Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Lelaki yang kau pilih

by Hambutit


Pada awal tahun 2004 bermulalah kehidupan baruku di sekolah asrama penuh. Pertama kalinya aku berasa amat takut, biasalah siapa yang saya kenal disekolah asrama ni. Gara2 saya mendapat keputasan cemerlang pmr lah saya dihantar ke sekolah ni. Terus terang saya katakan bahawa saya ni lelaki lembut. siapalah yang mahu kawan sama saya ni. sudahlah gemuk lembut lagi tu, cuma kelebihan saya hanyalah pandai melawak, mudah mesra dan kiut orangnya. cewah puji diri sendiri.

Saya ada berminat dengan seorang lelaki ni,biar saya namakan sebagai mrX sama umur dengan saya cuma dia adalah top student di sekolah tersebut. kenapa saya tertarik dengannya kerna rupanya iras2 irwansyah pelakon heart tu, tambahan lagi keningnya tebal dan matanya menawan.

Pada mulanya buat2 tak kenal, hanya memandang dari jauh sahaja. tetapi dipenghujung tahu 2004 kami mula rapat, entah bagaimana ia mula kacau saya alah kacau sebagai kawan saja bukan buat gitu2 tau, dpendekkan cerita saya ni adalah mangsa tukang urut diasrama, tiap2 malam ada saja lelaki yang ingin mendapatkan khimat urutan saya kecuali mrX ni.

Namun ketika solat tarawih ia suruh aku urut dia tapi malangnya dia tidak berasa puas lalu aku pun berkata pada dia "buka baju baru best diurut". tak kusangka2 ketika malam SPM dia memanggil aku kedalam biliknya. kulihat dia hanya memakai boxer. sambil terseyum manja dia menyuruh aku mengurut belakan dia.

ketika itu hanya aku dan dia sahaja didalam bilik itu. tangan ku yang gebu mula merayap kebelakang badanya yang berotot itu. mukanya mula menampakan wajah kepuasan seraya berkata "alangkah bagusnya kalau ko ada dirumah saya selalu". saya cuma terseyum sahaja.

ketika tangan mula merayap kebahagian pingangnya dia menyuruh aku agar memengan bahagian bontonya. aku jadi kaget.scara tiba2 aja dia berpaling berhadapan dengan aku. dia menyuruh aku mengkunci pintu menutup tingkap dan langsir. dia berhadapan dengan aku sambil tersenyum "aku tahu kamu mahukan ini kan". seraya menunjukan benda jantan kepada ku.

Aku tak terkata apa hanya terpegun dengan keadan konek dia tu. saiz lebih kurang enam inci bersunat berwarna merah jambun dan tegang. tanpa berfikir panjang aku terus mengulumnya dengan penuh nafsu, bayangkan rasanya konek lelaki berumur 17 tahun ketika itu. Dia mengerang kesedapan sambil tangan yang memegang kepala ku dan menyahun kepala kedepan dan kebelakang. ku jilat telur dia dan kelengkang dia. ku main main kan lidah ku dengan kepala koneknya. dia sudah tidak tertahan lagi lalu memancutkan air mazinya ke muka aku.

aku menjilat dengan penuh nikmat sekali sambil terseyum memandang dia yang macam kelihatan puas itu. tiba2 aja menyuruh aku menongeng, aku tersenyum puas kemungkinan dia kan mengfucin aku. ah malam keramat aku spm ni. dia membuka seluar pendek aku. aku yang tidak memakai seluar dalam itu terus sahaj dia merapatkan batang jantan nya kearah aku lubang jubur aku. tanpa bagi amaran dia terus memasukan nya. aduh sakit sangat tapi aku biarkan sahaja peluang begini tak akan aku lepaskan begitu sahaja!. hasil dari cairan air mani itu lancar aja pergerakan zakar dia dalam jubur aku. kedengaran suara kesedapan bergema didalam bilik tersebut.

aku pula mengeluarkan suara kesakitan sambil tangan ku memegang jubur ku dan badan ku dipeluk dari belakang olehnya. tiba2 aja suaranya semakin kuat dan terasa cecair hangat mengalir di jubur ku.dia terus meleraikan pelukn tersebut dan baring di katil nya. dia terus menyuruh aku pergi dan merahsiakan perkara tersebut. "ini cuma untuk memuaskan nafsu sahaja" katanya

selepas spm dan mendapat keputasan dia mendapat tawaran kat USA dan dengarnya sudah ada girlfriend. manakala aku hanya berada di maktab perguruan. namun cinta ku terhadap dia tak kan pernah berubah cuma aku sikit kesal kerna dia hanya ingin lempiaskan nafsu terhadap dia. aku hanya harapkan cinta atau pun sebagai teman sejati. tidak apa walau tak buat projek XXX langsung cuma ia hargai aku dan anggap aku sebagai teman sejati. kudoakan agar gf bisa membahagiakan dia dan semoga Allah mengapunkan dosa ku akibat dari perbuatan malam ku. biarlah ini kali terawal dan terakhir.

Oh tuhan ku cinta dia berikan lah aku hidup takan ku sakiti dia hukum aku bila terjadi... -acha-sampai menutp mata

###

1 Gay Erotic Stories from Hambutit

Lelaki yang kau pilih

Pada awal tahun 2004 bermulalah kehidupan baruku di sekolah asrama penuh. Pertama kalinya aku berasa amat takut, biasalah siapa yang saya kenal disekolah asrama ni. Gara2 saya mendapat keputasan cemerlang pmr lah saya dihantar ke sekolah ni. Terus terang saya katakan bahawa saya ni lelaki lembut. siapalah yang mahu kawan sama saya ni. sudahlah gemuk lembut lagi tu, cuma kelebihan saya hanyalah

###

Web-01: vampire_2.0.3.07
_stories_story