Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Hari Sukan Sekolah

by Mohamad_nor


Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye.

Kini aku berada di tingkatan 5. Tahun ini aku akan menduduki peperiksaan SPM. Tahun ini juga aku sibuk dengan aktiviti-aktiviti ko-kurikulum sekolah. Dan hari ini aku berada di satu garisan permulaan. Bukannya apa, aku cuma nak memenuhkan resume aku untuk aku bersedia setelah aku menamatkan zaman persekolahan menengahku. Satu masa yang paling menyeronokkan buatku.

Cerita kali ni masa aku masuk pertandingan larian 4km. Memang penat masa tu. Jauh tu kena berlari, takkan tak letih kan. Aku mewakili pasukan Rumah Biru. Ada lah beberapa orang kawan aku yang masuk acara tu. Entah macam mana aku boleh terpilih pun tak taulah. Cikgu yang masukkan nama aku sebagai wakil pasukan. Nak tak nak terpaksa jugaklah aku terima.

Awal pagi dah siap dengan pakaian sukan. Oleh sebab aku tak bersedia untuk menyertai mana-mana acara, jadi aku tak ada pakaian sukan lengkap. Aku pakai t-shirt putih dengan seluar track warna hitam yang Kay belikan untuk aku minggu lepas. Malas nak tukar baju kat sekolah. Lagipun cikgu dah bagi kelonggaran untuk aku pakai pakaian sukan sampai habis waktu persekolahan hari tu. Jadi, aku ke sekolah berlenggang jelah dengan beg yang aku isi dengan sikit buku.

Waktu pertandingan dah semakin hampir. Lepas warm-up sikit, aku pun dah bersedia untuk mulakan larian. Memang meletihkan. Aku dapat tempat ke-10 daripada 20 peserta. Kira ok lah tu tapi yang tak berapa ok, tak berapa lama lepas aku tamat larian aku rasa macam nak pitam. Waktu tu pun dah dekat nak tengahari. Memang aku lepak sangat masa tu. Aku bersandar dekat tiang berhampiran dengan garaj kereta.

Bila aku sedar, rupanya aku dah ada kat dalam bilik rehat. Tak ada orang kat dalam tu masa aku sedar. Tak lama lepas aku sedar tu, Kay masuk dalam bilik rehat. Rupanya aku betul-betul pitam masa tu. Dia dengan beberapa orang member yang ada kat situ tolong angkat aku masuk kat dalam bilik rehat tu.

Masa nak balik dah nak dekat sangat tapi badan aku rasa lemah lagi. Nak bangun pun tak terdaya. Macam mana nak balik kalau macam ni keadaan aku? Kay ambilkan air untuk aku. Aku minum sikit je sebab dia tak kasi aku minum banyak sangat. Aku ikut jelah sebab dia pasukan PBSM. Mungkin dia tau kenapa. Dia bagitau yang ayah dia akan jemput kat sekolah kejap lagi. Tengahari tu, aku balik rumah dihantar oleh ayah Kay.

Sampai kat rumah, aku masuk dalam bilik dan baring atas katil. Lega rasanya dapat baring dengan selesa kat atas katil tu. Kay masih temankan aku lagi. Dia makan tengahari kat rumah. Dia suruh aku tanggalkan baju dan seluar aku yang dah basah berpeluh dan dia ambilkan baju dari rak. Aku pun ikut je apa yang Kay suruh dan lepas tu aku baring semula. Kay masih lagi duduk kat sebelah aku sambil picit-picitkan kaki aku yang memang terasa letih sangat.

Tak sedar bila aku terlelap. Bila aku sedar, Kay tengah sedap menjilat 'aiskrim'. Dah dekat nak tengah malam rupanya. Aku tengok jam dah dekat pukul 9.30 malam. Bila tengok aku dah tersedar Kay senyum kat aku. Aku pun senyumlah balik kat dia. Lepas tu dia tutup semula batang aku yang keras tu dengan tuala. Entah bila dia tanggalkan seluar pendek aku pun aku tak tau. Langsung tak sedar.

Perlahan-lahan aku bangun dan mencapai seluar pendek. Perut terasa lapar. Maklumlah dari pagi tadi tak makan apa pun. Mungkin sebab aku tak bersarapan menyebabkan aku letih sangat sampai pitam. Lepas makan aku rehat kejap tengok TV. Kay masih ada kat dalam bilik. Lebih kurang pukul 10 lebih aku masuk dalam bilik semula. Aku tengok Kay tengah berselimut. Aku yang memang dah penat terus baring kat sebelah Kay. Dia belum tidur lagi dan tangannya memeluk dadaku.

Awal pagi, dia masih lagi lena tapi aku dah tersedar. Maklumlah aku dah tidur lama dari siang tadi. Batang memanglah keras waktu pagi macam tu. Bertambah stim bila aku tengok Kay yang sedang lena. Dia masih lagi berselimut terlentang. Aku cium pipinya. Wajahnya manis sekali waktu terlena. Bila aku mencium lehernya dia tersedar.

