Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Nian yang terpadam

by Krisha192


Dunia ini padat berisikan peristiwa dan cerita. Adakalanya direncanakan dan adakalanya sudah suratan. Bukan sekadar sebagai satu pengisian pada perjalanan hidup yang sudah ditakdirkan namun adakalanya sebagai pedoman bagi mereka yang mahu mengerti bahawa kita semua berbeza dari segi rupa, harta dan budi bahasa. Cerita ini adalah untuk tatapan mereka yang mengerti tentang perasaan dan hati orang seperti aku ini. Sudah lama rasanya aku menanggung sendirian sengsara yang seperti tidak akan ada kesudahannya. Kekadang terfikir juga aku, mengapa harus aku sentiasa dirundung semua ini, tidakkah mereka tahu aku juga ada perasaan, aku juga ada hati dan aku juga ingin merasa disayangi.

Walaupun begitu aku sebenarnya tergolong dalam orang yang bernasib baik kerana dianugerahkan dengan kepandaian yang semulajadi, aku tak mahu bermegah dengan semua ini, tapi sememangnya aku tak pernah merasa bagaimana bermati-matian belajar untuk menghadapi apa saja peperiksaan. Namun, bila tiba masanya nama ku tergolong dalam mereka yang lulus dengan cemerlang. Aku bersyukur namun hati ku tak siapa yang tahu akan isinya. Aku merana sebenarnya, kerana aku menjadi pelakon untuk meneruskan hidup. Dunia masih belum dapat menerima insan seperti aku yang berbeza dari ketetapan semulajadi.

Selepas sudah menduduki SPM aku melarikan diri ke Kuala Lumpur kerana sudah tidak tahan dengan suasana kepura-puraan di kampung. Aku terpaksa berlakon seperti jantan sejati demi menjaga nama baik orang tua ku. Kalau orang kampung tahu aku ini sebenarnya gay sudah tentu mereka akan memulaukan aku dan juga keluargaku. Setiba aku di Kuala Lumpur aku menumpang di rumah kawan abang ku yang telah aku kenali sebelum ini semasa dia melawat abang di kampung. Dengan dia aku tak perlu berlakon lagi kerana dia sendiri jugak seperti ku. Aku berasa lega kerana aku dapat menjadi siapa aku. Namun itu bukannya jalan untuk aku menjadi jalang yang akan sanggup ditiduri oleh semua lelaki. Abang Saad yang menjadi tuan rumah ku ketika itu hanya menasihati agar berhati-hati dengan jantan Kuala Lumpur kerana katanya ada pelbagai jenis orang di Kuala Lumpur ini. Aku mengerti dan selama aku berada di Kuala Lumpur aku tak pernah ditiduri mana-mana lelaki, straight atau pun gay. Aku cuma gembira kerana tak perlu berbohong siapa sebenarnya aku. Namun adakalanya ada mereka-mereka yang masih menganggap aku ini makhluk asing yang tak perlu di dekati.

Selama di sana aku kenal ramai orang yang seperti aku, mereka semua baik dan sentiasa tersedia untuk menghulurkan bantuan. Aku tidak seperti kebanyakan anak lelaki lain, yang kasar dan keras tindakan mereka. Apabila keputusan peperiksaan SPM diumumkan aku menjadi gelisah kerana terpaksa balik semula ke dunia kepura-puraan di kampung. Namun apa daya ku, aku terpaksa akur dengan keadaan yang keputusan itu bakal mencorakkan hidup ku selepas ini. Aku balik ke kampung dan mendapatkan keputusan peperiksaan ku. Kali ini aku agak terkejut kerana walaupun mendapat pangkat 1 dalam SPM namun mata pelajaran kegemaran ku tidak mencapai seperti apa yang ku harapkan. Namun aku gembira kerana aku masih boleh dikatakan berjaya. Dengan keputusan itu aku layak untuk memohon mana-mana universiti dan aku sebenarnya telah pun mengambil keputusan untuk memilih UITM jurusan seni reka grafik. Keputusan ku di tentang keras oleh keluarga kerana kata mereka seni tak dapat menjamin hidup yang mewah. Alasan orang kampung yang cetek pengetahuannnya, hatiku begitu kecewa dengan keputusan keluarga ku namun aku terpaksa menerimanya dengan hati yang terluka dan kecewa. Hidup mesti diteruskan dan aku menyambung ke tingkatan 6.

Demi melepaskan amarah ku pada semua orang yang menentang keputusan ku, aku mengambil keputusan untuk menjadi orang yang hilang pertimbangan dan rasa malu. Aku menjadi anak liar yang mula mendekati disko, minuman keras, merokok dan ponteng sekolah. Namun aku tetap tidak menunjukkan minat ku pada lelaki kerana takut dipulaukan oleh rakan sekelas ku. Semuanya berakhir takala aku menjejaki tingkatan 6 atas. Aku berpindah ke rumah sewa kerana mudah untuk belajar dengan rakan sekelas kononnya pada hal aku ingin bebas dari konkongan keluargaku. Aku dapat bergerak bebas ke mana juga yang aku mahu. Rakan serumah sewaanku yang sememangnya menjadi pujaan hati ku memulakan segala.

Hari itu, hujan turun agak lebat jadi aku tak dapat keluar dan aku mengambil keputusan untuk tidur sahaja. Kawan ku Rosli datang dan tidur di sebelah ku. Kerana kesejukan hujan kami berkongsi kain selimut tebal kepunyaan ku. Tubuhnya yang agak gempal memang enak apabila disentuh. Kehangatan badannya membuatkan aku leka sebentar. Rosli semakin rapat dan meminta kebenaran untuk memeluk ku kerana dia kesejukan. Aku dengan rela hati membiarkan saja dia memeluk ku. Aku dapat rasakan pelukkannya kemas dan bahang tubuhnya meresap sehingga ke tulang merah. Aku mula menjadi tidak keruan. Aku dapat rasakan alat sulitnya menegang dan menusuk belakang ku. Aku berbelah bagi samada untuk membiarkan saja begitu ataupun memainkan peranan ku agar ianya tak berakhir disitu saja.

Rosli semakin berani, dia mula menyingkap kain sarung ku apabila aku hanya membiarkan saja dia menggeselkan batang keramatnya ke kawasan laranganku. “ jangan Lee, aku takut, aku takut nanti orang tahu “ Aku berkata perlahan dalam suara berbisik kepadanya agar tidak meneruskan niat yang sememangnya dapat aku jangkakan. “ Alah! Boleh la… tak tahan dah ni, sedap tau “ Dia mula merayu kepada ku, katanya dia sudah tidak dapat menahan lagi rasa bergelora dalam dirinya.

“ aku takut la! Tolong Lee, jangan!”

“ tak apa, boleh la…. Dah tak tahan dah ni, aku tau kau pun nak jugak kan?” semakin galak dia merayu.

Aku katakan yang aku takut kawan serumah yang lain akan tahu dan aku tak pernah melakukan perkara seperti ini. Dia hanya tersenyum dan mula menyium aku selahabnya. Aku semakin kelemasan dengan tindakannya dan dia semakin berani bertindak sesuka hati. Tubuhnya yang gempal itu sudah berada di atas tubuhku yang kurus ini. Nafasku semakin sesak. Dalam menahan segala gelora yang selama ini hanya mampu aku khayalkan, aku masih sempat bertanyakan tentang pintu bilik adakah sudah berkunci. Dia hanya tersenyum dan berkata sedari awal lagi dia sudah bersedia dengan segalanya dan kenyataan itu menghairankan aku bagaikan semua ini telah dirancangnya terlebih dahulu.

Aku membiarkan dia menggomoli aku sepuasnya. Dia cuba untuk memasukkan batang keramatnya kedalam lubang ku namun aku cuba merayu agak dia membatalkan niatnya. Dia merayu agar membenarkan dia merasa keenakan lubangku. Akhirnya aku menyerah pada pujukkannya. Aku ingatkan kesakitan yang bakal ku terima tapi sebaliknya kesedapan yang tak terhingga apabila dia mula menyorong masuk batangnya. Aku akui batangnya sememangnya kecil seperti budak sekolah rendah. Mungkin kerana saiz badannya yang gempal membuatkan batangnya mengecil. Aku mula seronok apabila Rosli bersungguh-sungguh menyorong dan menarik batangnya. Aku berbaring tertiarap dan dia berada di atas ku melakukan kerja menggerudi dengan keluhan yang semakin deras. Aku memancutkan air mani ku ke tilam takala aku rasakan satu pancutan panas kedalam lubang ku. Rosli tersenyum puas dan menyium aku berkali-kali sambil mengucapkan betapa puasnya dia dan meminta ku agar sentiasa berada disisinya.

Aku sememangnya sebelum ini menaruh hati padanya namun tak berani untuk menyatakan sahaja. Tapi selepas kami bersama pada hari itu Rosli bagaikan seorang kekasih yang sentiasa menjaga hatiku dan bagaikan tak mahu berpisah. Hampir setiap malam aku disuruh melayan nafsunya. Aku dengan rela melakukan apa saja kerana bagi ku bukan senang untuk ku mendapat lelaki yang begitu. Sudah pelbagai cara dan fesyen kami lakukan. Jika aku ceritakan bahawa kami pernah melakukan di atas meja guru di dalam kelas pasti ada yang ketawa kerana begitu kemaruknya Rosli dengan hubungan ini. Sampaikan pernah dia menyuruh aku memegang batangnya sampai dia terlelap kerana dia mahu rasa setiap saat aku dekat dengannya. Sememangnya aku bahagia ketika itu dengan kehadiran Rosli walaupun ada ketikanya aku khuatir aku akan kehilangan dia pada suatu hari nanti. Semua itu menjadi kenyataan selepas kami menduduki peperiksaan STPM. Kami membawa haluan masing-masing dan aku rasa kan hatiku bagai tak mahu hari itu hadir. Kami menangis malam sebelum hari terakhir kami bersama, dia menyatakan bahawa dia amat menyayangi aku dan dia akan sentiasa menghubungi aku. Ku juga berjanji akan tetap setia padanya.

