Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Kain Pelikat dengan dua senior comel dan chubby 2

by Calpkooi


Saya pun kembali bekerja keesokan hari selepas menghadiri seminar yang telah diadakan pada dua hari yang lepas. Ada juga saya terkenangkan encik Ismail dan encik Cheah yang begitu comel dan chubby sekali. Pada hari itu, saya tengah menyiapkan sedikit kertas kerja yang diarahkan oleh pihak pengurus bagi mesyuarat dan rancangan yang akan datang. Dalam kesibukan yang serba sedikit, pintu bilik saya pun diketuk. Selalunya, pekerja lain akan terus masuk ke dalam bilik saya kalau ada apa-apa hal lagipun pintu di bilik saya jenis kaca yang boleh nampak terus.

“Oh, rupanya encik Cheah dan encik Ismail!” kata saya. Mereka berdua datang melawat saya setelah mengetahui di seksyen mana saya bertugas. Saya pun menjemput mereka berdua masuk dengan rasa gembira. “Ini adalah hadiah dari kami berdua khas untuk adik” kata encik Ismail. Saya pun terkejut kenapa tiba-tiba beri hadiah kepada saya tanpa tujuan yang tertentu. “Eh, mana boleh saya terima hadiah dari encik Ismail dan encik Cheah. Lagipun bukannya hari lahir saya pada hari ini” kata saya.

“Jangan awak rasa terkejut, ini cuma hadiah kenangan dari kami berdua. Ambillah, janganlah malu-malu”, sambung encik Cheah. Akhirnya, saya pun terima hadiah tersebut dari kedua mereka dan mengucapkan terima kasih. “Bukalah hadiah adik ni”, ujar encik Ismail. Saya pun membuka hadiah tu yang bersaiz lebih kurang kotak pita video.“

“Oh, cantiknya!” kata saya dengan riang sekali. “Cantikkan?” soal encik Ismail. Rupanya sehelai kain pelikat. “Encik Ismail dan encik Cheah ni memang pandai memilih kain pelikatlah!” kata saya. Memang elok sungguh kain pelikat yang dihadiahkan oleh mereka berdua kepada saya. Warna hijau tua dengan petak biru kehijauan dan jalur warna ungu jenama Gajah Duduk. “Saya dan encik Cheah berharap adik suka kain pelikat ini”, kata encik Ismail. Saya pun tersenyum riang gembira.

“Pada malam hari jumaat, adik lapang tak? Kami berdua nak ajak adik ke rumah encik Ismail untuk makan malam”, tanya encik Cheah. Encik Ismail bersambung, “ kami berdua akan masak sedap-sedap pada malam itu dan adik dijemput khas untuk makan malam bagi kita bertiga”. Saya pun terus bersetuju dengan encik Cheah dan encik Ismail. Tapi saya tidak mengetahui rumah encik Ismail, malah rumah encik Cheah pun. Saya bertanya di mana rumah mereka berdua dan mereka pun beritahu saya dengan jelas dan mudah. Taklah susah sangat nak pergi ke rumah mereka sebab mereka tinggal agak berdekatan dengan rumah saya dan senang dicari selepas diberitahu jalan yang mana satu dan alamat rumah diberikan. Encik Ismail pun mengingatkan saya, “Jangan lupa bawa kain pelikat. Kalau boleh bawa sebanyak yang boleh sebab kami nak tengok kain pelikat adik”.

Hari jumaat yang dinantikan pun sudah tiba. Setelah saya habis bertugas di ofis, saya pun terus pulang ke rumah untuk mandi dan bersiap sedia sebelum pergi ke rumah encik Ismail. Semasa di rumah, saya pun mengambil lebih kurang sepuluh helai kain pelikat saya dan dimasukkan ke dalam beg setelah memilih kain pelikat saya yang paling lawa sekali dari almari baju saya. Apabila jam sudah hampir pukul tujuh petang, saya pun bertolak dari rumah saya ke rumah encik Ismail. Setelah memandu lebih kurang 10 minit, rumah encik Ismail pun dapat dicari dengan mudah dengan maklumat yang diberikan oleh mereka berdua kelmarin.

