Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Jungle Track - Bagus untuk kesihatan...

by Mohamad_nor


Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye.

Satu pengalaman mandi yang paling best pernah aku rasa tengahari tu. Rasa macam nak lagi pulak tapi mungkin jugak boleh nak dapat lagi. Lagipun Abang Lokman tu sekarang dah rapat betul ngan aku. Abang-abang yang lagi dua orang tu pun ok jugak tapi kurang sikit. Sebabnya diaorang tu agak sibuk dengan aktiviti kat sekolah. Tinggallah aku dengan Abang Lokman.

Tak lama lagi nak cuti sekolah. Apa aktiviti yang aku nak buat eh? Aku memang takde idea apa yang nak buat. Abang Zul ajak aku balik rumah dia sehari dua. Lagipun cuti sekolah dua minggu. Takpelah, nanti aku fikirkan. Sekarang ni aku nak enjoy dulu ngan kawan-kawan sambil belajar macam biasa. Nasib baik aku ni jenis ok sikit, senang nak tangkap apa yang cikgu ajar kat kelas. Jadi takdelah masalah sangat kat aku kalau aku nak buat lain-lain aktiviti.

Beberapa hari lagi nak mula cuti sekolah. Aku kena balik rumah dulu. Aku pun dah putuskan untuk pegi rumah Abang Zul nak tido kat rumah dia semalam dua. Tapi tu pun lepas kitaorang balik daripada program nak camping. Takdelah ramai sangat yang ikut tapi kira ok lah jumlahnya. Ada lah dalam 3 atau 4 khemah yang pasang nanti.

Semua plan dah siap pun. Tinggal tunggu masa je nak jalankan aktiviti.

*****

Cuti sekolah bermula. Member-member yang sama nak ikut program berkhemah semua dah habis bincang. Tapi, kena balik rumah masing-masing dulu. Ikut perancangan, hari ketiga lepas cuti bermula barulah aktiviti kitaorang tu akan berjalan. Apa-apa hal pun kenalah bersedia dulu.

Kitaorang sewa van untuk pergi ke tapak perkhemahan tu. Memang tak lama nak berkhemah kat situ. Dua malam je cukuplah. Perkara paling penting sekali nak rehatkan kepala otak ni dan kitaorang akan buat aktiviti bebas yang takde siapa boleh kawal. Bila sampai je kat tempat tu terus je masing-masing nak terjun dalam jeram. Hmm... sejuk... lagipun badan dah panas sebab penat berjalan kaki lebih kurang 1 jam, kena air jeram memanglah best giler.

Tak sempat nak bukak baju ngan seluar, bukak kasut pastu terus berendam je masing-masing. Ada sorang dua yang tak nak join tapi lama-lama agaknya tak tahan tengok yang lain semua sedap berendam barulah diaorang nak join. Lama jugak berendam. Syok tengok mamat-mamat yang masing-masing baju basah melekat kat badan. Satu pandangan yang menarik tapi tak leh nak naik batang aku sebab sejuk dok kat dalam air... hehehe...

Bila dah puas, masing-masing naik ke darat semula pastu bersiap nak pasang khemah. Aku pun sama jugak. Abang Zul pasang khemah tapi aku tolonglah sikit-sikit sebab aku akan tido satu khemah dengan dia. Kat sini barulah aku leh nak stim sebab diaorang masing-masing ada pakai tuala nak keringkan badan atau tak pakai baju. Nampaklah badan-badan jantan yang menarik kat depan mata aku tapi Abang Zul jeling jelah. Tak leh nak buat apa sebab tak nak kantoi lak.

Lebih kurang satu jam lepas tu khemah semua dah siap pasang. Biasalah tu, khemah dah siap tak payahlah nak buat kerja lama sangat. Aku simpan semua barang dalam khemah dan ambik barang makanan untuk dimasak. Hari pun dah nak petang, jadi kenalah siapkan cepat sikit. Kalau tak laparlah nanti. Malam ni ada aktiviti nak main api.

Kay pasang api. Entah kat mana dia dapat kayu besar pun tak taulah tapi kira ok lah sebab dia pandai nak nyalakan api untuk malam tu gunakan kayu ngan ranting. Kalau suruh aku, takut sampai malam tak nyala jugak... hehehe... Kitaorang pun rilek-rilek kat keliling api yang besar tu. Masing-masing ambik giliran nak bukak cerita masing-masing. Kira ok lah tu dapat nak gelak-gelak sambil rileks ngan member. Seronok sesekali makan dekat unggun api sambil bercerita pengalaman masing-masing. Jangan salah sangka pulak, yang lain-lain tu aku kira semua straight cuma aku dengan Abang Zul je yang aku rasa lain sikit... hehehe...

