Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Kain Pelikat dengan dua senior comel dan chubby

by Calpkooi


Saya merupakan seorang yang gemar dengan kain pelikat. Kisah ini berlaku pada tahun lepas. Syarikat kami telah menghantar beberapa wakil dari seksyen masing-masing untuk menghadiri satu seminar di Pulau Pinang yang diadakan pada tiap-tiap tahun. Tujuan seminar ini diadakan bertujuan untuk melatih para pekerja yang terpilih bagi meningkatkan motivasi dan ‘leadership’ dalam kerja harian. Selalunya, seminar ini diadakan di hotel dan mengambil masa selama 2 hari dan 1 malam.

Semasa menghadiri sesi orientasi dan pengenalan sesama peserta (pekerja) dan ahli jawantankuasa yang menganjurkan seminar ini, saya ternampak dua orang lelaki yang amat comel sekali yang tidak pernah saya lihat di syarikat saya. Syarikat saya agak besar dan mana tahu, masih ada ramai pekerja yang masih saya belum kenali dan tengok. Dalam ramai orang peserta di sana yang terdiri daripada lelaki dan wanita, tua dan muda, melayu, cina dan india, dua lelaki tersebut merupakan pekerja yang lebih senior dalam syarikat kami.

Selepas habis orientasi, sesi seminar dimulakan dengan pemberian ceramah oleh seorang penceramah pertama. Dua lelaki yang saya berkenan itu hanya duduk di depan saya dalam banyak barisan kerusi. Salah seorang lelaki itu ialah seorang cina dan seorang lagi ialah seorang melayu. Mereka berdua bercermin mata dan buncit sungguh perut masing-masing. Mereka dikenali sebagai encik Cheah dan encik Ismail setelah saya mencuri tengok nama mereka yang terdapat pada tag nama masing-masing. Dari pandangan saya, mereka menampakkan ciri-ciri penyabar, baik hati dan tidak sombong. Dalam ceramah yang diberi, ada sekali sekala saya merenung pada kedua-dua mereka yang betul-betul comel dan ‘chubby’ kelihatan dari belakang kepala mereka.

Bila selesai ceramah pertama, semua peserta diberi masa rehat dan waktu makan malam selama dua jam. Semua peserta pulang ke bilik masing-masing di hotel untuk rehat dan mandi terlebih dahulu sebelum turun semula ke restauran hotel untuk menjamu makan malam. Semasa menunggu lift, saya memberanikan diri untuk bercakap dengan encik Cheah dan encik Ismail yang saya suka ini. Mereka berdua pun menyambut baik keinginan saya untuk bercakap dan bertanya tentang sebarang pertanyaan. Saya bertanya kepada mereka berdua di bilik mana mereka tinggal di hotel ini. Terkejut saya juga bila mereka berdua menjawab kepada saya bahawa mereka berdua tinggal dalam bilik yang sama. Kami diberi pilihan untuk tinggal seorang atau dua orang sebilik. Lelaki dan wanita tinggal berasingkan dalam tingkat yang berlainan. Saya gembira bila mengetahui bilik mereka berdua hanya bersebelahan dengan bilik saya. Yang membuat saya lagi seronok ialah bilik saya dengan bilik mereka mempunyai pintu yang boleh masuk keluar di antara dua bilik. Saya pun memberitahu mereka di mana bilik saya berada dan mereka berdua senyum bila mengetahui bilik kami bertiga hanya bersebelahan. Kebetulan semua ini. Macam sudah dirancang! Eeee....bestnya!! Tapi keseronokan saya hanya sekejap sahaja sebab saya pun masih belum mengenali mereka berdua dengan lebih rapat.

