Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Kunci Tandas Bahagian 1

by Caheim_87


Majlis perkahwinan Esah baru saja selesai denga jayanya. Ramai sungguh saudara mara dari sebelah rumah sehinggakan dari luar negara turun meraikan hari bahagia Esah. Boyot juga tak lupa membantu sama Esah.

"Boyot, thanks sebab tolong Esah ek, sejak abah dah takde, susah nak handle kalo takde orang lelaki"tegur Esah sambil membuang saki-baki make-up sanding.

"Takde problem, Esah dah macam adik kite." Boyot tersenyum bangga , menampakkan lagi pipinya yang kemerahan dan tembam.

Boyot sejak kecil lagi sudah berkawan dengan Esah sebab Esah dahulunya tinggal hanya di sebelah rumah sebelum Esah sekeluarga berpindah ke Kuala Lumpur. Namun, mereka selalu berhubung sehingga mereke mencapai umur dewasa.

"Handsome gak laki ko Esah, tapi tengok tangannyer berbulu, mesti penuh badan dier dengan bulu, kan?". usik Boyot.

" Manelah kite tau, agaknyelah...", Esah menjawab sambil tersipu-sipu.

" Malam nie taulah kan," Boyot tergelak besar dan muka Esah semakin merah.

" Boyot, malam nanti kite dinner ramai-ramai ek, Sofi dengan kite nak belanja seafood, ko kan suke melantak,"

"Perli nampak, taulah nama aku Boyot, tapi tak sempat lah nak balik ke kampung kalo tak gerak sekarang," Boyot membuat muka rajuk.

"Awak tido jek ah kat rumah nie, bilik sebelah nie memang bilik tetamu, sedara mara kite pon semuer dah balik. Awak kan niaga sendirik, cuti jek ah esok. " Esah memujuk dengan membuat muka comel yang selalu meluruhkan hati sesiapa sahaja. Boyot bukan tidak mahu tapi ada sebab tertentu yang buat Boyot rasa tertekan.

" Ok ah, Esah. Aku pon tak pernah borak dengan suami ko, leh lah berkenalan,"jawab Boyot dengan terpaksa.

Esah, Sofi dan Boyot pergi ke Restauran Mutiara yang cukup terkenal di kawasan tempat tinggal Esah. Malam itu cukup terang dek cahaya bulan, menerangi laluan mereka dari tempat parking ke restauran. Mereka duduk di luar, gemar dengan angin sepoi dari arah laut.

" Kenapa orang panggil awak Boyot?, " Sofi bertanya sejurus mereka duduk.

" Owh, sebab ini ah....," Boyot mengusap perutnya yang keras dek bajunya yang boleh dikategorikan sebagai sarung nangka. Sofi tergelak kecil.

" A'ah, Boyot sejak kecik saiznyer camtue, muka baby face jek, satu hapak bulu pon takde, macam baby," sanggah Esah sambil melurut lengan tangan Boyot yang licin.

Mereka gelak besar dan cuma terhenti bila pelayan sudah datang membawa juadah.

Tak sampai setengah jam, semua makanan sudah terhidang. Mereka terus berborak dan dari hujung mata, Boyot terlihat Sofi asyik menggeselkan badan dengan Esah.

"Tak menyabo," Boyot bermonolog dalaman.

Perut pon sudah kenyang dan dingin malam sudah makin terasa, mereka bertiga beransur pulang. Setibanya di rumah, masing-masing terus menuju ke bilik masing-masing. Boyot terus melucutkan semua pakaian kecuali boxer yang dipakainya sebab panas rumah batu.

Sebab terlalu penat, Boyot terus terlelap. Masa terus berlalu dan Boyot terjaga pabila cahaya samar dari arah tandas menggangu tidurnya.

" Pelik, kalo ade orang, mesti dier tutup pintu tandas arah aku gak....," Boyot musykil sendirian. Dengan langkah yang mamai, Boyot terus menapak ke arah tandas dengan penuh jaga-jaga. Boyot menolak pintu tandas dengan perlahan.

" BOYOT!!!!,"

Bersambung.......

###

3 Gay Erotic Stories from Caheim_87

Abah patah kaki Bahagian 1

2 minggu lepas, abah terlibat dalam kemalangan dan kene bedah untuk masukkan besi ke dalam kaki. Setiap hari, abah hanya baring kat dalam bilik dan terpaksa guna kerusi roda untuk pergi mandi atau buang air besar. Kalau dah tak tahan, terpaksa guna botol untuk tadah ari kencing abah. Dan disebabkan itulah, kembara abah dengan aku bermula.

Kunci Tandas Bahagian 1

Majlis perkahwinan Esah baru saja selesai denga jayanya. Ramai sungguh saudara mara dari sebelah rumah sehinggakan dari luar negara turun meraikan hari bahagia Esah. Boyot juga tak lupa membantu sama Esah.

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story