Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Main dengan Lee (Budak Cina pertama Ajis)

by Mohda74123


Waktu aku mula berkenalan dengan Ajis, salah satu fantasi dia ialah dia nak fuck budak Cina. Ajis cakap dia pernah main dengan budak Indian, budak dari Sabah dan Sarawak tapi dengan budak Cina, paling-paling pernah pun setakat oral sex.

Sebab aku waktu tu suka sangat kat Ajis, aku cuba lah nak fulfill dia punya fantasi (barang baik kena jaga betul2). Budak yang aku nak kenalkan dekat Ajis ialah Lee, admin executive yang aku kenal dari gym. Aku suruh Ajis datang apartment aku jam 9 malam dan surprisekan Lee yang aku nak fuck bila Ajis masuk bilik. Saja nak tengok reaksi Lee bila ada org masuk time dia kena fuck.

Malam tu Lee datang apartment aku jam 8.30 malam selepas balik dari dinner kat Hotel. Lee ni memang hensem dan suka pergi gym. Badan dia tak lah berotot sangat, tapi pantatnya keras macam besi sebab dia suka concentrate bahagian tu bila ke gym. Konek dia, biasalah... Asian average, 6 ½ inci dan tak bersunat. Yang best main dengan Lee ialah dia ni pembersih orangnya. Setiap kali main, dia mesti flush juburnya dan dia tak segan bagi aku tengok. Kekadang bila dah nakal, aku saja buat “check up” dengan hidu dan jilat lepas tu cakap belum cukup bersih, so dia kena buat lagi dan lagi dan lagi....

Lepas kami mandi sama-sama dan romen-romen dalam bilik mandi, kami masuk ke bilik untuk mula main yang betul-betul. Kami buat 69 sambil menjolok jubur masing masing. Aku jilat jubur Lee dan dia merintih kesedapan bila aku tongue fuck dan finger fuck dengan tiga jari. “Aaahhhh... suck my ass more,” “Ahhh.... deeper... deeper please...” Lee merayu aku cucuk lebih dalam.

“I want to fuck your ass, baby…”Aku cakap dekat Lee sebab geram sangat dengan juburnya yang panas dan licin aku kerjakan dengan lidah dan jari. Jadi, aku suruh Lee meniarap dan tonggengkan pantatnya.

“Fuck me now please…” Lee merayu, “Fuck me deep” sambil itu dia goyang-goyangkan punggungnya dan kedua tangannya membuka celahan juburnya. Lubang keramat Lee yang berwarna pink dan tidak berbulu membuat aku tambah hilang pertimbangan. Dengan sekali hunus, aku fuck Lee sampai ke pangkal hingga pelir aku menampar dinding juburnya.

“Aahhhh… oohhhh.. Mat. Don’t stop. Fuck me harder” Lee makin merayu. So aku pun fuck juburnya macam anjing jantan tepi jalan. Plak…plakk…plakk begitulah bunyi bila konek menembusi jubur Lee.

Sedang kami main, Ajis masuk diam-diam ke dalam apartment… kita orang dah rancang begitu. Aku suruh dia masuk bilik tanpa mengetuk. Waktu aku fuck Lee, aku berhati-hati supaya tak pancut awal sangat dan aku tunggu Ajis miscall tanda dia dah masuk apartment. Nasib baiklah Ajis miscall dan datang tepat. Aku nak Ajis masuk sementara Lee tak boleh bergerak dengan mudah sebab aku tak tahu reaksi Lee nanti.

Seperti yang dirancang, Ajis masuk bilik tiba-tiba dan Lee yang terkejut katak terdiam dan lubang juburnya mengetat sebab terperanjat sangat. Dia nak melepaskan diri dan tapi aku tahan dan aku tanam batang aku dalam-dalam.

“Lee... relaxs. This is Ajis, my boyfriend.” Aku cakap sambil konek aku terus mendayung. Ajis datang berdiri lebih dekat dan mencium aku dengan rakus sekali, kemudian dia berjabat dengan Lee yang sudah mula rileks.

“Boleh join?” Ajis menanya Lee sambil mengeluarkan koneknya yang telah mengeras. Lee hanya tersenyum menahan nikmat kena fuck dan terus mengulum konek Ajis. “Sedap batang you…” itu yang Lee mula katakan dalam loghat Cinanya. Aku pegang leher Lee dan aku tahan kepalanya supaya aku dapat hentam dengan kasar sambil dia hidap batang Ajis.