Selepas saya mandi, saya pun berehat seketika sebelum turun ke restauran hotel untuk makan malam. Masa saya berehat, saya pun membuka fail saya untuk meneliti topik-topik yang akan diutarakan selepas makan malam nanti. Pada masa itu, saya hanya berkain pelikat dan tidak berbaju langsung. Tiba-tiba, pintu yang saya sebutkan tadi pun diketuk. Saya pun tidak tahu siapa di antara berdua itu yang mengetuk dan kemudian membuka pintu itu. Oh, rupanya encik Ismail yang mengetuk. Encik Ismail meminta izin untuk memasuki bilik saya dan saya izinkan permintaan dia. Dia pun masuk ke bilik saya dan hanya juga berkain pelikat sahaja. Saya pun bertanya kepada encik Ismail di mana encik Cheah dan dia menjawab encik Cheah sedang mandi. “Tadi dia tunggu saya mandi dan sekarang giliran dia pulak untuk mandi” kata encik Ismail.

Saya tidak tahan melihat encik Ismail yang berkain pelikat hijau petak besar dan perutnya yang begitu boroi. Koteh saya terus mengeras dan tertujah kain pelikat saya. Encik Ismail senyum melihat saya. “Kenapa kemaluan adik naik?” soal encik Ismail. Saya pun senyum sahaja dan menjawab “tak ada apa encik Ismail, cuma suka melihat lelaki berkain pelikat”.

Encik Ismail pun bertanya kepada saya mengapa suka sangat melihat lelaki berkain pelikat. Belum sempat saya menjawab, encik Cheah pun sudah keluar dari bilik air selepas mandi. Tak sangka encik Cheah pun berkain pelikat juga. Dia berkain pelikat warna coklat berpetak sederhana. Comel sungguh melihat encik Cheah memakai kain pelikat dengan perutnya yang lagi boroi dari encik Ismail. Dia pun menuju ke bilik saya setelah melihat encik Ismail tiada dalam bilik dan pintu di antara dua bilik di buka.

Encik Cheah pun berkata, “amboi-amboi, kita semua pun berkain pelikat!”. Saya pun terkejut mengapa dia boleh berkata sedemikian. Encik Ismail terus berkata, “Cheah, kita mungkin ada kawan barulah!” Saya betul-betul keliru bila mendengar kata-kata mereka berdua. “Koteh adik ni keras bila melihat saya berkain pelikat”, kata encik Ismail. “Ya ke? Ceritalah sedikit pada kami mengapa awak stim melihat orang berkain pelikat”, tanya encik Cheah.

Dengan kekeliruan yang menimpa saya secara tiba-tiba tadi, saya pun tenang kembali dan menceritakan kenapa saya meminati kain pelikat. Encik Cheah dan encik Ismail pun duduk di tepi saya di atas katil. Saya pun memberitahu kepada mereka berdua bahawa saya meminati kain pelikat sejak kecil lagi. Saya memang tidak boleh menahan bila melihat orang memakai kain pelikat. Saya akan stim dan kalau pakai kain pelikat, saya akan merancap. Saya juga suka mengumpul kain pelikat dan nafsu saya tidak berubah sejak kecil hingga sekarang. Demikianlah serba sidkit yang saya memberitahu kepada mereka berdua.

“Oh begitu!” kata encik Cheah. “Baguslah kalau macam begitu, adik pun macam saya dan encik Cheah” kata encik Ismail. Saya terus berkata “Ya ke?” dengan perasaan gembira sekali. Koteh encik Cheah dan encik Ismail pun terus keras setelah mendengar kata-kata saya tadi. Kain pelikat yang dipakai mereka berdua nampak macam khemah yang terpacak. Saya jadi begitu terangsang kerana impian saya yang tidak diduga menjadi kenyataan. Encik Ismail pun menghampiri saya dan membaringkan saya di atas katil. Lepas itu encik Ismail pun menyelak kain pelikat saya hingga ke atas perut. Encik Cheah duduk di tepi saya di atas katil sambil memegang koteh saya yang tengah keras. Kemudia dia menarik naik turun kulit koteh saya secara perlahan-lahan. Saya pun rasa sedap sungguh kerana buat pertama kalinya orang memegang koteh saya selain doktor yang mengkhatankan saya.