Saya pun keluar dari kereta dan terus ke pintu pagar rumah encik Ismail dan menekan loceng. Encik Cheah pun keluar dari rumah untuk menyambut ketibaan saya. Amboi, tak sangka encik Cheah sudah berkain pelikat dan kemeja T putih cap pagoda pada masa itu. Dia membuka pintu pagar, saya bersalaman dengan dia dan membawa saya masuk ke rumah encik Ismail. Encik Cheah memberitahu saya bahawa encik Ismail sedang menyiapkan lauk yang terakhir. Sebab itulah dia tidak keluar menyambut saya. Apabila saya berada di ruang tamu, Encik Ismail pun keluar dari dapur dan menjemput saya ke meja makan. Encik Ismail pun sudah berkain pelikat dan berbaju Melayu ketika dia keluar dari dapur. Kami pun mencuci tangan terlebih dahulu sebelum makan dan mengambil duduk masing-masing.

“Wow, sedapnya!” kata saya setelah melihat lauk yang dihidangkan oleh encik Ismail dan encik Cheah. “Tiga lauk dekat adik tu dimasak oleh encik Cheah dan yang dekat dengan encik Cheah pula dimasak oleh saya”, kata encik Ismail. Encik Cheah telah memasak sayur campur, ikan panggang dan kacang buncis masak sambal manakala encik Ismail pula memasak ayam masak merah, dalca daging kambing dan sedikit ayam goreng. “Jom makan, jangan malu-malu”, ujar encik Cheah. Encik Ismail pun berdoa terlebih dahulu sebelum makan dan kami berdua pun menunggu. Setelah habis selesai membaca doa, kami bertiga pun mula makan dengan hidangan lauk yang sedap dan menyelerakan.

Lepas makan dan sembang dengan meriah antara kami bertiga, masing-masing pun mengemas meja makan dan mencuci pingan mangkuk. Bila siap mencuci kesemua perkakas makanan, kami bertiga pun berehat seketika dan menonton televisyen di ruang tamu. Tengok tu, lepas makan terus duduk di atas sofa. Kenapalah tidak buncit kami bertiga ni!! Jam dinding pun menunjukkan waktu lapan tiga puluh minit. Encik Ismail pun menyuruh saya dan encik Cheah masuk ke dalam bilik tidurnya. Tak tahulah apa nak dibuat nanti. Bila berada dalam bilik tidur encik Ismail, dia menyuruh saya membuka beg saya dan tunjukkan kain pelikat saya kepada mereka berdua. Tu dia! Tak sabar-sabar encik Ismail dan encik Cheah membuka lipatan kain pelikat saya yang dilipat kemas dan dibidangkan kain pelikat saya satu persatu. “Lawanya kain pelikat adik ni”, kata encik Ismail. “Aduuuhhh... tak tahan melihat kain pelikat dia. Cantik sungguh!”, kata encik Cheah.

Saya yang bangga dengan kain pelikat yang saya bawa pun terangsang apabila melihat kain pelikat yang dipakai encik Ismail dan encik Cheah terpacak di bahagian koteh mereka. Dah sah mereka berdua stim. Encik Cheah pun menyuruh saya agar cepat menukar pakaian saya kepada kain pelikat. Saya pun menyarungkan kain pelikat kegemaran saya yang berwarna biru dan kemudian menanggalkan seluar panjang, seluar dalam serta baju dan diletakkan di atas rak kain. Saya pun tidak tahan melihat koteh kedua-dua orang tua ini lalu tegang keras koteh saya. Encik Cheah terus naik ke atas katil dan berbaring. Encik Ismail yang masih berdiri pun membuka pintu almari bajunya dan mengambil keluar dua helai kain pelikat. Encik Ismail seterusnya naik ke atas katil dan menyelak kain pelikat encik Cheah ke atas perut. Kain pelikat yang diambil keluar oleh encik Ismail sekarang digosok pada koteh encik Cheah. Eeee....comelnya koteh encik Cheah ni. 5 inci lebih kurang panjangnya. Dia sudah berkhatan dan kemas koteh encik Cheah ni dengan bulu yang sangat pendek.

