Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Kain Pelikat Kisah 1

by Kainpelikat


Sudah menjadi tugas aku sebagai seorang penyelia di sebuah ladang kelapa sawit untuk meronda-ronda di setiap blok bagi memastikan setiap pekerja telah menjalankan tugas mereka dengan baik dan sempurna. Lupa aku nak bagi tahu nama aku, aku Erwan dan berusia 27 tahun, kalau dah kahwin mungkin sudah punya 2 atau 3 orang anak, namun aku masih seronok untuk membujang dan mengecapi kehidupan bebas. Ibu bapa ku selalu berleter, bilalah aku nak menamatkan status solo aku nie, kesemua adik-beradikku, dah lama dalam meramaikan penduduk Malaysia nie, aku pulak masih lagi dengan gelaran bujangnya.

Langit yang tadi paginya cerah sudah mula mendung dan menampakkan tanda-tanda mula hujan. Aku mula bergegas untuk membonceng motor aku yang dah usang dek jalan teruk di lading nie. Aku berkali-kali cuba untuk menghidupkannya, namun gagal. Nampaknya terpaksalah aku menyorongnya balik ke rumah kediaman aku yang terletak agak jauh dari tempat yang aku sekarang nie berada. Aku menyumpah beberapa kali, kenapalah waktu nie jugak dier ni nak meragam.

Hujan mula turun, agak lebat, aku sememangnya sudah basah kuyup, dahlah penat menyorong motor nie, sejuk pulak kena hujan. Malang betullah nasib aku. Setelah menyorong lebih kurang 20 minit, aku terdengar seseorang memanggil nama aku. Samad rupanya. Aku panggil dier dengan nama Om saja, lebih mesra. Dia nie, seorang pekerja Indonesia, berumur lebih kurang 32 tahun, sudah berkawin, tapi isterinya masih lagi di Jawa.

Kenapa tuan? Motornya rosak ya……, dier bertanya dengan aku.

Ah ah….aku mengiakan.

Lor, biar om saja yang bantuin, singgah saja ke rumah om, rumah tuan jauh lagi.

Baiklah….aku mengikut saja kata Om, penat aku menyorong motor dalam hujan-hujan nie... biar dierlah yang menyorongnya untuk aku.

Sampai saja ke rumah om, aku terus terduduk di tangga, sambil melihat Om meletakkan motor aku di bawah rumahnya. Rumah yang didiami Om terletak agak jauh dari pusat rumah pekerja-pekerja lain, ini bagi memudahkan pengurusan agar mereka tidak bersusah payah berjalan kaki di sekitar ladang yang agak luas. Om, mengajak aku naik ke rumahnya.

Mana yang lain Om…aku bertanya.

Mereka keluar ke bandar…… hari nie kan hari Sabtu… Om berkata kepada ku…mungkin langsung bermalam di sana bersama teman. Lupa aku, hari nie hari sabtu, setengah hari sepatutnya aku berkerja…. Hai pelupanya aku nie. Nampaknya, rugi aku setengah hari.

Om ketawa melihat aku menggigil kesejukan, kalau ikutkan aku nak aku terjang jer mamat indon nie. Tapi tak per lah, kalau tak dier nie yang menolong aku, alamat demam lah bila aku balik ke rumah aku nanti.

Nie tualanya, biar tuan mandi dulu, biar hilang sejukknya. Dengan terketar-ketar kesejukan, aku mengambil tuala yang agak lusuh tersebut. Aku terus ke bilik mandi, dan menaggalkan keseluruhan pakaian ku yang basah tadi, terasa segar pulak terkena air paip berbanding dengan air hujan. Setelah mandi aku menyidaikan pakaian ku di ampaian. Dengan bertuala sahaja, aku keluar dari bilik mandi. Aku lihat Om sudah pun membuat air kopi panas untuk aku.

Tuan, minumlah dulu, Om mahu mandi dulu. Om terus bergegas ke bilik mandi sambil membuka bajunya, nielah pertama kalinya aku melihat badannya, agak berotot dan tegap, dapat kulihat bulu-bulu halus disekitar badanya yang bidang, bulu ketiaknya di potong pendek, menampakan kekemasan.

Entah bagaimana aku tiba-tiba boleh terasa dia begitu menarik pandanganku. Kelibat Om terus terpadam bila pintu bilik mandi ditutupi. Aku tersentak, dan terus saja mengalih pandangan, namun batang ku terasa keras disebalik tuala yang aku pakai. Aku meghirup kopi panas tadi, sambil menunggu Om habis mandi.

Sebaik habis mandi, Om terus keluar. Aduh..terlupa saya tuan, semua baju tuan basah ya….. nanti Om ambilkan kain pelikat buat tuan. Aku mengikutinya masuk ke bilik. Ku lihat biliknya kemas dengan tilam yang agak besar sesuai untuk tidur 2 orang, namun tilam itu agak nipis, maklumlah Om mana ada duit untuk membeli tilam yang tebal dan mahal.