Encik Cheah berhenti menarik batang saya dan berkata, “nanti lepas ceramah terakhir untuk malam ini baru kita ‘enjoy’ bersama ya!”. Encik Ismail pun setuju dan berkata, “ya tak ya juga, kalau air adik ni keluar sekarang, tak bestlah malam nanti! Saya pun bersetuju dengan pendapat mereka berdua lalu encik Cheah dan encik Ismail memeluk erat kami bertiga. Terasa juga koteh encik Cheah dan encik Ismail yang tegang tersentuh koteh saya dari kain pelikat masing-masing. Saya pun nakal memegang koteh encik Ismail dan encik Cheah dari kain pelikat mereka berdua. “Three Musketeers” dikatakan! “Baik kita menukar baju dan pergi makan malam sekejap nanti”, kata encik Ismail. Mereka berdua pun kembali ke bilik mereka untuk menukar pakaian dan juga saya. Setelah menukar pakaian, encik Cheah menyuruh saya agar membiarkan pintu di antara bilik kami dibuka dan tidak perlu dikunci. Saya pun setuju dan kami bertiga turun ke tingkat bawah untuk makan malam.

Saya begitu gembira sekali kerana mempunyai dua orang rakan yang tua serta comel, chubby dan meminati kain pelikat bersama saya dalam seminar ini. Tak sangka juga kerana mereka berdua adalah pekerja di syarikat saya. Kami pun duduk bertiga semeja sambil menikmati hidangan ‘buffet’ di restauran hotel tersebut. Tengah makan, kami bertiga pun menceritakan peristiwa dan tentang diri masing-masing. Encik Cheah dan encik Ismail juga meminati kain pelikat sejak kecil lagi seperti saya. Encik Ismail tidak kekok sangat dengan kain pelikat sebab dia sememangnya memakainya sejak kecil dulu lagi. Melainkan encik Cheah, dia hanya boleh berkain pelikat apabila mencecah usia remaja bila dia mula bekerja. Encik Cheah belajar memakai kain pelikat melalui seorang rakan melayu ketika mula bekerja di syarikat yang pertama dalam hidupnya. Encik Cheah dan encik Ismail pun sudah berumahtangga tetapi tak tahulah macam mana, mereka sudah bercerai sejak awal lagi. Yang menghairankan, kedua-dua orang tua ni tidak mempunyai seorang anak pun!! Peliklah! Encik Ismail kini berumur 48 tahun manakala encik Cheah berumur 50 tahun. Encik Ismail dan encik Cheah juga suka mengumpul kain pelikat seperti saya dan suka membelinya bila-bila masa.

Setelah kami menikmati makan malam, kami bertiga pun kembali ke Conference Room untuk ceramah seterusnya. Mereka berdua mengajak saya duduk bersama mereka ketika ceramah itu diadakan dan yang seterusnya pada hari keesokannya. Ceramah telahpun berlangsung selama sejam setengah dan bersurai selepas itu pada pukul 10:30 malam. Ada peserta yang keluar bersiar-siar manakala ada yang duduk di lounge dan ada juga yang pulang ke bilik masing-masing.

Kami bertiga sudah mempunyai rancangan masing-masing dan terus pulang ke bilik kami. Setibanya kami memasuki bilik, saya pun menukar pakaian saya dan memakai kain pelikat. Encik Ismail dan encik Cheah pun terus menukar pakaian dan memakai kain pelikat mereka. Oleh kerana bilik mereka mempunyai katil berasingan, mereka pun datang ke bilik saya kerana mempunyai katil besar yang menjanjikan keseronokan. Saya terus duduk di atas katil dan menunggu acara seterusnya oleh dua orang pakar kain pelikat ini. Encik Ismail dan encik Cheah pun membawa banyak kain pelikat mereka ke dalam bilik saya. Stim sungguh melihatnya. Mereka berdua pun sudah stim dan kain pelikat mereka terpacak tegang. Encik Ismail terus memberitahu pada saya bahawa dia dengan encik Cheah memang pantang kalau bersetubuh di bahagian dubur. Saya pun faham dan juga menjelaskan pada mereka bahawa saya juga tidak suka kalau disetubuhi oleh orang lain dan juga menyetubuhi dubur orang. Akhirnya, ketiga-tiga kami pun berpuas hati dengan kata sepakat.

