Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Aku 42 Tahun Dan Dia 22 Tahun

by Dynn_z


Aku bangga dengan batang konek aku walaupun banyak orang tak suka bentuk konek aku ini. Konek aku menegak ke depan apabila aku berdiri. Ketika aku berbaring pulak konek aku benar-benar menegak ke atas macam Menara Kuala Lumpur. Walaupun saiznya sederhana iaitu kira-kira 4 inci ukur lilit dan panjangnya hampir 6 inci, aku amat berbangga kerana memiliki kepala konek yang besar, lebih besar daripada batangnya. Macam cendawanlah orang gelar.

Apabila benar-benar mencanak, aku lihat urat-urat timbul di bahagian kelilingnya. Aku sendiri naik stim melihat konek aku sendiri. Aku tau konek orang lain berbeza dengan konek aku, aku gian syiot jugak bila tengok konek orang lain yang melentik ke bahagian perut dan ada pulak yang bengkok. Aku tahu konek orang lain juga hebat.

Aku ni sudah berumur 42 tahun, dah tua, dah kahwin, dah ada anak. Tapi aku tak pernah samakan nikmat sex dengan wife dengan sex dengan lelaki. Dua nikmat yang berbeza. Pernah, ketika isteriku sedang pantang bersalin , aku mencari orang yang boleh memuaskan nafsu ku. Aku memang tak tahan sangat masa tu.

Aku ni memang gemar chatting kat mirc, so masa aku gersang tu aku masuk mirc dan chatting kat channel biasa. Akhirnya tanpa diduga aku bertemu seorang chatter kat Bandar tempat aku tinggal. Chatter yang aku kenali ini seorang Melayu tetapi lebih tinggi dan kurus daripada aku, tetapi aku tengok dia ni str8 habis. Malam itu aku ajak dia keluar dan dia bersetuju. Rupanya dia bekerja sementara di Bandar tempat aku tinggal, duduk di sebuah rumah sewa bersama-sama kawan-kawanya. Aku berjanji untuk berjumpa dengannya di depan sebuah hotel. Cun habis. Masa chatting memang aku katakan aku gian habis dan nak bersama orang yang boleh puaskan aku, sebab isteriku masa itu sedang pantang bersalin. Dia kata okey sahaja. Pertama kali aku jumpa dia , batang aku menegang habis. Berbonjol konek aku macam nak terkeluar dari seluar khaki aku.

Aku sewa sebuah bilik di hotel itu untuk beberapa jam. Aku dan dia pun masuk ke dalam bilik tersebut. Dia pasang televisyen. Aku pun bukalah baju, kerana air-con belum mulai sejuk. Memang niat aku untuk sex dengannya malam itu. Aku pun bukalah seluar khaki aku dan yang tinggal hanya seluar dalam sahaja. Aku pun memeluk dia dari belakang. Ketika itu dia masih lengkap berpakaian. Sambil kupeluk dia, kami bual-bual dan bertanya maklumat diri masing-masing. Aku pun terus memeluk dia dari belakang, aku mengucup lehernya, menghisap belakang telinganya, menjilat telinganya, menggigit manja cuping telinganya. Aku jilat seluruh tengkuknya sambil tangan aku meramas buah dada dan sesekali aku menggentel putingnya yang mulai mengeras, tangan yang satu lagi aku jalarkan ke bahagian perut dan kuraba-raba bahagian sulitnya dari luar seluar jeansnya.

Dia mendengus seketika dan kulihat dia memejamkan mata. “Sedap, bang” dia berkata padaku. Hampir 15 minit aku menggomol dia dari belakang, kedua-dua tangannya bergerak-gerak dan meramas-ramas pehaku dengan agak kasar. Aku tahu dia kesedapan, dan sesekali dia meraba mencari senjata sulitku dan aku membiarkan sahaja. Tangan kananku mengusap koneknya dari luar seluar. Bonjolan koneknya semakin meninggi, dia dia kata

“Kerasnya konek abang kat bontot saya ni”. Aku kata”konek adik dah keras ni, adik nak abang buat macamana?”. “Saya pernah difuck oleh seorang abang, tapi dia tak pernah belai saya macam ni. Saya juga tak pernah fuck orang sebab abang saya tu top, jadi tak pernah rasa bontot dia”. “Hari ini adik akan dapat segala-galanya, abang flex, abang nak fuck adik, dan adik boleh juga fuck abang, setuju?”. Dia tidak menjawab tetapi terus memusingkan badannya ke arah badanku. Dia terus mengucup dan mengolom lidahku, dia menyedut dengan kuat sekali. Tahulah aku jawapannya. Akupun terus membalas jawapannya itu dengan geliatan tubuhku, dan kucupan rakusku. Dia bangun dan membuka baju dan seluarnya, aku bantu dia buka seluar dalamnya, mencanak habis konek dia, menegak macam Menara Kuala Lumpur dan bengkok sedikit ke kanan. Akupun membuka seluar dalamku dibantu olehnya. Dia terkejut.

