Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Ameen dan Aku

by Spankingjr


Aku bersekolah di sebuah sekolah ternama di Malaysia kerana keputusan SPM sekolah yang sering menjadi buah mulut orang ramai. Ini disebabkan keputusan SPM sekolahku sangatlah bagus. Aku sekarang di form 5 dan sejak akhir-akhir ini aku semakin tergila-gilakan seorang budak yang sama batch dengan aku. Aku tidaklah terlalu tampan tetapi agak tampan dan mempunyai susuk badan yang biasa kerana aku bukan seorang atlet.

Nama dia Ameen. Dia tidak terlalu tinggi dan dia mempunyai warna kulit yang cerah. Dia juga mempunyai raut wajah yang agak tampan bercampur comel dan susuk badan yang agak sasa bagi seorang remaja. Rambutnya yang cacak dan menarik juga menjadi aset. Aku sering melancap sambil memikirkan badannya yang sasa dan muka yang handsome. Aku sering melihat dia tidak berbaju di bilik mandi, hanya bertuala. Fuhh, sangatlah memberahikan.

Pada suatu malam, selepas waktu lights off, aku pun pergi ke bilik Ameen. Dia kelihatan sudah tidur. Aku pun memberanikan pergi mendekati dia. Aku lantas melihat sekeliling, jika kawan sebiliknya belum tidur lagi. Line clear. Aku pun pegang konek dia di sebalik boxernya. Ameen tidak memberi sebarang response, mungkin dia dah tidur? Dgn segera, aku lantas, mengeluarkan koneknya dari boxer. Koneknya agak besar walaupun separuh stim. Kepala koneknya, kemerah-merahan dan berkilau-kilau. Aku menjadi lebih berahi. Konekku sudah mengeras di dalam seluar pendek ku. Aku pun memulakan projek ku. Aku memasukkan koneknya kedalam mulut aku. "Wah, sedapnya konek Ameen," aku berfikir sendirian. Sambil mengulum konek Ameen, aku meraba-raba badannya yang sasa itu. Konek aku semakin mengeras dengan kuat lagi. Aku mula mengulum konek Ameeen. Ameen merengek kesedapan sedikit. Koneknya semakin mengeras dan akhirnya sudah habis mengeras. Aku terus mengulum sampai ke tekak aku. Maklumlah konek dia panjang dan besar. Lebih kurang 7.5 inci. Sambil mengulum, aku meraba-raba puting tetek Ameen, sambil memicit-micit. Dia medengus kerana berasa sedap. Aku mengambil peluang ini untuk menghisap telur Ameen. Ameen makin banyak merengek. AKu sambung mengulum konek Ameen. Dari kepala koneknya yang merah hinggalah ke hujung batang. Semua aku aku telan. Ameen semakin merengek dengan lebih kuat lagi. Aku pun bangun lantas mencium mulutnya sambil menjilat-jilat bibir dia yang lembut dan merah-kemerahan. Seterusnya aku menarik bajunya hingga ke paras tengkuk Ameen, kemudian aku menjilat-jilat puting teteknya sambil menggigit-gigit manja. Dia mengeluarkan bunyi orang yang sedap digomol. Tiba-tiba ada orang memegang kepala aku dan di tolaknya ke arah muka Ameen. Rupa-rupanya Ameen belum tidur lagi. Dia senyum dan meminta aku sambung apa yang aku buat pada konek dia. Aku pun gembira, lantas mendapatkan konek Ameen, lalu aku hisap berulang-ulang kali sehingga air mazinya megalir.. Sambil menghisap aku melancap perlahan-lahan konek aku.

Dia lantas bangun dan duduk di atas katil. Dia mendapatkan konek aku. Dia melancap perlahan-lahan konek aku. Ameen suruh aku bangun kerana dia ingin cuba konek aku pula. Aku tidak membantah. Aku pun bangun dan melondehkan seluar pendek ku tadi. Dia pun segera mengulum konek aku yang berukuran lebih kurang 7 inci itu. Konek aku sememangnya sudah keras dari tadi lagi. Dia mengulum perlahan-lahan. Aku merengek perlahan. Bukan apa, takut kawan sebiliknya dengar. Dia terus mengulum dan sambil melancapkan konek dia. Dia menjilat-jilat dari kepala konek sampailah ke telur aku. Semuanya dia kulum. Sambil mengulum dia meraba-raba punggung aku. Ameen kata, punggung aku sangat mantap dan dia nak sangat nak cuba fuck aku. Aku mendegus kesedapan dan air mazi aku meleleh sedikit. Dia menjilat lelehan itu dan senyum.