Encik Cheah yang tengah berbaring tu pun mengerang kesedapan akibat geseran kain pelikat yang lembut pada kepala kotehnya. Saya yang melihat perbuatan kedua mereka lalu duduk di atas katil dan menjilat tetek encik Cheah. Encik Ismail pun menggeser kain pelikat pada koteh encik Cheah begitu lama menyebabkan kepala koteh dia mula merah dan lagi menegang. “Ahhhh..... aarrhhh.....jangan berhenti....jangan berhenti...!”, encik Cheah mengerang kesedapan.

Encik Ismail yang tekun menggeser kapala koteh encik Cheah pun berhenti dan menarik kain pelikat encik Cheah turun dari perutnya. Encik Ismail pun menanggalkan baju Melayu yang dipakainya dan terus memasukkan kepalanya ke dalam kain pelikat encik Cheah menerusi bawah. Apa lagi, encik Ismail terus mengulum koteh encik Cheah. Encik Cheah mengeluh kesedapan lagi sambil menanggalkan baju T pagodanya dan hanya tinggal kain pelikat sahaja yang dipakainya.

Encik Cheah yang mengerang kesedapan pun membelai kepala saya dan kepala encik Ismail yang berada di dalam kain pelikat encik Cheah. Setelah beberapa minit encik Ismail mengulum koteh encik Cheah, encik Ismail pun keluar dari kain pelikat encik Cheah dan kemudian berada di atas encik Cheah pula. Kini, encik Ismail menyelak kain pelikat dia dan diselit di bahagian pinggang kemudian memasukkan koteh dia ke dalam mulut encik Cheah. Hehe, koteh encik Ismail memang comel sekali. Taklah panjang sangat, lebih kurang lima inci sahaja. Encik Cheah pun mengulumnya dengan nafsu yang kuat. Saya melihat encik Ismail menutup matanya dan mengeluh dengan kuat sekali. Saya yang tidak berbuat apa-apa pun merancap perlahan-lahan dan melihat adegan kedua-dua orang tua ini.

Encik Ismail bertahan daripada memancut keluar air mani dan mengundur batang kotehnya dari dikulum oleh encik Cheah selepas beberapa minit. Kini, encik Ismail mengambil giliran untuk memuaskan saya. Encik Cheah menyuruh saya baring dan dia menyelak kain pelikat saya. Encik Ismail memegang koteh saya yang keras dan menghalanya tegak 90 darjah. Encik Cheah mengambil kain pelikat encik Ismail dan kini menggeser kepala koteh saya pula. “Aaaaaa...... aadduuuuhhh.....kamu berdua niiiii........ahhhh.......ahh.....”, saya mengerang dengan kuat sekali. Encik Cheah menggeser kepala koteh saya secara perlahan-lahan naik turun memang membuatkan badan saya rasa hangat dan terangsang sungguh bila dibuat sedemikian. Kesedapan yang memang tidak terkata.

Selepas itu, mereka berdua berhenti meggeser kepala koteh saya dan encik Cheah mengulum buah zakar saya dan terus menghisap koteh saya yang tidaklah panjang sangat. Tangan kanan saya pula merancap koteh encik Ismail yang menegang di tepi saya. Encik Cheah memang pandai mengulum koteh saya, dengan hanya menggunakan lidahnya sahaja sudah dapat membuatkan saya panas dan bergelut di atas katil macam ikan keli di atas darat. “Adduuhhhh.... ahhhh.......aahhhhhhhh....”, sekali lagi saya mengerang. Lama juga encik Cheah mengulum koteh saya dan kemudian berhenti kerana tidak mahu saya memancut keluar air mani. Saya pun sekarang mengulum koteh encik Ismail setelah dikulum lama oleh encik Cheah.

Adegan berterusan agak lama juga. Kain pelikat kami bertiga pun tidak ditanggal sama sekali. Saya mengulum koteh encik Cheah dan encik Ismail, encik Ismail mengulum koteh saya dan encik Cheah, dan encik Cheah mengulum koteh encik Ismail dan saya. Setelah masing-masing rasa nak memancut keluar air mani, kami bertiga pun berbaring di atas katil sambil merancap. Encik Cheah adalah orang pertama yang memancut. Dengan tangkas, encik Ismail mencapai kain pelikat dia dan melapik di atas perut encik Cheah. “Arrrhhh...ahhh...ahhhh.....arrrhh...”, encik mengerang dan air maninya pun terpancut dengan banyak ke atas kain pelikat encik Ismail. Mendengar encik Cheah mengerang kesedapan pun menyebabkan saya nak terpancut pula.