Tangannya merangkul belakangku merapatkan lagi tubuhku dan tubuhnya. Terasa hangat di dalam kedinginan pagi. Kami berkucupan selama yang mungkin hingga aku rasa lemas. Selimut yang menutupi badannya ku tarik ke bawah. Kay tak pakai apa pun rupanya sejak malam tadi. Aku semakin berahi. Oleh sebab badan masih lagi terasa letih sedikit, Kay yang melakukan semuanya. Leherku dikucupinya dan putingku dihisap sepuasnya. Sampai ke batangku dihisap dan dikulum.

Kemudian dia tunduk membisikkan sesuatu ke telingaku. Dia nak masukkan batangku ke dalam lubangnya. Aku senyum dan menganggukkan kepala tanda setuju. Dicapaikan losyen dan kembali semula ke katil menyapukan losyen ke batangku hingga betul-betul licin. Bila dah betul-betul licin, Kay mula duduk di atas batangku untuk memasukkannya ke dalam lubang yang sedia menunggu.

Apabila semua batangku telah masuk ke dalam lubangnya dia mula menghayunkan punggungnya. Perlahan pada mulanya tetapi semakin lama semakin laju. Tangannya yang sebelah lagi melancapkan batangnya sendiri. Aku cuma tengok apa yang dia buat sambil melayankan lubangnya yang hangat dan sedap dijolok. Tak berhenti dia menghenjut batangku.

Kami cuma mengurangkan bunyi yang keluar mengelak didengar orang lain terutama ahli keluargaku. Setelah beberapa minit aku tahankan air mani daripada terpancut akhirnya aku tak dapat tahankan lagi. Kay terus menghenjut dan melancapkan batangnya. Kemutan dapat kurasa menandakan dia juga hampir ke klimaks. Sambil menghenjut, aku menantikan saat dia klimaks. Memang betul sangkaan aku tak berapa lama lepas tu Kay memancutkan air maninya yang lebih seminggu disimpan.

Pancutannya kuat hingga terkena mukaku dan pancutan kedua ke dada. Empat pancutan kuat keluar pada pagi itu dan dia memang memancutkan air mani yang banyak sekali hingga meleleh ke seluruh badanku. Kemutannya ketika memancutkan air mani membuatkanku tak tertahan juga. Akhirnya air mani yang juga telah kusimpan lama aku lepaskan di dalam lubangnya yang panas. Walaupun sudah memancutkan air mani ke dalam lubangnya Kay terus menhenjut batangku lagi. Tetapi agak perlahan hinggalah dia mengeluarkan seluruh batangku dari lubangnya.

Dia terus baring di atas badanku yang penuh dengan air maninya dan kami berkucupan. Dijilatnya air mani yang terpancut ke muka dan kami berkongsi air mani dalam kucupan. Kemudian kami mengiring sambil berpelukan hinggalah tersedar semula lebih kurang pukul 7 pagi.

###

23 Gay Erotic Stories from Mohamad_nor

Abang Best - Part 1

. . . . . Nak tengok lagi citer...? Boleh tengok kat http://mohamadnor.blogspot.com/ sesambil tu leh ler nak kontek aku. Kat situ ada info macam mana nak kontek ok. . . . . . Sekarang ni aku tengah dok melepak kat dalam office abang angkat aku. Codename dia aku letak D jelah senang kan. Dia kurang sihat sikit sekarang ni sebab kereta dia baru je eksiden kat jalan menghala ke Bandar

Abang Best - Part 1

. . . . . Nak tengok lagi citer...? Boleh tengok kat http://mohamadnor.blogspot.com/ sesambil tu leh ler nak kontek aku. Kat situ ada info macam mana nak kontek ok. . . . . . Sekarang ni aku tengah dok melepak kat dalam office abang angkat aku. Codename dia aku letak D jelah senang kan. Dia kurang sihat sikit sekarang ni sebab kereta dia baru je eksiden kat jalan menghala ke Bandar

Abang Best - Part 2

. . . . . Nak tengok lagi citer...? Boleh tengok kat http://mohamadnor.blogspot.com/ sesambil tu leh ler nak kontek aku. Kat situ ada info macam mana nak kontek ok. . . . . . Pusingan pertama dah lepas. Sekarang ni masuk pusingan yang kedua. Aku pun tak tau masa tu dah pukul berapa. Agak-agak mungkin dalam pukul 3 atau 4 pagi. Kamera on dan aku dapat tengok abang pakai tuala yang

Abang Best - Part 3

. . . Nak tengok lagi citer...? Boleh tengok kat http://mohamadnor.blogspot.com/ sesambil tu leh ler nak kontek aku. Kat situ ada info macam mana nak kontek ok. . . . . . Jumpa lagi dalam episod seterusnya. Siri ketiga daripada filem rakaman yang abang aku buat pada aku dalam satu malam di waktu sambutan kemerdekaan Malaysia. Satu malam yang membuka satu lembaran baru dalam hidup aku.

Abang Zul Tunjuk Taring! Part 01

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Dua malam aku bermalam di dalam hutan menghayati keindahan alam dan keenakkan dibelai mesra oleh seorang lelaki bernama Abang Zul.

