Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Perjalanan 3

by Niki R


Aku terus mendiamkan diri dari Latiff. Emailnya aku biarkan tanpa balasan. Bukan aku tak sayang. Bukan aku tak cinta. Kerana sayanglah aku begini. Kerana terlalu cintakannyalah aku begini. Mungkin aku terlalu takutkan sesuatu yang aku sendiri tidak pasti. Takutkan ketidaktentuan masa depan kami. Takut jika nanti aku terlalu sayangkannya hingga sukar melepaskan bila sampai waktunya aku berbuat demikian. Mungkin aku cuba lari dari baying-bayang aku sendiri. Bayang-bayang Latiff. Dan juga bayang-bayang perlakuan Yusdi yang sesekali masih berbekas di hati.

Suatu hari itu Suhaimi datang menjemput aku di rumah. Dia kelihatan begitu relaks dan tampan dengan seluar jeans longgar. Kemeja t putih yang disarungnya menampakkan bentuk tubuhnya yang kekar dan cantik. Kacamata hitamnya pula menambahkan kejantanannya yang memang terserlah. Sedar-sedar dia kembali membawa aku ke sekolah lama kami.

‘Buat apa lagi kita ke sekolah ni Mi? Aku dah penat belajar kau tahu tak?’

Suhaimi ketawa mendengar ucapanku, ‘Kau ikut ja lah. Dari kau melepak di rumah sendirian lebih baik ikut aku. Lagipun aku senang bersama kau.’

Memandu masuk ke perkarangan sekolah aku melihat bendera-bendera kecil yang di pasang sepanjang jalan masuk menuju perkarangan sekolah. Pengumuman dari pembesar tenggelam timbul sesekali kedengaran di bahagian belakang sekolah sedang anak-anak sekolah ramai yang berlari ke sana ke mari. Mungkin ada perayaan.

‘Tak sekolah ka budak-budak ni Mi?’

‘Tak. Hari sukan.’

‘Mana kau tahu?’

‘Eh! Tengok oranglah …….’

Aku mengikut Suhaimi yang membawa aku ke belakang sekolah menuju ke khemah tetamu yang telah disediakan. Ada beberapa wajah yang masih kukenal walau samar-samar kerana lama tidak berjumpa. Telah banyak yang berubah. Telah banyak yang tidak lagi seperti dulu. Atau mungkin aku sendiri yang telah berubah? Duduk di bawah khemah dengan orang ramai sebegitu mataku liar mencari sudut yang berkipas. Memang panas. Kalau boleh biarlah berdekatan dengan kipas. Reda sedikit bahang kepanasan terik matahari. Aku tidak lagi selasak dulu. Tidak lagi seaktif budak-budak sekolah yang kelihatan begitu ceria berlari ke sana ke mari tanpa mempedulikan gigitan sang matahari.

‘Panas ya?’, soal Suhaimi sambil berpaling melihat aku. ‘Nak balik?’, soalnya lagi.

‘Ah ah … panas. Berkuap. Angin pulak tak ada. Kalaulah aku masih 17 tahun aku tak heran semua ni Mi. Sekarang ni dah tak selasak dulu.’ Suhaimi ketawa lagi mendengar.

Aku memang seronok berada di sana. Mengingat kembali saat-saat manis zaman sekolah aku dulu. Saat-saat aku ikut menyertai acara sukan tahunan. Saat-saat manis di sekolah yang sama. Selebihnya aku terhibur melihatkan anak-anak muda spring chicken dengan pakaian sukan yang berhempas-pulas di padang dan balapan. Sesekali mengadap santapan mata begini aku jadi terhibur. Lupa sebentar kekalutan yang membelenggu diri.