“Bang, besarnya kepala, tak pernah tengok macam ni”. Aku katakana padanya, konekku tidak menegak ke atas macam dia. Tak cantik dan besar macam dia. Tak panjang dan keras macam dia. Dia tak kisah dan dia kata konekku hebat sebab urat-uratnya timbul dan kepalanya besar. Aku pun kata koneknya juga hebat dan aku dah tak tahan nak melapah koneknya, kata ku. Kamipun tak melepaskan peluang yang ada di depan mata.

Aku jalankan perananku. Aku usap koneknya yang mengeras macam besi itu, dia pun menggentel kepala konekku yang semakin memerah, sambil mulut kami berkucupan. Kami berbaring. Posisi 69 menjadi pilihan kami. Hampir 20 minit kami berposisi 69. Dia tak sudah-sudah mengatakan sedap mengolom konek yang berkepala besar, lain sedikit rasa geserannya di rongga mulut. Aku juga bangga dapat isap konek bengkok yang besar hampir 7 inci dan berukur lilit 4 ½ inci itu. Dia kata dah tak tahan, nak terpancut, maklumlah orang muda. Aku faham, masa itu dia berumur 22 tahun dan aku sudah 42 tahun. Aku katakan padanya, biarlah aku dahulu fuck dia. Dia setuju. Memang sudah dirancang aku membawa KY, kusapu KY dijuburnya dan sambil aku masukkan jari hantuku ke dalam juburnya, dia menggeliat. Barangkali kesedapan agaknya. Aku mencium seluruh tubuhnya, mencium batang koneknya dan aku rasa keras sangat. Sedap sangat baunya, sudah mulai berair-air. Aku tahu dia mulai hampir anzal. Biarlah aku dayung dahulu bisik hatiku.

Aku pun minta dia berposisi doggie, aku masukkan kepala konekku yang besar ke dalam juburnya, dia kata sakit, aku letak lebih KY, akhirnya dia mengangkang besar, dan aku tujahkan konekku yang menegak ke depan itu ke dalam juburnya perlahan-lahan. Hampir 20 kali aku keluar dan masuk perlahan-perlahan, dia menggeliat kesedapan. Aku apatah lagi, tak terkata sedapnya. Dia mengangkang dan aku pun memulakan irama samba. Batang konekku yang menegang dan berurat itu kutusuk dan kucabut hampir 50 kali. Sesekali ke kanan, sesekali ke kiri, sesekali kurendahkan badanku dan menujah ke aras atas, dan sesekali aku menujahkan ke arah bawah.

Dan banyak kali aku menujahkah tepat-tepat tegak ke dalam hingga habis batangku disedut juburnya. Batangku tidak begitu panjang tetapi kepalanya besar membuatkan macam tersekat dan tersepit dijuburnya yang masih ketat itu. Dalam masa yang sama aku meramas ponggongnya dengan kuat, mengepit ponggongnya agar batang konek tu turut tersepit sambil aku menjunam dan menarik serta menghayun konekku. Tangan yang satu lagi kuraba koneknya yang menegang dan juga sesekali aku menggentel putingnya. Dia kesedapan.

Aku minta dia berdiri. Aku minta dia naikkan kaki kanan ke atas katil dan aku masukkan batangku ke dalam juburnya dari arah belakang. Wah, sedapnya! Dia membongkok sedikit. Berdecut-decit bunyinya. Kecepok. Kecepok bunyinya. Dia kata aku lebih hebat daripada abangnya yang dulu kerana abang polisnya itu agak kasar dan tidak membelai dia sebaliknya menghabiskan sex dengan cepat sahaja walaupun batangnya besar, panjang dan menegak ke atas macamnya.

Akhir sekali aku berbaring di atas katil, aku minta dia duduk di atas perutku sambil aku pegang koneknya yang membengkok ke perut itu dan terus melancapkannya. Dia mengangkang dan kubenamkan batang konekku ke dalam juburnya. Dia mengocak konekku ke atas dan ke bawah dengan juburnya. Aku kesedapan. Puhhhh, rasa lazat sekali. Nikmat yang tak terkata dan akhir sekali aku minta dia baring dan dengan perlahan-lahan aku benamkan batangku yang berurat dan menegak ke depan itu ke dalam juburnya. Dia mengangkang luas-luas, kali ini aku lihat memang dia kesedapan dan stim habis, ternganga-nga mukanya apabila aku menujah ke kanan, kiri, atas, bawah dan betul-betul di tengah juburnya. Aku menyangga kaki kanannya dan dia mengiring, aku masuk dan benamkan batang konekku yang berkepala besar itu ke juburnya beberapa kali. Malah dia suruh aku hentam kuat-kuat kerana dia sudah kesedapan dengan kepala konekku yang besar, menggesel juburnya katanya.

