Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Syuk, Qayyum dan Aku

by Spankingjr


Meyambung kisahku yang lalu; Ameen telah meninggalkan aku kerana dia terpaksa berpindah ke Scotland mengikuti Bapanya yang terpaksa bekerja di sana pula. Kini aku sendirian dan terpaksa mencari mangsa yang baru untuk melepaskan nafsuku yang terpendam ini. Dulu jika ada Ameen, bolehlah malam-malam mingguku di isi dengan pelukan Ameen serta air maninya yang hangat lagi sedap itu.

Semenjak pemergiannya,aku dalam diam telah menyukai seseorang yang sama umur dengan ku. Syuk, merupakan seorang jejaka lagi yang menarik perhatian ku. Dia seperti Ameen, sasa, tampan cuma kulitnya gelap sedikit daripada Ameen, kerna terbakar sebab selalu bermain sukan dibawah mentari petang dan dia pendek sedikit berbanding dengan ku. Rambutnya tidak cacak, tetapi terbelah dua membentuk huruf M menjadi perhatian ku. Dia sering membuka pakaiannya ketika sedang bermain bola tampar di hadapan ruangan kosang terletak betul-betul di hadapan bilikku. Bdannya sasa, berkilau-kilau kerana peluh sedang membasahi badannya. Aku sering memerhatikan keadaannya yang menggairahkan itu dan sudah banyak kali aku terkantoi dengannya dan setiap kali itulah dia kan tersenyum kepada ku.

Bukan sahaja Syuk, aku juga telah lama memerhatikan seorang lagi lelaki yang sangat-sangatlah tampan. Namanya Qayyum. Dia tinggi dariku dan badannya sasa dan mempunyai six pack. Dia berkulit cerah dan seperti Syuk, rambutnya juga berbentuk seperti huruf M. Dan apabila waktu pagi, aku pasti akan ternampak bonjolan yang besar di sebalik boxer yang dipakainya. Setiap petang Qayyum, akan pergi bermain tennis dan setiap kali dia pulang, mesti bajunya basah dgn peluh membuat ku jadi lebih berahi setiap kali aku melihatnya. Alangkah bagus jika kedua-dua mereka dapat aku gunakan untuk puaskan nafsuku yang terpendam sejak aku kehilangna Ameen.

Seperti malam-malam biasa setelah lights off, aku akan naik ke tingkat dua untuk menghabiskan masaku sehingga ke pukul 2 pagi untuk mengulangkaji pelajaran dan menghabiskan segala kerja sekolah yang diberikan oleh cikgu. Sedang aku kusyuk menghabiskan kerja matematik ku, nama ku di panggil. Aku toleh ke arah suara itu. Rupa-rupanya Syuk memanggilku, katanya dia hendak minta tolong aku urutkan dia kerana dia sakit belakang sejak terjatuh ketika bermain bola tampar. Aku hairan, mengapa aku, dan mengapa bukan orang lain di dalam bilik itu. Tetapi inilah peluang ku untuk menyentuhnya sedekat mungkin. Syuk membawa aku ke blok form 4 yang belum di isi orang, kerana form 4 belum masuk.

Kami tiba di sebuah bilik kosong. Aku mengikut Syuk masuk dari belakang. Dia yang hanya memakai singlet putih dan berseluar pendek sangat memberahikan, tetapi aku tidak mungkin membocorkan rahsia ku ini. Syuk yang telah sedia untuk diurut sudah membaringkan diri di atas katil. Aku ingin membuka lampu tetapi dilarang oleh Syuk kerna takut Warden tahu. Dia membuka bajunya dan membiarkan aku mengurutnya di belakang. Aku mengurut perlahan otot-otot kuatnya di belakang. Syuk merengus tanda sedang selesa. Semakin lama aku mengurut, semakin menengang konekku kerana tidak tertahan lagi. Tangan ku pula asyik mengurutnya, semakin lama semakin kebawah sehinggalah terkena punggungnya yang lembut itu. Sesekali, tangan aku membetulkan posisi konekku yang sudah lama mengeras.