‘Usu!’, aku tersentak mendengar suara yang tiba-tiba menyapa aku. Di sisi seorang anak muda belasan tahun dengan seluar pendek dan singlet yang terlekat nombor menghulurkan tangan bersalaman denganku. Matanya bersinar-sinar merenung seraut wajahku walau dia kelihatan agak malu-malu. Kulitnya seperti juga kulitku putih kuning. Dia berbadan lampai. Tidak terlalu gemuk tidak pula terlalu kurus, sesuai dengan ketinggiannya. Wajahnya merah mungkin terlalu lama berjemur di matahari tetapi dia kelihatan amat gembira. Aku menyambut huluran tangannya walau aku langsung tidak mengenali siapa dia. Dalam hati aku cuba meneka imbasan wajah siapakah di depanku?. Aku pasti anak muda ini punya pertalian darah denganku, kalau tidak takkan dia memanggilku Usu?

‘Maaf…. Usu tak kenal siapa’

‘Anak Wan Ropiah. Usu ingat?’. Balasnya sambil tersenyum mempamirkan gigi putihnya yang ditutupi seulas bibir merah. Aku ingat Wan Ropiah. Senior aku. Selebihnya aku mencongak sendiri bagaimana pula Wan Ropiah boleh bersaudara dengan aku? Suhaimi cuma memandang kami berdua tanpa bersuara. Aku tahu di sebalik kaca mata hitamnya Suhaimi sedang memandang kami dengan tajam.

‘Wan Ropiah ingat. Tapi kamu Usu tak ingatlah……’, aku menggaru kepala yang tidak gatal sambil merenung sepasang mata hitamnya yang bersinar. Cantik matanya yang dilingkungi pulak alis mata yang tebal. Dia ketawa mendengar kata-kataku.

Maaf Usu. Saya kena pergi dulu, acara saya dah diumumkan. Sokong saya ya!.’

‘Eh mesti! Siapa nama?’

‘Yuri.’ Balasnya pendek sambil tergesa-gesa berlari ke hujung padang sambil melambai-lambai kepadaku. Aku mengekorinya dengan pandangan mata lantas berpaling mengadap Suhaimi, ‘Anak siapa? Bagaimana boleh bersangkut dengan aku?’

‘Mana kau tahu bersangkut dengan kau?’, balas Suhaimi seolah menduga.

‘Only my nephew and niece call me Usu. Orang lain rasanya tak ada.’

‘Ini kamponglah Nik. Takkan nak berencik pulak?’

‘Apa salahnya panggil encik? Panggil miss pun okay jugak. Lagi aku suka?!’. Suhaimi ketawa lantas menumbuk bahuku. Ketawa kami berderai lagi tatkala aku berpaling ingin membalas tumbukannya.

‘Tak da lah cam tu. Okaylah … tak penting semua tu.’

Aku bangun berdiri mendengar bunyi tembakan pelepasan larian 100 metre. Kelihatan Yuri telebih dahulu meluru ke depan mengerah segala kudrat yang ada. Kakinya panjang mengatur langkah menuju ke garisan penamat. Spontan aku ikut menjerit bersama penonton, tentunya kepada Yuri. Yuri yang cute. Yuri yang handsome. Dan Yuri yang kuat berlari. Suasana hingar bingar dengan jeritan pembakar semangat. Aku tidak lagi menhiraukan panas matahari demi melihat acara 100m yang berlangsung. Demi melihat Yuri yang berlari.

Aku menjerit kegirangan tatkala Yuri terlebih dahulu sampai ke garisan penamat. Suhaimi ikut tertawa girang.

‘Kak Wan sekarang dah jadi adik beradik kau. Dia kahwin dengan Kamal anak Pak Long kau’, Suhaimi tiba-tiba memecahkan persoalan yang cuba aku rungkaikan.

‘Oh …. Betullah tu. Aku cuba nak cari wajah siapa di wajah budak tu tadi tapi tak dapat. Nasib baik ada kau Mi. Kau boleh jadi counter information aku!’

‘Itulah …. Wajah sedara sendiripun tak kenal. Tak pernah balik kampong.’ Suhaimi mengejek aku lagi. Aku memandang wajahnya tanpa apa-apa reaksi. ‘Eh Nik nama kau kena umum tu!’

‘Ha??!!’

‘Ya … kau kena panggil kasi hadiah. Tak dengar ka?’

