Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Dirogol Pakcik Sekuriti

by Kael_jengking


Din pulang lewat lagi malam ini. Setelah bertungkus lumus di pejabat, dia hanya dapat pulang kerumah jam 3 pagi. Setelah membayar harga teksi dia bergegas ke perkarangan kondo untuk ke blok didiaminya. Din melalui pondok sekuriti seperti biasa. Dan malam itu dia hanya melihat seorang lelaki separuh umur berbangsa melayu sedang duduk di kaunter pondok. Lelaki melayu tersebut menyapa Din dengan senyuman. Hambar Din membalasnya.

Din berjalan kearah bloknya yang terletak dihujung kanan barisan-barisan blok di kondo mewah itu. Dan kerana memikirkan jarak yang agak jauh untuk dia sampai ke lif yang di tuju, Din mementas jalan bergerak melalui bangunan kecil tandas di kolam renang yang agak terlindung dari balkoni – balkoni blok yang bersebelahan. Tiba-tiba Din terasa ingin membuang air kecil. Lalu dia terus membelok ke belakang dan menuju ke tandas tersebut. Pintu tidak di kunci dan sejurus Din masuk ketandas dia terkejut melihat salah seorang sekuriti sedang berdiri bersandar dan menghisap rokok di dalam tandas. Din hampir tergelincir kekejutan. Lelaki itu sudah berumur, lingkungan 50 tahun. Berbadan agak gemuk dengan misaim dan jambang lebat menghiasi muka. Matanya tajam memandang kearah Din. Dan mulutnya tidak lekang dengan rokok Marlboro yang separuh habis itu. Din cuba tersenyum, tetapi pandangan mata lelaki India itu menakutkan Din. Din bergegas ke satu bilik dan terus membuka zip seluarnya dan kencing sambil memikirkan lelaki tadi. Tiba-tiba lampu terpadam. Din menjadi kelam kabut. Hanya lampu dari perkarangan kolam mandi yang menyinarkan kemalut cahaya di dalam bilik tandas. Din segera menyudahkan kerja nya dan segera bergerak keluar dari pintu bilik tandas itu.

Sekonyong Din keluar, Din ditahan oleh satu tangan yang berbulu dan kasar memegang lengannya. Din cuba meronta tetapi tangan itu terus menarik Din ke dinding dan satu badan yang gemuk menindih Din dari belakang. Bau rokok Marlboro keras memantau hidung Din. Dan misai dengan jambang memalu – malu tengkok Din. Din masih lagi cuba melepaskan diri dan hampir mahu menjerit apabila secara spontan tangan tadi menutup mulutnya dengan kasar.

“ kalau mau selamat, lu jangan bising ‘, satu suara berbisik ditelinga Din. Dan Din hampir terkencing apabila merasakan satu benda yang sejuk dan tajam menyentuh lehernya. Apabila dia sedar benda itu adalah sebilah pisau, Din terus mendiamkan diri.

Menyedari mangsanya sudah tidak melawan, lelaki itu tadi melepaskan tangannya dari mulut Din dan mula meraba-raba dada Din, membuka butang baju Din dan memasukkan tangan yang berbulu itu tadi kedalam baju Din. Tangan yang lagi satu merayap liar di kelengkang Din dan meramas-ramas beuah pelir Din dengan rakus. Din hanya ketakutan mendiamkan dirinya sahaja.

Din merasa terlalu geli bila lelaki itu tadi menjilat tengkuk dan telinganya. Dan tangan yang didalam baju itu tadi, amat leka menarik dan memutarkan putting tetek Din. Din jga dapat rasakan zip seluarnya dibuka dan satu tangan menyeluk masuk kedalam seluar dalam Din cuba mencari-cari batang konek Din.

Dalam ketakutan Din menjadi teransang.

Lidah yang basah terus menjilat dan bermain di telinga. Tetek Din hampir lunyai di cubit perah oleh tangan berbulu itu. Dan batang Din sudah mulai tercanang bila tangan kasar berbulu sibuk melancapkannya dengan ghairah sekali. Baju yang dipakai sudah habis dibuka, seluar sudah lewat jatuh ke kaki. Din mendepangkan kedua tangan ke atas dinding. Dan badan gemuk itu terus menggomol Din dari belakang.