Belum sempat aku merasa gembira menyambut cuti dari alam persekolahan, aku menerima surat tawaran untuk melapur diri ke Maktab Perguruan. Dengan rasa terkejut aku menerima tawaran tersebut kerana aku tak pernah memohon. Apatah lagi seseorang itu harus menjalani temuduga sebanyak dua kali terlebih dahulu untuk melayakkan diri ke Maktab Perguruan. Keluargaku dengan gembiranya menyuruh aku menerima tawaran tersebut dan setelah aku selidiki baru diketahui semua ini adalah usaha keluarga menggunakan kenalan mereka untuk membolehkan aku memasuki Maktab. Aku akui kelayakanku untuk memasuki Maktab adalah lebih dari mencukupi dan kerana itu aku diberi Pengajian Inggeris, atau dalam bahasa budak Maktab “ budak PI “.

“ Macamana ni? Nak terima ke tak ni? “ Aku berbelah bagi setelah memberi tahu Rosli tentang tawaran yang aku terima.

“ sabar dulu, result STP kan dah nak keluar ni, Lien dah tak ingat janji kita?” pohon Rosli kerana mungkin keputusan STPM ku lebih baik dan membolehkan aku memasuki universiti.

“ keluarga Lien macam mana? Nak buang terus pendapat mereka? Lien tak mahu hubungan kami selama ini yang dah teruk semakin teruk lagi “ Setelah aku menceritakan bahawa keluargaku yang memaksa aku menerima tawaran itu, dia pasrah dengan keputusan keluargaku. “ aku tahu itu semua hanya alasan, yang sebenarnya awak yang bersungguh nak masuk Maktab ni kan “ aku tak mengerti apa yang dia katakan.

“ eh! Jangan nak mengarut, yang awak tak suka sangat ni kenapa, takut aku ni berubah, cari jantan lain, begitu? “ kegeramanku luahkan.

“ kalau dah mengaku tu tak apalah, senang hati kita ni jadi mangsa menunggu,” Dia cuma bimbangkan aku akan berubah hati apabila menjejaki Maktab.

Katanya di Maktab ramai lagi jantan yang boleh aku serahkan hatiku dan juga tubuh ku.

“ percayalah awak orang pertama dan terakhir, Lien mahu awak ingat janji-janji Lien ni, kalau di takdirkan awak berubah Lien tetap akan terus menanti,” Aku berikan keyakinan padanya yang aku tetap akan setia dan aku bukanlah jalang seperti yang dia sangkakan.

Aku tahu dia takut sebenarnya untuk melihat aku jauh dari pandangan matanya. Malamnya kami keluar bersama dan sengaja lewat balik ke rumah. Aku ingin habiskan masa ku dengan Rosli sebelum aku menjejaki dunia Perguruan. Aku membiarkan dia mencumbui aku dengan penuh kerelaan kerana kami mungkin tak akan dapat bersama begitu lagi untuk satu jangka masa yang panjang.

Hari pertama aku disini semuanya aku bayangkan seperti kebanyakan pusat pengajian yang lain. Bangunan pusat pengajian yang tersergam indah dengan segala bentuk kemudahan. Aku mula beratur untuk mendaftarkan diri sebagai seorang pelatih baru. Ku lihat rata-rata abang dan kakak senior sibuk menguruskan hal kami, tak kurang jugak yang dah mula menunjukkan belang masing-masing untuk meragging kami. Semua itu aku pedulikan dan aku mula membayangkan penerimaan rakan sepelatih menerima aku yang rata-ratanya kelihatan agak tua dan berumur pada pandangan mata ku. Sememangnya aku amat meminati lelaki yang lebih tua atau nampak matang tambahan pula yang bersaiz besar serta bermisai lebat. Setelah selesai menerima nombor kelas dan jadual minggu orientasi, aku bergerak ke bas yang sedia menanti kami untuk dibawa ke asrama yang terletak agak jauh di luar kawasan kampus Maktab. Aku mula memikirkan nasib ku, siapakah yang bakal menjadi rakan sebilik ku nanti. Bolehkah aku berlakon menjadi lelaki normal. Angan ku meleset apabila asrama kami tidak kelihatan seperti kebanyakan asrama maktab-maktab lain. Ianya lebih menyerupai kawasan perumahan yang tersusun cantik dan dikelilingi oleh pagar tinggi. Kawasan ini kami kenali dengan nama Taman Siswa kerana sebelum ini ianya adalah milik sebuah universiti awam. Setelah mendaftar dan menerima kunci bilik serta alatan lain aku bergerak ke rumah yang telah ditetapkan.

Rumah teres 2 tingkat 5 bilik itu ku langkah masuk ke dalamnya. Aku Mencari nombor bilik ku, Nombor 4 tingkat 2, aku ditempatkan disitu. Dua katil bujang tanpa cadar dan bantal. Agak kotor pada pandangan mata ku. Segala barang aku punggah dan longgokkan di atas katil. Semuanya aku susun kedalam almari satu persatu setelah almari itu aku bersihkan. Bilik inilah bakal menjadi kediamanku untuk 2 tahun setengah, fikir ku sendiri sambil memerhatikan sekeliling. Aku berdiri di balkoni sambil membaca jadual hari itu. Malam ini ada taklimat dan esok bla, bla, bla, aku fikir sendirian pasti ianya membosankan. Seperti yang aku jangkakan minggu itu berlalu dengan suasana penuh keletihan, ketegangan dan ada juga masam manisnya. Minggu itu jugaklah aku diperkenalkan kepada Ikram.

Aku sendiri tak pasti kenapa semua jantan yang aku kenali dan menjadi rapat mesti mempunyai saiz badan yang agak tembam dan berisi. Ikram jugak begitu tapi tak aku nafikan akan ketampanannya. Dia kelihatan agak matang jika di bandingkan dengan umurnya yang baru mencecah akhir 28 tahun. Itulah yang membuatkan aku begitu tertarik dengannya. Kami menjadi rapat semasa minggu suaikenal dan dia menyatakan kelas pengajiannya hanya menumpang di Maktab kami selama 2 semester sahaja. Apabila Maktab baru di Bukit Mertajam siap mereka akan berpindah ke situ. Aku tak ambil pusing semua itu asalkan dia dan aku dapat bersama buat seketika sudah memadai bagi ku. Selesai minggu suaikenal kami mula mengikuti pengajian seperti yang ditetapkan mengikut kelas masing-masing. Aku bersama 6 lagi pelatih lelaki dan 54 orang pelatih perempuan dibahagikan kepada 2 kelas; Pengajian Inggeris 1 dan 2. Lebih 2 ribu pelatih terdapat di maktab di mana aku berada dan yang menariknya kamilah kumpulan pertama Pengajian Inggeris di maktab tersebut. Kumpulan kamilah pelopor dan kumpulan paling terkenal. Kebanyakan pelatih lain agak canggung dan segan untuk bersama dan berkawan dengan pelatih PI, bimbang kami akan menggunakan BI untuk berkomunikasi. Memang kami di pandang serong kerana sering berkomunikasi menggunakan BI dan hanya berkawan sesama kami sahaja. Aku akui kami wajib sentiasa menggunakan BI kerana untuk memahirkan lagi kami dalam penguasaan bahasa tersebut. Namun Ikram tetap seperti biasa berkawan dengan ku dan aku mula menyayangi dia walaupun Ikram sendiri tak tahu akan hal itu. Walaupun Ikram mengikuti Pengajian Matematik namun dia seperti tak kisah untuk bergaul dengan kami.

Setiap hari aku berulang-alik dengan motosikal Ikram dari Taman Siswa ke kampus. Bagaikan sudah berjanji aku akan menjadi pembonceng setia Ikram. Selepas kuliah kami akan bersama-sama keluar bersiar-siar di sekitar kawasan tempat pengajian kami. Aku jugak sering ke bilik Ikram dan tidur di situ tapi tak pernah kami lakukan apa-apa lebih dari itu. Hinggalah suatu hari Ikram ditukarkan ke bilik dan rumah baru. Ikram mendapat roommate yang baru dan aku menolong Ikram mengemas barang-barang dan alatan untuk berpindah. Ikram nampak bahagia di bilik baru dan sikapnya terhadap ku mula nampak dingin. Dia mula lupa untuk menjemput ku di rumah untuk ke kuliah. Kadangkala aku terpaksa menggunakan perkhidmatan teksi sapu yang banyak terdapat di sekitar Taman Siswa. Aku cuba untuk bertanyakan pada Ikram tapi jawapannya seperti biasa terlupa, satu jawapan yang tak perlu aku pertikaikan lagi akan ketidak logikkannya. Akhirnya peluang untuk aku bertanya muncul apabila Ikram tiba-tiba ke bilik ku suatu malam. Aku menerimanya dengan seribu macam perasaan.

“ ada kerja tak? Boleh tolong Am buat kerja sikit?” Dia meminta aku menolongnya menyudahkan tugasannya.

“ boleh tapi mesti kena belanja tau “ Selalunya jika tugasan dia yang melibatkan grafik atau lukisan, aku yang buatkan.

Anugerah tuhan aku agak kreatif orangnya.

“ dah lama tak datang, lupa jalan nak ke sini ke? “ mungkin dapat ku pancing Ikram dengan soalan itu.

