Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Pengalaman Pertama - Dihisap

by Mois_abid


Pengalaman ini berlaku semasa aku bekerja di KL sekitar tahun 1994. Semasa itu, umurku baru menjangkau 25 tahun. Disebabkan selalu dimarahi oleh penyeliaku, aku bertekad untuk menyambung pelajaran STPM yg aku kantoi masa form 6 dulu. Aku pun mendartar di sebuah pusat tuisyen di JHL. Pada masa tu, pelajaran ku macam biasa dan tiap2 malan aku kena hadiri kelas jam 6 ptg hingga 9 malam.

Pada suatu hari, aku sampai awal di JHL dan aku tengok ada seorang budak lelaki (S namanya) sama kelas dengan aku sedang baca sesuatu di notis bord. Aku pun dengan tak sengaja memeluk bahunya dan buat-buat tanya apa yg sedang dia baca. S berpaling kepada dan dengan marah bertanya kenapa aku memeluknya. Aku dengan sopan memberitahu S bahawa aku nak berkawan dengannya dan S bertanya adakah aku mengetahui dirinya melalui seseorang yg lain. Aku memaklumkan bahawa aku mengenali apabila kami satu kelas tuisyen dan aku duduk di belakang, sebab itu S tak perasan kat aku.

Pada mulanya persahabatan kami biasa sahaja dan aku tidak mengetahui bahawa S adalah seorang gay. Kami selalu makan bersama dan ada kalanya aku akan menghantar S ke stesen bas dengan motor Yahama Sport 100 aku, sebab S tinggal di Gombak. Pada suatu hari, S datang ke tempat kerjaku dan memberi alasan nak ikut aku balik rumah (nak ponteng kelas la tu). S teringin sangat tengok rumah bujang ku. Aku bersetuju dan kami sama2 membonceng motosikal ku tu. Dalam perjalanan, S mula memeluk badanku dan tangannya sengaja diletakkan di bonjolan keras ku (aku memakai jacket - so orang tak nampak apa dia buat). Aku terdiam, dan dalam firasatku, budak ne gian batang rupanya.

Sampai di rumah aku menyuruh S makan goreng pisang yg aku beli dan aku pun menyalin pakaian dan hanya memakai tuala sahaja. Maklumlah rumah bujang (kebetulan kawanku belum balik kerja lagi). Apabila siap makan goreng pisang, aku memasang TV dan sambil berbaring. S datang duduk disebelahku dan mula memicit badan ku (isyarat gian batang tu). S tanya aku, kalau penat, S boleh tolong urutkan. Aku angguk kepala dan S tanpa berlengah mula mengurut badanku. Masa tu, aku tak tanggalkan tuala habis sebab aku malu kat S. S pulak yg melonggarkan tuala ku sedikit demi sedikit, suapay senang mengurut, katanya.

S membelai badanku sedikit-demi sedikit sehinga aku naik stim. Apabila abis bahagian belakang, S minta aku menelentang, supaya senang dia urut di bahagian depan. Aku turut segala perintah S, dalam masa mengurut, S telah menaggalkan tuala aku dan katanya senang sikit dia nak tengok konek aku. Aku mula-mula takut sebab aku takut nak buat projek dengan dia (umur dia 19 tahun - sekolah lagi tu). Tapi disebabkan S mendesak aku merelakan S menyentuh konek aku.

Tangan S yg lembut itu, membuatkan aku cepat terangsang. S tak berkata apa2, manakala aku hanya memejamkan mata apabila S mula melancapkan konek aku. Sungguh nikmat rasanya. Dalam masa yg sama, aku meraba-raba bontot S yg sedang memakai seluar track. Apabila hampir 20 minit, S melancapkan aku, aku buat2 tanya adakah dia dah penat mengulit konek ku yg sedia menanti pancutan berahi tu. S mengangguk kepala dan aku menyuruh S melancap dengan kuat supaya aku mendapat kenikmatan yg maksima. Akhirnya aku meluahkan air maniku dan pancutannya sehingga ke muka aku sendiri. S tenyata puas dan mengelap air maniku itu.

Selang beberapa minggu, S sekalai lagi datang ke tempat kerja ku, dan meminta kami sama-sama ponteng kelas. Aku bersetuju sebab aku tau ini tektik S nak pancing aku dan merasa nikmat batang konek ku. Kali ini adegan kami lebih berahi kerana aku dah tau S gay, tapi S tak tau aku pun minat kat dia. Tanpa menyalin pakaian, aku terus rangkul S dan kami pun mula bercium mulut. Sambil bercium, aku meminta S menanggalkan bajuku dan pada masa yg sama aku membuka baju S. Akhirnya kami sama2 berbogel.

S tanpa meminta kebenaran aku, turut melurut ke bawah badanku dan mula menghisap konek ku. Aku tau S mesti dah kemaruk sangat dengan konek aku. Aku biarkan S buat macam tu sebab aku pun dah mula stim. Apabila kami sama2 dah berahi, aku mendukung S ke atas katil bujang aku dan kami mula membuat posisi 69. S masih rakus menjilat dan mengulum konek ku, aku pula pertama kali nak hisap konek (kekok jugak). Tapi disebabkan konek S putih melepak, aku tanpa was-was terus sedut konek dia dalam2. Bila aku buat macam tu, dia terhenti mengulum konek aku, mungkin sedap rasanya. Adengan kami diteruskan selama 30 minit dan aku akhirnya memuntahkan air maniku di dalam mulut S. S menelan semua air mani ku, sedap katanya, manis. S juga memancutkan air maninya ke mulutku. Sebagai tanda sayang pada S, aku pun menalan air mani S.

S mengucapkan terima kasih pada aku kerana memahami naluri hatinya yg bergelora kepada lelaki. Kami hanya sekadar hisap dan kulum aje, sebab aku takut nak fuck budaknya sebab dia tau tempat aku kerja. Kalau jadi apa2, nahas aku. Sehingga kini aku masih lagi belum merasai nikmat fuck bontot, hanya kulum dan ringan2 aje. Aku kini tidak lagi dapat berhubung dengan S sebab aku dah berpindah ke JB.

Kalau ada sesiapa nak berkenalan dengan aku dan nak berkongsi pengalam, boleh e-mail mois_abid@yahoo.com. Tq, kerana sudi baca cerita ini. Aku bersambung dengan cerita aku & S di langkawi.

###

3 Gay Erotic Stories from Mois_abid

Pengalaman Pertama

Pengalaman pertama ku adalah masa sekolah dulu masa stay kat

Pengalaman Pertama

Cerita ini berlaku semasa aku tinggal di asrama pada tahun 1988. Pada masa itu, akulah senior dalam asrama di bandar M di selatan tanahair. Perasaan terhadap lelaki tidak boleh aku pendamkan apabila umur meningkat. Bila aku jadi senior, aku boleh arahkan junior-junior yg baru menurut apa saja kehendak aku. Aku minat kat 2 orang budak lelaki, umur masa tu 13 tahun. Aku umpan mula-mula nak

Pengalaman Pertama - Dihisap

Pengalaman ini berlaku semasa aku bekerja di KL sekitar tahun 1994. Semasa itu, umurku baru menjangkau 25 tahun. Disebabkan selalu dimarahi oleh penyeliaku, aku bertekad untuk menyambung pelajaran STPM yg aku kantoi masa form 6 dulu. Aku pun mendartar di sebuah pusat tuisyen di JHL. Pada masa tu, pelajaran ku macam biasa dan tiap2 malan aku kena hadiri kelas jam 6 ptg hingga 9 malam. Pada

###

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story