Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Abang GemuK, Part 2

by KumeG


Abang GemuK(bahagian 2) Versi 2003

---------------------------

Aku ingin menceritakan mengenai abang angkat ku. Aku mengenali dia secara tidak sengaja. Entah macammana, perkenalan kami di atas bas ekspres ke Johor membuahkan satu jalinan persahabatan yang intim.

Aku membuka mataku, aku berada diatas katil dirumah. Abg Jo berada disisiku... tangannya mengusap-usap rambutku.

Ohhh!!! aku adakah bermimpi!! Atau ??? Adakah ini suatu realiti ? Ohhh.. satu mimpi rupanya. Kini baru aku teringat kembali. Aku terlantar di wad hospital. Motor yang ku pandu kemalangan. Akibatnya, kedua belah kakiku dibalut simen. Sudah seminggu aku disini.

Sakitnya mula menucuk hingga ke tulang. Air mata ku mula menitis. Bukan kerana sakit.. akan tetapi sedih dan pilu. Kerana seminggu yang lalu Abg Jo memberitahu ku dia akan berkahwin tidak lama lagi. Aku tak dapat menerima hakikat itu lantas aku meluru keluar dari rumahnya dan memandu motor ku dengan laju.

Dengan tidak ku sangka, sebuah lori datang dari arah yang bertentangan. Aku hilang imbangan dan masuk dibawah lori. Didalam hati ku aku merayu supaya dicabut nyawa ku. Biarlah segalanya berakhir disini. Itulah ingatan terakhirku sebelum aku pitam... bersama kegelapan yang menyelubungi hidupku sekarang.

Akan tetapi tuhan masih menyayangi insannya ini. Aku masih terlantar disini. Degupan jantungku masih kedengaran di kamar yang sepi ini.

(Selang 3 tahun kemudian...)

Aku berjalan seorang diri di kota Vienna, Austria. Muka Mat Salleh disekeliling ku memandang tajam kearah ku tidak ku endahkan. Sambil aku melabuhkan punggung ku di sebuah kerusi besi di sebuah sidewalk cafe. Beratku naik mendadak setelah kejadian kemalangan 3 tahun dulu. Sekarang sudah 150kg, montok dan bulat bersegi-segi. Parut dipeha dan betisku sudah tidak nampak lagi. Tapi kesan sakitnya masih terasa, terutama dikala musim sejuk.

Aku telah pun melanjutkan pelajaran ku di luar negara. Sejauh yang mungkin dari ibukota Kuala Lumpur yang menyimpan perasaan pahit maung ku. Sejauh yang mungkin dari Abg Jo yang telah mengguris hati-ku.

Diwaktu lapang ku, aku gemar turun ke Belgium. Membeli berkotak-kotak chocolate kegemaran ku. Diwaktu yang sama, aku sempat berkenalan dengan Andy yang berkerja part-time di sebuah kedai confectionary. Umurnya dalam lingkungan 30-an. cute dan hairy. Berat dalam 300lbs. Aku rasa dia sukakan ku kerana setiap kali aku terjumpa dengannya dia akan menawarkan sekotak chocolate percuma buatku. Mungkin dengan gayanya yang berseloroh dan bersahaja.. dia membuat aku hilang gementar. Aku pula akan memberikan senyumanku yang paling manis (yer la.. dah dapat barang FREE). Tapi setakat itu sahaja hubungan kami... aku tak nak jatuh hati dengan lelaki lagi. Mungkin dan serik agaknya.

Semasa menghadiri sebuah seminar anjuran universiti ku di Brussels, aku sekali lagi bertemu dengan Andy. Dia cepat-cepat pergi kepada ku.. mungkin sebab seeing a familar face.

"Guten Morgen" - "Guten Tag" jawab ku

(Err.. belom siap.. tak der masa nak buat.. lagi pon separuh lagi citer ni dalam bahasa german..maybe org tak paham - kena translate ke ??? kalu korang ada baca citer ni dan rasa nak disambung.. e-mail pendapat korang kay)

Cerita ini tidak ada kena mengena dengan yang hidup maupun yang sudah mati. Kalau ada pun secara kebetulan sahaja. Jika anda suka membaca cerita mengenai orang gemuk ataupun ada kepandaian menulis cerita. Sila hantarkan karya anda ke: gemuk@time.net.my

--------------------- KumeG Erotika¨ 99-2007

###

5 Gay Erotic Stories from KumeG

Abang GemuK, Part 1

Abang Gemuk (bahagian 1) Versi 2003 --------------- Aku ingin menceritakan mengenai abang angkat ku. Aku mengenali dia secara tidak sengaja. Entah macammana, perkenalan kami di atas bas ekspres ke Johor membuahkan satu jalinan persahabatan. Abg Jo sudah tua, berumur dalam lingkungan 30-an. Masih belum kahwin. "Tak ada jodoh lagi" katanya. Selepas pertemuan itu kami selalu bertemu. Samada

Abang GemuK, Part 2

Abang GemuK(bahagian 2) Versi 2003 --------------------------- Aku ingin menceritakan mengenai abang angkat ku. Aku mengenali dia secara tidak sengaja. Entah macammana, perkenalan kami di atas bas ekspres ke Johor membuahkan satu jalinan persahabatan yang intim. Aku membuka mataku, aku berada diatas katil dirumah. Abg Jo berada disisiku... tangannya mengusap-usap rambutku. Ohhh!!!

Bulat - The Unforgetable Chub and Chaser Love Story

Hi.. my name is Bulat. And this is the story of my life. I am a fat boy. All the kampung people call me "bulat". Which is actually another name for round. From when I was a mere child, I knew I was different. Back then, I just couldn't understand it all.. Friends call me names and jeered at me. But not this one boy. He was nice to me.. We came from 2 different worlds. He was the son of a

Kisah GemuK di Asrama (bahagian 1)

Pada waktu itu, aku baru sahaja dapat masuk ke sebuah kolej komuniti. Dapat tinggal di sebuah asrama pula. Hati ku girang bukan kepalang. Mau taknyer, dapat bertemu kawan baru dan merasa suasana baru. Inilah kali pertama aku tinggal berjauhan dari keluarga ku. Setelah sebulan aku disini, aku sudah dapat menyesuaikan diriku. Ada seorang abang senior yang begitu baik dengan ku. Bagi aku,

Kisah GemuK di Asrama (bahagian 2)

Alamak!!!! warden ... Pada waktu itu, kami ternampak bayang-bayang Warden Yusoff terpancul di muka pintu............ Disebelah tangannya ader sebatang rotan panjang. Dia memakai baju t-shirt dan kain pelikat sahaja. Entah berapa lama Warden Yusof berada memerhati kami aku pun tak perasan. "Aper kamu berdua buat ni?" Tanya Warden. Kami terketar-ketar. Seluruh tubuh ku dibasahi peluh.

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story