Om membuka alamrinya dan mengulurkan sehelai kain pelikat kepada ku. Aku pun mengambilkannya dan terus menyarong ke tubuhku. Ku lihat Om, memerhatikan memerhatikan setiap pergerakkan ku. Ku lihat dier menelan air liurnya. Apalah kena dengan Om nie. Kain pelikat yang aku pakai tu berwarna hitam dengan kotak merah. Om pula memakai kain pelikat yang berwarna putih berkotak biru. Kenapa Om? Aku bertanya kepadanya. Tidak tuan, nielah pertama kalinya, saya melihat tuan berkain pelikat……nampak ganteng sekali. Sebenarnya aku jarang berkain pelikat, walaupun pergi sembahyang Jumaat, aku lebih selesa berbaju melayu, kain pelikat yang ada di rumah ku hanya tersimpan kemas, jarang ku pakai, bukan aper setiap kali aku memakainya, mesti terlepas pintalannya, walaupun telah ku cuba beberapa kali.

Hujan di luar masih lagi turun, sesekali terdengar bunyi guruh di langit. Nampaknya terpasalah aku bermalam di rumah om. Setelah makan malam yang disediakan oleh om, aku terasa kenyang seklai, walupun lauknya Cuma sayur dan ikan masin sahaja. Om menghulurkan rokok kepada ku, aku mengambilnya dan terus menghisap. Asap berkepul keluar dari mulutku. Aku lihat Om mula mengantuk, terus diajaknya aku tidur ke bilik.

Bagaikan kerbau di tarik hidungnya, aku terus menuju ke bilik. Aku baring di sebelah Om, bantal yang ku pakai berbau rokok dan tidak bersarung, nampak peta2 yang telah ditinggalkan si pemakainya. Di antara aku dan om hanya sebuah bantal peluk yang memisahkan kami. Seperti mana bantal tadi, bantal peluk itu tidak juga bersarong, dapat ku lihat tompokan yang sudah kering, dan terasa di hidungku, semacam bau air mani yang telah kering… mungkin Om menggunakannya untuk melepaskan giannya kerana ketiadaan isterinya yang jauh di Jawa…. Bernafsu jugak Om nie, dapat ku lihat Om mengusap-usap batang nya dari luar kain pelikatnya, semakijn lama semakin besar batang nya, sepanjang hidup ku, aku tidak pernah melihat batang lelaki lain. Aku memerhati om dengan penuh minat. Om…apa yang Om buat tu…aku bertanya…. Tidak ada apa2 tuan, Cuma…. Terkenangkan isteri nun jauh di sana… hujan2 nie…sedap kalo…… Kalo apa Om, aku menyambung. Om hanya tersengih sambil menampakan gigi putihnya itu.

Kita tidur saja om, mengantuk ler…. Om mematikan suis lampu. Bilik tersebut gelap, Cuma diterangi oleh lampu dari bilik mandi di luar sana…. Ku lihat Om menyambung aksinya tadi sambil mengusap2 batangnya. Aku lihat dia tidak malu dengan kehadiran aku disebelahnya, aku mula terdengar erangan kecil …. Emmmmm…emmmmm…, batang ku mula mengeras di sebalik kain pelikat yang aku pakai, entah mengapa aku cepat terangsang. Sambil mengentelkan putting susunya, aku dpat lihat kain yang dipakai om mula menaik, batangnya sudah mula tegak di bawah kain pelikat tersebut. Sesekali om melihat kepada ku, sebelah tangannya mula melancapkan batangnya yang sudah berdiri, sebelah lagi tanganya mula meramas2 dadanya dan sesekali mengetelkan putingnya. Emmmmmm…emmmmmmm …ahhhhhhh..ahhhhhhh….. Air mazi ku mula mengalir, kain pelikat yang aku pakai sudah mula dibasahi oleh air mazi ku, aku Cuma membatu sambil sesekali aku membetulkan kedudukan kedudukan ku, aku mengambil bantal peluk disebelahku, dan menutupi batangku, agar tidak dilihat oleh om…..

BERSAMBUNG

###

1 Gay Erotic Stories from Kainpelikat

Kain Pelikat Kisah 1

Sudah menjadi tugas aku sebagai seorang penyelia di sebuah ladang kelapa sawit untuk meronda-ronda di setiap blok bagi memastikan setiap pekerja telah menjalankan tugas mereka dengan baik dan sempurna. Lupa aku nak bagi tahu nama aku, aku Erwan dan berusia 27 tahun, kalau dah kahwin mungkin sudah punya 2 atau 3 orang anak, namun aku masih seronok untuk membujang dan mengecapi kehidupan bebas. Ibu

###

Web-01: vampire_2.0.3.07
_stories_story