“Ehhhmmm...ehhmmm...” Lee mengerang tanpa dapat melepaskan diri. Aku picit hidungnya supaya dia hanya boleh bernafas dari mulut dan merasa sedapnya konek Ajis. Aku menghentak semakin ganas dan mata Lee terbeliak menahan kesakitan dan kenikmatan kena fuck dari depan dan belakang.

“I’m coming…I’m coming…” aku mengerang dan aku cabut konek aku dan aku masukkan ke dalam mulut Lee yang baru melepaskan diri dari konek Ajis. Aku pancut ke dalam mulut Lee dan dia hampir termuntah sebab banyak sangat air mani aku. Ajis mengambil kesempatan dengan menjilat jubur Lee yang masih basah dan terbuka kena fuck aku tadi. Lepas aku habis memancut, aku bersandar dekat katil dan aku suruh Lee bersandar pada aku sambil Ajis fuck dia pula. Aku dan Lee bercium sambil bertukar air liur dan air mani.

“Sedap lah jubur you Lee,” Ajis memuji. Oleh kerana itu jubur Cina pertamanya, Ajis fuck dua tiga minit sambil dia jilat dua tiga minit sebab nak enjoy betul-betul. “I like your friendlah, Mat,” kata Lee sementara Ajis menjilat-jilat juburnya.

Aku biarkan Lee dan Ajis main sepuas-puasnya, sambil aku duduk di kerusi mengangkang dan mencucuk jubur sendiri. Seronok pula ada “live show” depan mata. Lee minta Ajis fuck dia dari belakang dan pancut sementara dia jilat jubur aku.

Lepas pancut, Ajis duduk di atas kerusi yang satu lagi dan mengangkang macam aku. Dia minta Lee jilat juburnya dan fuck sebab nak merasa konek Cina dalam juburnya. Lee buat apa yang disuruh sambil jarinya finger fuck aku. Waktu Lee mengamputnya, mata Ajis tertutup dan riak mukanya nampak sangat yang dia tengah dibuai kenikmatan yang sungguh. “Yes…ahhh…ahhhh,” Ajis mengerang. Aku menolak punggung Lee supaya dia menghentak lebih kuat dan lebih dalam. “Ahhhh!!! Aaaah!!!!” suara Ajis lebih kuat dan dia tersenyum kena amput dengan kasar. Bila Lee cakap dia nak pancut, aku tekan ibu jari ke dalam juburnya dan aku tekan dengan kuat supaya dia pancut lebih dalam dan kuat dalam jubur Ajis. Kedua-duanya mengerang enak.

Aku yang sudah keras balik dan bersedia untuk berkhidmat menyuruh kedua-duanya mengangkang atas kersui sambil aku amput kedua-dua nya bergilir-gilir. Bila aku fuck Lee, aku finger fuck Ajis. Bila aku fuck Ajis, aku finger fuck Lee pulak. Bila aku pancut aku suruh kedua-duanya bercium depan konek aku, sementara aku memancut dekat muka dia orang.... best sekali macam dalam video!

So, semenjak hari tu, Lee akan datang bila kami ajak main. Pernah jugak beberapa kali dia bawa sorang kawannya yang macam mamat jual CD tepi jalan (tapi hensem macam penyanyi Taiwan dan licin macam budak kecik). Lee cakap kenalan internet. Aku tak tanya lebih dari tu tapi aku rasa budak tu tingkatan 4 tak 5. Yang penting kami dapat fuck dia ramai-ramai, sampai dia nangis pun pernah bila kami ikat kat katil!!!

###

11 Gay Erotic Stories from Mohda74123

Aku Jadi Student di USA

Biar aku perkenalkan diri dulu. Aku berusia awal 30-an dan ramai orang ingat aku baru awal 20-an, mungkin sebab aku betul-betul jaga diet dan bersenam tiap hari. Aku taklah ingat aku ni hensem, tapi ramai org cakap muka aku macam pelakon Korea - Yon Bin (entah siapa tu, aku pun tak tahu tapi terima kasih aje lah). Sekarang duduk KL serumah dengan boyfriendku, sorang Ustaz. Lain kali lah aku

Aku Jadi Student di USA - Kena rogol

Seronok pulak submit cerita kat website ni. Baru semalam aku submit satu dah nak submit satu lagi. Kalau ada yang suka, boleh email kat mohda74123@gmail.com dan aku boleh submit lagi banyak.Cerita kedua ni betul-betul berlaku semasa aku belajar di USA, tak silap pada bulan kedua aku di sana. Aku sangat ingat sebab ni lah pengalaman pertama aku main dengan mat hitam (African-American).