Ameen menyuruh aku tunduk sambil menghalakan lubang punggung ku ke arah muka dia. Dia menjilat-jilat lubang punggung ku sehingga basah. Ameen mencucuk-cucuk lubangku dengan lidahnya. Aku berasa sangatlah sedap diperbuat begitu. Sambil menjilat-jilat sehinggalah lubang aku basah, Ameen melancapkan konek aku yang sememangnya sudah basah dengan air mazi. Ameen berdiri dan menghalakan koneknya yang keras dan besar itu kearah lubang ku. Perlahan-lahan dia cuba menembusi lubang ku dengan koneknya yang besar. Ploop. Koneknya sudah memasuki lubangku. Dia perlahan-lahan mula menghayun koneknya di dalam punggungku. Semakin lama, semakin laju. Aku pun semakin lama, semakin berahi walaupun berasa sedikit sakit kerana koneknya agak besar. Rasanya sangatlah sedap, walaupun seperti hendak terkoyak lubangku. Dia mendekati telinga ku dan berbisik mengatakan bontot aku sedap untuk di fuck. Ameen mempercepatkan hayunan koneknya kedalam lubang ku. Aku mendengus dan merengek kerana berasa terlalu sedap. Ameen menjerit kecil kerana berasa sangatlah sedap mengfuck aku. Aku yang berasa sedap menyuruh Ameen, menghayun lagi dengan lebih cepat. Ameen menghayun dengan lebih laju koneknya ke dalam lubangku.

Kami berubah posisi. Aku di atas katil menelentang. Ameen mengangkat kaki ku sambil koneknya di hayunkan kedalam lubangku. Kami beruda berpeluh. Mungkin kerana sedang lama mengadakan seks. Aku menatap susuk badannya yang sasa bercampur peluh yang sedang meleleh di dadanya. Aku berasa semakin berahi. Sambil menghayun koneknya, Ameen melancapkan aku. Rentaknya sama dengan rentak Ameen mengjubuh aku. Aku berasa tidak tahan kerana terlalu lah sedap, aku terpancut air mani ku hinggalah ke bantal Ameen yang aku sedang gunakan. Ameen menjilat-jilat sisa air maniku di tangannya. Lima minit mengfuckkan aku, Ameen menjerit kecil. Ameen memberitahu aku dia hendak terpacut. Ameen mengeluarkan koneknya yang basah dengan air mazi lalu dihalakan ke arahku supaya aku hisap. Aku pun tidak membantah. Aku menghisap koneknya sambil merasa air mazinya yang sedap itu. Beberapa lama kemudian, Ameen terpancut di dalam mulut aku. Air mani Ameen sangatlah sedap dan panas. Aku telan habis kesemuanya. Ameen pun tidur di sisiku sambil berciuman dengan aku. Aku pun berciuman sambil memeluk Ameen. Selepas itu, setiap hujung minggu, kami akan melakukan projek berdua.

###

2 Gay Erotic Stories from Spankingjr

Ameen dan Aku

Aku bersekolah di sebuah sekolah ternama di Malaysia kerana keputusan SPM sekolah yang sering menjadi buah mulut orang ramai. Ini disebabkan keputusan SPM sekolahku sangatlah bagus. Aku sekarang di form 5 dan sejak akhir-akhir ini aku semakin tergila-gilakan seorang budak yang sama batch dengan aku. Aku tidaklah terlalu tampan tetapi agak tampan dan mempunyai susuk badan yang biasa kerana aku

Syuk, Qayyum dan Aku

Meyambung kisahku yang lalu; Ameen telah meninggalkan aku kerana dia terpaksa berpindah ke Scotland mengikuti Bapanya yang terpaksa bekerja di sana pula. Kini aku sendirian dan terpaksa mencari mangsa yang baru untuk melepaskan nafsuku yang terpendam ini. Dulu jika ada Ameen, bolehlah malam-malam mingguku di isi dengan pelukan Ameen serta air maninya yang hangat lagi sedap itu. Semenjak

###

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story