Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Abg I...and 3rd person

by Sampoerna7


Kembali sekali lagi……kisah ini berlaku seminggu lepas. Aku, Abang I dan seorang kawan Abg I yang datang dari Sussex, UK.

Sesungguhnya profile Abg I di Gaydar mendapat perhatian dari jejaka British ini untuk berkenalan dgn Abg I.

Jejaka ni sebaya dengan Abg I, 32, seorang Food Nutritionist yang baru tamat pengajian di sebuah Uni di Scotland. Rambut Nick perang keemasan, ikal. Susuk tubuh agak tampan dan segak. Katanya, dia berbasikal setiap hari dan mengamalkan makanan Organics. Cara berpakaiannya simple, hanya berbaju T hugging dan seluar track hampir sepanjang masa.

Aku dan Abang I yang menjemputnya di KLIA petang itu. Nick nampaknya agak letih dari penerbangan 13 jam itu. Abg I menolak troli dan aku membimbit beg bebas cukai. Kenyataan pertama Nick ialah “I’m beginning to like your country! I just changed 100 pounds…and I got 600 of yours!” dan dia menghulurkan sebotol 125ml Ultra Violet kepada Abg I dan sebotol lagi kepada aku.

Kereta Abg I aku pecut menuju ke Damansara. Abg I dan Nick tidak habis-habis berbual dan sekali sekala, Abg I menjadi tourist guide. Setibanya di rumah Abg I, Nick ditunjukkan biliknya dan aku melabuhkan diri ke sofa yang telah menjadi saksi kerakusan serakah aku dan Abg I.

Hmmm…tak turun lagi diorang ni? Hai…takkan sampai-sampai nak projek kot? Aku dan kenakalanku membawa aku ke tingkat atas rumah Abg I. Tepat sangkaan aku! Nick sedang merangkul Abg I….aku hanya tersenyum di muka pintu bilik tetamu itu.

Abg I yang menyedari aku sedang memerhatikannya, menolak Nick dgn lembut…dan menarik tangan aku…..Nick hanya tersenyum nakal. Aku bertanya pada Nick…Aren’t you tired? Or are you just too horny to be tired?” Nick hanya mampu ketawa kecil. Merah padam mukanya. Aku terus merebahkan diri atas katil tetamu itu. Abg I pula terus menerkam Nick dan kami bertiga bergumpal di atas katil.

Sepapatutnya kami membawa Nick ke PS malam itu…hmmm..postpone sahaja!

Nick terus mengucup bibir Abg I sambil meramas kawasan sensitive aku. Aku biarkan sahaja. Dengusan nafas kami semakin kuat. Tangan aku mula menakal ke bahagian punggung Nick yang pejal itu, dan aku menyelukkan tangan aku ke dalam seluarnya. Hmmm….berbulu Nick ni! Suam-suam kuku punggungnya…haaa..sedap!

Keadaan menjadi lebih hangat…Abg I sudah tidak berpakaian, Nick hanya dgn boxer dan aku tinggal berbaju T sahaja. Nick terus menyerang tengkuk aku…dan Abg I sedang menikmati batang Nick yang…Hmmm….memang aku tak penah saiz itu! GIGANTIC! Sampai tak muat mulut abang I.

Dalam masa terdekat itu, kami menikmati batang masing-masing. Nick terus menanyakan Abg I tentang Kondom…..Abg I ke biliknya di sebelah untuk mengambil kondom dan Wet Stuff. Di kala itu, aku dan Nick bercium dan bermain lidah…..sambil tangan Nick bermain dgn putting aku. Aku hanya melancapkan Nick….Abg I kembali dgn Kondom dan Lube nya. Nick menyuruh Abg I fuck dia . Dia membaringkan badannya dan Abg I mengangkat kedua kaki Nick. Nick terus bermain dengan putting ku, kejap kiri, lepas tu kanan dan ada kala dia melancapkan aku. Aahhhh…teriak Nick…Abg I telah mula menhayunkan pendayungnya. Nick yang sedang dikemudi itu menyuruh aku fuck mukanya. Nikmatnya tak terkata. Inilah kali pertama aku 3some dgn Abg I bersama seorang bangsa asing. Nick terus mengeluh sambil batang aku memenuhi mulutnya. Abg I terus mendayung Nick. Aku yang ketika itu sudah tidak tahan lagi akibat terlalu ghairah, memancutkan air mani aku ke muka Nick. Nick menelan sebahagian darinya dan aku terus French kiss Nick. Abg I still going strong…Nick kelihatan begitu asyik sekali. Aku tanpa disuruh, melolo batang Nick yang dating khas dari UK itu. Nick juga sudah tidak tahan agaknya dan tanpa memberitahu, memancutkan air maninya ke mulut aku. Aku pula, dengan air mani penuh dalam mulut aku…memeluk Abg I dan berciuman dgnnya. Abg I juga ketika itu menarik batangnya dari Nick , membuang kondom dan memancutkan air maninya ke arah aku dan Nick. Nikmatttt dunia! Nick dalam keadan tsuper letih, terus tertidur. Kami bertiga kemudiannya berpelukkan dan melelapkan mata seketika.

Aku tersedar kira-kira jam 0330 pagi. Lapar. Lalu aku kejutkan Abg I dan Nick. Kami bertiga mandi bersama, dan kami bersiap ke UPTOWN untuk makan…..Nick tidak habis memuji kami berdua….bertuah katanya dapat host seperti kami.

Oh ya, sekarang aku ni kira ‘permanent resident’ rumah Abg I. We just share so many things in common but we still did not want to commit, we prefer this friendship that we developed. Kadang2 aku bawak balik jantan…kadang2 dia…kadang2 tu kami kenduri bersama-sama. Kadang2 we just ignore each other.

Nick sekarang berada di Langkawi dengan Abg I. Aku akan join mereka lusa. Kami nak buat keje tepi pantai!!! Ha ha ha! And..Nick is such a GREAT ASS EATER! Stim siut ..just to think of it!

We had so many romps..3-somes..i think since Nick came, I had the most Sex I ever had…Abg I pun sampai pegi urut pinggang…sian Abg I!…

Nak tahu lagi ke?

Email aku:

Chantek2k@yahoo.co.uk

###

2 Gay Erotic Stories from Sampoerna7

Abang AI

It's up to you to believe it or not... semuanya bermula dari hobi aku yang suka cruising...ade la satu tempat ni...ada takungan air.. satu malam tu, aku punya la boring, tak tau nak buat ape...so...tetibe rase gersang...nak layan cd blue...ishh...malehhh la...penat dah tgk the same thing over and over again...so..aku salin baju...simple aje..t shirt, g string dan seluar 3/4 aku. Grab my

Abg I...and 3rd person

Kembali sekali lagi……kisah ini berlaku seminggu lepas. Aku, Abang I dan seorang kawan Abg I yang datang dari Sussex, UK. Sesungguhnya profile Abg I di Gaydar mendapat perhatian dari jejaka British ini untuk berkenalan dgn Abg I. Jejaka ni sebaya dengan Abg I, 32, seorang Food Nutritionist yang baru tamat pengajian di sebuah Uni di Scotland. Rambut Nick perang keemasan, ikal. Susuk tubuh

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story