Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Kisah GemuK di Asrama (bahagian 1)

by KumeG


Pada waktu itu, aku baru sahaja dapat masuk ke sebuah kolej komuniti. Dapat tinggal di sebuah asrama pula. Hati ku girang bukan kepalang. Mau taknyer, dapat bertemu kawan baru dan merasa suasana baru. Inilah kali pertama aku tinggal berjauhan dari keluarga ku.

Setelah sebulan aku disini, aku sudah dapat menyesuaikan diriku. Ada seorang abang senior yang begitu baik dengan ku. Bagi aku, pertolongan abang senior ini penting, terutama sekali bagi pelajar baru seperti aku. Banyak kali aku terlepas dari di "ragging" oleh pelajar pelajar senior yang lain.

Maklumlah, aku ni bukan pelajar yang aktif. Badan ku gemuk. Seluruh badanku pejal dengan lemak. Setiap kali aku berjalan, lemak-lemak dibadanku bergegar. Tubuh ku montok. Akulah yang paling besar didalam kelas ku.

"Siap dengan ada tetek lagi.. " ejek kawan-kawan ku.

Tapi aku tak kesah semua itu. Abang senior ku selalu sahaja mengawasi aku. Disebabkan itu, pelajar lain tak berani untuk mendekati aku. Dia suka mengambil tahu akan segala pekara yang aku lakukan. Lama kelamaan, kami manjadi akrab.

Entah mengapa abang senior ni sangat baik dengan aku. Mungkin sebab kami sama saiz kot. Hehhehee.. Badannya besar. Tinggi pulak tuh. Bila dia memakai baju, nampak sendat dan lendut-lendut lemak memenuhi setiap ruang. Mungkin sebab saiznya yang sebegitu rupa, pelajar lain tidak berani untuk mengejeknya. Kami digelar "Twin Bubba". Dia dengan gelaran "Big Bubba" dan aku dengan gelaran "Small Bubba". Entah apa maksudnya pun aku tak pasti. Abang Maulana adalah kacukan Arab. Kulitnya putih bersih. Senyuman sentiasa melereti bibirnya yang merah itu. Dia sangat peramah dan suka menolong. Kekadang dia akan memeluk ku dengan tangan dan lengannya yang besar itu. Tubuhnya terasa lembut dan sejuk terutama bila dia mendekati aku.

Pada suatu malam, selepas makan, Big Bubba mengajak aku lepak di biliknya. Waktu itu semua sedang bersiap sedia hendak pergi kuliah malam.

"Nak ponteng kuliah tak ?"

"Bole la jugak, lagipon semua kerja rumah saya dah siap. Kalau nak pergi pon buang masa jer."

Abang Maulana membawa aku ke satu bilik kosong. Katanya disana lebih selamat. Aku mengikut aja. Setelah semua pelajar pergi kuliah, lampu dipadamkan. Abang Maulana pon turut memadam lampu. "Nanti orang suspect plak..."

Aku membaringkan tubuhku disatu katil di sudut yang terpencil. Tiba-tiba Abang Maulana datang meminta aku memicit badannya. Lenguh katanya.

"Tadi abang main ragbi teruk". "Asyik kena tackle jer.."

Aku menurut perintah. Lagipun inilah peluang aku menyentuh tubuh Abang Maulana. Hmm.. lembut aja. setiap inci badannya dipenuhi dengan lemak. Didalam samar-samar lampu korridor, tubuhnya nampak lebih besar dan sasa. Seluruh belakangnya kupicit dan kujamah dengan jari-jari ku. Macam menguli-uli tepung pulak.

Dalam kegelapan itu, aku terasa tangan Abang Maulana memegang tangan ku dan membawa kecelah kelangkangnya. Ada suatu benda besar yang keras dan panas disitu.Aku mengusap-usap dengan lembut. Sedikit air keluar di kepala cendawannya dan Abang Maulana mengerang syok. Kemaluan ku juga turut naik dan berdenyut.Genggaman tangan ku tidak cukup untuk memegang keseluruhan batang ceracak itu. Sungguh besar sekali. Abang Maulana pula mengerang dengan setiap usapan yang kuberikan.

Tangan Abang Maulana pula memegang kemaluan ku yang mula keras. Aku terasa malu tetapi seronok pun ada. Tangannya yang besar itu meneliti setiap celahan sudut sulitku. Buah kerandutku yang kecil ini seperti biji guli didalam tangannya. Aku membiarkan sahaja.

