Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

AKU 42 TAHUN DAN DIA 22 TAHUN LAGI

by Dynn_z


Hampir 3 minit aku terlena sambil berpelukan dengan dia. Batang konekku masih melekat dalam juburnya ketika itu. Dia tidak melepaskannya malah mengemut-ngemutkan konekku dan itulah yang menyebabkan aku tersedar dari lenaku setelah penat melayari bahtera nikmat tadi.

“Puas tak?”soalku kepadanya. “Best, Bang. Tak pernah rasa macam ni.”katanya mesra. Aku dengan perlahan-lahan mencabut batang konekku dari juburnya, pelepop bunyinya apabila kepala konekku terlepas daripada gelang juburnya. Maklum sahajalah kepala konekku yang besar itu tidak akan mengecut walaupun batang konekku sudah lembik sedikit dan mengecil tetapi kepalanya yang besar itu masih besar cuma mengecil sedikit sahaja.

Aku rasa sungguh puas. Kemudian aku memeluknya sekali lagi dari belakang, ketika itu kami berbaring di atas katil pula.Aku mulakan perananku buat kali kedua. Aku cium pipinya, aku isap cuping telinganya, aku jelirkan lidah dah kumasukkan ke lubang telinganya, aku nyonyot lehernya, aku isap belakang cuping telinganya. Aku peluk erat dia dari belakang, sambil tangan kiriku meramas dan sesekali menggentel putingnya yang mengeras, manakala tangan kananku meraba dan menggosok serta mengurut naik dan turun batangnya yang tadi lembik dan sekarang ini mulai mengeras. Dia mengerang sedikit dan aku tidak lepaskan peluang menggomolnya dari belakang itu puas-puas, tangan kanannya cuba meramas-ramas rambut di kepalaku manakala tangan kirinya melancap batang konekku yang mulai mengeras dan menengang.

“It’s your turn.”aku bisikkan di telinganya. “Thanks, abang,”dia membalas. Aku menarik tangan kanannya dan baring ke arah kiri pula. Dia kini memelukku dari arah belakang. Nikmat sekali dipeluk seorang lelaki yang agak besar dan tegap badannya. Kini dia mengambil peranan sebagai heroku, dia nyonyot cuping telingaku, dia isap leherku, dia gonyoh hidung dan misainya di belakang cuping telingaku,

“Wowwwwwwww sedapnya, nikmatnya”. Tanganya yang kanan mengusap batang konekku yang menegang itu, Dia tidak menggenggam batang konekku sebaliknya menggunakan ibu jari dan jari telunjuknya dan dikepitnya di batang konekku dan melurutkan ke atas dan ke bawah. Nikmat betul di lancapkan orang Kemudian tangan kirinya menggentel puting tetekku. Misai, hidung dan mulutnya terus menggomol, mengisap, menggesel, mencium seluruh leher dan belakang cuping telinga ku, sesekali dia menyonyot bawah leherku yang hampir dengan tulang selangka itu. Tak tahan aku dibuatnya, berjengket punggung aku kesedapan. Selalunya aku yang isap begitu, dan kali ini aku kena isap, tak sangka rupanya sedap begitu, padanlah bila aku isap dia tadi, dia mengerang kesedapan.

Aku pun rasa batang koneknya mengeras sangat di belakang bontot aku, dan dia menggesel-geselkan batang koneknya itu di ponggong aku, tangan kananku aku lekapkan di ponggongnya dan aku bantu dia gesel dengan badanku. Diapun mulai kesedapan kerana nafasnya mulai kencang dan dadanya berdebar-debar, aku dapat rasa debarannya. Aku palingkan kepalaku, dan aku kucup mulutnya, aku jelirkan lidahku, dan dia sedut lidahku sambil menyonyot-nyonyot lidahku, sedapnya tak terkata.

Aku kini sudah panas, hangat dan membara.

Aku bergerak sedikit dan membuat posisi 69, aku nak lihat batang koneknya yang keras macam besi itu puas puas, Batangnya padu, padat, berbau harum, melentik ke arah badannya dan bengkok sedikit ke kanan. Aku tatap dan kulihat urat-uratnya mulai menonjol. Kulihat batang koneknya berdenyut-denyut mengangguk-angguk, aku rasa memang dah tegang betul batangnya, lalu aku cium kepala batangnya itu, aku jelirkan lidahku dan aku korek lubang kencing dan tempat keluar mani itu dengan lidahku, dia menjengkit dan mengerang sedikit, akupun menyonyot takuk kepalanya, bibir takuknya aku gigit perlahan-lahan kecil-kecil, takuk kepalanya yang menyambungkan batang dan kepalanya itu aku gigit, dan aku tujahkan lidahku pada lubang kecil yang melekatkan antara kepala konek dengan batang koneknya dia menjerit kesedapan sambil tangannya mengucap kepalaku.