Lalu badan Din dipusingkan. Dan dalam kesamaran Din nampak sekuriti India itu tadi memandang ghairah kepadanya. Sebelum sempat Din bersuara, kepalanya ditarik dan mulut bermisai itu secara kasar menjilat bibir dan menerokai mulut Din. Dan lidah berbau rokok itu menjolok-jolok liang mulut Din dengan ganas. Din menjadi lemah. Dia membiarkan mulut itu menghisap lumat lidah nya, malahan Din terus merayapkan tangannya ke seluar lelaki India itu dan meramas-ramas konek yang besar sedang terhunus keluar dari seluar lelaki tadi. Lelaki India itu menepis tangan Din dan secara spontan memegang kedua tangan Din keatas semula. Dan Din terus-terusan di jilat dan di gomol dengan rakus.

Tiba-tiba Din terdengar pintu utama tandas dibuka. Dan Din merasa hairan kerana sekuriti India itu tadi tidak cuba untuk berhenti melihat gerangan yang datang, malahan terus-terusan menggauli Din dengan ghairah. Din cuba memandang kearah pintu, dia terkejut melihat pakcik sekuriti melayu yang berselisih dengannya tadi, memandang tersenyum kearah Din. Din lihat pakcik itu sudah mula membuka seluarnya dan menghayun lembut konek separuh stim itu kea rah Din.

Secara mendadak, pakcik melayu itu berdiri dibelakang sekuriti India tadi dan mula memeluk lelaki India itu dari belakang. Tangannya segera dimasukkan kedalam baju seragam lelaki India tadi dan mula merayap-rayap kasar menjelajah segenap ruang. Lelaki India itu mula mendesah dan jilatan dan sedutannya pada Din mula bertambah ligat. Din semakin teransang. Tetapi keluhan dan rengekan dia tertutup oleh mulut bermisai yang tidak henti mencari-cari lidahnya untuk dihisap dan di jilati.

Pakcik melayu itu semakin ganas. Seluar lelaki India tadi sudah di lorotkannya. Dan Din nampak pakcik itu segera berlutut dan menekupkan mukanya pada bontot lelaki India tadi. Din tidak tahu apa yang pakcik itu buat tapi lelaki India itu sudah mula merengus ganas dan terliuk lentuk badan gemuknya setiap kali disorong hentak tubuhnya dari belakang. Secara tiba-tiba lelaki India itu mula mendepangkan tangannya di atas din dan rengekan dan dengusannya semakin pantas dan liar. Din mengambil peluang mengesongkan badannya kebawah dan menghadap batang hitam yang berbulu lebat mencanang tegak menghadap mukanya. Din juga lihat tubuh gemuk melayu yang sudah separuh bogel sedang khusyuk menjilat dan menyedut lubang bontot sekuriti India itu tadi.

Din tidak berlengah, dia masukkan batang hitam itu kedalam mulutnya dan dalam masa yang sama tangannya merayap memegang batang pakcik melayu itu tadi. Pakcik melayu itu mula mendesah sama, dan dia semakin rakus menyorong dan menarik bontot lelaki India itu kemukanya sendiri.

Tiba-tiba lelaki India itu mengecangkan tubuhnya dan mula mengeluh keras. Pancutan demi pancutan hebat menerjah masuk kedalam mulut Din. Din menelan setiap inci air nkmat itu. Dan batang pakcik melayu itu juga meluahkan air ghairahnya penuh melimpahi kedua tapak tangan Din. Din begitu merasa teransang dan mula melancapkan koneknya sendiri.

Tetapi Din dihalang oleh pakcik melayu itu. Pakcik tersebut menarik kedua kaki Din dan Din mula terlentang diatas lantai tandas. Pakcik melayu itu berdiri dan mula menanggalkan seluarnya. Dan secara tiba-tiba dia duduk diatas konek Din yang sedang mencanang itu. Din menjerit kecil, tetapi dengusan pakcik itu lebih memenuhi segenap ruang. Din lihat pakcik melayu tersebut sedang asyik menaik turunkan bontotnya menikmati setiap inci batang Din yang masuk. Din menjadi tidak tentu hala. Lelaki India itu pula mengigit puting tetek Din dengan ganas, Din hampir menjerit bila dia merasakan perit dan sakit putingnya diperlakukan begitu.

