Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Aku dan pak cik guard

by Firasatboy


aku telah ditempatkan di salah satu ipta untuk melanjutkan pelajran aku dalam bidang sukan. selepas mendaftar aku pun terus memasuki asrama yang diberikan.

selepas beberapa bulan aku pun berkenalan dengan pak cik guard yang hanya berada dihadapan asrama kami. namanya Hisham, umurnya 38 thn. memang minat aku. dengan mukanya yang handsome dan berasal dari JB memang menarik minat aku.

Dipendekkan cerita, pak cik guard ini selalu lepak dalam bilik aku untuk layan cd blue. tengah syok tengok cerita blue dia terus buka seluar dia dan menayang batang konek dia yang panjangnya 9". aku terkejut, tapi dia relaks ajer. dia kata biasalah lelaki dengan lelaki apa nak malu. selepas beberapa minit dia sound aku apasal aku tak buka seluar. aku cakap kat dia aku malu sebab konek aku tak sebesar konek dia. dia kata kat aku dia nak tengok gak. so aku pun tunjuk lah konek aku yang saiznya 7". dia kata oklah batang you. dia kata lagi. kalau you nak biar i urutkan batang u. so aku pun ok ajerlah. dia minta aku serah j&j baby oil yang aku gunakan untuk melancap. dia mula menuangkan minyak itu sekitar konek aku dan terus mengurut. aku cukup stim masa itu. dia kemudian terus mengurut sampai ke lubung jubuh aku. aku berasa sungguh nikmat pada masa itu. selang beberapa minit, dia finger fuck aku.

aku berasa sungguh nikmat pada masa itu. aku tengok batang dia semakin stim pada masa itu. aku terus pegang batang dia. aku sempat beraba-raba batang dia. aku tengok telur dia dari dekat, wow! lebat bulunya. aku terpegun melihat kecantikan konek yang telah disunat.pak cik hashim terus memasukkan batang dia kedalam mulut aku. aku terus hisap hinggap dia kesedapan. dia kemudian menghisap batang aku, telu aku.. aku menjerit kenikmatan. kemudian dia ajak aku 69 dengannya. aku apalagi terus mejilat batang dia yang besar dan panjang itu. selang beberapa minit kami pancut sama-sama. aku berasa sungguh nikmat pada masa itu. dia terus mencuim mulut aku yang mempunyai air mani pak cik hisham. kami bertukar-tukar sperma dalam mulut.... 1st time bersama lelaki yg terbaik.... Berdasarkan cerita sebenar dlm hidupku....

###

Popular Blogs From MenOnTheNet.com

Please support our sponsors to keep MenOnTheNet.com free.

1 Gay Erotic Stories from Firasatboy

Aku dan pak cik guard

aku telah ditempatkan di salah satu ipta untuk melanjutkan pelajran aku dalam bidang sukan. selepas mendaftar aku pun terus memasuki asrama yang diberikan.selepas beberapa bulan aku pun berkenalan dengan pak cik guard yang hanya berada dihadapan asrama kami. namanya Hisham, umurnya 38 thn. memang minat aku. dengan mukanya yang handsome dan berasal dari JB memang menarik minat aku.

###

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story