Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Melancap Konek Budak

by Muz


Kisah ini bermula ketika aku berumur 19 tahun. Aku mempunyai seorang adik saudara yang cute sangat. Umurnya ketika itu baru 18 tahun. Pada satu hari di rumah adik saudara aku di Ampang, kain tualanya terlondeh di depan aku ketika dia keluar dari bilik air lepas mandi. Dia sengih saja bila aku ternampak dia bogel. Boleh tahan juga anu dia. Walaupun belum bersunat aku rasa konek dia boleh dikatakan panjang dan besar juga. Tapi masa itu konek dia dalam keadaan kendur. Dia tidak terus memakai semula tuala dia sebaliknya terus berjalan telanjang masuk bilik. Aku terus ikut dia masuk bilik. Dia terkejut, tetapi tidak pula dia segera menutup konek dia yang terjuntai itu. Aku terus mendekatinya. "Besar betul konek Faiz. Bila Faiz nak sunat?"

"Cuti sekolah ni bang.."

"Abang nak pegang boleh.."

Dia diam saja bila aku minta. Aku terus memegang konek dia dengan lembut. Dia nampaknya syok bila aku buat begitu. Aku terus mengurut konek dia sampai tegang. Wow boleh tahan juga bila dah tegang. "Kalau abang suruh Faiz pegang konek abang, Faiz nak tak.."

Diam senyum saja bila aku tanya. Aku terus membuka zip seluar aku dan melondehkan seluar dalam yang aku pakai. Dia nampaknya suka tengok konek aku. Lalu dia terus pegang konek aku. Aku terus melancapkan konek dia sampai dia rasa geli tak tertahan. Dia juga buat yang sama pada konek aku sampai terpancut.

###

1 Gay Erotic Stories from Muz

Melancap Konek Budak

Kisah ini bermula ketika aku berumur 19 tahun. Aku mempunyai seorang adik saudara yang cute sangat. Umurnya ketika itu baru 18 tahun. Pada satu hari di rumah adik saudara aku di Ampang, kain tualanya terlondeh di depan aku ketika dia keluar dari bilik air lepas mandi. Dia sengih saja bila aku ternampak dia bogel. Boleh tahan juga anu dia. Walaupun belum bersunat aku rasa konek dia boleh dikatakan

###
Popular Blogs From MenOnTheNet.com

Please support our sponsors to keep MenOnTheNet.com free.

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story