata. Aku sungguh nyeyak tidur malam tu di mana aku di iringi oleh dua jejaka India yang tampan lagi sedap di amput (fuck). Setiap kali kalau aku bergolek ketika aku tidur (aku ni kalau tidur jenis yang bergerak, orang kata aku ni lask orang nye ketika kat aatas katil)

###

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story