Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Ustaz Yasin

by Mohda74123


Hello lagi….

Aku tak lah rancang nak bercerita lagi sebab baru jer submit satu cerita hari tu tapi malam tadi kalah pertarungan melancap dengan Ajis. So dia paksa aku tulis cerita projek kita orang minggu lepas dengan Yasin, seorang ustaz kenalan dia semasa sama-sama menuntut di maktab dulu. Mereka selalu projek dalam maktab tapi cuma dua bulan terakhir sebab sama-sama malu-malu kucing dan tak berani nak start, walaupun selalu main cucuk-cucuk manja kat rusuk sejak tahun pertama lagi. Yasin pernah main dengan kita orang empat lima kali sebelum ni bila cuti sekolah. Dia datang KL minggu lepas untuk melawat mak saudaranya.

Yasin ni tak lah handsome atau cute sangat, biasa ajer. Kalau sekarang dia baru nak berkenalan dengan kita orang, belum gerenti lagi kita layan. Lagipun dia ni hanya top dan tak versatile. Yang menarik pasal Yasin ialah dia ni sikit sadistik dan suka ambik video bila main dengan budak-budak bottom dia yang selalunya dia kasari sampai ada yang menangis. Kalau dia datang KL, dia akan bagi kami sama-sama tengok video seks dia. Salah seorang budak bottom dia ialah pelajar cina dari sekolah tempat dia mengajar. Badan budak tu kecik macam baru keluar darjah enam tapi konek dia boleh tahan jugak besarnya. Setiap kali kena sontot Yasin dengan kasar, dia selalu merayu “Sakit ustaz...sakit...” tapi Yasin teruskan jugak malahan dia pijak kepala budak tu bila dia doggie-stylekan budak tu. Dalam satu video tu, dia kangkangkan budak tu dan dia ikatkan kedua kaki dekat handle kerusi sambil dia liwat jubur budak tu dengan pisang tanduk. Bila dia hunus dalam-dalam, perut budak yang cekeding tu mengembang ke atas. Kesian dia kena dera tapi Yasin cakap itu lah yang dia suka. Kekadang sengaja dia ikat budak tu kat pintu tandas sementara dia berak dan bagi budak tu lihat. Tapi kalau dengan kita orang, Yasin tak lah macam tu walaupun kekadang dia ada jugak sedikit kasar… biasalah lah kan…

OK…. Balik pada apa yang terjadi minggu lepas.

Yasin datang apartment dalam jam 10 malam, pakai baju Melayu tapi tak pakai seluar dalam. Bonjolan koneknya jelas sekali sebab kain seluarnya nipis. Ajis baru saja keluar mandi dan masih bertelanjang bulat, kecuali dengan tuala yang dia pegang untuk mengeringkan rambut. Aku memukul punggung Ajis dengan manja dan mengusik “Heii!!! tak malu kah ada tetamu datang?” Yasin pulak mencelah, “Malu… tapi rindu.” sambil dia menjelirkan lidah ke arah konek Ajis.

Ajis pun berdiri lebih dekat ke arah Yasin, biar dia lepaskan rindunya. Yasin terus menerkam konek Ajis yang sudah separuh keras dan dia hisap tanpa segan silu.

“Korang startlah dulu. Aku mandi kejap,” ujar aku lalu masuk ke bilik air.

Bila aku keluar, Ajis pula menghisap konek Yasin yang masih lengkap berpakaian tapi seluarnya melekat pada lutut. Seperti biasa, Yasin main agak kasar dan dia menyontot mulut Ajis sampai ke tekak dan dia cabut keluar dan hunus balik sampai ke pangkal. Dia buat berkali-kali sampai Ajis hampir muntah dan banyak air liurnya yang mengalir keluar sampai terjatuh ke lantai.

Aku berlutut di belakang Ajis dan aku peluk dia sambil aku tahan lehernya dan aku perhatikan dari jarak dekat mulut boyfriend aku menerima dengan kasar konek sahabatnya. Sekali sekala aku jilat pipi Ajis dan aku tolak kepalanya ke depan supaya konek Yasin masuk sepenuhnya.

“Uwekkkk… uwekkkk…” Ajis berkali-kali hampir muntah. Bila itu berlaku, aku dengan penuh sayang menciumnya dan kami bertikam lidah dan bertukar air liur. Kemudian aku halakan kembali mulut Ajis untuk konek Yasin masukkan. Bila dah tak tahan, aku masukkan pula konekku dari belakang dan aku amput Ajis dalam posisi melutut tegak. Aku peluk Ajis erat-erat dan cucuk dalam-dalam. Seronoklah Ajis, dapat dua konek dari depan dan belakang.

“Aaahhhh… aahhhhh…” aku mengerang keenakan di telinga Ajis.

Tak lama kemudian, Yasin menyuruh Ajis menonggeng di sofa sebab dia pulak yang nak mengamput Ajis dari belakang. Kami menurut saja. Aku pun berbaring atas sofa dan mengangkangkan kedua kakiku. Ajis faham apa yang aku mahu. Dia pun mula menjilat juburku dengan lahap sekali sambil dia hisap sehingga dapat aku rasakan usus aku hampir tercabut keluar. Tak puas dengan itu, dia finger fuck sampai juburku yang kebasahan mengeluarkan bunyi “plop…plop…plop…” Nikmat betul dibuat begitu!!

