Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Abang GemuK, Part 1

by KumeG


Abang Gemuk (bahagian 1) Versi 2003 --------------- Aku ingin menceritakan mengenai abang angkat ku. Aku mengenali dia secara tidak sengaja. Entah macammana, perkenalan kami di atas bas ekspres ke Johor membuahkan satu jalinan persahabatan.

Abg Jo sudah tua, berumur dalam lingkungan 30-an. Masih belum kahwin. "Tak ada jodoh lagi" katanya. Selepas pertemuan itu kami selalu bertemu. Samada sengaja ataupun tidak sengaja. Yang pastinya aku senang berada dengannya. Orangnnya baik hati, peramah dan berbudi bahasa.

Aku pula baru berkerja di sebuah syarikat swasta di Kuala Lumpur. Maklum sahajalah, nak dapat rumah sewa di KL ni bukannya senang. Puas aku mencari. Sementara itu, aku menumpang dirumah kakak ku di Subang Jaya. Bukan aku tak suka, tapi tak selesa tinggal di rumah orang. Banyak benda kena kontrol.

Umurku baru masuk 20-an. Badanku gemuk. dalam 100kg lebih. Mungkin disebabkan badanku sama saiz dengan Abg Jo, dia tertarik nak berkenalan dengan ku. Bak kata orang puteh... Birds of a feather flocks together-gether.

Apabila Abg Jo mempelawa aku tinggal dirumahnya, aku terus menerima. Pucuk dicita.. ulam mendatang. Lagipun Abg Jo tinggal seorang, tempat kerja ku pula berdekatan dengan rumahnnya. Abg Jo jarang berada dirumah, selalu outstation atau kerja overtime. Hujung minggu pula dia kerap baik kampung. Jadi kebanyakan masa rumah kediamannya kosong tanpa penghuni.

Apa yang Abg Jo tak tahu, aku juga menaruh hati kat Abg Jo. Badannya besar dan berisi. Punggung dan perutnya membulat. Saiz pinggangnya sudah melebihi 40. Tangannya sasa. Pendek sahaja orangnya, 5'7". Kepalanya sudah ada tanda-tanda berumur.. sedikit uban..sedikit botak. Mungkin disebabkan badannya itu, dia susah nak mendapat pasangan. Bagi aku. dia ni dalam kategori orang yang handsome, bermuka manis dan tak lokek dengan senyuman. Kadang-kadang pada waktu malam, sebelum tidur.. aku berkhayal melakukan perbuatan luar tabiie dengan nya. Pagi esoknya, aku kesal.. terutama apabila melihat tompokan basah yang besar diatas katilku.

Abg Jo berkerja sebagai Pengarah sebuah syarikat milik keluarganya di KL. Pangkatnya tinggi, tapi dia tak sombong. Baik hari dan murah dengan senyuman.

Suatu hari Abg Jo mengajak ku keluar dengannya. Jarang aku dapat peluang macam ni. Jadi aku mengikut saja. Kerap kalau kami keluar org kata kami macam ayah dengan anak. So aku tak salahkan Abg Jo kalau dia tak suka dikata begitu. Sensitif jugak orang tua ni. Tapi tak mengapa, aku suka dikata begitu.

"Kita nak kemana ni bang ?"

"Alaaa.. makan-makan je.. lama abg tak bawak Adflin pegi keluar". "Adflin nak makan apa malam ni ? Abg belanja.."

"Tak tau la.. mana-mana aje yang abang suka."

"OK!! Jangan terkejut pulak... ada special malam ni"

"Iskk.. ada suprise ker ni ?". Abg Jo memberikan satu senyuman. Entah apa yang difikirkannya ni.

Abg Jo membawa aku kesebuah banglo eksklusif di tengah-tengah ibu kota. Pakcik Jaga yang membuka pintu kami tu pun cute juga. Padat, gempal dan berisi. Tapi sayangnya, masam macam cuka.

Kereta Abg Jo berhenti didepan pintu masuk. Dikiri-kanan pintu sudah terpacak dua penyambut tetamu yang gempal gempal belaka. Handsome pulak tu.

"Selamat datang encik.. " ujar mereka sepontan.

Aku dibawa kesebuah ruang makan yang mewah. Terdapat dua buah kerusi istimewa untuk kami. Nampaknya kami berdua sahaja makan disini.

Kedua penyambut itu tetamu terus meninggalkan kami berdua sendirian.

"Sebenarnya Abg Jo nak mintak maaf". Abg Jo memulakan perbualan.

"Pasal apa bang ?"

" Sebab masa Adflin tidur abang senyap-senyap masuk kedalam bilik Adflin. Abg risau jugak kalau Adflin tau yang abg yang pancut diatas katil Adflin." Tersentak seketika aku mendengar pengakuan yang tidak diduga ini.

"Abang tak dapat menahan diri abg, abg sudah terlampau sayangkan Adflin".