Din dapat merasakan keghairahannya sudah hampir sampai kekemuncak lalu cuba untuk menolak badan gemuk pakcik melayu itu ketepi, tetapi badan itu tidak berganjak, seperti mengizinkan Din memuntahkan laharnya didalam bontot dia. Lalu dengan diiringi lentukan dan desahan ghairah, air sakti Din berpusu-pusu terhambun keluar didalam lubang jubuh pakcik melayu itu. Dan untuk kedua kalinya pakcik melayu tadi memancutkan air maninya keatas badan Din. Dan sekuriti India itu sendiri, Din lihat, memuntahkan air ghairahnya juga diatas lantai tandas.

Dan malam itu Din balik dengan seribu kenangan manis. Hari demi hari dia tidak nampak lagi kedua-dua lelaki itu, mungkin mereka sudah berhenti, fikir Din. Dan imaginasinya mula terlayang setiap kali tersembung dengan seorang pakcik melayu yang baru menjadi sekuriti di kondo itu. Yang selalu tersenyum apabila berjumpa Din.

###

Popular Blogs From MenOnTheNet.com

Please support our sponsors to keep MenOnTheNet.com free.

13 Gay Erotic Stories from Kael_jengking

Ayah Dan Kamera Digital

[ khas utk member aku A, di Kuantan! ] Aku suka mengambil gambar bogel diri aku sendiri dan masukkan ke dalam internet untuk tatapan rakan-rakan atau sesiapa yang mahu mengenali aku. Tapi sejak dua tiga hari yang lepas, kamera digital yang aku gunakan telah rosak terjatuh dari beg sandang aku, ketika aku mahu menyimpannya tempohari. Hati aku bergelonjak resah mahu membuat koleksi

Ayah dan tiga lelaki bertopeng

Ayah memang seorang yang garang. Bukan sahaja di rumah, malahan di pejabatnya juga. Ayah mempunyai sebuah syarikat pembinaan di kuala Lumpur. Dan senantiasa berurusan dengan pekerja- pekerja kontrak dibawah jagaannya. Setelah seminggu ibu dan abangku berada di New Zealand, tinggal aku dengan ayah berdua di rumah banglo mewah kami. Kedua – dua pembantu rumah mengambil cuti sepanjang minggu itu.

Ayah Jatuh

Ayah jatuh dari tangga semalam. Gara-gara nak membetulkan atap bumbung yang rosak di tiup angin kencang kelmarin, ayah dengan kemahiran yang tidak seberapa, jatuh semasa cuba memasang zing yang baru di belinya pagi semalam. Aku tinggal di sebuah penempatan tidak jauh dari pusat bandar kuala lumpur, di atas tanah peninggalan arwah datuk. Aku bekerja di bandar di sebuah agensi insuran

Cikgu Jit, Tukang Kebun dan Aku.

Hari ini aku ponteng kelas lagi. Malas rasanya nak masuk ke kelas Sains. Aku bosan matapelajaran itu. SPM masih ada tiga bulan lagi. Aku masih banyak masa untuk mengejar matapelajaran itu. Dan seperti biasa, tempat persembunyianku adalah makmal pertukangan yang sudah tidak digunakan itu lagi. Minggu lepas, entah macamana aku berjaya menemui cara untuk masuk kedalam makmal kosong itu. Pintu

Dirogol Pakcik Sekuriti

Din pulang lewat lagi malam ini. Setelah bertungkus lumus di pejabat, dia hanya dapat pulang kerumah jam 3 pagi. Setelah membayar harga teksi dia bergegas ke perkarangan kondo untuk ke blok didiaminya. Din melalui pondok sekuriti seperti biasa. Dan malam itu dia hanya melihat seorang lelaki separuh umur berbangsa melayu sedang duduk di kaunter pondok. Lelaki melayu tersebut menyapa Din dengan