‘Mana nak dengar, asyik cakap dengan kau!’

‘Cepat. Dia orang tunggu kau tu.’

Sesuatu yang tidak aku duga terjadi. Rupanya aku masih dikenali di sini walau telah lama wajah aku hilang. Menuju ke rostrum aku melihat beberapa wajah bekas guruku yang masih mengajar di sana. Wajah-wajah yang sudah di mamah usia. Wajah-wajah yang banyak berjasa kepadaku. Mereka memandang aku sambil tersenyum menandakan mereka masih mengenali aku. Seorang guru berdiri menunggu aku menghampiri, kukira Pengetua Sekolah mengiringi aku ke rostrum. Tiga anak muda sudah berdiri di belakang rostrum menunggu pengumuman pengacara majlis sedang seorang gadis manis dengan dulang di tangan merenung ke arah aku sambil tersenyum manis.

Aku mengalungkan pingat ke leher dua anak muda yang tak berkelip merenung wajahku sedang Yuri yang mendapat tempat pertama tersengih gembira tatkala aku mengalungkan pingat ke lehernya. Bangga juga aku dengan pencapaian anak buahku.

‘I’m so proud of you Yuri.’ Masih sempat aku bisikkan di telinganya tatkala dia tiba-tiba merangkul leherku. Mungkin kerana terlalu gembira. Mungkin.

Usai upacara tersebut aku kembali mencari tempat dudukku setelah bersalaman dan bertanyakan khabar dengan bekas guru-guruku. Anehnya dalam ratusan anak murid yang pernah mereka didik, mereka masih mengingati namaku seolah baru kelmarin aku meninggalkan mereka.

Aku dan Suhaimi mengambil kesempatan pada hari tersebut menyusur sekitar bangunan sekolah yang pernah mewarnakan masa remaja kami. Banyak yang sudah berubah. Banyak penambahan yang berlaku. Sesetengah tempat begitu mengimbau kenangan masa lalu kami.

‘Dah la Mi. Jom balik.’

‘Hmmm … dah puas tengok.’

‘Dah.’

‘Usu! Usu! Tunggu!’ Pastinya suara Yuri yang melaung aku dari belakang. Takkanlah semua budak sekolah ni nak memanggil aku dengan panggilan sebegitu?

‘Ha kenapa Yuri….? Kenapa tercungap-cungap ni?’ Aku berpaling mengadap Yuri yang tercungap-cungap kepenatan.

‘Serata tempat saya mencari Usu.’ Balasnya sambil tersenyum lagi. Budak ni memang murah dengan senyuman.

‘Tak ….. mak pesan kalau terserempak Usu di Bandar…. Mak pesan suruh datang rumah. Ni dah jumpa di sekolah tak payahlah lagi Yuri tercari-cari Usu di Bandar.’

‘La ….. kenapa pulak tak datang rumah? Bukannya Yuri tak tahu Usu tinggal di mana. Takkan Tok tak bagitahu?’ Aku tidak mahu membabitkan Yuri dalam konflikku dengan Pak Long. Walau seburuk manapun Mak Long pernah melayan kami dulu, Yuri tidak ada sangkut-paut dengan kejadian itu. Lagipun Pak Long dan Mak Long masih abang dan kakak kepada aruah emak. Mak Long dulunya selalu memandang kami dengan sinis. Pandangan matanya menceritakan betapa bencinya dia mengakui kami yang miskin sebagai saudara. Kami tidak pernah wujud dalam pandangan mata kasarnya. Tetapi kini aku rasa tidak berbaloi untuk terus berjauh hati dengan mereka. Salahnya Pak Long terlalu mengikutkan segala kata-kata Mak Long. Akhirnya kami adik-beradik waktu itu terlalu takut untuk menghampiri rumah mereka, apatah lagi untuk bertegur sapa di jalanan. Paling-paling tidak kami akan diherdik. Percuma. Kami cuma berani menyapa Pak Long kalau Mak Long tidak ada bersama. Aruah emak pula tidak pernah berkata apa-apa sekiranya kami adik-beradik pulang dan bercerita kami diherdik Mak Long tatkala menegurnya di jalanan. Paling-paling tidak emak cuma akan menyuruh kami bersabar. Paling-paling tidak emak akan berkata Mak Long bukan membenci kami tetapi Mak Long benci dengan kemiskinan yang membelenggu kami anak-beranak. Waktu itu aku tidak faham apa yang cuba emak sampaikan. Aku tidak berani bertanya meminta penjelasan seperti selalu tatkala melihat mendung kesedihan mula bertapak di wajah emak. Dan selalunya abanglah yang menjadi sasaran aku melampiaskan segala kemusykilan. Abang yang penyabar dengan kerenahku. Abang yang terlalu melindungi aku. Dan abang jugalah yang membuka mata kami adik-beradik bagaimana hendak keluar dari belenggu kemiskinan yang menghimpit kehidupan kami sekeluarga.