“ Alah! Kan sekarang ni tengah sibuk ngan assignment, nak makan pun kekadang tu tak sempat,” selamba ku lihat Ikram menjawab. Malam itu sambil membuat tugasan Ikram, aku cuba untuk berbual tentang kuliahnya, apa saja yang di buat dan cerita biasa tentang aktiviti hariannya. Ikram ku lihat cuba berlagak seperti biasa namun tanpa dia sedari ianya canggung dimataku. Ikram gelisah jika aku cuba bangkitkan tentang dia kini yang kurang datang ke bilik ku atau keluar dengan ku. Aku tahu aku tak sepatutnya berbuat demikian. Akhirnya tugasan Ikram siap walaupun aku terpaksa korbankan tidurku. Aku menawarkan Ikram agar tidur sahaja di bilik ku kerana sudah agak lewat untuk dia balik ke rumahnya. Sebenarnya kami boleh bebas bergerak di dalam kawasan Taman Siswa tak kira bila masanya. Dia menolak kerana katanya dia perlu pergi awal ke kampus esok untuk menghantar tugasannya. Aku mendesak dan berjanji akan mengejutkan dia seawal pagi jika dia mahu. Setelah lama aku merayu dia akhirnya akur. Sememangnya bilik ku ini milikku seorang diri sedari awal semester lagi.

Katil bujang yang sengaja aku kembarkan agar menjadi lebih selesa. Malam itu Ikram tidur di sebelah ku. Dia kelihatan gelisah berpusing sebentar ke kiri sebentar ke kanan. Aku sedar ada sesuatu yang merunsingkannya. Aku rasa itulah masa yang paling sesuai untuk aku bertanya tentang perubahannya kerana suasana gelap mempengaruhi psikologi manusia untuk berasa selamat menyuarakan isi hati tanpa rasa segan atau malu.

“ Am! Am! Dah lelap ke? “ Aku memanggil nama Ikram perlahan dan bertanya adakah dia sudah tidur.

Dia hanya diam membisu dan aku tahu dia hanya berpura-pura lelap pabila aku memanggil namanya. Dalam kegelapan malam itu, aku merapati Ikram dan memeluknya. Dia dengan keras menolak badan ku sambil mulutnya mendengus. Aku dapat rasakan dia bangun dari katil. Tangan ku meraba-raba dalam kegelapan mencari di mana dia dan akhirnya tangan ku tersentuh bahagian belakang tubuhnya. Ikram sedang termanggu di birai katil. Aku tak faham kenapa Ikram berkelakuan begitu, mungkin marah dengan tindakan ku memeluknya. Mula timbul rasa sesal dihati ku kerana berbuat demikian. Aku merapati Ikram dan duduk disebelahnya.

“ kenapa dengan Am ni? Am marahkan Lien ke? Lien mintak maaf kalau Am tak suka Lien buat macam tu,”Aku cuba memeluk perlahan sambil bertanya kenapa dia berkelakuan demikian rupa. Ikram merapati ku dan memeluk ku seeratnya. Terdengar esakan dan aku dapat rasakan ada titisan air suam menitis jatuh ke bahu ku. Aku tahu aku tak perlu bertanya panjang, biar dia reda sendiri dan pastinya dia akan berbicara kemudian.

“ dah lah tu, mari kita tidur, jangan diikutkan sangat hati,” Aku memujuk Ikram untuk tidur kerana esok dia akan bangun awal.

Ikram akur dan terus berbaring. Pelukannnya tak dilepaskan dan aku membiarkan saja dia begitu. Ikram bersuara perlahan hampir tak didengari memohon maaf. Aku yang masih di dalam pelukkannya hanya berkata tidak mengapa. Aku mula rasa bahagia dan seronok berada dalam pelukan jantan yang bagiku begitu sasa walaupun pada hakikatnya tidak begitu.

“ Am, Am, dah terlanjur,” suaranya tersekat.

“ bukan Am yang nak tapi entah macam mana Am boleh termakan hasutannya,” Ikram memberitahu ku bahawa dia telah terlanjur melakukan apa yang terlarang dengan rakan sebiliknya dan ianya bagai tak dapat di hentikan. “ Lien, tolonglah! Jangan tinggalkan Am. Am takut!” Dia bimbang aku akan mengetahuinya dari orang lain dan tidak dari mulutnya sendiri.

Dia bersungguh-sungguh bercerita tentang rakan sebiliknya yang memulakan semua itu dan saban malam dia bagaikan hamba menurut sahaja kehendak rakan sebiliknya. Aku agak terkejut dan timbul rasa cemburu yang amat sangat.

“ Lien Cuma nak tahu sekarang, Am sayang ke tak pada dia?” Aku Cuma bertanya apa perasaanya pada rakan sebaliknya.

Dia mengaku dia mula rasa sayang dan dia sendiri tak mengerti perasaanya sendiri. Dia meminta aku cuba memahaminya. Aku sedar aku harus cepat jika tidak aku takan berpeluang lagi. Aku melepaskan diri dari pelukkannya dan merapati telinganya.

“ Am tahu tak, selama ni Lien dah lama menyimpan saja niat di hati kerana lien malu untuk suarakan, Lien takut Am terus tinggalkan Lien,” Aku berbisik perlahan ke telinganya yang selama ini aku menaruh hati padanya tapi tak mampu untuk menyatakan cinta terlarang ini.

Aku faham perasaannya tika itu dan memohon maaf jika apa yang aku katakan itu janggal bunyinya. Aku katakan hatiku sememangnya terluka mendengar pengakuannya namun aku terima segalanya dengan hati yang terbuka. Aku dapat rasakan pelukannya semakin erat. Dia akui dia tak pernah terfikir akan timbul rasa begitu di dalam hatinya pada lelaki lain. Aku menenangkannya dengan mengatakan bahawa ianya satu lumrah alam yang tak dapat dielakkan. Seperti mana aku yang hanya mampu menyintai kaum ku sendiri. Ikram mengangkat kepalanya dan satu ciuman hinggap di dahi ku. Dia mengucapkan terima kasih kerana memahaminya dan akui dia juga sayang pada ku sebagai seorang kawan yang baik. Walaupun kecewa aku terpaksa menerimanya sekarang. Aku terlambat menawan hati lelaki itu dan dia sudah memberi hatinya pada orang lain. Entah mengapa aku rasakan tak rugi rasanya aku membelai manja Ikram tika itu. Aku mengucup pipinya dan Ikram membiarkan sahaja aku. Bila bibir ku tiba di bibirnya dia bagaikan merelakan aku memperlakukan dia begitu. Dia menyium ku kembali dan bibir kami bertaut rapat. Akhirnya aku menyerah segalanya pada Ikram malam itu dan Ikram bagaikan seorang yang sudah berpengalaman melanyak ku sepuas hatinya. Aku merelakan Ikram melakukan apa saja yang selama ini hanya Rosli biasa lakukan pada ku.

Akhirnya Ikram terkulai layu di atas ku. Aku membiarkan saja dia begitu. Mungkin dia akan tenang begitu. Pendayung azimatnya tertanam rapat di dalam lubang keramat ku. Aku masih tak dapat untuk melelapkan mata memikirkan nasib ku yang sentiasa dirundung malang itu. Entah bila aku terlelap malam itu, aku tersedar takala dengkuran Ikram mengejutkan aku. Aku lantas mencapai jam di meja belajar di sebelah katil. Masih awal fikir ku. Aku berpusing melihat Ikram yang masih asyik dibuai lenanya tanpa seurat benang menutupi tubuh. Pandangan yang menarik pada mataku walaupun aku tahu tak semua orang menyukai lelaki tembam seperti Ikram. Selesai mandi dan memakai baju aku mengejutkan Ikram dari lenanya. Dia bingkas bangun dan bagai baru dapat berfikir dengan waras nampak malu-malu untuk memandang kearah ku. Aku sendiri agak malu untuk untuk menatap wajah Ikram pabila mengingatkan apa yang kami lakukan semalam. Dia mencapai tuala yang aku hulurkan dan terus laju menuju ke bilik air tanpa menoleh melihat pada ku. Aku faham perasaan Ikram tika itu, biarlah keadaan reda dahulu barulah aku berbual dengannya. Aku meninggalkan nota di meja mengatakan aku pergi ke kampus dengan teksi sapu dan kunci bilik ku boleh ditinggalkan di dalam pasu bunga di pintu hadapan.

Sejak dari hari itu Ikram mengelak dari berjumpa dengan ku. Timbul pelbagai tanda tanya dan rasa di hatiku. Kecewa, marah dan malu bercampur-baur. Sehinggalah Ikram berpindah ke maktab baru di Bukit Mertajam. Dia langsung tak berjumpa dengan ku atau mengucapkan selamat tinggal. Aku yang kecewa nampak berubah di mata kawan-kawan ku yang lain. Mereka ada bertanya sebabnya tapi aku berkata mungkin faktor keletihan. Tapi perubahan pada ku sememangnya amat nyata.

Aku mengambil keputusan untuk berubah dan mengubah penampilanku. Aku nekad. Aku mempergunakan sepenuhnya kekreatifan yang ada pada ku dan hasil pembacaan majalah hiburan luar negara selama ini, aku pergunakan sepenuhnya. Aku berubah menjadi pelatih maktab yang paling berani dalam bab berfesyen. Telinga ku ditindik entah berapa jumlah lubangnya. Seluar ku semuanya mengikut perkembangan fesyen terkini tika itu. Jika jeans ku tak terkoyak dan hancur seperti roti kirai, aku takan pakai. Rambutku berubah bentuk hampir setiap hari. Jika ke Kuliah kami diwajibkan berseluar slack dan berkemeja, aku pula mencari seluar slack yang lain dari yang lain coraknya. Kemeja ku berbagai bentuk dan fesyen. Kaca mata hitam tak pernah lekang dari muka ku, samada di mata atau aku letakkan tersemat di atas kepala. Lagakku tak ubah seperti artis yang hanya muncul di media sahaja. Aku menjadi cukup terkenal di maktab kerana kelainan itu. Bahasa Melayu amat jarang sekali terkeluar dari mulut ku. Jika disebut nama sebenar ku, tak siapa pun yang tahu, tapi jika nama samaran ku yang di sebut semua orang kenal.