Encik Cheah mula menghampiri saya dengan mencium pipi saya dan kemudian menghisap tetek saya. Encik Ismail menyuruh saya baring di atas katil. Dia menyelak kain pelikat saya ke atas perut saya. Dia mengambil kain pelikat jenis india yang lembut dan menggeser pada kepala koteh saya. Sambil itu, dia juga menarik kulit koteh saya naik turun. Aaauuuhhhhh......bestnya!! Encik Cheah mula melutut kangkang di atas katil dan berada di atas dada saya. Encik Cheah menarik kain pelikat dia dan diselit di bawah perutnya di mana kain dia diikat di pinggang. Dia menyuruh saya menghisap koteh dia dan saya pun setuju. Oh, tak sangka koteh encik Cheah pun sudah dikhatankan. Comel sungguh melihat koteh dia yang tak panjang sangat dan mempunyai bulu koteh yang sangat pendek serta kemas. Mungkin selalu potong kot bulu koteh dia. Saya pun mengulum koteh encik Cheah dan encik Ismail pula menggeser koteh saya.

Lepas itu, encik Cheah bertukar posisi dan berbaring di atas katil. Tiba giliran encik Cheah mengulum koteh encik Ismail dan encik Ismail pulak mengulum koteh saya. Dapat juga saya melihat koteh encik Ismail sekarang. Pun taklah panjang sangat tapi sesuai dengan bentuk badan dia. Addduuuhhh...tak terkata begitu sedap sekali koteh dikulum. Kami bertiga masih dalam kain pelikat dan berbaring di atas katil. Setelah beberapa minit berbuat sedemikian, encik Cheah terus menyerang saya dengan memasuki kepala dia dalam kain pelikat saya dan menghisap koteh saya. Aduuhhhh......sedapnya!!! Encik Cheah ini memang pandai mengulum koteh saya. Dia menggunakan lidahnya dan geser kepala koteh saya. Uuuuhhh.....memang panas seluruh badan saya dibuatnya.Encik Ismail membiarkan saya mengulum koteh dia pulak. “Ahhhh...ahhhh....ahhh....” , encik Ismail mengerang kesedapan.

Selepas sekian lama kami mengulum dan dikulum, masing-masing pun dekat tiba memancutkan air mani. Encik Ismail adalah orang pertama yang nak memancut. Encik Cheah menyelak kain pelikat encik Ismail dan merancap kotehnya. Sebelum dia hendak mengeluarkan air mani, dia sempat mengambil sehelai kain pelikat serta membuka lipatan kain itu dan diletakkan di atas katil. Encik Ismail mula mengerang dengan kuat menandakan air maninya sudah hampir pancut. “Ahhh...ahhh...pancut...pancut.......oohhh.....auuu.....” encik Ismail mengerang dan air maninya terpancut di atas kain pelikat yang telah diletakkan di atas katil. Tiba giliran saya untuk memancutkan air mani. Encik Ismail mengambil alih saya yang tengah merancap dan merancapkan saya. Kain saya diselak dan dirancapkan.

Encik Ismail merancapkan saya secara perlahan-lahan dan sedap juga rasanya. “Ooohhh......ahhh...ahhh....” saya mengeluh dan pancut air mani saya dengan banyak pada kain pelikat encik Ismail. Sekarang hanya tinggal encik Cheah yang belum pancut lagi. Encik Ismail terus mencium encik Cheah serta meraba tetek dia. Saya membuka ikatan kain pelikat encik Cheah dan tarik kain itu ke bawah sedikit. Kemudia saya merancap koteh encik Cheah. Encik Cheah terus terangkat punggungnya serta kakinya terus tegang menandakan air maninya hendak pancut. “Ahhhh....ah..jangan berhenti.....ah....ahhh.....ahh.....” encik Cheah terus mengeluh sehingga air maninya terpancut sampai berhenti. Air mani dia telah dipancut ke atas kain pelikat encik Ismail.