‘Tahu…. rumah atas bukit tu. Tapi Yuri seganlah sebab tak pernah jumpa Usu sebelum ni, Cuma dengar cerita dan tengok gambar saja,’ jawapan Yuri mengejutkan aku dari lamunan.

‘Apa pulak nak segannya? Bukannya orang lain…… Ni dah jumpa tak segan lagikan?’

Yuri kembali tersengih sambil menggeleng-gelangkan kepalanya. ‘Kirim salam kat emak ya. Nanti bila Usu lapang Usu singgah rumah kamu.’

‘Hmm… Usu jangan lupa pula tu!’

‘Tak… Usu tak lupa,’ balasku singkat. Yuri kemudian bersalaman denganku. Suhaimi menepuk-nepuk belakang Yuri tatkala mereka bersalaman. Aku melihat Yuri kembali berlari sebelum hilang di celah orang ramai.

‘Mi … aku lupa tanya Yuri rumah dia kat mana!’

‘Ha … tadi tak tanya. Macamana kau nak pergi kalau tak tahu hala tuju?’

‘Kau kan ada! Takkan kau tak tahu mereka tinggal di mana?!’

‘Aku boleh bagi info yang kau nak. Malah kalau kau mahu, aku boleh bawa kau ke sana…. tapi ada chargenya kalau kau sanggup.’

‘Apa?’ balasku mula sangsi. Macam-macamlah budak sorang ni.

‘Tidur dengan aku semalam!’

‘Ha! Apa kau dah hilang akal?!’

‘Tak aku tak hilang akal. Masih waras.’

‘Habis …..??’

‘Kau tahu maksud aku…. kenapa pura-pura tak mengerti?’. Aku diam tak membalas ungkapan Suhaimi. Pandangan kulempar ke luar tingkap kereta, menghirup pemandangan kampong yang hijau. Aku tidak tahu apa seharusnya aku katakana kepada Suhaimi. Latiff masih lagi bertapak kukuh di hati. Suhaimi juga semakin hari semakin dekat denganku. Dia berpaling sekilas mencari anak mataku. ‘Nantilah aku bawa kau ke sana. Just let me know when, ok?’.

Suhaimi menghantar aku pulang hingga ke depan pintu tanpa melangkah masuk sebagaimana selalu. ‘Tak masuk dulu Mi?’

‘Tak lah. Orang tak sudi buat apa kita nak terhegeh-hegeh!’. Aku tidak membalas pancingan Suhaimi. Tak tahu apa hendak aku katakana. Suhaimi berdiri di muka pintu dengan tangan di seluk ke saku merenung aku. Serius. Sifat kejantanannya jelas terserlah. Aku memang bisa jatuh cinta dengannya jika Suhaimi saban hari bertemu dengannya, jika dia saban hari menggoda aku begini. Aku kembali membalas renungan matanya. Serba-salah dan tidak tahu apa harus aku katakan dalam suasana begitu. Suhaimi kemudian beredar meninggalkan aku termangu sendirian. Aku cuma mengekor dengan pandangan mataku. Sebelum masuk ke kereta Suhaimi berpaling melihat aku sekilas lantas terus berlalu. Suhaimi sudah berani meminta dari aku yang bukan-bukan. Sudah tidak ada perempuan dalam dunia inikah yang bisa menarik perhatiannya? Mengingatkan Suhaimi, aku tersedar betapa terlalu sedikit aku mengenalinya. Memang tidak banyak yang aku tahu apakah yang telah Suhaimi lalui sepanjang kami terpisah. Dan Suhaimi sendiri tidak pernah bercerita. Jika aku bertanya dia sering mengelak dari memberikan jawapan yang tepat. Aku lebih banyak berteka-teki.