Satu lagi kebolehan ku yang sememangnya diakui ialah mempengaruhi orang lain ke arah kejahatan. Aku pernah dipanggil mengadap pensyarah Pengajian Agama Islam kerana khabar angin mengatakan aku menghasut dan membawa pelatih PA ke disko pada malam 31 Ogos. Memang aku akui aku ada mengajak mereka tapi kesalahan 100% tak boleh diletakkan pada ku kerana mereka sendiri yang terhegeh-hegeh ingin rapat dengan ku. Aku tak memilih sebenarnya tapi selepas peristiwa aku dengan Ikram, aku menjadi insan yang terlalu berkira dengan siapa aku berkawan, bagaimana perwatakan mereka dan jika tak up-to-date jangan harap akan dapat rapat dengan ku dan member-member lain. Ramai rakan-rakan ku yang bertanya pada ku kenapa aku begitu dingin dengan pelatih perempuan walaupun ada di antara mereka yang menunjukkan minat mereka pada ku. Mereka tak mengetahui bahawa hati lelaki ini telah hancur luluh dan dibawa pergi oleh insan lain. Hati lelaki ini tak mampu menyintai dan menyayangi orang lain lagi.

Minggu itu hatiku melonjak kegembiraan kerana Pesta Sukan dan Kebudayaan antara maktab akan diadakan dan maktab ku menjadi tuan rumah. Aku bersungguh-sungguh berharap agar Ikram akan datang menyertai kontinjen maktabnya. Aku menawarkan diri menjadi urusetia penginapan. Moga-moga aku dapat meletakkan Ikram di rumah ku jika dia ada menyertai kontinjen maktabnya. Aku bersorak gembira takala melihat nama Ikram dalam senarai pemain ragbi maktabnya. Aku mengaturkan agar pasukan ragbi di tempatkan di rumah ku. Aku sendiri yang menjadi peserta pesta itu dalam acara kebudayaan agak sibuk dengan latihan taridra. Hari yang di nanti tiba pabila Taman Siswa kami penuh sesak dengan kontinjen dari maktab-maktab kawasan utara. Aku sibuk menyusun mereka ke tempat penginapan dan takala itu aku bertembung dengan Ikram. Dia hanya sekadar memandang pada ku tanpa apa-apa reaksi di wajahnya. Hancur luluh hatiku dikala itu. Walaupun selama ini aku pernah kecewa, marah dan meluat padanya namun saki-baki perasaan sayang yang masih ada, mengubati kelukaan itu. Aku harapkan dia juga begitu namun semua harapan ku tinggal harapan.

Setelah acara berjalan selama 3 hari, tibalah malam penamat untuk pesta sukan dan kebudayaan itu dan malam itu tibalah giliran pertandingan kebudayaan. Aku rasakan tak begitu bersemangat untuk meneruskan apa yang telah aku latih selama ini. Mengingatkan pelakuan Ikram yang tidak memperdulikan aku selama dia berada di rumah ku, aku bagaikan mahu sasau jadinya. Dia bagaikan tak pernah mengenali ku dan dari lagaknya dia tak pernah sedar akan kewujudan ku di rumah itu. Namun aku gagahi jua malam itu. Persembahan kami walaupun tak sesempurna yang kami harapkan namun berjaya mendapat tempat pertama. Tepukan gemuruh dari kesemua kontinjen yang hadir dalam dewan malam itu sekurang-kurangnya melupakan aku pada kesedihan yang bertaut dihatiku. Setelah semuanya selesai dan hadiah disampaikan kepada semua pasukan yang memenangi acara yang dipertandingkan selama 3 hari itu, aku melangkah keluar dari dewan besar, mencari-cari sesiapa yang boleh aku tumpang untuk balik ke Taman Siswa. Kesemua kontinjen yang hadir menaiki bas Maktab masing-masing. Malas rasanya aku bersesak-sesak menaiki bas Maktab dengan make-up yang masih tebal di muka ku. Apa pula usikan yang bakal ku terima nanti. Sudahlah sebelum persembahan bermula, telinga ku jenuh menerima siulan nakal dari pelatih lelaki yang lalu lalang di tempat kami menunggu giliran. Takala itulah Ikram datang dan memelukku dari belakang. Terkejut aku dibuat begitu, aku menjerit agak kuat dan kesemua orang yang berada di luar dewan memandang pada ku yang sememangnya menjadi perhatian ketika itu. Ikram cepat melepaskan pelukannya dan ketawa yang bagaikan dibuat-buat. Timbul juga rasa ingin marah namun rasa gembira kerana Ikram sudi menegur ku menenggelamkan semua itu.

“ tunggu Am malam ni kat bilik, ada hal Am nak cakap dengan Lien,” Hati ku bagaikan mahu pecah di banjiri rasa gembira yang amat sangat.

Ikram berpaling dan berjalan menuju ke arah bas yang sedang menanti. Aku mengejar Ikram dari belakang dan menyambar tangannya. Ikram terhenti “ kenapa ni, orang tengok tu,” dia bertanya kehairanan.

“ Lien nak ajak Am balik jalan kaki, nak tak?” alasan ku supaya boleh kami berbual panjang.

Ikram bersetuju dengan cadangan ku. Kami mengorak langkah bersama menuju ke Taman Siswa. Aku sering kali mencapai tangannya jika jalan lengang dan tiada kenderaan yang lalu. Aku lihat Ikram tersenyum dengan telatah ku itu. Aku rasa sungguh bahagia ketika itu. Aku sempat menyium manja pipi Ikram jika kami melalui kawasan yang agak gelap. Sepanjang perjalanan Ikram hanya tersenyum sahaja tanpa sepatah kata pun keluar dari mulutnya. Perjalan kami aku rasakan terlalu cepat. Sedar tak sedar, kami telah pun berada di hadapan rumah ku.

Kami tiba di rumah agak lewat dari orang lain. Ke semua orang yang ada di dalam rumah kebanyakannya sudah pun enak dibuai mimpi masing-masing. Ruang tamu rumah ku bagaikan kapal yang dilanda ombak besar, kawan-kawan Ikram tidur bergelimpangan di situ. Kami melangkah perlahan masuk dan terus ke bilik ku di tingkat atas. Ikram menyatakan kekagumannya melihat bilik ku tak banyak berubah dari masa dia ada disitu dahulu. Hanya beberapa kelengkapan hiburan sahaja yang bertambah dan sebuah komputer yang aku beli dengan elaun bulanan. Kami berbual mengimbau kembali kenangan lalu semasa Ikram masih menuntut di situ.

“ sampai hati Am! Berpindah dulu tak cakap apa-apa pun, Lien tunggu Am, tapi Am tak datang pun,” Kami terdiam seketika bila aku suarakan kekecewaan ku pabila Ikram pergi tanpa mengucapkan selamat tinggal.

Ikram berbaring tanpa berbaju di katil diam tanpa suara. Matanya dipejam rapat.

“ kalaulah Lien tahu begini jadinya, sumpah Lien takan sanggup serahkan segalanya pada Am,” Aku menyatakan sesalanku kerana sanggup menyerahkan segalanya dan mendapat balasan sebegitu.

“ cakaplah Am, kenapa diam je ni?” Aku nyatakan bahawa aku masih lagi menyayangi dia dan sanggup menerima dia dalam apa jua keadaan sekali pun.

Kami jadi diam tanpa sebarang bicara keluar dari bibir masing-masing. Aku menukar baju dan terus ke bilik air. Kesemua make-up di muka ku cuci dan aku kembali ke bilik. Ikram masih lagi berbaring di katil dengan tangannya didahi. Mungkin perasaan bersalah menyelubungi dia dikala itu. Selepas lampu ku matikan, aku berbaring agak jauh di sebelah Ikram. Bukannya aku suka begitu tapi takut disakiti lagi jika aku menyerah dengan mudah pada Ikram. Bilik ku hanya diterangi lampu jalan yang baru saja dipasang. Dalam kesamaran itu Ikram ku lihat bergerak mendekatiku. Aku berpusing membelakangi Ikram dan pura-pura tidur. Siapa yang dapat menafikan perasaan seronok takala dibelai oleh orang yang kita sayangi. “ Lien marahkan Am? OK, Am minta maaf, Am tahu Am yang salah, Am sanggup terima apa saja hukuman dari Lien,” Ikram mengusap rambutku sambil memohon maaf atas apa yang terjadi sebelum ini.

Suaranya sayu dan merintih menyatakan dia ikhlas memohon maaf.

“ bukan niat Am nak buat macam tu, Am tak sanggup tengok Lien bersedih bila Am berpindah,” Dia takut untuk melihat aku bersedih mengucapkan selamat tinggal pada hari dia berangkat untuk ke Maktab baru.

Dan dia tak mahu rakan sebaliknya tahu aku ada menyimpan perasaan pada Ikram. Ikram nyatakan dia berpisah dengan rakan sebiliknya selepas bersama dengan ku. Dia cuba mengelak dari bergaul dengan ku, takut rakan sebiliknya menyalahkan aku atas perpisahan mereka.

“ percayalah Lien, Am bukan seronok berlakon macam tu! Lien tak tahu betapa peritnya hati Am,” Sebenarnya dia juga merasa tersiksa terpaksa berlakon begitu.

Aku masih diam tanpa sebarang reaksi. “ tolonglah maafkan Am,” Pelukan Ikram ku rasakan semakin kemas dan mulutnya tak henti-henti menyatakan maaf dan menyiumkan.

“ maafkan Am ye……,”

“ jangan Am buat lagi pada Lien macam tu, Lien tak mampu nak hadapi,” Airmataku mengalir keluar sendiri tanpa dapat ditahan.