Aku Jadi Student di USA - Kena rogol lagi

Roommate aku, Carlos. balik ke Brazil bercuti seminggu yang lalu dan aku keseorangan di apartment semasa pintu diketuk dengan kuat sekali.“Fucking BITCH!!!”Rupa-rupanya Keith yang datang. Jelas dia baru bergaduh dengan girlfriendnya….memang kejadian biasa, sebab sama-sama keras kepala. Paling kurang pun seminggu sekali. Malam ni mungkin perang besar kot, sebab selalunya dia lepas geram

Anak Ikan pertama - Anuar

Cerita kali ini mengenai bagaimana kami mula main dengan anak ikan pertama kami. Pertengahan tahun lepas (bulan Mei) Ajis (bukan nama sebenar), boyfriend aku, terjumpa salah sorang bekas pelajarnya, Anuar, waktu sembahyang Jumaat. Badan Anuar ni kecil dan muka dia ada sedikit macam Ally Iskandar. Menurut Ajis, Anuar ni pemalu orangnya semenjak di sekolah lagi, tapi memang pernah main dengan

Bercuti ke Manila

Firstly, terima kasih kat pembaca yang respond to my stories. InsyaAllah kalau ada lagi free time, I will submit more stories. My third story happened last month waktu I bercuti ke Manila. Sebelum pergi Manila, I contacted Sam, a Philipino friend I met at Texas. Sam dengan I pernah buat projek waktu I kat Texas. So I minta dia recommend kalau ada kawan Pinoy dia yang cute yang boleh

Kisah Benar Jadi Student di USA

Biar aku perkenalkan diri dulu. Aku berusia awal 30-an dan ramai orang ingat aku baru awal 20-an, mungkin sebab aku betul-betul jaga diet dan bersenam tiap hari. Aku taklah ingat aku ni hensem, tapi ramai org cakap muka aku macam pelakon Korea - Yon Bin (entah siapa tu, aku pun tak tahu tapi terima kasih aje lah). Sekarang duduk KL serumah dengan boyfriendku, sorang Ustaz. Lain kali lah aku

Main dengan Lee (Budak Cina pertama Ajis)

Waktu aku mula berkenalan dengan Ajis, salah satu fantasi dia ialah dia nak fuck budak Cina. Ajis cakap dia pernah main dengan budak Indian, budak dari Sabah dan Sarawak tapi dengan budak Cina, paling-paling pernah pun setakat oral sex. Sebab aku waktu tu suka sangat kat Ajis, aku cuba lah nak fulfill dia punya fantasi (barang baik kena jaga betul2). Budak yang aku nak kenalkan dekat Ajis

Malaysia vs. Jepun dan Taiwan

Hello…Hello…Hello… semua pembaca. Firstly, thank you to everyone yang mengirim email nak berkenalan. Maaflah kalau tak dibalas sebab terlampau banyak sangat. Kita cuma balas kalau ada gambar atau video sebab selalunya yang ada gambar dan video yang serious, yang lain ajak-ajak ayam. Ada lah kenalan yang nasib baik dah kena projek kaw-kaw sampai ketagih minta selalu dengan Ajis dan I. Ada

Seks dengan peminat

Hello semua… terima kasih kerana mengirim email (mohda74123@gmail.com) dan bagi respond to all my previous stories. Ada yang memuji, ada yang nak berkenalan, ada yang minta contact, ada yang minta lebih banyak cerita di-upload, ada yang mengirim gambar dan offer nak jadi bottom, tapi paling best ada artis lah yang nak projek dengan I dan Ajis. Sorry lah kalau tak terbalas all your email and

Threesome Dengan Ajis dan Abang Shahril

Boyfriend aku namanya Ajis. Seperti yang aku katakan dulu, dia mengajar sebagai Ustaz di sebuah sekolah di KL. Satu hari Ajis sound kat aku yang kawan lamanya dari Kelantan akan datang KL untuk bercuti. Namanya Shahril, seorang pemilik bot menangkap ikan, so kira nelayan modenlah. Ajis cakap waktu latihan mengajar di Kelantan dulu, dia duduk rumah Shah selama tiga bulan. Selama tiga bulan

Ustaz Yasin

Hello lagi….Aku tak lah rancang nak bercerita lagi sebab baru jer submit satu cerita hari tu tapi malam tadi kalah pertarungan melancap dengan Ajis. So dia paksa aku tulis cerita projek kita orang minggu lepas dengan Yasin, seorang ustaz kenalan dia semasa sama-sama menuntut di maktab dulu. Mereka selalu projek dalam maktab tapi cuma dua bulan terakhir sebab sama-sama malu-malu kucing dan tak

###
Popular Blogs From MenOnTheNet.com

Please support our sponsors to keep MenOnTheNet.com free.

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story