Sedar tak sedar, tengok jam dah dekat nak kul 11 malam. Patutlah rasa macam dah lewat je. Aku mintak izin nak tido dulu sebab dah letih sangat sejak dari petang tadi. Masuk dalam khemah, tutup pintu terus je baring nak tido. Biasalah aku ni kalau gi berkhemah, tido lengkap berpakaian siap ngan kasut sekali. Yelah, takut ada emergency pulak senang nak cabut.

Tak sedar pulak bila Abang Zul masuk dalam khemah. Aku sedar bila dia peluk badan aku dari belakang je. Cahaya dari unggun api kat luar tu tembus ke dalam khemah, jadi aku dapatlah nampak bayang Abang Zul. Aku biarkan jelah apa yang dia nak buat. Lagipun kat dalam hutan tu sejuk sikit, dapat jugak aku nak panaskan badan.

Agaknya Abang Zul dah rasa ghairah. Dia mula cium leher aku berkali-kali sampai batang aku pun dah mula keras dalam seluar jeans yang aku pakai. Rasanya macam dah tak tahan untuk dilepaskan bebas sebebasnya. Aku biarkan sahaja apa yang Abang Zul buat pada aku walaupun ketika itu aku pun sama ghairah macam dia jugak.

Dapat aku rasakan batangnya menekan ke belakangku. Sememangnya dia sedang ghairah melihat aku sedang terbaring di sebelahnya. Tangannya merayap ke atas badanku yang sedang mengiring membelakanginya. Rabaannya sampai ke atas batangku yang sedang mengeras di sebalik fabrik tebal yang aku pakai malam itu.

"Adik, abang nak malam ni boleh tak?" bisikan suaranya kedengaran di telingaku menyebabkan aku tergerak untuk menoleh ke arah Abang Zul dan tersenyum memandang wajahnya walaupun dalam samar-samar cahaya.

"Boleh, apa salahnya. Tapi macam mana dengan sentri malam ni? Takut dia sedar pulak nanti."

"Takpelah sayang, kita bukan buat apa pun... nanti balik rumah abang barulah kita buat projek yang berat. Sekarang ni ringan-ringan je pun dah cukup untuk abang, sayang."

Aku melihat senyuman manis di wajah Abang Zul yang memandang terus ke arah mataku. Dia tak membuang masa lagi dan terus memberikan satu kucupan ke pipiku dan aku membalas dengan memberikan ciuman ke lehernya dan menyebabkan dia semakin terangsang. Kami berciuman dan tenggelam dalam keseronokkan dan keghairahan sambil tangannya membuka butang seluar jeans aku satu persatu.

Kini barulah aku tau Abang Zul sememangnya suka mengulum batang lelaki terutamanya batang-batang muda yang keras dan manis. Maklumlah pucuk muda, mestilah sedap. Lagipun batang aku masih bersih lagi tanpa semak samun yang tebal seperti belukar. Aku pun memang tak suka sangat bulu-bulu ni.

Terasa hangat bila dia mengulum batangku. Lidahnya bermain-main di kepala konek yang kembang menyebabkan aku merasa seperti ingin memancutkan air maniku ke dalam mulutnya ketika itu juga. Tapi aku tetap tahankan sebab tak nak pancut terlalu awal. Giliran aku pulak nak buat kat dia.

Abang Zul baring terlentang menghadap bumbung khemah. Aku mula menjilat biji konek Abang Zul dan terus mengulum batangnya yang hangat, besar, panjang dan keras mencanak. Aku mengulum batangnya macam budak kecik yang dapat aiskrim. Terangkat Abang Zul aku buat. Sedap sangat katanya mulut aku yang hangat dan licin melilit batangnya. Kulum punya kulum akhirnya aku merasa batangnya berdenyut-denyut seperti ingin memancutkan airnya.

Aku ingin mengeluarkan batangnya dari dalam mulutku untuk aku lancapkan tapi tak dapat. Abang Zul menekan batangnya ke dalam anak tekakku dan terus pancut ke dalam mulutku. Tiga atau empat kali air maninya memancut ke dalam mulutku dan kakinya kejang menahan kesedapan. Aku bangun dan kami berciuman sambil bertukar-tukar air liur dan air maninya yang ada di dalam mulutku. Dia sangat puas kelihatannya.