Aku sendiri tak pasti mengapa harus aku menangis tika itu. Aku berpaling dan menyembam mukaku ke dadanya. Dalam esakan itu aku merayu pada Ikram agar tidak lagi memperlakukan aku begitu. Dia berjanji dan kami berpelukan rapat. Ikram melayanku malam itu dengan penuh kasih sayang. Aku usahakan agar malam itu takan Ikram lupakan sampai bila-bila. Entah berapa kali kami sama-sama belayar ke lautan asyik yang menyaksikan Ikram menjadi nakhodanya. Kami lena dalam pelukan bagaikan tiada esok untuk kami, namun aku juga sedar Ikram lansung tak menanyakan perihal perubahan pada diriku. Mungkin Ikram tahu itu adalah cara untuk ku melepaskan kekecewaan di hati.

Setiap pertemuan pastinya ada perpisahan dan itulah yang membimbangkan aku. Pagi itu selepas mandi dan siap berpakaian Ikram mengucupku sebagai tanda perpisahan sementara. Dia berjanji akan datang melawatku di hari minggu walaupun terpaksa bermotosikal dari BM hingga ke Maktab ku. Aku berjanji takan menangis takala mengucapkan selamat tinggal pada dia pagi itu. Walaupun hatiku berat untuk melepaskan dia pergi tapi aku tahu adalah mustahil untuk menyuruh Ikram tinggal di maktab ku buat selamanya bersama ku. Aku tak mampu untuk melihat dia melangkah pergi pagi itu. Janjiku hanya tinggal janji. Dari balkoni rumah aku melihat Ikram bersama rakan-rakannya melangkah pergi dan akhirnya hilang ke dalam perut bas. Aku menangis sendirian di dalam bilik, entah mengapa aku tak dapat mengawal perasaan hiba ku ditika itu. Seharian aku mengurung diri di dalam bilik. Mujurlah kami semua masih bercuti hari itu dan kuliah akan bermula keesokannya. Malam itu hanya Jeff yang datang mencari aku kerana seharian aku menghilangkan diri. Jeff rakan sekuliah denganku dan kami memang rapat malah sebelum itu ada desas-desus kami bercinta. Jeff memang dikategorikan sebagai lelaki kiut dan menarik namun dia bukan seleraku. Kami hanya sekadar kawan yang terlalu akrab itu sahaja. Ikram datang melawat ku sebulan sekali dan tiap kali berjumpa pasti akulah yang paling gembira. Aku menjadi insan yang terlalu setia pada Ikram. Adakalanya hati ku terusik takala ada dikalangan pensyarah ku atau rakan sepelatih yang mengusik. Ingin jugak aku cuba untuk mencari pengganti Ikram namun setiap kali aku cuba, setiap kali itulah ingatan ku pada Ikram datang dan janji-janji ku pada Ikram bagai satu sumpah yang cukup takut untuk ku engkari.

Sebagai manusia aku ada nafsu dan kehendak yang ada tikanya mahu dituruti dan dipenuhi. Walau sesabar mana sekalipun aku, namun aku kadang-kadang tewas dalam pergelutan antara kesetiaan dan kehendak. Kami sebagai pelatih Maktab wajib mengikuti satu kem latihan lasak ala tentera selama 7 hari dan dimestikan lulus latihan ini. Jika gagal kami dimestikan mengulanginya. Apabila diajukan pasal kem ini pastinya semua orang kecut apabila mengingatkan apa yang mesti dilalui semasa kem itu. Sumpah seranah, denda yang tak masuk dek akal dan aktiviti lasak yang memerlukan Kesemua pelatih mengerah segenap tenaga yang ada. Tiba giliran aku untuk menyertai kem ini apabila cabutan yang diadakan tidak memihak pada ku. Dengan gaya lemah lembut ku sudah pastinya aku menjadi daya tarikan para jurulatih untuk dijadikan mangsa buli mereka. Hari pertama sesampainya aku bersama 30 lagi pelatih dari Maktab ku, kami dimestikan memotong rambut mengikut spesifikasi mereka iaitu ala tentera. Aku mula rasa tertekan dengan keadaan itu.

Dalam sebegitu ramai jurulatih yang ku lihat bagaikan singa kelaparan, ada jugak yang baik dan memberi perhatian pada ku. Aku tak kisah jika perhatian yang diberikan itu tiada niat yang terselindung. Hari ketiga kami di dera dengan pelbagai aktiviti lasak dan dendaan, aku mula berubah menjadi lebih agresif. Mungkin hasil latihan dan pengalaman selama tiga hari itu mengajar ku berani menghadapi dunia. Aku mula berani menampilkan identiti ku yang sebentar. Lantaklah apa pandangan orang lain. Malam itu kami dipaksa tidur dibawah pokok tanpa khemah atau pun perlindungan. Aku tidur agak jauh dari rakan ku yang lain atau mungkin mereka yang sengaja menjauhi aku bimbang sesuatu akan berlaku. Aku tersedar apabila dikejutkan oleh seorang jurulatih yang pada mulanya ku anggap baik. Dengan bengisnya Jurulatih yang kami kenali sebagai Encik Zali menyuruh aku bangun dan mengikut dia ke kolam air acar. Katanya aku bersalah kerana tidak bertugas menjaga kawasan malam itu dan dendanya aku akan direndam di dalam kolam sehingga pagi. Dalam keletihan dan rasa mengantuk yang amat sangat aku menuruti sahaja arahan beliau.

Encik Zali menyiram air ke pakaian ku dan menyuruh ku masuk ke dalam kolam. Aku tanpa segan memohon diringankan denda yang dikenakan kerana aku dapat bayangkan betapa sejuknya air kolam itu di waktu begini. Tanpa senyuman atau riak belas kasihan diwajahnya, dia mengarahkan aku masuk ke dalam kolam. Aku mula membuat muka sardin sambil melangkah perlahan masuk ke dalam kolam. Seperti yang aku jangkakan air kolam itu sememangnya amat sejuk. Air kolam itu menenggelami aku ke paras dada dan aku berdiri kaku di tengah-tengah kolam sambil muka ku mengadap ke arah jurulatih yang berdiri di pinggir kolam. Dia nampak begitu tinggi dan badannya yang sememangnya tegap besar tampak semakin menggerunkan. Sempat jugak aku mencuri pandang dibahagian yang tak sepatutnya aku lihat. Seluar panjang sukan yang dipakainya agak ketat dan menonjolkan apa yang cuba dilindungi. Benak ku cuba membuat andaian saiz dan bentuk. Aku berfikir jika dah dikenakan denda mengapa tidak menghiburkan saja hatiku dengan fikiran kotor begitu. Aku membayangkan memegang dan mengusap dengan penuh ghairah sambil merasainya dengan mulutku. Aku tersenyum sendirian mengingatkan angan mustahil ku itu.

“ awak ni kenapa? Dah buang tebiat, senyum sorang-sorang!” Aku tersentak apabila dengan keras jurulatih itu bertanya mengapa aku tersenyum sendirian begitu.

” awak suka ke duduk kat dalam tu? Baik! Biar berendam sampai pagi,” lantang dan keras suaranya.

“ ingat pada pengarang jantung, encik! Entah menangis bila dia tengok encik denda saya sampai macam ni sekali,” Entah dari mana datangnya semangat untuk menjawab soalan itu, aku menjawab dengan selamba.

Muka jurulatih itu ku lihat berubah sama sekali. Dia tersenyum dan tangannya menekup mulutnya menahan ketawa. “ Iye ke! Lelaki ke perempuan pengarang jantung awak tu?” pertanyaan yang berbaur perli.

Merah padam muka ku apabila soalan itu dikemukakan. Ah! Biarkan dia tahu, peduli apa aku, bukannya nak merugikan sesiapa.

“ kalau dia lelaki kenapa pulak encik? Salah ke?” Aku jawab dan ceritakan pada dia.

“ Ooo.. macam tu,” Dia kelihatan seperti berminat untuk tahu semuanya.

Aku disuruh naik dari kolam dan menyuci badan ku dengan air bersih. Betapa leganya aku ketika itu. Denda dah tamat dan aku dapat menyambung kembali lena ku. Dari jangkakan ku tika itu sudah lewat 1 atau 2 pagi dan aku dengan sebeberapa segera menyuci badan ku. Baru saja aku ingin mengatur langkah menuju ke tempat tidur ku, Encik Zali menyuruh ku menunggu di bawah pondok rehat di kawasan tapak kem latihan kami itu. Oleh kerana kami dilatih untuk menurut arahan, aku ikut sahaja dan menunggu di dalam pondok yang diarahkan. Kesejukan malam ditambah dengan pakaian ku yang basah membuatkan aku menggigil kuat. Encik Zali datang dengan pakaian kering, sehelai t-shirt dan seluar track bottom. Dari saiznya aku rasa ia adalah milik Encik Zali.

“ dah! Tukar pakai baju ni, karang beku awak tu,” Dia menyuruh aku menukarkan pakaian ku itu.

“ tak biasa encik! Selalu tukar kat dalam bilik tak ada orang tengok, malu……,” aku katakan aku tak biasa menukar pakaian ku di hadapan orang sebelum ini.

Dia tersenyum dan berpusing membelakangiku. Nasib baik suasana disekitar kem gelap jadi aku tahu jika dia melihat sekali pun, takan dapat melihat dengan jelas tubuh ku. Dengan pantas aku menukar pakaian yang basah. Walaupun agak besar tapi lebih selesa dari memakai pakaian yang basah. Kami duduk di dalam pondok tak berdinding itu, hanya bangku panjang yang disediakan untuk digunakan sebagai alas.

“ awak dengan dia tu serius ke? Atau setakat suka-suka, apa orang kata, cinta monyet!” Dia bertanya lagi tentang hubungan ku dengan Ikram dan sejauh mana hubungan kami.

Aku rasa selesa untuk berbicara dengan dia tanpa perlu berselindung. Maklumlah jurulatih mesti pandai menggunakan psikologi.

“ biasalah encik! Macam orang lain jugak, saya sayangkan dia dan dia pun cakap sayangkan saya,” Aku ceritakan kami sama meluahkan isi hati kami dan berjanji akan sentiasa saling menyayangi.

