Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Teman Karibku 2

by Str8 Act


Kembali dengan kisah Farish, teman karibku yang aku explore ketika di KT tempohari. Kali ini kami ke Sabah jua atas urusan kerja. Cuma kali ini kami ber3 disrtai oleh seorang lagi teman sepejabat. Pemergian kali ini selama 3 hari 2malam.

Malam pertama kami di KK, setelah menjamu selera di Kg Air, kami lantas pulang kerana keletihan dan kekenyangan. Alan, seorang lagi temanku mengambil keputusan untuk kembali keluar mengambil angin malam...masih awal katanya. Hanya tinggal aku dan Farish kembali ke kamar melepaskan lelah kami.

Sampai di kamar, Farish terus menukar pakaian untuk mandi. Sempat aku menjelingnya yang dengan selamba menanggalkan tshirt putih yang dipakainya. Jelas dapat kulihat bonjolan jeansnya yang melintang ke kanan. Walaupun bukan perkara luar biasa (aku sering kali mengintai bonjolannya yang memang sentiasa jelas kelihatan) aku meneguk liurku sambil berpura2 seperti tidak menghiraukannya dan asyik dengan laptop ku. Farish menanggalkan jeans yang dipakainya dan sekarang hanya tinggal mini tanga putih dengan bonjolan batangnya yang sedang stim dan mengeras melintang dihadapanku. Kepala batangya sedikit keluar dari waistband tanga tersebut. Aku menjeling dengan penuh fantasi dan adrenalinku seakan hampir meletup ketika itu. Hpnya berbunyi dan sambil berbual di talian, dia sengaja mundar mandir dihadapanku. Agak lama berbual sehingga dia mencapai tualanya lantas menuju ke bilik air.

Aku yang teransang hanya mampu meramas batangku sendiri sambil cuba mengelakkan dari dilihat olehnya. Farish telah berada hampir setengah jam dibilik air. No sound just silence. Aku agak risau, apa yang dah jadi padanya didalam. Pengsan ker? Sambil cuba memasang telinga, sesekali terdengar tawa perlahan. Entah siapa yang ditalian agaknya. Aku sememangnya agak cemburu. Pintu bilik air tertutup rapat. Aku memberanikan diri memulas tombol pintu sambil berlakon seakan terlupa yang dia didalam. Pintu ku kuak laju dan berderau darahku. Farish masih lagi ditalian dan dia dalam keadaan bogel sambil tangan kanannya sedang melancapkan batangnya yang mencanak tegak itu. Dia yang terkejut lantas menjerit sambil cuba menutup batang galaknya . Aku berpura2 say sorry sambil tersenyum sambil tercegat memandang tepat tubuh bogelnya. Sambil menutup kembali pintu aku masih lagi tersenyum. Yes...aku berhasil meratah tubuhnya dengan mataku tanpa perlu selindung..kononnya x sengaja.

Se lang 10 minit selepas itu, Farish keluar dari bilik air dan seakan marah denganku kerana meluru masuk begitu saja. "Napa x kunci...aku lupa ko kat dalam dah lama senyap camtu jer", kata ku.

Selepas hanya mengenakan boxer longgar tanpa baju, dia berbaring disebelahku. "Aku tido dulu la...penat" katanya. Aku hanya mengangguk.

Dalam 5 minit selepas itu, dengkurannya mula kedengaran. Dah tido rupanya dia...penat gila la tu. Aku mematikan lampu dan laptopku. Hanya samar2 lampu jalanan yang menerobos masuk sedikit mencerahkan kamar.

Aku mengiiring mengadapnya yang masih lagi berdengkur. Dalam samar itu, dapat kulihat boxernya berkhemah tinggi (dia ni memang sentiasa tegang agaknya?) Kadang2 khemahnya bergerak2 seperti ada kemutan. Aku asyik melayan view yang indah itu. Beraniku datang tiba2. Berpura2 kononnya tanganku salah parking, aku memeluknya perlahan. Jejariku mengelus perlahan puting dadanya. No respond! Dengkurannya makin kuat. Aku semakin galak lalu tanganku perlahan turun ke perut seterusnya ke bulu2 halus dibawah pusatnya. Batangnya yang sememangnya besar dan panjang itu menyebabkan bahagian depan boxer tersebut sedikit terbuka lantas perlahan aku explore jejariku masuk kedalam boxer tersebut.