"Sedap tak ?" "Nak Abang buat lagi tak ?"... Aku mengangguk sahaja. Stim tak tertahan...

Dia membawa aku keatas badannya. Terasa pedangnya menusuk-nusuk ke celah kemaluanku. Nikmatnya tak dapat kubayangkan. Aku mengelungsur naik dan turun diatas badannya. Tangannya mendakap dan memelukku dengan erat.

Bibirnya menular mencium pipiku. Kami bertemu, lidahnya menjilat-jilat membasahi bibirku. Aku menekan pinggang ku supaya dapat merasa kesedapan batang Abang Maulana. Setiap tusukan membawa aku kealam yang belum pernah kurasai. Hembusan nafas kami menjadi semakin kencang. Lama kelamaan semakin laju.

Aku tak dapat mengawal lagi. Kelazatan permainan kami sampai naik ke otak. Tiba-tiba seperti satu letupan, kami bersama-sama memancutkan air dari kemaluan. Pekat dan melekit. Bercampur dengan peluh. Seluruh kangkang ku basah...

Alamak!!!! warden ...

Pada waktu itu, kami ternampak bayang-bayang warden Yusoff terpancul di muka pintu............

(Disambung di Bahagian-2)

Cerita ini tidak ada kena mengena dengan yang hidup maupun yang sudah mati. Kalau ada pun secara kebetulan sahaja. Jika anda suka membaca cerita mengenai orang gemuk ataupun ada kepandaian menulis cerita. Sila hantarkan karya anda ke: gemuk@time.net.my

KumeG's Erotika¨ 99-2007

###

5 Gay Erotic Stories from KumeG

Abang GemuK, Part 1

Abang Gemuk (bahagian 1) Versi 2003 --------------- Aku ingin menceritakan mengenai abang angkat ku. Aku mengenali dia secara tidak sengaja. Entah macammana, perkenalan kami di atas bas ekspres ke Johor membuahkan satu jalinan persahabatan. Abg Jo sudah tua, berumur dalam lingkungan 30-an. Masih belum kahwin. "Tak ada jodoh lagi" katanya. Selepas pertemuan itu kami selalu bertemu. Samada

Abang GemuK, Part 2

Abang GemuK(bahagian 2) Versi 2003 --------------------------- Aku ingin menceritakan mengenai abang angkat ku. Aku mengenali dia secara tidak sengaja. Entah macammana, perkenalan kami di atas bas ekspres ke Johor membuahkan satu jalinan persahabatan yang intim. Aku membuka mataku, aku berada diatas katil dirumah. Abg Jo berada disisiku... tangannya mengusap-usap rambutku. Ohhh!!!

Bulat - The Unforgetable Chub and Chaser Love Story

Hi.. my name is Bulat. And this is the story of my life. I am a fat boy. All the kampung people call me "bulat". Which is actually another name for round. From when I was a mere child, I knew I was different. Back then, I just couldn't understand it all.. Friends call me names and jeered at me. But not this one boy. He was nice to me.. We came from 2 different worlds. He was the son of a

Kisah GemuK di Asrama (bahagian 1)

Pada waktu itu, aku baru sahaja dapat masuk ke sebuah kolej komuniti. Dapat tinggal di sebuah asrama pula. Hati ku girang bukan kepalang. Mau taknyer, dapat bertemu kawan baru dan merasa suasana baru. Inilah kali pertama aku tinggal berjauhan dari keluarga ku. Setelah sebulan aku disini, aku sudah dapat menyesuaikan diriku. Ada seorang abang senior yang begitu baik dengan ku. Bagi aku,

Kisah GemuK di Asrama (bahagian 2)

Alamak!!!! warden ... Pada waktu itu, kami ternampak bayang-bayang Warden Yusoff terpancul di muka pintu............ Disebelah tangannya ader sebatang rotan panjang. Dia memakai baju t-shirt dan kain pelikat sahaja. Entah berapa lama Warden Yusof berada memerhati kami aku pun tak perasan. "Aper kamu berdua buat ni?" Tanya Warden. Kami terketar-ketar. Seluruh tubuh ku dibasahi peluh.

###

Web-01: vampire_2.0.3.07
_stories_story