Kami bertiga pun berbaring di atas katil dan berehat seketika kerana keletihan. Encik Ismail mencium saya manakala encik Cheah memegang koteh saya yang sudah lembik. Tak sangka bermain begitu sahaja pun telah memakan masa hampir sejam lamanya. Encik Ismail terus mengajak saya dan encik Cheah untuk mandi bersama setelah lama bermain tadi. Kami bertiga pun bangun dan membetulkan kain pelikat masing-masing. Encik Cheah dan encik Ismail balik ke bilik mereka untuk mengambil syampu badan dan rambut untuk mandi. Saya terus ke bilik mandi dan membuka ‘shower’ dan memenuhi bath tub dengan air. Encik Ismail pun mengambil kain pelikat yang telah basah dengan air mani kami bertiga ke dalam bilik mandi untuk dicuci selepas mandi nanti.

Dalam bilik mandi hotel ini, saiznya agak besar kalau berbanding dengan bilik mandi hotel-hotel yang lain pada harga dan jenis bilik yang hampir sama. Jadi, memang muat sungguh untuk kami bertiga mandi dengan lasak! Encik Ismail mula merendamkan diri dalam bath tub terlebih dahulu. Dia tidak menanggalkan kain pelikatnya. Encik Cheah kemudian masuk ke dalam bath tub dan diikuti saya yang duduk di tengah-tengah bath tub itu. Kain pelikat yang kami pakai kini basah akibat direndam dalam air. Encik Cheah terus meraba badan dan tetek saya. Manakala dengan encik Ismail pula, dia terus memasukkan tangan dia ke dalam kain pelikat saya menerusi ikatan kain saya di bahagian pinggang. Tangan dia nakal memegang koteh saya dan meraba buah zakar saya. Saya yang masih tidak berbuat apa-apa pun mengambil langkah untuk memegang dan menggosok koteh kedua-dua orang tua ni dengan tangan saya. Tangan kiri saya di dalam kain pelikat encik Cheah manakala tangan kanan saya di dalam kain pelikat encik Ismail. Kami pun relaks dalam air bath tub lebih kurang 15 minit dan encik Cheah kemudian menarik diri untuk mandi dan bersabun badan.

Saya dan encik Ismail masih duduk dalam bath tub yang penuh dengan air sambil melihat encik Cheah mandi. Kelakar sungguh melihat encik Cheah yang buncit tengah mandi dengan berkain pelikat. Rasa macam nak peluk erat pada dia.

Setelah encik Cheah telah siap mandi, dia pun menyarungkan kain pelikat yang bersih dan kering. Kali ini, dia berkain pelikat warna biru dengan punca warna merah jenis india. Kain yang basah tadi cuma dibilas dengan air sahaja oleh encik Cheah ni. Maklumlah, mana ada orang bawa serbuk pencuci baju ketika menghadiri seminar!! Selepas membilas dengan air yang banyak, encik Cheah pun berkata bahawa dia akan menjemur kain pelikat dia yang basah itu di ruang balkoni luar bilik. Kini, saya dan encik Ismail pun keluar dari bath tub dah mandi bersama pula. Kami berdua cuma mandi seperti biasa dan kemudian membilas kain pelikat yang dipakai tadi untuk dijemur di ruang balkoni. Encik Ismail kena cuci dua helai kain pelikat dia sebab satu yang dipakai dan satu lagi yang terkena air mani kami bertiga.

Setelah selesai mandi dan mencuci kain pelikat masing-masing, kami bertiga pun bercadang nak keluar dari hotel untuk mencari makan di warung dan gerai makanan yang berdekatan dengan hotel yang kami tinggal. Kami pun pergi ke sana dengan memakai T-shirt dan kain pelikat sahaja. Taklah hairan sangat kalau orang melihat orang cina berkain pelikat sebab kita kan orang Malaysia!! Lepas makan lewat malam, kami pun pulang ke hotel. Dengan perut yang kenyang, kami pun duduk di atas katil sambil menonton rancangan televisyen dalam bilik. Sambil melihat televisyen, kami pun sembang tentang kerja dan perbualan lain. Setengah jam pun berlalu dan mata kami bertiga pun sudah nak lelap. Encik Ismail dan encik Cheah tidak mahu tidur berasingan dan mereka membawa bantal masing-masing ke bilik saya. Encik Ismail dan encik Cheah memakai kain pelikat dan juga menyarungkan sehelai lagi kain pelikat yang dijadikan sebagai selimut di atas badan. Lalu, kami bertiga tidur bersama dengan berkain pelikat sahaja.

