Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

aku suka lelaki tua / kekasih pertamaku 1979 episod dua

by Siokois


ingat lagi siok. hari itu aku ceritakan mengenai seorang inggeris tua hariss holder hantar aku ke tempat temuduga kerja.

setelah beberapa hari, pada satu pagi aku menelefon hariss. mulanya dia agak keliru. awak siapa? adakah saya pernah jumpa. saya agak sibuk sekarang. begitu katanya dengan pelat inggeris. walaupun perkataannya agak kasar tapi nada suaranya lembut. ah betapa sedapnya telinga mendengar cara dia bercakap. setelah aku terangkan barulah dia ingat. tuan, saya johan lah. hari itu dalam hujan saya tunggu bas tuan tumpangkan saya naik kereta mini coupe. ohhhh johan. saya minta maaf. saya lupa. orang tua. kurang ingat. begitu mesra dia mengingatkan semula kejadian itu.

selepas berbual menaya khabar itu dan ini hariss mahu menjemputku makan tengahari. aku setuju lantaran aku semacam rindu nak bertemunya, lagipun cara dia melayan aku ditelefon itu membayangkan dia seorang tua budiman yang kebapaan. tapi dari sisi lain pada kali pertama bertemu dulupun aku sudah merasakan hariss seorang tua sexy yang sedap rasanya di peluk dan dibelai. dengan badan chubby dan sedikit tinggi tapi nampak bersih dan tak hamis, aku sebenarnya dapat membayangkan sesuatu pada ketika itu.

seperti di janjikan, aku menunggu hariss di tempat dia menjemput aku untuk makan tengahari. dia tiba dengan mini coupenya. selepas bersalam dan aku memberanikan diri menciumi pipinya, kami bergerak. dia sedikit kehairanan bila aku menciumi pipinya tapi dia nampak ceria. hariss yang memakai kemeja lengan pendek dengan slak hitam yang longgar itu nampak cukup sexy. tangannya yang putih kekuningan berbulu itu sedikit kelihatan beruraturat dek usia tua. pun begitu tidak ada tanda-tanda tangannya pernah cedera atau berbekas apapa di sana sini.

hariss membawa ku ke sebuah restoran mamak. katanya dia suka makan di sana kerana kari kepala ikannya sedap. aku pula macam pernah ke restoran sama tapi aku tak mengatakannya.memangpun kari kepala ikannya sedap. dan aku sebenarnya sebelum jumpa hariss juga telah terpikat dengan seorang mamak tua di restoran itu. aku tak sempat lagi goda dia tapi aku pernah berbual beberapa kali dan memuji kumisnya yang tebal, lengannya gemuk berkilat, perut boroinya yang menampakkan keseksiannya serta wajahnya yang nampak seperti orang baik-baik.mamak ni biasa pakai baju t nipis putih dan berkain sarung. tak apa lah cerita mamak ini aku akan ceritakan lain kali.

kami mengambil meja makan di sebelah dalam restoran itu. ia agak tersorok sedikit. mamak yang pernah aku berbual bual dulu datang mengambil order. dia senyum padaku dan aku menyapanya,. hai ayah apa khabar. ada baik. jawabnya ringkas. apa makan tuan, dia bertanya kepada hariss. kami pun order makanan. mamak sexy itu tak habis habis dengan senyumnya. kebetulan semasa dia mengambil peasanan itu dia berdiri di sebelahku, maka aku merasakan aura seksinya. akupun cuba mencari helah kepada hariss untuk aku ke bilik air.ketika bangun dari kerusi sengaja aku berpaut pada lengannya dan menyentuh perut boroinya, oleh kerana bimbang gelagatku disedari hariss cepat-cepat aku menjarakkan diri daripada mamak itu. aku tanya kepada mamak tu mana bilik air. dia yang sudah selesai ambil pesanan menunjukkan aku hala ke bilik air. dalam keadaan berasak-asak di restoran itu dan secara kebetulan dia bergerak di belakangku, aku sempat meraba perut boroinya dan merayap ke kangkangnya. ada bonjolan. wow. aku dapat bayangkan yang mamak tu naik syok padaku. maklumlah aku ni nampak sweet juga. itu kata hariss. aku katakan padanya, lain kali aku nak jumpa dia. sama ada dia dengar atau tidak aku tak pasti. selesai buang air kecil aku kembali ke meja makan untuk menikmati hidangan tengahari bersama hariss.