Abang Zul suruh aku masukkan batangku ke dalam mulutnya dan aku ikutkan saja. Lagipun aku tak puas lagi. Sayang nak tinggalkan macam tu je, lagipun Abang Zul memang pandai kulum batang sebab tu aku suka. Dia pun tau sangat macam mana nak puaskan batang lelaki. Tak lama aku dah rasa nak pancut dan terus je aku biarkan air mani yang dah lama aku simpan tu ke dalam mulut Abang Zul sebab dia pun dan masukkan air mani dia ke dalam mulut aku tapi.

Pancutan demi pancutan diterima oleh tekak Abang Zul malam tu. Rasa yang tak dapat digambarkan kesedapannya dengan kata-kata. Memang seronok yang teramat sangat. Walaupun dan memancutkan air mani ke dalam mulutnya batangku tetap tidak dilepaskan. Dia terus mengulum batangku dengan memegang punggungku kerana dia memang tau aku tak tertahan bila kepala batangku disedut selepas 'game over'.

Nampaknya 'game' belum over lagi. Dia terus menyedut batangku yang semakin lembik itu agak lama. Menggigil aku menahankannya dan akhirnya aku mengalah dan batangku keras semula.

Sekali lagi aku pancutkan air maniku ke dalam mulutnya. Tak sangka aku boleh pancut dua kali secara berturutan akibat penangan Abang Zul. Sedap sangat sampai rasa sakit batang aku dibuatnya. Mananya tak, dua kali pancut barulah 'game over' untuk malam tu. Abang Zul kedekut. Dia telan semua air mani aku tak berkongsi langsung dengan aku. Lepas tu dia nak keluar sebab dah dekat sampai masa untuk dia berjaga kat luar khemah. Aku pulak dipeluknya seperti memeluk seorang anak kecil untuk ditidurkan.

Akhirnya aku tertidur dengan nyenyaknya sampai ke pagi. Itu pun dia yang kejutkan aku dengan ciuman manjanya ke leher dan telingaku menyebabkan aku terjaga dengan batang yang keras di pagi yang dingin itu. Terasa ingin menarik semula selimut walaupun sewaktu aku tidur malam tadi memang aku tak berselimut.

###

23 Gay Erotic Stories from Mohamad_nor

Abang Best - Part 1

. . . . . Nak tengok lagi citer...? Boleh tengok kat http://mohamadnor.blogspot.com/ sesambil tu leh ler nak kontek aku. Kat situ ada info macam mana nak kontek ok. . . . . . Sekarang ni aku tengah dok melepak kat dalam office abang angkat aku. Codename dia aku letak D jelah senang kan. Dia kurang sihat sikit sekarang ni sebab kereta dia baru je eksiden kat jalan menghala ke Bandar

Abang Best - Part 1

. . . . . Nak tengok lagi citer...? Boleh tengok kat http://mohamadnor.blogspot.com/ sesambil tu leh ler nak kontek aku. Kat situ ada info macam mana nak kontek ok. . . . . . Sekarang ni aku tengah dok melepak kat dalam office abang angkat aku. Codename dia aku letak D jelah senang kan. Dia kurang sihat sikit sekarang ni sebab kereta dia baru je eksiden kat jalan menghala ke Bandar

Abang Best - Part 2

. . . . . Nak tengok lagi citer...? Boleh tengok kat http://mohamadnor.blogspot.com/ sesambil tu leh ler nak kontek aku. Kat situ ada info macam mana nak kontek ok. . . . . . Pusingan pertama dah lepas. Sekarang ni masuk pusingan yang kedua. Aku pun tak tau masa tu dah pukul berapa. Agak-agak mungkin dalam pukul 3 atau 4 pagi. Kamera on dan aku dapat tengok abang pakai tuala yang

Abang Best - Part 3

. . . Nak tengok lagi citer...? Boleh tengok kat http://mohamadnor.blogspot.com/ sesambil tu leh ler nak kontek aku. Kat situ ada info macam mana nak kontek ok. . . . . . Jumpa lagi dalam episod seterusnya. Siri ketiga daripada filem rakaman yang abang aku buat pada aku dalam satu malam di waktu sambutan kemerdekaan Malaysia. Satu malam yang membuka satu lembaran baru dalam hidup aku.

Abang Zul Tunjuk Taring! Part 01

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Dua malam aku bermalam di dalam hutan menghayati keindahan alam dan keenakkan dibelai mesra oleh seorang lelaki bernama Abang Zul.

Abang Zul Tunjuk Taring! Part 02

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Aku tersedar lagi kerana terasa kehangatan di bahagian batangku. Mataku terbuka dan dalam keadaan samar lampu kecil yang dipasang,

Abang Zul Tunjuk Taring! Part 03

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Di waktu pagi sememangnya sejuk dan menyamankan. Tak sama dengan bandar yang tetap bahang walaupun pagi menjelang tiba. Aku dengan

Adik yang nakal....