Tidak tahu apa hendak dibuat, aku turun ke halaman melihat-lihat sekeliling. Seronok dan damai melihat halaman dan suasana keliling yang menghijau. Di benakku aku berkira-kira apa lagi yang dapat aku lakukan dengan halaman yang luas begini? Pokok apa lagi yang harus aku tambah? Aku mengelamun sendirian sambil kakiku terus melangkah mengelilingi rumah. Dari depan ke belakang. Belakang ke depan. Berputar sekali lagi. Seronok berjalan di atas rumput. Seronok menghidu bau rumput. Kalaulah segala permasalahan dalam kehidupan ini bisa dirungkaikan hanya dengan berjalan-jalan begini alangkah mudahnya. Di saat-saat begini aku begitu rindukan Latiff. Latiff yang selalu menjadi sandaran aku melepaskan lelah. Aku sering tertidur di dada bidangnya sambil tangannya memeluk aku kemas. Terlena di dadanya sambil menghirup keharuman tubuhnya. Aku rindukan ketenangan yang ada dalam dirinya. Berada di sampingnya aku merasakan begitu disayangi dan dihargai. Manakala berada di samping Suhaimi pula aku merasakan begitu dilindungi dan selamat.

Sedang aku tenggelam dalam angan- anganku tiba-tiba aku sedar Yuri sudah berdiri di depanku. Dari mana datangnya budak ini? Sejak bila pula dia sudah berdiri di depanku?

‘Eh Yuri! Bila datang?’

‘Dari tadi sudah. Yuri tengok Usu termenung panjang berjalan sana-sini sampai tak sedar Yuri datang. Kenapa?’. Yuri mengerutkan wajah seolah-olah cuba membaca dan memahami apa yang tersirat di fikiranku lantas tersengih melihat aku. Memang Yuri kaya dan tidak lokek dengan senyumannya yang manis.

‘Tak ada apa-apa. Usu tengah fikir pokok apa lagi Usu nak tanam, tapi sebenarnya tangan Usu panas. Tanam apapun tak pernah hidup. Tangan Yuri okay?’

‘Rasanya okay. Selama ni tak adalah pula pokok yang mati kalau Yuri tanam. Cucuk aja dah tumbuh. Usu nak Yuri tolongkah?’

‘Tak apalah Yuri. Biarlah Usu fikirkan dulu.’

‘Usu …. Mak suruh ke rumah karang malam. Tadi balik Yuri cakap dengan mak Yuri jumpa Usu di padang. Ni lah Yuri datang ni nak bagitahu.’

‘Iye? Insyaallah nanti Usu pegi. Mak masak banyakkah?’

‘A ah …. Mak dah start masakpun tadi waktu Yuri keluar dari rumah’, Yuri menjawab lurus.

‘Yuri….. Yuri tahu tak dusun Usu dulu? Usu nak pegi tapi rasanya Usu dah lupa jalan. Dah lama sangat Usu tak ke sana. Kalau dulu, di situlah tempat Usu selalu mandi sungai.’

‘Tahu. Yuripun selalu ke sana. Dusun tu abah yang jaga semenjak Usu semua dah pindah ke KL, takkan Usu tak tahu?’.

‘Ya ke? Usu tak tahulah Yuri. Banyak yang Usu tak tahu semenjak Usu tak ada di sini. Yuripun Usu tak kenal kalau Yuri tak menegur tadi.’