“Aaaahhhhh…. aahhhhh… aahhhhh… aahhhhh… aahhhhh…” kami mengerang sabung- menyabung.

“Mari sini... nak ni tak?” Yasin mengajak aku menonggeng di atas Ajis. Aku berdiri, mencium Ajis sekejap dan aku menonggeng di atas Ajis. Jubur aku yang kebasahan dengan air liur Ajis aku serahkan kepada Yasin. Biar dia buat apa yang dia suka.

Mula-mula dia jilat jubur Ajis dari bawah sampai ke atas dan bersambung hingga ke jubur aku. Kami berdua hanya mampu pasrah sambil merintih keenakan. Bila lidah jantan Yasin menusuk lubang keramat ku, aku yang lemas dalam keenakan mula menggigit leher Ajis yang ada sedikit love bite bekas malam tadi. Dia merintih manja.

Yasin mula menyontot juburku dengan sekali tikaman yang kasar. Aku pun menggigit Ajis dengan lebih kuat dan dia respon dengan menghisap ibu jari kiriku dengan kuat sekali. Tiga kali Yasin hunus dengan kasar, tiga kali dia hunus dengan perlahan, bagaikan satu irama. Kemudian dicabutnya sampai hanya kepala butuhnya yang melekat. Dia berhenti sejenak dan bila aku menoleh ke belakang untuk melihat apa yang dia sedang tunggu, tiba-tiba ditusuknya juburku sampai aku hampir tersungkur ke depan.

“AAHHhhhhhh….!!!” Sial betul… aku kesakitan sungguh tapi sekali gus enak diperlakukan begitu.

Kemudian dia mencabut koneknya dan mengamput jubur Ajis pulak dengan kasar. Ajis yang belum bersedia pun tertolak ke depan sambil mengerang kesakitan seperti disula. Ajis memandang ku seperti minta diselamatkan tapi aku semakin berahi melihat wajah boyfriend aku yang mengerut kesakitan. Yasin bergilir-gilir menyontot jubur kami berdua dan bila dia hampir terpancut, dia berlutut di hadapan kami lalu memuntahkan air maninya di muka kami. Kami terima dan minum sepuas-puasnya sebab banyak betul air mani Yasin.

Selesai sahaja mengeluarkan semua lendir jantannya, Yasin meminta diri untuk pergi ke bilik air untuk membersihkan diri. Aku dan Ajis tetap berpelukan di atas sofa, bertikaman lidah dan saling menjilat muka membersihkan sisa air mani Yasin. “You Ok kah?” Ajis menanya aku sebab dia pun mesti kesakitan dirogol Yasin. “Bolehlah… nampak gaya tak boleh mainlah malam ni. You kena jilat sampai sembuh…” aku bergurau. Kami ketawa…. sakit tak sakit apa kami peduli… bukan tak biasa. Bila konek dah stim, pagi esok jugak saling mengamput… hehehehee.

Lepas Yasin keluar bilik air, kami bercium lagi dan dia kata nak tengok kami romen sampai pancut. Aku dan Ajis pun main 69 menyiring, saling menghisap konek sambil finger fuck. Ajis klimaks dulu dan aku kulum semua air maninya tapi aku tak telan. Aku kangkangkan kedua kakinya dan aku luahkan air maninya di pintu juburnya untuk dijadikan pelincir. Kemudian aku sontot juburnya dan aku peluk Ajis dengan erat lagi. Bila aku pancut, aku benamkan sedalam-dalamnya dan aku lepas kan semua isi pelirku ke dalam lubang nikmat Ajis sebagai tanda dia milikku.

Yasin yang hanya memerhati dengan mata stimnya tersenyum puas. Kami sembang sekejap sambil menonton beberapa video seks Yasin dengan budak-budak bottom dia, sebelum dia balik. Yasin berjanji kalau ada kesempatan dia akan datang lagi. Ajis pesan kalau datang lagi, jangan lupa bawa budak cina yang dalam video tadi…. “InsyaAllah….” Itulah perkataan terakhir Yasin.

###

11 Gay Erotic Stories from Mohda74123

Aku Jadi Student di USA

Biar aku perkenalkan diri dulu. Aku berusia awal 30-an dan ramai orang ingat aku baru awal 20-an, mungkin sebab aku betul-betul jaga diet dan bersenam tiap hari. Aku taklah ingat aku ni hensem, tapi ramai org cakap muka aku macam pelakon Korea - Yon Bin (entah siapa tu, aku pun tak tahu tapi terima kasih aje lah). Sekarang duduk KL serumah dengan boyfriendku, sorang Ustaz. Lain kali lah aku

Aku Jadi Student di USA - Kena rogol

Seronok pulak submit cerita kat website ni. Baru semalam aku submit satu dah nak submit satu lagi. Kalau ada yang suka, boleh email kat mohda74123@gmail.com dan aku boleh submit lagi banyak.Cerita kedua ni betul-betul berlaku semasa aku belajar di USA, tak silap pada bulan kedua aku di sana. Aku sangat ingat sebab ni lah pengalaman pertama aku main dengan mat hitam (African-American).