Aku sudah hampir anzal. Aku kesedapan dan akhir sekali aku minta dia buat posisi doggie kerana aku sudah puas dengan posisi cuddle, berdiri dan mengangkang. Dia menuruti sahaja kataku, dan dia dalam posisi merangkak sekarang dan aku pun junamkan batang konekku yang berkepala besar dan berurat itu walaupun kecik ke dalam juburnya yang berair-air dan basah itu.

Dia suruh aku pancut kat dalam. Aku pun apa lagi, hampir 40 kali aku tujah dan tarik sambil tanganku meramas ponggong dan mengepit ponggongnya agar konekku tersepit di celah juburnya, tangan satu lagi aku lancapkan batang koneknya, dia menjerit kesedapan dan katanya diapun sudah hampir nak terpacut.

Aku apa lagi, hentak juburnya kuat, dia menggoyang ke kanan dan kiri sama-sama mengoncang tanganku yang melekat di tangannya. Manakala dalam masa yang sama aku goncang masuk dan keluar batang konekku yang berkepala besar itu laju-laju dalam juburnya yang basah , licin dan berair-air itu. Dia kata hampir klimak dan terpancut, aku kata kita sama-sama pancut.

Aku mengoncang konekku ke dalam juburnya kemas-kemas, dia bantu tangan kananku mengoncang dan melancap koneknya, kami diam dan sama-sama consentrate dan beri tumpuan, aku mendengus dan merengek kuat, dia juga menjerit kesedapan dan kegelian, dia menjerit.

"Dah dekat sangat bang." Aku pun kata kita sama-sama bilang dalam hati sampai tiga. Aku pun menghayun, dia mengoyang ke kanan dan kiri sambil tangan kananku melancapkan koneknya, badanku kurebahkan ke arah badannya yang berposisi doggie. Aku bilang hingga 3. Aku tumpukan sepenuh tenaga dan nikmat, dia juga diam dan khyusuk menggoyang dan menggoncang dengan tanganku yang dikonek besar, tegang dan mencanak macam Menara KL itu, aku kata pancut, dia kata yes dan aku pancutkan laharku setelah hampir 100 kali menujah dan menarik batang konek kepala besarku itu, badannya mulai mengeras dan mengepit konekku, akhirnya dia pun memancut-mancutkan air maninya hampir 6 atau 7 kali dan aku terus lancapkanya, dan aku juga memancutkan maniku hampir 6 atau 7 kali juga ke dalam juburnya, lagilah licin dengan campuran air maniku membuatkan aku kesedapan dan kegelian.

Hampir 30 kali lagi aku hayun dan henjut ke dalam juburnya walaupun sudah terpancut. Sedap betul. Dia juga kulihat mengerang kuat dan mengatakan amat puas. Kami puas dan kepenatan. Penat yang nikmat. Aku tak terus cabut konek ku, dan dia juga tak benarkan. Aku minta dia baring menghadapku sambil batang konekku masih ada dalam juburnya. Aku kemudian menyapu air mani yang terpancut atas kain cadar ke seluruh tubuhnya. Dia kata dia tak pernah sepuas ini. Aku kata juga aku tak pernah dapat kerjasama begini. Kami terkapar-kapar puas sambil berpelukan. Dia dan aku terlena hampir 3 minit dalam pelukan.

Kalau nak tau kesudahannya dan tentang macamana dia fuck aku, contact aku di dynn_z@hotmail.com atau tunggu sambungannya nanti.

###

2 Gay Erotic Stories from Dynn_z

Aku 42 Tahun Dan Dia 22 Tahun

Aku bangga dengan batang konek aku walaupun banyak orang tak suka bentuk konek aku ini. Konek aku menegak ke depan apabila aku berdiri. Ketika aku berbaring pulak konek aku benar-benar menegak ke atas macam Menara Kuala Lumpur. Walaupun saiznya sederhana iaitu kira-kira 4 inci ukur lilit dan panjangnya hampir 6 inci, aku amat berbangga kerana memiliki kepala konek yang besar, lebih besar daripada

AKU 42 TAHUN DAN DIA 22 TAHUN LAGI

Hampir 3 minit aku terlena sambil berpelukan dengan dia. Batang konekku masih melekat dalam juburnya ketika itu. Dia tidak melepaskannya malah mengemut-ngemutkan konekku dan itulah yang menyebabkan aku tersedar dari lenaku setelah penat melayari bahtera nikmat tadi. “Puas tak?”soalku kepadanya. “Best, Bang. Tak pernah rasa macam ni.”katanya mesra. Aku dengan perlahan-lahan mencabut batang

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story