Secara tiba-tiba, Syuk tidur, mukanya mengadap ke arah siling sambil mengarahkan aku untuk mengurut pahanya. Sambil mengurut aku terlihat akan bonjolan yang di dalam seluarnya, seolah-olah terseksa berada di dalam seluar pendek yang ketat itu. Syuk pula sedang menrengus kesedapan, dan bonjolannya makin membesar. Aku mengambil kesempatan untuk meraba-rabanya, tetapi tidak dihalang oleh dia. Dia membiarkannya dan berkata "kau nak hisap eh?" "Kalau nak, hisaplah" Aku yang gembira tak terkata mendengar dia berkata sedemikian, segera menanggalkan seluarnya. Terpacak daging enak yang berukuran 7.5 inci. Aku melancapkan koneknya perlahan-lahan dan semakin lama semakin laju. Syuk hanya tersenyum melihat perbuatanku, sambil-sambil itu dia merengus kesedapan. Tanpa membuang masa, aku menghalakan batangnya ke dalam mulutku dan mula mengulumnya secara rakus. Batang Syuk panas dan sangat besar memenuhi segenap rang di dalam mulutku. Syuk menjerit kecil kerana berasa sedap yang teramat. "Hisap lagi Boy! Dalam lagi Boy!" pinta Syuk. Sambil mengulum batang pelirnya, aku menanggalkan seluar pendek dan melancapkan batangku sendiri. Syuk cakap padaku bahawa dia ingin berdiri. Aku lepaskan batang koneknya buat seketika. Aku lapkan sisa air liur di mulutku. Syuk menghalakan batang pelirnya yang masih tegak mencanang menunggu untuk memuntahkan air mani ke arah mulutku. "Sambunglah" Aku akur sambil membuka mulutku luas-luas. Syuk menyorong masuk-keluar koneknya di dalam mulutku. Dia menjubuh mukaku sambil menjerit kecil kesedapan. Kira-kiranya aku menghisap batang pelirnya sedalam-dalamnya untuk 15 minit.

Kemudian Syuk tersenyum melihat ku yg sudah berpeluhan menghisap koneknya. Dia beritahu bahawa dia ingin menjilat juburku sebelum menjubuhku. Aku berdiri sambil menghalakan juburku ke arah mukanya. Syuk segera menggunakan lidahnya untuk bermain-main di lubang keramatku. Sambil menjilat, tangan kanannya menlancap konekku yg sudah lama dibasahi dengan air mazi dan tangan kirinya melancap koneknya yang sudah dijilatiku. Aku menjerit dan merengus apabila diperbuat sedemikian. Maklumlah Syuk sangat pandai menjilati dan menlacapi aku. Peluh mula menitik dia atas dahiku dan tubuh Syuk. Syuk segera menyuruhku bangun sambil menyuruhku untuk merelakskan juburku. Aku berdiri sambil membiarkan Syuk bermain-main luabngku dengan jarinya. Tidak beberapa lama kemudian Syuk memasukkan konekknya ke dalam lubang aku dengan sekali masuk. Ploop! Nafasku tersekat apabila di lakukan begitu.Dia perlahan-lahan mula menghayun koneknya di dalam punggungku. Semakin lama, semakin laju. Aku pun semakin lama, semakin berahi walaupun berasa sedikit sakit kerana koneknya agak besar. Aku berasa berkhayal ketika koenk Syuk masuk-keluar dalam lubang ku. Maklumlah tersangat sedap aku diperlakukan begitu.Syuk mempercepatkan hayunan koneknya kedalam lubang ku. Aku mendengus dan merengek kerana berasa terlalu sedap. Syuk menjerit kecil kerana berasa sangatlah sedap mengfuck aku. Aku yang berasa sedap menyuruh Syuk, menghayun lagi dengan lebih cepat. Syuk segera menghayun dengan lebih laju koneknya ke dalam lubangku.