‘Usu nak pegi ka? Boleh Yuri bawakan. Tapi kena naik motorlah Usu, kereta tak boleh masuk. Jalan sempit. Tapi buah tak ada Usu sebab sekarang bukan musim.’

‘Tak apalah. Usu Cuma nak tengok dusun dengan sungai. Bukan nak pergi makan.’

Yuri membawa aku ke dusun buahan yang telah lama aku tinggalkan. Kekok rasanya membonceng belakang Yuri. Aku tidak tahu di mana tangan harus aku letakkan. Sesekali Yuri berpaling untuk bercakap denganku dan aku terpaksa memanjangkan leher untuk mendengar apa yang cuba dikatakan Yuri. Sesekali pipi kami hampir bertembung. Sesekali Yuri meletakkan tangannya ke pahaku. Aku biarkan saja kerana aku tidak berfikir yang bukan-bukan tentang Yuri. Lagipun Yuri masih muda. Mungkin dalam lingkungan 17 tahun. Muda dan kurang pengalaman. Selebihnya dia anak saudaraku.

‘Kita dah sampai Usu.’

Aku melompat turun dari morosikal yang dipandu Yuri lantas memandang sekeliling mengimbau kembali pengalaman masa silam. Cuba mengingat kembali apa yang telah aku lalui sekitar dusun ini. Di sinilah dulu aku sering di bawa aruah ibu dan abang setiap petang. Aku lebih banyak berlari melompat-lompat dari satu pohon ke satu pohon. Dan sewaktu musim rambutan aku sering ke sini memetik buah yang merah meranum untuk di makan. Adakalanya bermalam di pondok menunggu durian bersama abang.

‘Yuri…. Ini kalau jalan ke bawah ada sungai kan? Masih elokkah air sungai tu?’

‘A ah …. Sungai kat bawah. Usu tengoklah sendiri. Yuri selalu mandi di situ, airnya okaylah bagi Yuri. Tak tahulah kalau orang Bandar macam Usu.’

‘Usu orang sini Yuri. Sini kampong Usu. Usu ke Bandar sebab belajar dan kerja. Sekarangkan Usu dah balik ke sini?’ Kami berjalan seiringan melalui denai yang akan membawa kami turun ke sungai. Aku tiba-tiba ingin memegang tangan Yuri. Jejari tangannya yang kurus dan panjang itu aku gapai lantas aku genggam kemas. Yuri tersenyum memandang aku.

‘Jadi Usu tak akan balik lagi ke Bandar?’ soalnya sambil menghayun tanganku ke depan dan belakang dengan gembira.

‘Rasanya tak lagi. Usu nak terus menetap di sini. Dah tak ada apa lagi di sana Yuri.’

‘Baguslah kalau begitu. Yuri suka kalau selalu dapat tengok Usu. Selama ini Yuri cuma dengar cerita dan tengok gambar.’

‘Gambar? Gambar yang mana?’

‘Ada… banyak …. Banyak gambar Usu waktu sekolah dulu dalam album mak. Mak selalu cerita pasal Usu.’

‘Ye …?? Apalah yang emak kamu ceritakan?!’

‘Banyak. Semua cerita yang baik-baik Usu. Ha kita dah sampai ke sungai. Usu tengoklah sendiri airnya macamana?’

Tak banyak yang berubah mengenai sungai itu. Batu-batu masih banyak di tebing dan airnya masih jernih seperti dulu. Untung kami tidak punya kilang di sini, kalau tidak pasti tercemar sungai ni. Aku berpaling ingin mengatakan sesuatu kepada Yuri tetap mulut aku kaku tatkala aku berpaling kepadanya. Yuri tanpa aku sedar cuma berseluar dalam. T shirt dan jeans yang dipakainya kelihatan disangkutkan ke dahan pokok. Aku tergamam melihatnya sekujur tubuhnya yang begitu indah tanpa secalit lemakpun. Alangkah seronoknya menjadi remaja. Tidak banyak yang perlu dirisaukan seperti aku sekarang. Makan harus dijaga dan dipilih. Exercise routine harus dipatuhi jika mahu terus mengekalkan berat badan yang ideal. Aku mengagumi keremajaan yang Yuri miliki dan nikmati kini.

