Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Aku

by Ryvenry


saya dari sebuah kampung kecil di utara malaysia, semua cerita yang saya paparkan disini adalah benar berlaku dalam kehidupan saya.

Waktu itu saya masih mentah, cuti sekolah dan saya tidak ke mana2 melancong seperti budak budak lain. Di seberang jalan rumah saya ada kedai runcit yang di jagai oleh mamak india dua orang, bapak dan anak. mereka berdua sahaja yang tingal dikedai itu kerana anak bininya yang laing semua tinggal di India saja. Si bapak nya berumur lewat 50an Kamal dan anaknya pulak hampir 40an Talib, khabarny dia kahwin muda masa umurnya 19tahun. Masa cuti sekolah itu saya di mintak tolong di kedai mereka dan akan di bayar duit, jadi saya pun setuju dan mula membuat kerja di kedai . Pada satu hari si anaknya Talib pergi ke bandar atas urusan kerja dan menjiarahi saudara mereka. tinggal saya dan bapaknya Kamal. hari sudah lewat malam masa untuk tutup kedai dan bapak Kamal suruh saya mengatur semua barang kembali kedalam kedai untuk ditutup dan di pergi untuk mandi. selepas saya siapkan kerja, saya tunggu bapak Kamal untuk keluar dari bilik mandi untuk minta wang kuli saya. selepas beberapa minit dia pun keluar, waktu itu saya terpegum melihat bapak Kamal keluar memakai tuala mandi saja tanpa baju. badannya penuh dengan bulu tebal, dari bawah lehernya terus ke tangan dan kakinya. Orangnya juga agak berotot dengan misai tebalnya, hanya perutnya terkeluar sedikit. masa itu terfikir saya , betapa sexynya Si bapak in. saya pandang pak Kamal dengan penuh gairah. Pak kamal pula bila keluar dari bilik mandi melihat saya dan senyum. Pak Kamal menyuruh saya mengikutnya ke bilik tidur dimanda duit kuli saya di simpan, saya pun mengikutnya. apabila saya masukkedalam bilik tidurnya dia terus tutup pintu bilik. saya dengan risau tanya kenapa pintu di tutup. katanya dia mau salin kain tualanya. sebelum dia menyalin kain Pak Kamal tanya pada saya kenapa bila dia keluar dari bilik mandi tadi saya ashik melihat badannya dari atas kebawah. saya tersenyum dan jawab yang saya tak pernah melihat bulu selebat itu. Pak Kamal tersenyum lebar dan suruh saya menyentuhnya jika saya mau rasa bulunya itu. saya pun mau dan terus bermain2 dengan bulu dadanya yang tebal itu. suka ta di menanya lagi, suka jawab saya dan terus merasai bulu2 di seluruh badannya. Pak Kamal menanya lagi sama ada saya mau melihat bulu badannya di tempat lain, saya jawab ya dan dia mintak saya janji yang saya tak akan beritahu orang tentang apa yang berlaku dalam bilik ini sekarang baru dia akan tunjukkan. saya pun janji dan terus Pak Kamal berdiri dan menanggalkan tualanya.

-bersambung


###

1 Gay Erotic Stories from Ryvenry

Aku

saya dari sebuah kampung kecil di utara malaysia, semua cerita yang saya paparkan disini adalah benar berlaku dalam kehidupan saya. Waktu itu saya masih mentah, cuti sekolah dan saya tidak ke mana2 melancong seperti budak budak lain. Di seberang jalan rumah saya ada kedai runcit yang di jagai oleh mamak india dua orang, bapak dan anak. mereka berdua sahaja yang tingal dikedai itu kerana

###
Popular Blogs From MenOnTheNet.com

Please support our sponsors to keep MenOnTheNet.com free.

Web-01: vampire_2.1.0.01
_stories_story