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Macam biasa, bila dah masuk waktu malam, badan memanglah sejuk. Kena pulak rumah Kay tu dipasangnya air-cond. Bertambah sejuk

Camping Trip

banyak lagi citer kat http://mohamadnor.blogspot.com Sabtu. Hari yang ditunggu-tunggu. Aku dengan member-member nak pegi camping kat Mersing. Takdelah ramai sangat yang pegi. Naik motor je beramai-ramai berkonvoi. Siapa yang ada sama-sama dengan aku? Hmmm, Apek ada ikut, Kay pun ikut sama. Ada gak dalam 4-5 orang member-member aku yang lain. Tak payahlah aku nak sebutkan semua sekali kan,

Car Accident - Part 1

Nak tengok lagi citer...? Boleh tengok kat http://mohamadnor.blogspot.com/ sesambil tu leh ler nak kontek aku. Kat situ ada info macam mana nak kontek ok. Pagi tu masa aku balik kononnya nak driver kereta abang aku lah. Aku manalah ada lesen memandu lagi jadi driving skill tu memanglah masih low lagi kan. Lagipun dia yang bagi aku bawak keta tu sebab dia cakap susah nak parking kat situ bila

Car Accident - Part 2

Nak tengok lagi citer...? Boleh tengok kat http://mohamadnor.blogspot.com/ sesambil tu leh ler nak kontek aku. Kat situ ada info macam mana nak kontek ok. Pagi tu hujan dah pun reda sikit tapi masih lagi sejuk. Abang aku tengok tengah lena tido. Masa tu aku pusingkan badan menghadap ke arah dia. Aku cium dada dia sikit. Batang aku dah stim semula ni tapi abang masih lagi tido. Aku

CK First Time

Nak tengok lagi citer...? Boleh tengok kat http://mohamadnor.blogspot.com/ sesambil tu leh ler nak kontek aku. Kat situ ada info macam mana nak kontek ok. Kali ni aku nak cerita pulak pasal benda lain dan orang yang lain. Biasalah, takkan cerita yang sama je setiap masa kan, boring pulak nak membacanya dan yang paling tak best pulak nanti ramai sangat yang kenal... bukan kenal dengan aku tapi

Hari Sukan Sekolah

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Kini aku berada di tingkatan 5. Tahun ini aku akan menduduki peperiksaan SPM. Tahun ini juga aku sibuk dengan aktiviti-aktiviti

Jungle Track - Bagus untuk kesihatan...

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Satu pengalaman mandi yang paling best pernah aku rasa tengahari tu. Rasa macam nak lagi pulak tapi mungkin jugak boleh nak dapat

Kenangan Hari Raya Yang Hebat

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Pagi tu, aku bangun agak lewat berbanding Kay. Dia dah siap mandi dan berpakaian lengkap semasa dia mengejutkan aku. Masa tu aku

Letihnya Mencuci...!

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Lepas Kay kenakan aku dia bawak comforter yang aku dah 'basah'kan tu ke dalam bilik air untuk dibersihkan. Mulanya aku malas nak

Orientasi Asrama

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Aku tak berapa pandai nak tulis cerita tapi 'cuba try test' lah cerita aku kat sini. Saja je sebab aku nak berkongsi pengalaman ngan

Orientasi Asrama Part 03

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Aku ingatkan semua ni dah habis bila diaorang semua dah pancut. Aku pun dah lepak kena ikat ni pastu aku pun pancut jugak. Takkan

Orientasi Asrama, Part 02

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Sekarang memang aku dah tak boleh nak buat apa-apa. Tangan ngan kaki dah kena ikat. Nak menjerit mintak tolong takut kena belasah

Orientasi Asrama, Part 04

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Masa tu aku memang mentah sangat. Tak tau apa pun. Abang Izam suruh aku tonggeng supaya senang dia nak masuk batang dia. Mak oi...

Pindah Sekolah Baru, Dapat Kawan Baru

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Kusangkakan panas sampai ke petang, tetapi hujan di tengah hari. Aku diarahkan bertukar sekolah yang lebih hampir dengan rumah.

Project X

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Orientasi dah pun tamat. Lega rasanya sebab sekarang ni semua masalah pasal kes orientasi dan "kena-mengena" dan pun selesai. Tapi

Tragedi Suatu Petang

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Hubungan yang semakin rapat dengan Kay menjadikan kami seperti pasangan adik beradik kembar yang sering bersama. Dia aktif

###

Web-01: vampire_2.0.3.07
_stories_story