Abang Zul Tunjuk Taring! Part 02

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Aku tersedar lagi kerana terasa kehangatan di bahagian batangku. Mataku terbuka dan dalam keadaan samar lampu kecil yang dipasang,

Abang Zul Tunjuk Taring! Part 03

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Di waktu pagi sememangnya sejuk dan menyamankan. Tak sama dengan bandar yang tetap bahang walaupun pagi menjelang tiba. Aku dengan

Adik yang nakal....

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Macam biasa, bila dah masuk waktu malam, badan memanglah sejuk. Kena pulak rumah Kay tu dipasangnya air-cond. Bertambah sejuk

Camping Trip

banyak lagi citer kat http://mohamadnor.blogspot.com Sabtu. Hari yang ditunggu-tunggu. Aku dengan member-member nak pegi camping kat Mersing. Takdelah ramai sangat yang pegi. Naik motor je beramai-ramai berkonvoi. Siapa yang ada sama-sama dengan aku? Hmmm, Apek ada ikut, Kay pun ikut sama. Ada gak dalam 4-5 orang member-member aku yang lain. Tak payahlah aku nak sebutkan semua sekali kan,

Car Accident - Part 1

Nak tengok lagi citer...? Boleh tengok kat http://mohamadnor.blogspot.com/ sesambil tu leh ler nak kontek aku. Kat situ ada info macam mana nak kontek ok. Pagi tu masa aku balik kononnya nak driver kereta abang aku lah. Aku manalah ada lesen memandu lagi jadi driving skill tu memanglah masih low lagi kan. Lagipun dia yang bagi aku bawak keta tu sebab dia cakap susah nak parking kat situ bila

Car Accident - Part 2

Nak tengok lagi citer...? Boleh tengok kat http://mohamadnor.blogspot.com/ sesambil tu leh ler nak kontek aku. Kat situ ada info macam mana nak kontek ok. Pagi tu hujan dah pun reda sikit tapi masih lagi sejuk. Abang aku tengok tengah lena tido. Masa tu aku pusingkan badan menghadap ke arah dia. Aku cium dada dia sikit. Batang aku dah stim semula ni tapi abang masih lagi tido. Aku

CK First Time

Nak tengok lagi citer...? Boleh tengok kat http://mohamadnor.blogspot.com/ sesambil tu leh ler nak kontek aku. Kat situ ada info macam mana nak kontek ok. Kali ni aku nak cerita pulak pasal benda lain dan orang yang lain. Biasalah, takkan cerita yang sama je setiap masa kan, boring pulak nak membacanya dan yang paling tak best pulak nanti ramai sangat yang kenal... bukan kenal dengan aku tapi

Hari Sukan Sekolah

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Kini aku berada di tingkatan 5. Tahun ini aku akan menduduki peperiksaan SPM. Tahun ini juga aku sibuk dengan aktiviti-aktiviti

Jungle Track - Bagus untuk kesihatan...

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Satu pengalaman mandi yang paling best pernah aku rasa tengahari tu. Rasa macam nak lagi pulak tapi mungkin jugak boleh nak dapat

Kenangan Hari Raya Yang Hebat

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Pagi tu, aku bangun agak lewat berbanding Kay. Dia dah siap mandi dan berpakaian lengkap semasa dia mengejutkan aku. Masa tu aku

Letihnya Mencuci...!

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Lepas Kay kenakan aku dia bawak comforter yang aku dah 'basah'kan tu ke dalam bilik air untuk dibersihkan. Mulanya aku malas nak

Orientasi Asrama

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Aku tak berapa pandai nak tulis cerita tapi 'cuba try test' lah cerita aku kat sini. Saja je sebab aku nak berkongsi pengalaman ngan

Orientasi Asrama Part 03

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Aku ingatkan semua ni dah habis bila diaorang semua dah pancut. Aku pun dah lepak kena ikat ni pastu aku pun pancut jugak. Takkan

Orientasi Asrama, Part 02

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Sekarang memang aku dah tak boleh nak buat apa-apa. Tangan ngan kaki dah kena ikat. Nak menjerit mintak tolong takut kena belasah

Orientasi Asrama, Part 04

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Masa tu aku memang mentah sangat. Tak tau apa pun. Abang Izam suruh aku tonggeng supaya senang dia nak masuk batang dia. Mak oi...

Pindah Sekolah Baru, Dapat Kawan Baru

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Kusangkakan panas sampai ke petang, tetapi hujan di tengah hari. Aku diarahkan bertukar sekolah yang lebih hampir dengan rumah.

Project X

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Orientasi dah pun tamat. Lega rasanya sebab sekarang ni semua masalah pasal kes orientasi dan "kena-mengena" dan pun selesai. Tapi

Tragedi Suatu Petang

Laman web telah berpindah dari http://www.freewebs.com/mdnor_2043/ ke http://mohamadnor.blogspot.com. Kepada sesiapa yang berminat nak baca semua koleksi cerita aku dan nak sampai sesuatu untuk aku bolehlah jengah apa yang ada kat dalam website baru tu ye. Hubungan yang semakin rapat dengan Kay menjadikan kami seperti pasangan adik beradik kembar yang sering bersama. Dia aktif

###

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story