Aku Jadi Student di USA - Kena rogol lagi

Roommate aku, Carlos. balik ke Brazil bercuti seminggu yang lalu dan aku keseorangan di apartment semasa pintu diketuk dengan kuat sekali.“Fucking BITCH!!!”Rupa-rupanya Keith yang datang. Jelas dia baru bergaduh dengan girlfriendnya….memang kejadian biasa, sebab sama-sama keras kepala. Paling kurang pun seminggu sekali. Malam ni mungkin perang besar kot, sebab selalunya dia lepas geram

Anak Ikan pertama - Anuar

Cerita kali ini mengenai bagaimana kami mula main dengan anak ikan pertama kami. Pertengahan tahun lepas (bulan Mei) Ajis (bukan nama sebenar), boyfriend aku, terjumpa salah sorang bekas pelajarnya, Anuar, waktu sembahyang Jumaat. Badan Anuar ni kecil dan muka dia ada sedikit macam Ally Iskandar. Menurut Ajis, Anuar ni pemalu orangnya semenjak di sekolah lagi, tapi memang pernah main dengan

Bercuti ke Manila

Firstly, terima kasih kat pembaca yang respond to my stories. InsyaAllah kalau ada lagi free time, I will submit more stories. My third story happened last month waktu I bercuti ke Manila. Sebelum pergi Manila, I contacted Sam, a Philipino friend I met at Texas. Sam dengan I pernah buat projek waktu I kat Texas. So I minta dia recommend kalau ada kawan Pinoy dia yang cute yang boleh

Kisah Benar Jadi Student di USA

Biar aku perkenalkan diri dulu. Aku berusia awal 30-an dan ramai orang ingat aku baru awal 20-an, mungkin sebab aku betul-betul jaga diet dan bersenam tiap hari. Aku taklah ingat aku ni hensem, tapi ramai org cakap muka aku macam pelakon Korea - Yon Bin (entah siapa tu, aku pun tak tahu tapi terima kasih aje lah). Sekarang duduk KL serumah dengan boyfriendku, sorang Ustaz. Lain kali lah aku

Main dengan Lee (Budak Cina pertama Ajis)

Waktu aku mula berkenalan dengan Ajis, salah satu fantasi dia ialah dia nak fuck budak Cina. Ajis cakap dia pernah main dengan budak Indian, budak dari Sabah dan Sarawak tapi dengan budak Cina, paling-paling pernah pun setakat oral sex. Sebab aku waktu tu suka sangat kat Ajis, aku cuba lah nak fulfill dia punya fantasi (barang baik kena jaga betul2). Budak yang aku nak kenalkan dekat Ajis

Malaysia vs. Jepun dan Taiwan

Hello…Hello…Hello… semua pembaca. Firstly, thank you to everyone yang mengirim email nak berkenalan. Maaflah kalau tak dibalas sebab terlampau banyak sangat. Kita cuma balas kalau ada gambar atau video sebab selalunya yang ada gambar dan video yang serious, yang lain ajak-ajak ayam. Ada lah kenalan yang nasib baik dah kena projek kaw-kaw sampai ketagih minta selalu dengan Ajis dan I. Ada

Seks dengan peminat

Hello semua… terima kasih kerana mengirim email (mohda74123@gmail.com) dan bagi respond to all my previous stories. Ada yang memuji, ada yang nak berkenalan, ada yang minta contact, ada yang minta lebih banyak cerita di-upload, ada yang mengirim gambar dan offer nak jadi bottom, tapi paling best ada artis lah yang nak projek dengan I dan Ajis. Sorry lah kalau tak terbalas all your email and

Threesome Dengan Ajis dan Abang Shahril

Boyfriend aku namanya Ajis. Seperti yang aku katakan dulu, dia mengajar sebagai Ustaz di sebuah sekolah di KL. Satu hari Ajis sound kat aku yang kawan lamanya dari Kelantan akan datang KL untuk bercuti. Namanya Shahril, seorang pemilik bot menangkap ikan, so kira nelayan modenlah. Ajis cakap waktu latihan mengajar di Kelantan dulu, dia duduk rumah Shah selama tiga bulan. Selama tiga bulan

Ustaz Yasin

Hello lagi….Aku tak lah rancang nak bercerita lagi sebab baru jer submit satu cerita hari tu tapi malam tadi kalah pertarungan melancap dengan Ajis. So dia paksa aku tulis cerita projek kita orang minggu lepas dengan Yasin, seorang ustaz kenalan dia semasa sama-sama menuntut di maktab dulu. Mereka selalu projek dalam maktab tapi cuma dua bulan terakhir sebab sama-sama malu-malu kucing dan tak

###

Web-01: vampire_2.0.3.07
_stories_story