Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Aku Pondan, Bermain Dengan Roommate

by Sheila Harris


Nama ku Sheila. Entah macamana nama lacurku begitu. Ramai kata rupa ku sebijik perempuan kalau aku berpakaian macam perempuan. Memang dari kecik, adik beradik aku sering pakaikan aku baju perempuan. Dan, aku pun menjadi pondan bila besar macam ni.

Apa yang nak aku ceritakan adalah pengalamanku semasa di ITM. Aku duduk rumah sewa dengan seorang budak kursus Undang-Undang. Namanya Shamsul, umur 19 tahun, muda dua tahun dari aku. Aku mengambil kursus perhotelan. Budak ni hensem, badan sedap, pemain bola ITM. Aku segan dengan dia sebab dia baik. Jadi sifat pondan ku ini aku simpan ajer. Aku anggap dia macam adik ajer.

Tetapi dia budak Kelang. Tiap-tiap hari Sabtu dan Ahad dia mesti balik rumah punya. Jadi, inilah masanya aku keluarkan baju perempuan ku yang seksi itu dan pergilah keluar untuk melacurkan diri dengan budak2 ITM yang lain. Skirt, blouse, lipstik, bra dan lain2 aku sorok dalam almari. Jadi, malam itu aku keluar lah. Alah, bukan dapatpun. Cuma suka-suka ajer. Aku rasa aku tak pernah lagi main dengan sapa-sapa kat ITM masa tu. Jadi, kadang2 sampai empat lima pagi baru aku balik bilik.

Minggu tu minggu exam. Aku pun baru habis dua paper. Hari tu hari Sabtu, Alah, mesti si

Shamsul balik kampung. Jadi, aku pun mengenakan pakaianku yang seksi habis. Terbelah gaun serta low cut dress. Aku pasal mengenakan baju seksi memang terror. Aku kenakan rambut palsuku. Coli ku pilih saiz 34. Aku pakai kasut tinggiku. Wah… perempuan habis.

Kemudian, aku turun tangga. Hati berdebar-debar. Kenapa ya..? Tiba-tiba aku terserempak dengan Shamsul. Aku jadi menggelabah. Dia senyum… dan mengusik “Hai Cik Adik. Nak pergi mana malam-malam ni ?”. Aku diam ajer dan ingin terus berlalu.

Tiba-tiba dia terpanggil nama ku… “Shahrinnn…!!!”. Aku jadi malu, dan dia pegang tanganku. Dan secara tanpa ku sedari dia mencium bibirku dan french kiss. Aku jadi malu tetapi dia ajakku naik ke bilik. “Jom, Shahrin.”. Aku jawap, “Sheila lah…”.

Dulu katil kami berasingan, kali ini sama. Dia membuka perlahan-lahan baju ku dan menghisap putting tetek ku yang pink itu. Aku rasa bangga kerana sudah lama aku mengidamkan tubuh badan Shamsul. “Sheila… isap batang abang…?”. Aku pun apa lagi. Terus mengisap batang Shamsul yang selama ini hanya aku dapat pandang ajer. Aku isap dan isap. Dia menyuruhku menonggeng. Dan, Shamsul pun menghayunkan batang dia yang keras lagi berurat itu ke dalam lubangku. Arghhh… sedapnya sayang.

Kemudian, setelah terpancut di dalam lubangku. Dia merasa puas. Dia tanya aku, “kenapa Sheila tak cakap dulu-dulu lagi yang Sheila ni pondan?”. Aku cakap aku malu. Jadi selama dua semester aku duduk sebilik dengan dia. Dan, hampir setiap malam kami bermesra. Seronok sungguh bila tak perlu menyorok-nyorok untuk mengenakan pakaian perempuan.

Sekarang Shamsul dah kawin, dan saya pun sepi. Kadang-kadang seronok jugak memuaskan nafsu sesiapa yang muda dari saya. Anyway, panggilah saya di talian kosong satu tujuh : lapan lapan empat, sembilan lima kosong kosong. Saya suka budak2 kolej kalau mana yang ada.

Sesiapa yang nak contact saya: sila lah email saya :

Sheila_73@hotmail.com

Due to international translation technology this story may contain spelling or grammatical errors. To the best of our knowledge it meets our guidelines. If there are any concerns please e-mail us at: CustomerService@MenontheNet

###

1 Gay Erotic Stories from Sheila Harris

Aku Pondan, Bermain Dengan Roommate

Nama ku Sheila. Entah macamana nama lacurku begitu. Ramai kata rupa ku sebijik perempuan kalau aku berpakaian macam perempuan. Memang dari kecik, adik beradik aku sering pakaikan aku baju perempuan. Dan, aku pun menjadi pondan bila besar macam ni. Apa yang nak aku ceritakan adalah pengalamanku semasa di ITM. Aku duduk rumah sewa dengan seorang budak kursus Undang-Undang. Namanya

###

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story