Mengintai Ayah

Aku tinggal bertiga dengan ayah dan ibu ku disebuah perkampungan di pinggir kuala Lumpur. Aku baru berusia 20 tahun. Aku berani mengatakan bahawa aku lebih cenderung meminati kalangan sejenis daripada perempuan. Sejak dari sekolah rendah aku gemar melihat cikgu-cikgu lelaki pendidikan jasmani yang memakai seluar pendek ketika mengajar kami. Dan acapkali juga aku selalu melancap dan berfantasi

Mengintai Ayah 2

Petang itu dollah sampai juga dirumah keluarganya. Sudah lama juga dia tidak pulang ke rumah. Umurnya baru menjangkau 27 tahun. Kerjanya di trengganu menyusahkan untuk dia selalu pulang ke kuala Lumpur. Jam baru menunjukkan pukul 6 petang. Sekonyol-konyol dia masuk kerumah, ibunya menyambut kedatangan dia seperti biasa. Kelibat ayahnya tidak kelihatan. Dan seperti yang dinyatakan oleh ibunya,

Mengintai Ayah 3

Malam itu aku tidur keseorangan lagi.Sudah dua malam berturut-turut aku seorang diri di rumah. Ibu dan ayah pulang ke kampung di selatan. Adik dan kakak aku turut ikut mereka berdua, aku sahaja yang degil tidak mahu terlibat dengan urusan perkahwinan sepupuku itu. Jam baru pukul 10 malam. Setelah puas aku menatap rancangan bodoh di televisyen, aku segera beranjak ke bilik tidur. Sambil

Mengintai ayah 4

Sudah dua tiga kali juga aku mengintai ayah dari bilik aku. Didinding bilik bersebelahan almari ku ada satu lubang yang agak selesa untuk aku mengintai ayah. Dan setiap kali apabila ayah pulang lewat dari kerja, aku selalu melancap sendiri melihat ayah berbogel dibiliknya dan sedang bersedia untuk mandi. Aku hanya tinggal berdua dengan ayah di Bandar. Kesemua keluargaku ada di kampung, atas

Mengintai Ayah 5

Kakak baru berkahwin bulan lepas. Dengan seorang lelaki mamak dari Penang. Kami hanya sempat berjumpa dengan suami baru kakak beberapa kali sahaja. Sebelum pertunangan dan semasa persandingan. Agak besar badan suami baru kakak. Lebih kurang tinggi 6 kaki dengan dada yang bidang tetapi agak buncit sedikit. Mukanya tampak garang dengan kumis tebal dan rambut pendek ala askar itu. Pertama kali

Mengintai Ayah 6

Ayah dapat seorang pemandu baru. Semenjak pakcik Dollah berhenti sebulan lepas, aku lihat ayah agak kelam kalibut. Segala urusan pejabatnya banyak tergendala. Ibu pula agak susah untuk meminjamkan abang Abu kepada ayah. Abang Abu pemandu peribadi ibu. Abang Abu berusia 37 tahun. Dia masih belum berkahwin lagi. Tapi aku dengar-dengar dia sudah bertunang di kampong. Entahlah. Pemandu ayah

Mengintai Ayah 7

Untuk kali yang ke tiga aku berpindah tempat kerja lagi. Tapi kali ini aku bekerja dengan ayah aku sendiri. Ayah membuka sebuah pejabat pembinaan di sisiran ibu kota. Ayah kontraktor kelas B, jadi projek-projek ayah banyak yang jangka pendek dan memerlukan ramai pembantu , terutama atas urusan-urusan dokumen di pejabat. Aku tidak berminat untuk berkerja dengan ayah sendiri, tapi memandangkan

Mengintai ayah lagi

Sejak dari sekolah rendah, aku memang nakal. Aku belajar hisap rokok dari bangku darjah 5 lagi. Sekarang aku di tingkatan 4. dan bukan sahaja rokok, ganja dan seks pun aku pernah buat. Hari ni aku ponteng kelas. Aku dengan member baik aku nizam lepak di dalam rumah pepagi ni. Emak aku sudah lama tiada. Aku tinggal dengan ayah dan pak long ayah yang sudah berumur 50 tahun. Ayah baru berusia 44

###

Web-01: vampire_2.0.3.07
_stories_story