Farish mendengus perlahan dan dengkurannya terhenti. Aku panik seketika. Walaubagaimanapun, seketika kemudian Farish kembali nyenyak berdengkur. Meneruskan misiku, boxernya perlahan kuseluk. Bulu ari2nya yang lebat kuelus perlahan. Batangya yang keras tegak berdiri itu kugenggam lembut. Berurat tanda ereksinya yang hampir maksimum. Eksplorasiku diteruskan ke kepala batangnya. Hujung batangnya kusapu perlahan sehungga keluar mazinya. Mungkin sedikit ngilu, Farish memasukkan tangan kirinya kedalam boxernya secara tiba2 menyentuh batangnya yang mengeras itu sambil menyentuh tanganku. Dia kembali diam. Aku meneruskan elusanku sambil sesekali mengurut perlahan tangan dan batangnya bergilir. Aku semakin nekad, Boxernya ku londehkan perlahan keparas pehanya, revealing his massive tool. Aku bangun perlahan sambil mencium kepala batangnya yang berair itu. Sambil memainkan lidahku, batangnya kuurut perlahan sambil sesekali mengurut kerandutnya yang juga lebat berbulu itu.

Batangnya jerking seakan dikemut kuat. Desahan nafasnya kedengaran. Aku nekad memasukkan batangnya dedalam mulutku. Terpaksa aku meluaskan nganga mulutku untuk memuatkan saiz batangnya yang luar biasa itu. Dengan perlahan batangnya ku kulum sehingga kepangkal. Basah dengan air liurku. Mungkin lazat dengan kulumanku, Farish mendepangkan pahanya sepku seperti mengisyaratkan aku agar jangan berhenti. Aku semakin bersemangat. Kuluman dan hisapanku semakin kuat.

Tiba2 kepalaku ditolak oleh tangan Farish agar deepthroat. Aku sudah x peduli lagi. Misiku harus sempurna. Terdengar esakan dan erangan Farish walaupun matanya pejam. Batang Farish mengeras pada tahap maksima. Urat2nya jelas timbul sambil dibasahi liurku dan air mazinya. Punggungnya sedikit terangkat. Sambil sesekali lidahku bermain diurat bawah kerandut buahnya, farish semakin kuat mengerang. Kepalaku ditolak lebih kuat agar jangan berhenti.

Punggung Farish semakin tense dan terangkat. Aku tahu klimaksnya hampir tiba. Semakin aku melajukan kulumanku semakin galak Farish mengerang. Peluh sudahpun membasahi sekujurr tubuhnya. Bau maskulin peluhnya makin menghangatkan nafsuku.

Tiba2 Farish menolak kepalaku dengan kuat yang ketika itu sedang deepthroat sambil meraung kuat dan memuntahkan maninya yang banyak berdas2. Hinggap dibelakang tekakku. Aku masih lagi meneruskan deepthroatku sambil cuba menelan seboleh mungkin maninya yang banyak itu sehingga kedua kakinya terangkat. Setelah puas dan kering maninya ku hisap dan telan, aku melutut dan melancapkan batangku sendiri. Hanya dengan beberapa strok, aku memuntahkan laharku sendiri dengan banyak diatas perut Farish. Beberapa das hinggap di pipi dan dagunya. Farish kulihat menyapu air maniku yang melekap didagunya lantas dibersihkannya dengan lidahnya jejarinya yang berlumuran itu. Dia kulihat tersenyum manja tanda puas. Kami berkucupan seketika sebelum dia bangkit kebilik air membersihkan diri. Kami tidak berkata apa2 kemudiannya sehingga terlelap.

Keesokannya, Farish kulihat berlagak seperti biasa seolah2 tiada apa2 yang berlaku semlam. Langsung tiada apa yang disebutnya membuatkan aku seperti tersipu dengan nya. Dan seperti sebelumnya, aku keliru dengan tindak tanduknya walaupun aku makin berharap untuk mengulanginya lagi selepas ini.

###

2 Gay Erotic Stories from Str8 Act

Teman Karibku

Aku yang seorang yang str8 act and like to keep my identity discreet. Dengan wajahku yang chinese look, sememangnya tidak sukar untuk aku mencari sparring untuk aktiviti seks ku.Kisah ini adalah benar yang terjadi ketika bulan puasa yang lalu. Aku mempunyai seorang teman karib, Farish yang kukenali sejak lebih 10 tahun yang lalu. Kami pernah satu tempat kerja dan sememangnya rapat,

Teman Karibku 2

Kembali dengan kisah Farish, teman karibku yang aku explore ketika di KT tempohari. Kali ini kami ke Sabah jua atas urusan kerja. Cuma kali ini kami ber3 disrtai oleh seorang lagi teman sepejabat. Pemergian kali ini selama 3 hari 2malam.Malam pertama kami di KK, setelah menjamu selera di Kg Air, kami lantas pulang kerana keletihan dan kekenyangan. Alan, seorang lagi temanku mengambil

###
Popular Blogs From MenOnTheNet.com

Please support our sponsors to keep MenOnTheNet.com free.

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story