Keesokan pagi pun menjelma, kami pun bangun dan mandi sejak awal lagi. Kami bersiap sedia untuk bersarapan di restauran hotel dan kemudian menghadiri acara terakhir bagi seminar ini sebelum bersurai pada tengahari nanti. Masa pun berlalu dengan pantas sebab acara terakhir amatlah seronok bagi semua peserta. Penyerahan sijil disampaikan dan seminar tersebut pun berakhir dekat pukul 12:30 tengahari. Kami bertiga pun kembali ke bilik masing-masing untuk berkemas sebelum meninggalkan hotel.

Encik Cheah dan encik Ismail pun mengajak saya ke rumah salah seorang dari mereka bila mempunyai masa nanti. Mereka berdua memang menyayangi saya dan menganggap saya sebagai adik angkat mereka kerana mempunyai minat yang sama. Kami pun check-out dan menuju ke tempat letak kereta selepas itu. Encik Cheah memeluk erat saya sebelum menaiki kereta dan diikuti oleh encik Ismail. Mereka berdua membuat temujanji dengan saya pada dua hari yang akan datang untuk projek kain pelikat kami yang seterusnya.

Cerita seterusnya akan bersambung.........Kalau berminat, emaillah saya di kainpelikat1756@hotmail.com.

Sekian terima kasih!!

###

5 Gay Erotic Stories from Calpkooi

Kain Pelikat Cerita Lama

Saya adalah seorang lelaki yang biasa pada luar. Dari dalam diri saya, kain pelikat merupakan sesuatu yang saya minat dan bernafsukan padanya. Dari umur 10 tahun hingga kini (23 tahun), nafsu saya pada kain pelikat memang tak luput. Dari kecil lagi, suka sangat tengok jiran menjemur kain pelikat di atas pagar di halaman rumah dan juga suka tengok lelaki yang memakainya. Bila ternampak kain

Kain Pelikat dengan dua senior comel dan chubby

Saya merupakan seorang yang gemar dengan kain pelikat. Kisah ini berlaku pada tahun lepas. Syarikat kami telah menghantar beberapa wakil dari seksyen masing-masing untuk menghadiri satu seminar di Pulau Pinang yang diadakan pada tiap-tiap tahun. Tujuan seminar ini diadakan bertujuan untuk melatih para pekerja yang terpilih bagi meningkatkan motivasi dan ‘leadership’ dalam kerja harian. Selalunya,

Kain Pelikat dengan dua senior comel dan chubby 2

Saya pun kembali bekerja keesokan hari selepas menghadiri seminar yang telah diadakan pada dua hari yang lepas. Ada juga saya terkenangkan encik Ismail dan encik Cheah yang begitu comel dan chubby sekali. Pada hari itu, saya tengah menyiapkan sedikit kertas kerja yang diarahkan oleh pihak pengurus bagi mesyuarat dan rancangan yang akan datang. Dalam kesibukan yang serba sedikit, pintu bilik saya

Kain Pelikat dengan pakcik comel

Pada malam hari sabtu, ayah dan emak tiada di rumah kerana menghadiri majlis perkahwinan sepupu saya yang tinggal di Parit Buntar, Perak. Hanya saya seorang sahaja yang berada di rumah. Saya tidak mengkuti ayah dan emak kerana tidak mengenali rapat dengan sepupu saya itu. Maklumlah, bila berjumpa, saya dianggap macam pendatang asing atau anak orang mana yang muncul di muka mereka. Emak tidak

Kain Pelikat Dengan Pengalaman

Saya ni seorang lelaki yang biasa sahaja seperti lelaki yang lain. Tapi yang peliknya, saya ni suka sangat pada kain pelikat. Kalau nak tahu dengan lebih lanjut, ikutilah cerita ini dari dulu hingga kini. Sejak umur 10 tahun lagi (kini 23 tahun), saya memang suka kain pelikat. Suka melihatnya di jemuran kat rumah orang Suka melihat lelaki memakainya. Suka nak memakainya tapi tak ada orang ajar

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story