selesai makan hariss mengajak aku ke pejabatnya. aku setuju aja. lagipun aku tak ada apa nak di buat. kerja yang aku pohon dulupun hanya akan ada keputusan dalam tempoh 2 minggu selepas temuduga. di pejabat hariss, dia sibuk menyelesaikan kerja-kerjanya. aku tak nak ambil tahu apa yang dibuatnya. hariss menyuruh aku di bilik bacaan. katanya rehatlah di sana sehingga kerjanya siap dan balik. dalam keadaan bosan menunggu, membaca beberapa buku yang aku kurang meminatinya, akhirnya aku tertidur di sofa dalam bilik bacaan itu.

aku tak berapa ingat berapa lama aku tidur. sesedar aja hariss duduk disebelahku. dengan senyum menarik dia menyapa mimpi apa dalam tidur. antara tak sedar dan bergurau, aku menjawab, saya mimpikan tuan. kita sedang bercinta. dia ketawa kuat sambil tangannya menyentuh daguku. aku membiarkan tangannya mengusap mukaku manakala tangan sebelah lagi mengusapngusap bahu dan belakangku. aku cuba memanjakan diriku sambil melentukkan kepalaku ke dada hariss. hariss memelukku lembut dan berbisik yang aku seorang budak baik yang menarik dan bersih. katanya, dia ingin menjadi bapa angkatku. aku agak tergamam dan terus memeluknya sambil berterima kasih. secara tak sedar kami rupanya sudah berkucupan.

habissss..............belum lagi. akan bersambung nanti. hariss menjadi bapa angkatku. aku menjadi kekasihnya juga. aku dapat kerja. aku menyewa sendirian. selepas itu..........tungguuuuuuuuuuuuu siok4siok@gmail.com

###

4 Gay Erotic Stories from Siokois

aku suka lelaki tua

aku berumur 50. beristeri. ada anak. tapi aku macam orang muda. suka seks. bukan perempuan tapi lelaki tua. pelik kan. tapi begitulah aku. dah nak mati masih suka hisap batang. masih suka di liwat. masih gemar 69. tapi yang jelas aku bukan gay. aku lelaki normal. batang ku keras tengok perempuan seksi. tapi air liur ku melilih tengok lelaki tua yang handsome, chubby, kangkangnya kembang. wow.

aku suka lelaki tua / kekasih pertamaku 1979

hai aku siok. aku mahu menceritakan kekasih awalku ketika aku berusia 19.ia satu keadaan yang cukup tak dijangkakan. walaupun selama ini aku menyedari yang aku amat minat lelaki tua, tapi aku tak pernah memiliki bf. aku cuma lakukan sesekali. touch and go. bila terjumpa, rembat. namun segalanya berubah bila aku berkenalan dengan bf pertamaku ini. satu perkenalan yang tidak disengajakan dan

aku suka lelaki tua / kekasih pertamaku 1979 episod dua

ingat lagi siok. hari itu aku ceritakan mengenai seorang inggeris tua hariss holder hantar aku ke tempat temuduga kerja.setelah beberapa hari, pada satu pagi aku menelefon hariss. mulanya dia agak keliru. awak siapa? adakah saya pernah jumpa. saya agak sibuk sekarang. begitu katanya dengan pelat inggeris. walaupun perkataannya agak kasar tapi nada suaranya lembut. ah betapa sedapnya telinga

aku suka lelaki tua / kekasih pertamaku 1979 episod tiga

hai aku siok lagi. aku johan lah. ok le. siok ke johan ke aku tetap seorang pencinta lelaki tua. aku nak sambung cerita bf inggerisku bernama hariss tu.kami berkucupan dalam bilik bacaannya. aku sebenarnya tak menyedari yang hariss sudah lama memerhatikan aku yang sedang tidur. ketika kejadian itu rupanya semua stafnya sudah balik. dah lewat petang. katanya dia tak mahu mengejutkan aku. dia

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story