"Harapnya Adflin maafkan abg". Air matanya berlinangan. Aku mencium bibirnya dengan lembut. Hati ini tidak dapat dibayangkan betapa gembiranya aku.

Hatiku menjadi sebak, rupa-rupanya Abg Jo juga menaruh perasaan kepada ku...Patut la setiap ada tompokan basah atas katil. Bukan kerja aku rupanya.

Tiba-tiba, kedua pelayan lelaki tadi masuk ke ruang makan membawa hidangan. Alangkah terperanjatnya aku! Tubuh mereka tiada seurat benang pun. Kemaluan mereka yang montok itu, dilitupi dengan bulu-bulu pendek yang nipis dan kemas.

"Ehh.. abg nampak apa yang saya nampak ?" dengan nada kehairanan. "Ya.. ini hadiah khas dari abg.. harapnya adflin suka"

Abg Jo bangun dari kerusinya dan menarik tubuh ku keatas meja makan lalu membaringkan aku diatasnya. Satu persatu butang bajuku dilucutkan. Kedua pelayan yang berbogel itu berdiri di kiri dan kanan ku. Kemaluan mereka yang merah muda itu terpampang dengan hebatnya.

Hidangan yang mereka bawa diletakkan datas meja. Abg Jo mencalit sedikit daripada hidangan yang berupa seperti appertizer jem keatas tetekku lantas menjilatnya dengan rakus. Tanganku meronta geli lalu tersentuh dengan batang kemaluan pelayan dikiri dan kanan ku. Mereka sudah mulai mengeras. Lalu ku pegang dan kuramas sambil menahan jilatan nikmat dari lidah Abg Jo.

Bermula dari atas, Abg Jo menjilat perlahan-lahan sambil turun ke bawah.

"Selamat hari Jadi sayang......" Terdengar sayup-sayup suara Abg Jo.

Aku membuka mataku, aku berada diatas katil dirumah. Abg Jo berada disisiku... tangannya mengusap-usap rambutku.

Ohhh!!! aku adakah bermimpi!! Atau ???

(Disambung di Bahagian-2)

Cerita ini tidak ada kena mengena dengan yang hidup maupun yang sudah mati. Kalau ada pun secara kebetulan sahaja. Jika anda suka membaca cerita mengenai orang gemuk ataupun ada kepandaian menulis cerita. Sila hantarkan karya anda ke: mychub@mychub.org / http://www.mychub.org

--------------------------------------------------------------------------------

KumeG Erotika¨ 99-2000

###

5 Gay Erotic Stories from KumeG

Abang GemuK, Part 1

Abang Gemuk (bahagian 1) Versi 2003 --------------- Aku ingin menceritakan mengenai abang angkat ku. Aku mengenali dia secara tidak sengaja. Entah macammana, perkenalan kami di atas bas ekspres ke Johor membuahkan satu jalinan persahabatan. Abg Jo sudah tua, berumur dalam lingkungan 30-an. Masih belum kahwin. "Tak ada jodoh lagi" katanya. Selepas pertemuan itu kami selalu bertemu. Samada

Abang GemuK, Part 2

Abang GemuK(bahagian 2) Versi 2003 --------------------------- Aku ingin menceritakan mengenai abang angkat ku. Aku mengenali dia secara tidak sengaja. Entah macammana, perkenalan kami di atas bas ekspres ke Johor membuahkan satu jalinan persahabatan yang intim. Aku membuka mataku, aku berada diatas katil dirumah. Abg Jo berada disisiku... tangannya mengusap-usap rambutku. Ohhh!!!

Bulat - The Unforgetable Chub and Chaser Love Story

Hi.. my name is Bulat. And this is the story of my life. I am a fat boy. All the kampung people call me "bulat". Which is actually another name for round. From when I was a mere child, I knew I was different. Back then, I just couldn't understand it all.. Friends call me names and jeered at me. But not this one boy. He was nice to me.. We came from 2 different worlds. He was the son of a

Kisah GemuK di Asrama (bahagian 1)

Pada waktu itu, aku baru sahaja dapat masuk ke sebuah kolej komuniti. Dapat tinggal di sebuah asrama pula. Hati ku girang bukan kepalang. Mau taknyer, dapat bertemu kawan baru dan merasa suasana baru. Inilah kali pertama aku tinggal berjauhan dari keluarga ku. Setelah sebulan aku disini, aku sudah dapat menyesuaikan diriku. Ada seorang abang senior yang begitu baik dengan ku. Bagi aku,

Kisah GemuK di Asrama (bahagian 2)

Alamak!!!! warden ... Pada waktu itu, kami ternampak bayang-bayang Warden Yusoff terpancul di muka pintu............ Disebelah tangannya ader sebatang rotan panjang. Dia memakai baju t-shirt dan kain pelikat sahaja. Entah berapa lama Warden Yusof berada memerhati kami aku pun tak perasan. "Aper kamu berdua buat ni?" Tanya Warden. Kami terketar-ketar. Seluruh tubuh ku dibasahi peluh.

###

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story