Saya merancap dengan laju dan air mani saya pun terpancut di atas kain pelikat encik Ismail yang berada di tepi saya sahaja. “Ahhh.....aadduuhhh.....aahhh.......aahhhhh...”, saya mengeluh. Banyak juga air mani saya yang terpancut. Seterusnya, Encik Ismail dengan cepat mengambil kain pelikat dia dan kini dia memancut juga ke atas kain pelikat. “Aduuuhhh.......aahhhhh..... aaaaaa......aaaaahhhh.....aaahhhh....”, encik Ismail megerang. Kain pelikat encik Ismail yang tadi digunakan untuk menggeser kepala koteh sekarang basah bertompok-tompok akibat terkena air mani kami bertiga.

Saya dengan encik Cheah dan encik Ismail pun terus berbaring di atas katil. Semuanya sudah letih. “Memang puas sungguh malam ini”, kata encik Cheah. Encik Ismail pun menyambung, “yalah, puas betul. Adanya juga awak dan adik memang malam ini adalah yang terbaik sekali”. Saya pun tersenyum mendengar kata-kata mereka berdua dan menjawab, “kamu berdualah yang saya impikan selama ini. Tak sangka kita mempunyai minat yang sama”.

Kami pun berehat hampir 10 minit dan koteh masing-masing pun sudah lembik di dalam kain pelikat. Kami pun bangun dan membetulkan kain pelikat sebelum mengemas bilik tidur encik Ismail yang penuh dengan kain pelikat. Kain pelikat yang saya bawa bertaburan di atas meja komputer, kerusi dan lantai. Encik Cheah pun ada membawa kain pelikat yang banyak juga bertaburan merata. Kami pun melipat kain pelikat yang berselerak itu dan kemudian pergi ke bilik air untuk membersihkan diri.

Encik Cheah pun ke bilik air untuk menolong encik Ismail mencuci kain pelikat yang penuh dengan air mani manakala saya mengemas katil encik Ismail. Setelah kain pelikat tersebut habis dicuci, encik Ismail pun mengambilnya keluar ke ruang menjemur pakaian untuk menjemur kain itu. Encik Ismail pun masuk kembali dan menuju ke bilik tidurnya untuk mengambil tualanya dan dua tuala yang kering bagi saya dan encik Cheah untuk digunakan selepas mandi nanti. Kami bertiga sekali lagi dapat mandi bersama dengan berkain pelikat. Masing-masing bersabun dan menggunakan shower dan encik Ismail pula menggunakan air kolah. Walaupun tidak ada bath tub di dalam bilik air, tapi kami tetap muat dalam bilik air itu. Macam budak-budak mandi beramai-ramai terlebih dahulu sebelum berkhatan di kampung!

Setelah mandi, kami pun memakai kain pelikat yang bersih dan kering sementara kain yang basah dimasukkan ke dalam mesin basuh untuk dicuci. Encik Ismail begitu gembira pada malam itu tidak mahu saya pulang ke rumah setelah bermain puas. Dia memujuk saya agar dapat tinggal semalaman dengan dia dan tidur dengan dia. Encik Cheah tidak tinggal bersama encik Ismail pada malam itu sebab dia sudah biasa bermalam di rumah encik Ismail dan encik Ismail pun biasa bermalam di rumah encik Cheah. Jadi encik Cheah memberi peluang bagi saya untuk bermalam di rumah encik Ismail. Saya yang rasa serba salah pun mengambil tindakan untuk menelefon mak dan ayah saya di rumah dengan alasan kerja di pejabat yang tidak dapat dihabiskan dan terpaksa bermalam di rumah kawan.