Aku jilat batang koneknya mulai di kepala, di takut, di tengah batang, di pangkal batang, dan akhirnya aku menyonyot satu-satu buahnya, dia menjerit-jerit kecil, sambil tangan kananku aku urut-urut batang besarnya yang melentik dan bengkok itu, aku gigit dan nyonyot buahnya satu, kemudian satu lagi, dan lepas itu aku isap dua-dua buah itu, aku masukkan dalam mulutku dan kusedut, kunyonyot ku gentel dengan lidahku. Aku sendiri naik syok, batang konek aku yang berkepala besar itu dah mengeras, walaupun tak melentik macam dia dan tidak bengkok ke kanan macam dia, tapi batang konekku keras macam rotan. Dan mengangguk-angguk berdenyut-denyut.

Aku mula menyonyot kerandut buahnya, di bawah sedikit, dan aku rasa lembut dan akhirnya aku jilat alur buahnya yang menghala ke juburnya itu, dia menjengkit-jengkit. Tahulah aku dia kesedapan amat. Aku pun mula jelirkan lidahku dan aku korek lubang juburnya dengan lidah ku.

Dia menarik kepalaku, dipeluknya aku dari arah depan, diciumnya dahi dan pipiku. Ketika itu aku berbaring mengiring sebelah kiri dan dia berpaling ke sebelah kanan menghadap aku. Kemudian dia palingkan aku ke arah belakang dan kini aku dan dia sama-sama mengiring sebelah kiri. Dia peluk aku kuat-kuat dari belakang, dia usap misainya pada leherku, tengkuk ku, dan tangannya menggentel puting tetekku, tangan yang satu lagi memegang batang konekku sambil melancap-lancapkan batang konekku itu. Aku tahu batang konekku mulai berair-air, dan batang koneknya betul-betul diletakkan di celah kelengkang aku. Keras yang amat sangat, hangat dan berdenyut-denyut.

Aku mula naik syok. Dia meraba lubang juburku dengan tangannya. Dia menujah-nujahkan perlahan-lahan lubang juburku dengan jari hantunya. Sedikit-sedikit, mula-mula paras kuku, kemudian hampir setengah jarinya masuk ke dalam juburku dan akhir sekali, semua jarinya masuk dalam lubang juburku. Aku mengangkang sedikit dan mengangkat sedikit kaki kananku ke atas, lagi mudah dia masukkan jarinya dan kemudian dia menujah masuk dan keluar jari hantunya ke dalam juburku dengan nada laju. Juburku mulai berair dan licin, nafasnya mulai kencang, rapat benar badannya dengan badanku, terasa puting teteknya rapat dengan tulang belakang ku.

Batang koneknya yang mengeras dan melekat pada punggungku itu dirapatkan di gelang juburku, ditujah-tujahnya sedikit-demi sedikit, mula-mula kepala koneknya dapat melepasi gelang juburku, sedapnya aku rasa, kemudian ditujahnya, kini separuh batang koneknya itu masuk, ditarik keluar semula batangnya tetapi tak terlepas, kemudian ditujah lagi separas setengah itu beberapa kali, aku rasa juburku semakin licin, dia pun rasa begitu agaknya, di tujahnya sampai habis batangnya ke dalam juburku, “ahhhhh,” dia merintih,

Tahulah aku habis sudah batangnya sampai ke pangkal dalam jubur aku yang agak sempit. Mendengar rintihan dan dengusannya itu, akupun mengemut kembang kuncup jubur aku, seiring dengan rentak yang dia hayun, perlahan-lahan dari pucuk hingga pangkal batangnya terbenam dalam jubur aku yang mengemut-ngemut.

Dia menjerit apabila aku mengemut serentak dengan tujahannya yang semakin melaju dalam jubur aku yang sudah licin dan berair-air aku sambil tangan kanannya menyeka dan menyelak peha kananku ke atas, laju, pantas, rentak seirama, masuk dan keluar batang koneknya dalam jubur aku. Aku rasa koneknya betul-betul padat dalam juburku.

“Sedappppppp banggggg”, dia menyatakan isi hatinya. Aku pun menggoyang-goyangkan punggungku ke kanan ke kiri sambil mengemut-ngemut dan dia meneruskan irama masuk dan menariknya hingga bergegar badan aku dengan tujahannya yang semakin kuat, mantap dan padu itu. Aku seronok diperlakukan begitu. Hampir 20 minit aku diperlakukan dalam posisi itu. Aku syok sekali sebab sambil badannya melekap di belakang badanku, aku dipeluk beberapa kali, leherku diisap, diusap di gigit. Tengkuk aku dicium, dilafazkan kata sayang di telingaku, dan aku gembira dengan nafasnya yang semakin kencang, sambil tangan kirinya menyeluk pinggangku dan melancap-lancapkan batang konekku yang dah tak mahu mengendur walau sedikitpun.

Kami berhenti dan menukar posisi. Posisi kedua kami ialah dia mendatangi aku dari arah depan, dia membaringkan aku, kemudian dia bangkit dan dengan agak ganas dia menggomol aku, dia menghempapkan badannya ke atas badanku dan mencium pipiku, mengusap leherku dengan hidungnya, mengisap-isap cuping telingaku dengan gigitan manjanya, mengusap-usap mukanya diseluruh leher, dada dan akhir sekali mengisap tetekku dengan isapan yang cukup mengasyikkan. Dia bangkit dan mengangkangkan kaki kanan dan kaki kiriku ke atas, batang koneknya yang melentik ke arah badannya itu cuba dimasukkan ke dalam lubang juburku, dia melihat tepat ke arah mukaku. Dia senyum dan menampakkan wajahnya yang memang stim habis.