“ habis tu awak biasalah ye? Atau awak dah puas kena dengan dia?” Dia bertanya tentang hubungan seksual antara aku dan Ikram, adakah kami biasa melakukannya.

“ apalah encik ni! Takadalah sampai macam tu sekali, kami rasa belum lagi bersedia untuk menghadapi komitmen sampai ke setakat tu, cium tu adalah,” Aku menggunakan sepenuhnya bakat lakonan yang ada pada diriku dan menyatakan kami belum bersedia untuk itu lagi dan hanya setakat ciuman sahaja walaupun pada hakikatnya aku sudah puas Ikram kerjakan.

“ tak nak cuba?” Dia bertanya lagi padaku.

“ nak jugak tapi tak ada yang sesuai dengan selera saya encik, kami bukannya jenis main cekup je, asal jantan kami ngap! Tak main la!” Dengan lagak penuh ketegesan aku katakan tidak ada yang sesuai dengan citarasa ku untuk ku cuba.

“ habis tu orangnya mesti macam mana? Tak sangka ye! Saya ingat semua boleh on,” Dia bertanya lagi bagaimanakah orang yang memenuhi citarasa ku. “ kalau saya nak pun, orangnya mesti berbadan besar, kurus-kurus tak main! Got a very thick fur, berkumis tebal tu wajib and he must be caring,” aku gambarkan orang yang memenuhi citarasa adalah seperti dia dengan gaya seorang tukang jahit yang mengukur badan pelanggannya.

Dia merapati ku dan memegang tangan ku. Diletaknya betul-betul di atas bonjolan yang sedari tadi menjadi perhatian ku.

“ orang macam saya bolehkan? Cubalah dulu baru tahu,” Dia menyuruh ku mengusap batang keramatnya yang sudah menjadi keras di dalam seluar sukannya.

Batangnya yang sekeras-kerasnya itu tak ku biarkan tersiksa lama di dalam kurungannya. Aku menarik keluar dan agak terkejut kerana pengalaman ku bersama Rosli dan Ikram, aku hanya melihat yang bersaiz kecil. Dihadapan ku kini tegak berdiri bagaikan batang mentimun yang sedang masak saiznya. “ kenapa? Segan ke? Atau masih tak selera,” Dia perasan akan perubahan ku itu dan bertanya mengapa.

“ bukan! Takut encik, tak biasa, lagi pun encik punya besar sangat,” Aku katakan aku tak biasa melihat batang sesiapa pun sebelum ini dan agak terkejut kerana ianya amat besar sedangkan aku telah puas menyaksikan pelbagai saiz dan bentuk.

“ tak apa, abang akan pastikan awak akan seronok, come I’ll teach you,” Dia hanya tersenyum sambil katanya dia takan menyakitkan ku, sebaliknya akan mengajarku menikmatinya dengan penuh nikmat.

Dia menyuruh ku menghisap tapi dengan saiz tongkat saktinya yang sebegitu sudah pastinya mulut ku takan muat untuk di masukkan. Dia faham dan menyuruh ku menjilat sahaja kepala batang keramatnya yang mengembang seperti cendawan selepas hujan. Aku menunjukkan kepakaran ku menjilat bagai budak kelaparan ais-krim. Dia mengerang perlahan menahan kenikmatan diperlakukan begitu.

“ sedapnya………… awak memang pandai, ahhh….sedapnya…. lagi! Lick it somemore,” Tangannya mengusap rambut ku sambil merengek betapa sedapnya bila aku menggunakan lidah ku menjilat kepala batang keramatnya.

Tangannya mula merayap ke bahagian celahan belakangku dan melurut seluar yang sememangnya agak longgar. Jarinya menjolok masuk ke dalam lubang rahsia ku dan aku mula menjadi semakin lemas. Aku cuba jugak memasukkan tongkat azimatnya ke dalam mulut ku namun hanya kepalanya sahaja yang mampu masuk.

“ aaahhhhh!.... you’re the best… don’t stop, suck it, abang sayang awak,” Aku menghisap sekuatnya dan dia mendengus deras apabila aku berbuat begitu.

Dia mengangkat dan memusingkan badan ku. Aku faham apa yang hendak dia lakukan tapi aku mula membayangkan jika sebesar Ikram dah terasa akan sakitnya inikan pula sebesar dia.

“ tak yah le bang… Lien takut! Lien takut bang, sakit,” Aku minta dia batalkan saja niatnya itu tapi bagaikan tidak mendengari rayuan ku, dia terus menarik ku merapatinya.

Dia menolak kaki ku agar terkangkang luas dan batang keramatnya dihalakan kearah lubang nikmat ku. Dia menarik ku kearahnya dan menolak masuk batangnya dengan kasar. Aku bagaikan mahu menangis menahan rasa pedih ditujah batang yang besar itu. Dia menolak masuk sehingga rapat ke pangkalnya.

“ tolong bang, sakit….bang, tolong Lien sakit,” Aku menangis perlahan sambil merayu dia berhenti kerana tak tertahan lagi menanggug rasa sakit.

Dia berhenti disitu tak bergerak dan membiarkan saja batangnya tertanam di dalam lubang keramat ku.

“ tak apa sayang, kejap je….aahh…. kejap je sayang…… kejap je lagi,” Dia meminta aku bertahan sekejap sahaja lagi kerana dia sudah sampai ke penghujungnya.

Tanpa bergerak aku rasakan ada pancutan air hangat di dalam lubangku dan hati ku berdetik lega kerana permainan itu sudah tiba ke penghujungnya. Walaupun tiada sorong tarik tapi aku kelegaan kerana tak perlu menanggung lama kesakitan itu. Tapi bila dia ingin mencabut keluar pendayung azimatnya, aku mula terasa satu keenakan dengan adanya pelincir yang tak menyakitkan ku sebaliknya mendatangkan kenikmatan. Aku menolak kembali agar batang dia masuk kembali ke dalam lubang ku dan dia membiarkan saja aku menyorong tarik begitu dalam pelukkannya.

“ tadikan cakap sakit, sekarang nak lagi pulak……..aaahhhh….Lien sedapnya… don’t stop Lien, sedapnya! Aahhh…,” Dia mula memerli aku katanya tadi menangis suruh berhenti, mengapa sekarang aku pulak yang bersungguh-sungguh.

Aku tak peduli kata-katanya dan meneruskan menyorong dan menarik. Aku rasakan batangnya kembali menegang keras dalam lubang nikmat ku. Dia mula bertindak menyorong sehingga rapat dan aku mula mengerang menahan kenikmatan yang tak dapat aku gambarkan. Dia mula mendengus kesedapan. Dapat aku bayangkan bagaimana riak mukanya ketika itu. Setelah agak lama kami melakukan begitu dia menarik aku rapat ke tubuhnya dan serentak dengan satu raungan dia memancutkan cairan nikmatnya sekali lagi ke dalam lubang nikmat ku. Aku tersandar ke tubuhnya dan kami mula menggelonsor berbaring di atas bangku panjang. Rasanya tak mahu untuk aku membiarkan dia mencabut pedangnya.

“ biarkan dia kat situ ye bang, Lien suka dia ada kat situ,” Aku berbisik pada dia agar membiarkan pedangnya direndam di situ sehingga pagi.

“ ha, tahu pun! Tadi kenapa menangis? Saja le tu, mainkan abang, nakal sungguh awak ni,” Dia hanya ketawa manja dan menyiumku berkali-kali.

Aku kembali ke khemah pagi itu dengan senyuman puas kerana mendapat ikan besar semalam. Masih terasa kepedihan akibat ditujah oleh En. Zali tapi aku seronok walaupun jalan ku agak berlainan hari itu. Malangnya hari itu kami dikehendaki belajar berkawad dan aku sering melakukan kesilapan kerana kepedihan itu. Langkah ku kesemuanya agak kekok. Ada di antara ahli kumpulan ku bergurau aku kena rogol sebab itu aku menjadi begitu. Aku hanya tersenyum mendengar gurauan itu sambil berharap malam ini aku di rogol lagi. En. Zali langsung tak kelihatan hari itu, dengar khabarnya sedang berehat kerana kurang sihat. Aku tersenyum bangga kerana aku masih mampu membuat pelbagai aktiviti dan dia sudah tak bermaya. Maklumlah kerja kuat semalaman. Malamnya kesemua peserta dikehendaki bertolak ke sebuah pekan di pinggir bandar Sungai Petani. Perjalanan kami memang menyiksakan kerana kami dikerah berjalan kaki ke situ. Sesampai kami di kaki bukit kami diberi penerangan tentang perjalanan meredah hutan menggunakan kompas. Kami memulakan perjalanan dengan diketuai oleh seorang pelatih dari Maktab lain. Setibanya kami di puncak bukit aku rasakan pandanganku kabur dan dunia disekeliling ku berpusing. Aku tak mampu lagi untuk berdiri. Tiba-tiba semuanya kelihatan kelam dan gelap. Suasana sekeliling begitu asing pabila ku bukakan mata. Aku bagaikan di alam mimpi. Semua kelihatan putih bersih. Encik Zali ku lihat sedang tidur di kerusi di sebelah katil ku.

“ abang! Apa dah jadi ni? Lien kat mana ni?” Dia tersedar pabila aku memanggil namanya.

Kesemua jurulatih lain ku lihat tiada di situ.

“ itulah dah kerja kuat sangat malam tu, Lien pegi tracking lagi. Ha! Kan dah susah jadinya,” Dari ceritanya baru ku ketahui yang aku telah tidak sedarkan diri sedari malam kelmarin.

Aku di hantar balik ke kem dan ditempatkan di bilik sakit. Dia ditugaskan untuk menjagaku. Aku cukup gembira mendengar ulasannya. Aku kembali melelapkan mata kerana ku tahu aku selamat di sisinya.