Selepas memberitahu mak dan ayah saya bahawa saya tidak akan pulang, encik Ismail begitu gembira sekali terus memeluk saya dengan erat. Encik Cheah pun rasa gembira tetapi dia terpaksa pulang dan akan berjumpa dengan kami pada pagi keesokan harinya. Rupanya rumah encik Cheah hanya selang dua biji rumah dari rumah encik Ismail. Patut pun hubungan mereka berdua begitu erat sekali. Encik Cheah yang berkain pelikat dan berbaju T putih pagoda pun berjalan kaki pulang ke rumahnya. Sebelum dia pulang, encik Cheah memeluk saya dan mencium pipi serta dahi saya. Rasanya macam disayangi oleh kedua-dua pakcik yang comel ini.

Encik Ismail pun menutup pintu pagar dan terus masuk ke dalam rumah. Pintu besar ruang tamu ditutup serta dikunci sebelum masuk ke bilik tidur. Encik Ismail pun membawa saya masuk ke dalam bilik tidurnya. Dia mengikat kain pelikat dia dengan erat dan menyuruh saya baring di atas katil dahulu. Setelah kain dia diikat, encik Ismail pun menutup lampu bilik dan terus baring di tepi saya di atas katil. Dia memeluk saya yang tidak berbaju langsung dan hanya berkain pelikat dan mencium pipi saya. Kami berdua berpelukan sebelum mata kami mengantuk dan tidur.

Sedemikianlah cerita yang saya dapat tulis. Sekiranya anda yang berminat dengan kain pelikat, emaillah pendapat dan pengalaman anda kepada kainpelikat1756@hotmail.com. Sekian terima kasih.

###

5 Gay Erotic Stories from Calpkooi

Kain Pelikat Cerita Lama

Saya adalah seorang lelaki yang biasa pada luar. Dari dalam diri saya, kain pelikat merupakan sesuatu yang saya minat dan bernafsukan padanya. Dari umur 10 tahun hingga kini (23 tahun), nafsu saya pada kain pelikat memang tak luput. Dari kecil lagi, suka sangat tengok jiran menjemur kain pelikat di atas pagar di halaman rumah dan juga suka tengok lelaki yang memakainya. Bila ternampak kain

Kain Pelikat dengan dua senior comel dan chubby

Saya merupakan seorang yang gemar dengan kain pelikat. Kisah ini berlaku pada tahun lepas. Syarikat kami telah menghantar beberapa wakil dari seksyen masing-masing untuk menghadiri satu seminar di Pulau Pinang yang diadakan pada tiap-tiap tahun. Tujuan seminar ini diadakan bertujuan untuk melatih para pekerja yang terpilih bagi meningkatkan motivasi dan ‘leadership’ dalam kerja harian. Selalunya,

Kain Pelikat dengan dua senior comel dan chubby 2

Saya pun kembali bekerja keesokan hari selepas menghadiri seminar yang telah diadakan pada dua hari yang lepas. Ada juga saya terkenangkan encik Ismail dan encik Cheah yang begitu comel dan chubby sekali. Pada hari itu, saya tengah menyiapkan sedikit kertas kerja yang diarahkan oleh pihak pengurus bagi mesyuarat dan rancangan yang akan datang. Dalam kesibukan yang serba sedikit, pintu bilik saya

Kain Pelikat dengan pakcik comel

Pada malam hari sabtu, ayah dan emak tiada di rumah kerana menghadiri majlis perkahwinan sepupu saya yang tinggal di Parit Buntar, Perak. Hanya saya seorang sahaja yang berada di rumah. Saya tidak mengkuti ayah dan emak kerana tidak mengenali rapat dengan sepupu saya itu. Maklumlah, bila berjumpa, saya dianggap macam pendatang asing atau anak orang mana yang muncul di muka mereka. Emak tidak

Kain Pelikat Dengan Pengalaman

Saya ni seorang lelaki yang biasa sahaja seperti lelaki yang lain. Tapi yang peliknya, saya ni suka sangat pada kain pelikat. Kalau nak tahu dengan lebih lanjut, ikutilah cerita ini dari dulu hingga kini. Sejak umur 10 tahun lagi (kini 23 tahun), saya memang suka kain pelikat. Suka melihatnya di jemuran kat rumah orang Suka melihat lelaki memakainya. Suka nak memakainya tapi tak ada orang ajar

###

Web-01: vampire_2.0.3.07
_stories_story