Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Kisah GemuK di Asrama (bahagian 2)

by KumeG


Alamak!!!! warden ...

Pada waktu itu, kami ternampak bayang-bayang Warden Yusoff terpancul di muka pintu............

Disebelah tangannya ader sebatang rotan panjang. Dia memakai baju t-shirt dan kain pelikat sahaja. Entah berapa lama Warden Yusof berada memerhati kami aku pun tak perasan.

"Aper kamu berdua buat ni?" Tanya Warden.

Kami terketar-ketar. Seluruh tubuh ku dibasahi peluh. Manakala di kelangkang ku melekit-lekit. Berbagai persoalan timbul dikepala ku. Habis lah aku............. perasaan malu mula datang setelah menyedari perbuatan antara aku dan Abang Maulana.

"Pakai baju cepat!!" "Saya nak jumpa kamu di bilik warden!!!" Tengkingnya.

Cepat-cepat kami menyarung baju dan kain pelikat sambil diperhatikan oleh En.Yusof. Kami berjalan ke bilik Warden di hujung blok asrama, dibelakang kami En. Yusof mengikut. Berdebar-debar aku menanti hukuman. Abang Maulana pula senyap seribu bahasa, terkebil kebil.

En. Yusof besar orangnya. Berumur dalam 40 tahun. Sudah lama dia menjadi warden si sini. Perutnya membuncit kedepan. Misai dan janggutnya berkumis. Seperti beruang. Tangannya dipenuhi bulu roma yang lebat. Setiap langkahnya menyeget seperti penguin. En. Yusof tinggal seorang dibilik warden. Anak dan isterinya di tinggalkan di kampung. Jarang-jarang sekali dia menjenguk mereka.

Setelah masuk ke bilik Warden, kami berdiri seperti orang bodoh. Entah apa nak dibuat oleh En. Yusof. Matilah aku kali ini...Kain pelikat ku nampak tompok-tompok air main yang belum kering. Dalam kelam kabut tadi, aku lupa nak mengesat air terpancut tadi. Ada sedikit meleleh menuruni celah peha ku yang besar itu.

"Pegi cuci kat bilik air saya" sambil itu En. Yusof membaling tuala kearah kami.Kami menurut tanpa bantahan. Jarinya yang montel menunding kearah bilik air yang berada didalam bilik tidurnya. Bilik airnya tiada pintu. Aku sudah tidak segan untuk berbogel didalamnya. Mandi bogel sememangnya sudah kebiasaan bagi pelajar di asrama ini. Abang Maulana duduk diluar menunggu giliran.

"Awak berdua mandi bersama... cepat sikit"

Abang Maulana akur dengan perintah. Batangnya yang keras tadi sudah mulai kuncup. Tetapi masih lagi megah. Kemaluan ku mula berdenyut kembali, terutama apabila teringat perbuatan yang baru sahaja kami buat. Air dari kepala pancur mengalir dari kepala terus ke bonjolan teteknya. Sesampai diperut, ia seperti tersekat oleh lebihan lemak perut di badannya. Diantara perut itu, kemaluannya seperti tersepit diantara dia batang peha yang maha perkasa lagi besar.

Dari luar mata E. Yusof, meleret melihat aku dan Abang Maulana mandi bersama. Tangannya mula mengosok-gosok di celah kangkangan.

"Sudah.. yang kecik tuh keluar dulu.." kerah En. Yusof. Dicapainya tuala ditangan ku dan mula menggosok dengan lembut seluruh badanku. Kemaluanku tak dapat menahan. Seperti ada kuasa ghaib mengangkatnya terpacak megah. Dicelah-celah kain En. Yusof, satu bonjolan besar sudah muncul. Terdapat tompokan basah yang kian membesar. Kainnya naik dan turun seperti mengikut satu denyutan alunan muzik yang tersendiri.

Tanpa kusedari Abang Maulana sudah habis mandi dan berada dibelakang ku. Tangannya yang besar memegang puting ku dari belakang. Terasa batangnya kembali mengeras dan mengosok-gosok belakang bontot ku yang lembut seperti bayi.

Didepanku, En. Yusuf menunduk lalu menjilat bahagian sulitku. Aku mengerang kelazatan. Lidahnya yang lembut menjelajah setiap inci kepala bawah ku. Sementara itu, kepala kemaluan Abang Maulana sudah mencucuk ke celahan bontot ku. Si warden pula merancakkan permainan lidahnya. Tangannya yang besar membuka rekahan belakangku untuk menyenangkan batang Abang Maulana supaya masuk.

Ahhhh.. sakitt!!! Seperti besi panas dan tajam, menikam-nikam lubang bontotku. En. Yusof mencalit sedikit air liurnya ke lubang belakang ku bagi melicinkan perjalanan batang Abg Maulana yang cuba masuk kedalam. Dengan setiap enjakkan, seinci demi seinci batang Abg Maulana masuk kedalam. Aku pula tersepit diantara dia badan raksaksa. Tiada pilihan bagi aku, kecuali menerima sahaja tikaman yg pedih ini. Aku tenggekkan bontotku lebih tinggi, supaya kurang sedikit sakitnya. Kuluaskan kangkangan ku untuk menahan tusukan batang yang besar itu. Semakin keras aku berusaha untuk menahan, semakin dalam Abg Maulana masuk... dan kini ia sudah sampai ke pangkal. Terasa kedua telurnya menghimpit rekahan ku. Denyutan nadinya dapat kurasai didalam ku.