Hari terakhir kami di kem amat mengembirakan kami semua. Masanya untuk kami kembali ke Maktab. Sedang aku leka memeriksa kesemua alatan ku yang dimuatkan dalam beg bahu ku ditepuk dari belakang.

“ dah tak sabar nak balik nampak, awak ikut saya balik ye?” Encik Zali tersenyum dan mengajak ku menaiki keretanya.

“ tak apalah, buat susah-susah je, kan jauh tu,”

“ apa susahnya! Abang pun ikut jalan tu jugak,” Katanya dia juga akan melalui jalan yang sama dan dia boleh singgah sebentar di Maktab ku.

Setahu ku Encik Zali bertugas di maktab tempat kem kami diadakan dan rumahnya berdekatan. Kebanyakan jurulatih kem kami adalah pensyarah dari pelbagai maktab.

“ marilah, naik je dengan abang, abang sorang-sorang ni! Tak kesiankan abang ke?” Tapi Encik Zali kelihatan bersungguh-sungguh mengajak ku, tak sampai hati ku untuk menolak permintaannya dan dia kini semakin berani membahasakan dirinya abang padaku.

Kami bertolak lebih awal dari bas yang sepatutnya aku naiki. Sepanjang jalan aku tak lagi mampu berbicara kerana terlalu letih dan aku gunakan kesempatan itu untuk tidur. Kami singgah sebentar di Hentian Rehat Gurun untuk menyegarkan diri dan juga perut yang asyik menyanyi minta diisi. Aku sempat mandi dan menukar ke pakaian yang lebih selesa dan bersih. Pakaian ku tadi adalah pakaian rasmi kem yang harus di pakai siang dan malam. Hanya tuhan saja yang tahu betapa baunya bisa memengsankan sesiapa yang terhidunya.

“ sempat lagi mandi? Siap tukar baju! Hai, apa boleh buat orang dah smart, nak menyemart sentiasa,” Zali tersenyum melihat ku yang amat berlainan dari semasa kami bertolak tadi.

Kami makan sebentar sebelum bertolak balik ke Maktab ku. Dia mula menceritakan tentang keluarga dan latar belakangnya. Baru aku ketahui yang dia berasal dari Alor setar tapi mengapa dia sanggup menghantar ku sehingga ke Jitra dan terpaksa berpatah balik ke Alor Setar. Aku tak pedulikan semua itu.

Sesampainya kami di rumahku, kami berehat sebentar sebelum membersihkan diri dan keluar makan di Bandar Darulaman. Begitu banyak yang aku ketahui tentang Zali dari ceritanya. Dia pernah dikecewakan oleh teman wanitanya dan dia bagaikan sudah serik untuk bercinta lagi. Kepercayaannya pada perempuan hilang sama sekali. Pengalamannya bersamaku bukanlah kali pertama buatnya tapi dia mengakui dia mempunyai kekasih sebelum ini namun mereka terpaksa berpisah kerana keluarga kekasihnya mendesak kekasihnya itu berkahwin dengan perempuan pilihan mereka. Mereka berpisah dan tidak berhubung lagi selepas itu. Dia mengakui dia tak berminat untuk mendekatiku kali pertama kami bertemu semasa di kem, tapi lama-kelamaan dia menyukai telatah nakal ku semasa menjalani latihan. Setiap hari dia merasa begitu rindu untuk melihat ku kerana dilihatnya bagaikan aku ini tiada sebarang masalah dan sentiasa tersenyum gembira. Aku merasa begitu berbangga dipuji begitu.

Zali tidur di rumah ku malam itu dan sekali lagi kami mengulanginya. Tapi kali ini aku telah bersedia. Aku lumurkan pelincir agar kejadian kali pertama tak berulang untuk kali kedua. Zali menunjukkan kepakarannya melayarai lautan gelora dengan penuh bertenaga. Aku yang tewas dengan permainannya dan dia tersenyum puas melihat ku terkulai layu di tungganginya. Ternyata Zali bukan calang-calang jantan, dia masih mampu untuk kembali bertarung tanpa sebarang rehat. Aku terlena keletihan yang teramat sangat. Pabila aku bangun jam menunjukkan jam 11.00 pagi. Kesiangan rupanya aku. Kelibat Zali langsung tak kelihatan di situ. Aku mengintai beg pakaiannya juga tidak kelihatan lagi di tepi meja belajar. Hanya sekeping nota yang ditampalkan di pintu almari.

“ abang balik dulu sorry tak sempat ucap selamat tinggal kesian tengok terlalu letih. Call abang 010-XXXX545 “

Aku bangun menyucikan diri dan bahagian yang cukup disukai oleh Zali. Bahagian itu cukup sakit apabila digosok dan kepedihan yang amat sangat apabila terkena krim mandian. Aku melihat ada tompokan darah di cadar dan kain selimut ku. Walaupun tak lah sebanyak mana, ia menunjukkan bahagian lurahku sudah pasti terkoyak agak teruk. Patutlah aku berasa amat sakit semasa mandi tadi. Selesai berpakaian aku terus melangkah walaupun dengan sedikit kepayahan. Aku menelefon Zali dan aku ceritakan padanya keadaan ku. Dia meminta ku bersabar. Dia akan mencari ubat untuk mengubatinya dan menyuruh aku menunggu, dia pasti akan sampai malam ini.

“ malam ni dah tak nak bagi dah, bukannya nak berlembut, kita pulak yang sakit “ terdengar deraian ketawa Zali bila aku membebel. “orang sakit dia ketawa! Tak payah datang la kalau macam tu” timbul rasa geram di hati ku pabila dia bagaikan mendengar gurauan pulak.

“ baiklah intan payung abang, tunggu kejap lagi abang sampai, Jangan nak merayap pulak! tunggu kat bilik “ arahnya lembut tapi ada tegasnya.

Aku kembali ke bilik dengan bungkusan makanan di tangan. Seharian masa ku di habiskan memerap di dalam bilik. Aku melayang mengingati semula segala kenangan ku bersama Rosli, Ikram dan sekarang Zali. Adakah selepas ini akan bakal hadir pulak insan lain dalam hidupku.

Malam itu Zali sampai ke rumah ku sebaik saja aku selesai mandi. Dia terus masuk tanpa dijemput ke bilik ku.

“ abang tak dapat lama ni, kena hantar orang tua ke klinik lepas tu terus balik ke Maktab ” aku terpinga mendengar ulasannya laju.

Aku agak kecewa kerana dia tak dapat bermalam di situ. Aku bayangkan kami dapat bermesra walaupun tidaklah seperti selalu, sekurang-kurangnya ada juga tempat untuk ku bermanja dan berbicara.

“ kenapa jadi macam tu? Alah! Orang jantan kalau tak dapat apa yang dia hendak pasti saja ada helahnya, orang faham.. “ ayat itu laju keluar dari bibir ku.

“ betul.. abang terpaksa, percayalah ,”

“ pergilah, orang tak kisah “ lantas aku capai baju sejuk di kerusi di hadapan ku dan terus melangkah keluar, meninggalkan Zali yang masih terpinga-pinga. Aku sendiri tak pasti mengapa aku bertindak demikian. Cuma rasa nya mungkin kerana hatiku begitu kecewa kerana apa yang aku hajati tak dapat dipenuhi.

Aku berlari menuju ke arah rumah Jeff yang hanya berselangkan dua buah rumah sahaja walaupun masih ku terasa akan kesakitan akibat peristiwa semalam. Aku tutup rapat pintu rumahnya. Dari tingkap dapat ku lihat Zali keluar dan mencari-cari aku. Dia kemudiannya terus menghidupkan enjin kereta dan laju memecut keluar. Dari deruman enjin keretanya aku tahu Zali marah dengan tindakan ku. Jeff terpinga-pinga melihat kelakuan ku.

Setelah itu aku tak langsung menghubungi Zali, begitu jugak sebaliknya. Aku berkeras memujuk hati ku agar tak menghubungi Zali walaupun aku merinduinya setiap hari. Keegoanku meronta-ronta agar aku terus bersikap aku tak bersalah walaupun adakalanya aku sedar aku yang menjadi penyebab kepada semua ini. Aku tewas jugak dengan tuntutan hati ku yang rasa bersalah melayan Zali begitu. Aku sedar dan tahu Zali memang mempunyai masalah dengan keluarganya malam itu. Hanya aku yang terlalu menurutkan hati. Aku hubungi Zali dan memohon maaf atas apa yang telah berlaku.

“ abang boleh maafkan, tapi abang tak dapat lupakan apa yang telah berlaku, sampai hati Lien buat macam tu kat abang “ rasa bersalah ku makin menebal mendengar bicaranya.

“ abang datang la ke rumah orang kat sini, ok.” Pujuk ku selembut mungkin.

“ buat apa? Untuk disakiti lagi! “ katanya agak keras. Ayat itu terus mematikan bicara ku.

“ baiklah, Lien tahu orang salah sebab ikutkan perasaan, Lien minta maaf banyak-banyak dan demi kasih Lien pada abang, orang sanggup terima apa jua hukumannya sekarang, jika itu bisa memuaskan hati abang, tapi percayalah orang tetap akan sayang pada abang walau apa jua kesudahannya “ ganggang telefon ku letak sebelum sempat jawapan aku dengar dari pihak Zali.

Hari minggu itu Ikram datang melawat ku dan kami keluar ke kawasan air terjun yang terletak berdekatan Maktab ku. Kawasan Bukit Wang memang menarik kerana masih belum dinodai oleh arus kemodenan. Kami luahkan rasa kasih dan melepaskan segala kerinduan yang terpendam selama ini. Ikram masih seperti dahulu tak berani menunjukkan perasaan sayangnya. Hari sudah lewat petang pabila aku berpisah dengan Ikram selepas dia menghantar ku balik ke rumah. Aku yang keletihan bertarung bersama Ikram petang tadi terus berbaring di katil. Tiba-tiba pintu ku diketuk. Belum sempat aku mempelawa masuk, daun pintu di kuak.