Tanpa membuang masa dia memasukkan kepala koneknya ke dalam juburku yang sudah kembang tadi dan memang sudah licin itu. Dia masukkan sampai pangkal batangnya, aku lihat dia menganga dan mengerutnya mukanya, kesedapan betul dia. Ketika yang sama dia melancap-lancapkan batang konekku dengan dua jari kanannya yang disepit betul-betul di tengah batang konekku. Dia menujahkan batangnya beberapa kali, aku pun menggoyangkan punggungku ke kanan dan ke kiri, dia menujah dengan perlahan dan nampaknya semakin laju tujahannya itu. Aku pun semakin laju hayunan ke kanan dan ke kiri punggungku itu sambil ku kemut-kemutkan juburku. Dia semakin laju melancapkan aku.

Bergegar pungggungku dihentak dan dihentam dengan batang koneknya itu. Ketika yang sama dia memegang punggungku dengan tangan kanan dan kirinya di kanan dan kiri punggungku itu. Aku mengangkang sambil menghayun sedikit ke kanan dan kiri sambil menukar peranan. Aku sendiri melancap batangku laju-laju.

“Tak tahan bangggg, nak terpancutttt” tiba-tiba dia mengerang. “Pancut kuat-kuat, sayang” Dia merebahkan badannya ke arah badanku, lalu memeluk dan merangkul aku sambil batang koneknya dihayunkan masuk dan keluar yang rentakknya semakin laju. Aku pun mengangkang lebih luas dan dia melunjurkan kedua-dua kakinya sambil menyilangkan kakinya. Aku sedar badannya kini mengeras dan mengejang, aku tahu memang dia nak terpancut sekarang. Dalam kedudukan yang sama aku memeluknya dengan erat dengan tangan kiri sambil tangan kananku mencari peluang untuk melancap batangku sendiri. Dia mengusap seluruh muka dan hidungnya ke seluruh leher dan dadaku, sambil menghayun kuat masuk dan keluar batang koneknya dalam juburku dengan nada dan iriama yang semakin laju.

I’m cumming, bang”. Aku dengan pantas menggoyang ke kanan dan kiri punggungku, mengemut-ngemut dengan kuat dan manja, dia semakin laju menujahkan batang konekknya hingga bergegar badanku, dan dalam masa yang sama aku semakin laju menghayun ke kanan dan kiri sambil aku mengangkang dan tangan kananku melancap kuat batangku sendiri.

“Oh, oh, oh,oooooooo,” dia mengerang kuat. Terasa panas pancutan maninya dalam juburku, hampir 6 atau 7 pancutan aku rasakan dalam juburku, aku masih terus menggoyang-goyang punggungku dan dia masih terus menujah tetapi dikepit-kepitkan pehanya beberapa kali, seolah-olah sedap yang amat sangat. Badanku dipeluknya erat-erat, dan aku juga memeluknya sambil aku mencium pipinya. Dia sudah semakin perlahan tetapi pelukkanya tidak dilepaskan, masih erat, kemas dan padat. Aku puas diperlakukan begitu. Aku juga sudah tak tahan, sedap, nikmat yang tak terkata, tangan kananku semakin laju melancap batang konekku sendiri, dan akhirnya tersemburlah semua isi kandungan dalam konekku, hampir 5 kali terpancut-pancut.

“Puhhhh,” aku mendengus kesedapan dan kenikmatan.

p/s nak cuba dan try aku, contact la....

###

Popular Blogs From MenOnTheNet.com

Please support our sponsors to keep MenOnTheNet.com free.

2 Gay Erotic Stories from Dynn_z

Aku 42 Tahun Dan Dia 22 Tahun

Aku bangga dengan batang konek aku walaupun banyak orang tak suka bentuk konek aku ini. Konek aku menegak ke depan apabila aku berdiri. Ketika aku berbaring pulak konek aku benar-benar menegak ke atas macam Menara Kuala Lumpur. Walaupun saiznya sederhana iaitu kira-kira 4 inci ukur lilit dan panjangnya hampir 6 inci, aku amat berbangga kerana memiliki kepala konek yang besar, lebih besar daripada

AKU 42 TAHUN DAN DIA 22 TAHUN LAGI

Hampir 3 minit aku terlena sambil berpelukan dengan dia. Batang konekku masih melekat dalam juburnya ketika itu. Dia tidak melepaskannya malah mengemut-ngemutkan konekku dan itulah yang menyebabkan aku tersedar dari lenaku setelah penat melayari bahtera nikmat tadi. “Puas tak?”soalku kepadanya. “Best, Bang. Tak pernah rasa macam ni.”katanya mesra. Aku dengan perlahan-lahan mencabut batang

###

Web-01: vampire_2.0.3.07
_stories_story