Abg Maulana berhenti seketika untuk menarik nafas rehat. Kesakitan mula berkurangan sedikit. En. Yusof berbaring dia atas katil sambil membuka ikatan kain pelikatnya. Maka, terpacaklah sebatang pelir umpama pohon balak yang cukup megah didepan mata ku. Bonjolan lemak bak bantal di pangkal batang En. Yusof menampakkan akar umbinya yang kukuh. Dilitupi dengan bulu-bulu halus yg dijaga dengan rapi. Batangnya dililit dengan urat2 besar menampakkan kegagahan pohonnya yang matang.

En. Yusof merapatkan kepala ku kearah kangkangannya. Aku mengangakan mulut ku luas-luas dan memasukkan kepala yg merah padam itu kedalam. Terasa haba kehangatan didalam mulutku. Tidak kurang juga di bontotku. Abg Maulana sudah bermula dengan mengalunkan punggulnya mengikut rentak tersendiri. Mungkin sebab bontotku yg lebar serta banyak lemak, sakit dan pedih bertukar menjadi sedap. Ataupun mungkin aku terlalu leka menghisap dengan rakus, batang yg manis berbaur masin ini. Apa-apapun, aku seperti terkhayal, dan hanya dengusan dan erekkan keghairahan mengisi bilik warden itu buat beberapa ketika.

Abg Maulana tewas dahulu dengan muntahan air mani yang pekat didalam perut ku. Setelah itu, En. Yusof menarik aku ke atas katil, membaringkan aku dengan pantas dan kemudiannya menaikkan kedua belah kaki ku keatas. Dengan pertolongan air mani bekasan Abg Maulana, En. Yusof pula cuba menerjah batangnya kedalam lubang bontotku. Terkial-kial dia mencuba, tapi tak berdaya. Hanya kepalanya sahaja dapat menembusi lubang kerana batangnya terlalu besar. Dan muntahan mani En. Yusof memandikan keseluruhan belakang bontot ku dengan lekitan dan kepanasan yang luar biasa.

Pada waktu yang sama, Abg Maulana pula menghisap batangku dan tatkala En. Yusof inzal. Aku juga telah memancutkan lahar ku kedalam anak tekak Abg Maulana.

Baru ku tau, Abang Maulana ada konspirasi rupanya dengan En. Yusof. Patutlah dia selalu saja lepas dari pergi kuliah malam. Baru ku tahu... dan baru ku tahu betapa enaknya seks dengan lelaki.

Hari ini adalah permulaan bagi mata pelajaran ku.

(Tunggu keluaran ketiga... )

Cerita ini tidak ada kena mengena dengan yang hidup maupun yang sudah mati. Kalau ada pun secara kebetulan sahaja. Jika anda suka membaca cerita mengenai orang gemuk ataupun ada kepandaian menulis cerita. Sila hantarkan karya anda ke: gemuk@time.net.my

KumeG's Erotika¨ 99-2007

###

5 Gay Erotic Stories from KumeG

Abang GemuK, Part 1

Abang Gemuk (bahagian 1) Versi 2003 --------------- Aku ingin menceritakan mengenai abang angkat ku. Aku mengenali dia secara tidak sengaja. Entah macammana, perkenalan kami di atas bas ekspres ke Johor membuahkan satu jalinan persahabatan. Abg Jo sudah tua, berumur dalam lingkungan 30-an. Masih belum kahwin. "Tak ada jodoh lagi" katanya. Selepas pertemuan itu kami selalu bertemu. Samada

Abang GemuK, Part 2

Abang GemuK(bahagian 2) Versi 2003 --------------------------- Aku ingin menceritakan mengenai abang angkat ku. Aku mengenali dia secara tidak sengaja. Entah macammana, perkenalan kami di atas bas ekspres ke Johor membuahkan satu jalinan persahabatan yang intim. Aku membuka mataku, aku berada diatas katil dirumah. Abg Jo berada disisiku... tangannya mengusap-usap rambutku. Ohhh!!!

Bulat - The Unforgetable Chub and Chaser Love Story

Hi.. my name is Bulat. And this is the story of my life. I am a fat boy. All the kampung people call me "bulat". Which is actually another name for round. From when I was a mere child, I knew I was different. Back then, I just couldn't understand it all.. Friends call me names and jeered at me. But not this one boy. He was nice to me.. We came from 2 different worlds. He was the son of a

Kisah GemuK di Asrama (bahagian 1)

Pada waktu itu, aku baru sahaja dapat masuk ke sebuah kolej komuniti. Dapat tinggal di sebuah asrama pula. Hati ku girang bukan kepalang. Mau taknyer, dapat bertemu kawan baru dan merasa suasana baru. Inilah kali pertama aku tinggal berjauhan dari keluarga ku. Setelah sebulan aku disini, aku sudah dapat menyesuaikan diriku. Ada seorang abang senior yang begitu baik dengan ku. Bagi aku,

Kisah GemuK di Asrama (bahagian 2)

Alamak!!!! warden ... Pada waktu itu, kami ternampak bayang-bayang Warden Yusoff terpancul di muka pintu............ Disebelah tangannya ader sebatang rotan panjang. Dia memakai baju t-shirt dan kain pelikat sahaja. Entah berapa lama Warden Yusof berada memerhati kami aku pun tak perasan. "Aper kamu berdua buat ni?" Tanya Warden. Kami terketar-ketar. Seluruh tubuh ku dibasahi peluh.

###

Web-01: vampire_2.0.3.07
_stories_story