Tiba-tiba pintu bilik itu terbuka. Seseorang masuk dan menyergah kami, aku berasa panik segera menoleh ke arahnya. Rupa-rupanya, Qayyum yang menyergah kami. Syuk yang dari tadi sedang leka mengfuck aku mengabaikan apa yang terjadi. Bunyi ploop! masih kedengaran. Qayyum tersenyum sambil tangannya menggeselkan bonjolan di sebalik boxernya itu. Qayyum datang ke hadapan mulutku sambil bonjolan itu digeselkan ke muka aku. "nak join boleh?" Aku segera menjawabnya. Syuk pula mejerit kesedapan kerana leka mengfuck juburku. Qayyum menanggalkan boxernya dan segera memasukkan pelirnya yang kukira berukuran 8.5 inci itu kedalam mulutku. Kini kedua-duanya sedang menjubuhku dari dua arah. Syuk dari belakang manakala Qayyum dari depan. Aku tidak dpat menjerit kerana mulutku dipenuhi oleh konek gergasi Qayyum jadi aku hanya merengek dan mendengus tanda sedap diperlakukan begitu. Ahh. Ooh. Qayyum dan Syuk menjerit kecil kerana mereka berdua sedang seronok memperlakukan aku sedemikian. Qayyum kemudian mengatakan kepada Syuk bahawa dia ingin merasa penangan juburku pulak. Syuk tidak membantah lalu mengeluarkan koneknya dari juburku. Syuk mengajak aku untuk mengadakan posisi 69 kerana dia ingin koneknya dihisap serta dia juga teringin merasa konek lelaki. Aku akur. Aku di atas menakala Syuk di bawah.Punggungku dihalakan ke arah konek Qayyum yang basah dengan air mazi. Konek Qayyum dirapatkan lubang ku, dan dengan sekali terjahan, batang yang besar itu masuk kesemuanya. Aku menjerit meminta Qayyum mempercepatkan hayunannya. Ploop! Ploop! Aku berasa sungguh sedap apabila batang Qayyum yang besar dapat dirasa di dalam lubangku. Qayyum menjerit kuat "Oh Yeah! Oh yeah!" tanda sedap mengfuck juburku. Titik demi titik peluh membasahi badan Qayyum membuatku lebih berahi di fuck olehnya

Sambil-sambil aku difuck Qayyum, aku menghisap konek Syuk dan Syuk pula menghisap konek ku. Kami berdua tidak berkata apa-apa kerana sedang sedap menghisap konek masing-masing. Setelah 30 minit Qayyum menghayunkan koneknya kedalam juburku sambil memelukku dari belakang, dia merengek tanda lega sambil melepaskan berdas-das tembakan air maninya yang panas ke dalam lubang ku. Aku dan Syuk masing-masing melepaskan pancutan demi pancutan air mani yang panas lagi hangat kedalam mulut masing-masing. Aku menelannya kerana berasa terlalu berahi setelah melepaskan orgasm aku sebentar tadi.

Kami bertiga sering mengulangnya setiap minggu ketika kami ada masa.


###

Popular Blogs From MenOnTheNet.com

Please support our sponsors to keep MenOnTheNet.com free.

2 Gay Erotic Stories from Spankingjr

Ameen dan Aku

Aku bersekolah di sebuah sekolah ternama di Malaysia kerana keputusan SPM sekolah yang sering menjadi buah mulut orang ramai. Ini disebabkan keputusan SPM sekolahku sangatlah bagus. Aku sekarang di form 5 dan sejak akhir-akhir ini aku semakin tergila-gilakan seorang budak yang sama batch dengan aku. Aku tidaklah terlalu tampan tetapi agak tampan dan mempunyai susuk badan yang biasa kerana aku

Syuk, Qayyum dan Aku

Meyambung kisahku yang lalu; Ameen telah meninggalkan aku kerana dia terpaksa berpindah ke Scotland mengikuti Bapanya yang terpaksa bekerja di sana pula. Kini aku sendirian dan terpaksa mencari mangsa yang baru untuk melepaskan nafsuku yang terpendam ini. Dulu jika ada Ameen, bolehlah malam-malam mingguku di isi dengan pelukan Ameen serta air maninya yang hangat lagi sedap itu. Semenjak

###

Web-02: vampire_2.1.0.01
_stories_story