“ abang! “ mata ku terbeliak besar melihat wajah itu.

“ masuklah, bila abang sampai?” aku bangun dan menyorong kerusi padanya.

“ tolonglah Jangan buat lagi macam ni ok,” Zali terus memelukku dan menyium ku berkali-kali.

“ kenapa dengan awak ni? Kalau dah rindu pun, sabar la dulu,” aku menolak perlahan Zali.

“ Awak memang kejam, awak sanggup tengok abang menderita, awak sanggup tinggalkan abang keseorangan,” dia kembali merapati ku.

“ sudah lah, yang lepas tu kita lupakan saja, OK,” satu cium aku lekapkan pada bibirnya.

“ Lien dah cakap yang Lien akan tetap akan menerima abang walaupun apa jua kesudahannya, Lien tetap pegang kata-kata Lien,” aku menolak Zali berbaring ke katil.

Kami sama-sama belayar dalam lautan keasyikan. Aku tak mahu peristiwa yang lalu menjadi penghalang pada ikatan yang telah kami bina. Zali nyata tak ingin tewas dalam pelayaran ini. Setiap dayungannya penuh tenaga dan kenikmatan. Aku menuruti saja rentaknya menongkah arus yang makin melemaskan. Zali mencabut pedangnya dan sepantas kilat aku menyambarnya dan melurut laju. Tangannya kemas memegang rambut ku, ku lihat tongkat itu sudah sedia untuk menyemburkan air yang sudah tak lagi dapat dibendung.

“ kuat sikit Lien, abang dah tak tahan ni, ahhhhhh Liennn,” air nikmatnya memancut keluar memenuhi mulut ku.

Aku hisap setiap titik yang keluar, bagaikan begitu dahaga. Zali tersentak-sentak menahan rasa sengal yang amat sangat pabila kepala tongkat saktinya ku hisap. Dia meraung halus, sambil matanya terpejam rapat menahan segala kenikmatan yang timbul.

“ Lien akan pastikan abang ada di dalam diri Lien,” ucapku menghisap sisa-sisa air yang masih ada di batangnya.

“ abang sayangkan Lien,” sambil memeluk dan menyium dahi ku.

Kami sama-sama terdampar keletihan. Aku rasakan segenap tenaga ku sudah habis ku gunakan setelah Ikram dan Zali serentak datang pada hari yang sama. Aku tak lagi mampu untuk bangun dan bergerak ke mana-mana. Aku berbaring lemah di dada bidang Zali sambil mengusap lembut rambut-rambut halus yang memenuhi dadanya.

“ kalau terkoyak lagi abang kena tanggung tau,” aku bersuara lembut.

“ orang takan bagi lagi abang buat macam tadi kat Lien,” sambung ku pabila ku rasakan Zali tak menjawab pertanyaan ku.

“ untuk Lien abang akan buat apa saja,” sambil tangannya mengusap lembut rambutku.

“ betul ni? Kalau Lien cakap abang tak boleh datang lagi ke sini, abang akan buat?” soalan yang cukup mahu ku dengar jawapannya.

“ kalau dah Lien tak sayang lagi kat abang, abang takan datang,” jawabnya pura-pura merajuk.

Aku ketawa kecil sambil mengucup dadanya. Aku pejamkan mata dan terlena di atas dadanya.

Malam itu kami keluar bersama ke restoran di hadapan PJ plaza. Sambil memerhatikan orang lalu-lalang dengan pelbagai gelagat, kami berbual tentang hidup, tentang apa saja yang terlintas pada ketika itu. Sedang asyik berbual, aku dikejutkan dengan satu panggilan dari arah belakang. Aku berpaling dan ku lihat Jeff sedang bergerak ke arah ku. Dia ku lihat tersenyum simpul dari jauh lagi.

“ Eh! Kenapa dengan kau ni? Seronok sangat nampak,” salam yang dihulurkan aku sambut.

Selepas bersalam dengan Zali, Jeff duduk di sebelah ku.

“ Ni ha! Ikram tinggalkan benda ni kat rumah aku, dia cakap suruh serahkan pada engkau benda ni,” tangannya menghulurkan satu kotak bersaiz sederhana, berbalut cantik dengan pembalut berwarna kegemaran ku biru. Ada sekeping nota di tersemat rapi di atas kotak.

“ apa pulak si Ikram ni, harijadi aku dah lama lepas,” aku pura-pura hairan dengan pemberian itu takut Zali mengesyaki apa-apa.

“ orang dah nak bagi ambik je lah,” ketawa Jeff bila aku nampak terkejut dan kehairanan.

“ kalau tak nak, bagi je kat abang, abang memang suka orang bagi-bagi hadiah ni,” Zali mula bersuara.

“ Yelah.. ribut tak ada, hujan tak turun tiba-tiba saja nak bagi hadiah, pelik kan?” aku cuba menerangkan sebab aku berkata begitu.

“ alah! Mungkin hadiah harijadi Lien tahun lepas dia lupa nak bagi,” sambung Zaki sambil disambut ketawa Jeff terbahak-bahak.

Kami balik bersama ke asrama dengan Zali. Zali meninggalkan aku di pintu hadapan rumah ku. Aku tahu dia terpaksa balik awal kerana perjalanannya masih jauh lagi. Dia akan datang lagi jika ada kelapangan dan aku berjanji akan menelefon dia bila kelapangan. Aku terus masuk ke bilik dan berbaring. Tinggal Jeff yang masih bersama ku berbual-bual di ruang tamu menonton televisyen.

“ Eh, Lien, aku tengok bukan main baik lagi jurulatih kem tu dengan kau ni? Siap bahasakan diri dia abang! Pelik aku,” soal Jeff berbau kecurigaan.

Aku mula ligat memikirkan jawapan yang patut ku berikan. Kalau tersilap bermakna aku mengundang padah. Bukan aku nak menafikan sifatku tapi perkara sebegini sebaiknya ku simpan untuk diriku sahaja.

“ budak ni! Orang baik pun engkau lorat, kalau dia perangai macam samseng kau suka ke? Sekurang-kurangnya dapat jugak kita makan free orang belanja,” sengaja aku jawab dengan nada bergurau.

Aku harap Jeff berpuashati dengan jawapan ku. Jeff bukannya jenis orang yang senang untuk menerima sebarang alasan.

“ dia kan lebih tua dari kita, dah dekat setengah abad umur dia, aku dengan kau ni baru belasan tahun, mestilah dia bahasakan dirinya abang, nak berencik-encik tu kat maktab je!,” ulas ku biar Jeff tak memanjangkan lagi hal ini.

“ itu aku tahulah, dia kan pensyarah maktab lain, yang sampai ke sini tu apa hal! Tak cukup ke budak maktab dia nak dia buat baik? Sambung Jeff seperti masih tak berpuas hati.

“ kalau macam tu, aku ni kena buat baik dengan budak maktab kita je lah! Dengan budak maktab lain aku tak payah tegur, takpayah kawan!,” sambil berpaling menatap tepat terus ke muka Jeff.

Dia tersenyum sumbing. Dia tahu dia sudah tersilap cakap dan dia tahu dia takan menang bertekak dengan pembahas maktab ini.

“ iyelah, iyelah, kaulah Queen of the people, baik dengan semua orang,” perli Jeff sambil ketawa mengekek.

“ eh! Hadiah tadi mana? Engkau tak nak tengok ke isinya?” soal Jeff sambil matanya liar bagai mencari sesuatu.

Tiba-tiba aku teringatkan hadiah pemberian Ikram tadi. Aduh! Tertinggal kat dalam kereta dia pulak, macam mana ni. Aku berfikir sendiri. Tak mengapa rasanya bukannya nak hilang lagi pun kan Zali dah cakap nak datang lagi lepas ni, aku meyakinkan diriku. Rupanya kedatangan Zali kali ini membawa berita yang bakal merubah hidupku. Zali tiba ketika senja sedang mula melabuhkan dirinya. Aku sambut Zali dengan senyuman dan kemesraan kerana sudah lama kami tak bersua. Dia juga ku lihat begitu gembira. Di tangannya satu bungkusan yang cukup ku kenali, hadiah pemberian Ikram. Dia menghulurkan kotak itu dan kami bersama masuk ke bilik ku. Aku terus berbaring di katil sambil tangan ku pantas membuka balutan hadiah.

“ tak sabar nampak! Kalau dah sayang macam tu lah, apa pun sanggup,” aku terhenti seketika mendengar kata-kata yang diucap oleh Zali.

“ apa kena dengan abang ni? Tetiba saja naik angin tak tentu pasal?”

“ kalau hadiah tu dari orang lain rasanya awak tak adalah seronok sampai macam tu kan?”

###

2 Gay Erotic Stories from Krisha192

Mawar Putih Berwarna Merah

Semalam hujan lebat dengan iringan angin kuat. Aku masih lagi menanti di bilik dengan harapan dia akan datang segera. Suasana semakin hampir ke petang dan aku masih di sini tanpa mengetahui bilakah penantian ini akan berakhir. Selimut itu semakin rapat ku tarik ke tubuh kurus ini. Tubuh yang sudah sekian lama di seksa dengan pelbagai cara. Mungkin hari-hari yang menyik sakan itu akan berakhir.

Nian yang terpadam

Dunia ini padat berisikan peristiwa dan cerita. Adakalanya direncanakan dan adakalanya sudah suratan. Bukan sekadar sebagai satu pengisian pada perjalanan hidup yang sudah ditakdirkan namun adakalanya sebagai pedoman bagi mereka yang mahu mengerti bahawa kita semua berbeza dari segi rupa, harta dan budi bahasa. Cerita ini adalah untuk tatapan mereka yang mengerti tentang perasaan dan hati orang

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story