‘Kenapa Usu senyum tengok Yuri. Usu tak nak mandikah’

Yuri begitu modest, tak mempamirkan rasa kekok atau malu walau berdiri separuh telanjang di hadapanku. Ah … dengan tubuh yang begitu indah begitu perfect apa yang nak dimalukannya? Malah aku rasa jika Yuri berdiri telanjangpun dia tetap akan kelihatan segak menawan! ‘Tak …. Usu cuma seronok bila dah dapat balik ke sini dan balik ke tempat yang Usu pernah bermain dulu. Yuri mandilah. Usu tak bawa baju salin.’

‘Alah …. Usu ikut macam Yurilah.’

‘Tak apalah Yuri. Yuri mandilah. Pandai berenang tak?’

‘Pandai……’, balas Yuri sambil berjalan menuju ke gigi air. Aku duduk berjuntai kaki di tebing sambil melihat Yuri yang berenang ke sana ke mari dengan gembira. Sesekali dia mendongak memerhatikan aku sambil tersenyum. Yuri kemudian bangun berjalan menuju ke arahku. Sedikit demi sedikit tubuhnya terdedah kepada pandangan mataku seiring dengan kedalaman air. Mata nakalku terus memandang ke celah kangkangnya. Seluar dalam nipis yang dipakainya tak membantu melindungi apa yang dimilikinya dari pandangan mataku. Boleh tahan juga budak ni. Sesampai di depanku, Yuri selamba berbaring di air sambil tangannya mengutip kerikil-kerikil kecil lantas dibalingnya ke sana-sini. Aku tidak dapat mengelak dari memandang kemaluannya yang seakan-akan sengaja didedahkan kepadaku kerana aku waktu itu duduk membelakanginya. Hmm…. boleh tahan….

‘Betul Usu tak nak mandi?’

‘Betul. Lain kalilah.’

Yuri tiba-tiba bingkas bangun lantas menarik tanganku ke air. ‘Yuri! Apa kau buat ni?! Basah Usu nanti! Jangan…..!’. Yuri ketawa sambil terus menarik tanganku. Aku menahan agar tidak ikut terdorong ke dalam air. Yuri ketawa terus melihatkan aku panik takut dibasahi air. Tanganku dilepaskan dan dia terus berlari, membalikkan badan menyelam di dalam air. Aku ketawa terhibur dengan kenakalannya. Yuri terus berenang ke sana ke mari dengan riang. Tak tahu penatkah budak ni? Baru tadi pagi dia dia sibuk dengan Sukan Tahunan sekolahnya. Ah …. sewaktu aku seusianya aku juga begitu. Tidak pernah kenal penat.

‘Dah puas mandi?’ aku bertanyakan Yuri yang tiba-tiba melompat duduk di sebelahku.

‘Dah. Tak seronok mandi sorang. Lain kali Usu mesti ikut mandi.’ Tangannya menepuk-nepuk bahagian sisi telinganya. Mungkin bengang dimasuki air. Yuri menggeleng kepalanya berkali-kali hingga habis air yang masih bersisa di rambutnya tempias ke arahku. Dia tertawa melihat aku yang cuba menepis. Aku menjadi terhibur dengan kenakalan Yuri. Spontan tanganku merangkul lehernya ke dakapanku. Yuri ketawa sambil merangkul aku kembali. Kemas kurasakan dakapan Yuri. Kami terdiam seketika. Yang terdengar cuma bunyi arus sungai yang terus mengalir tak berhenti.

‘Dah lah. Jom kita balik. Dah petang ni. Karang Usu nak ke rumah Yuri lagi.’

Yuri kelihatan serba-salah tatkala aku melepaskan pelukan. Kelihatan dia malu-malu tatkala kembali menyarung pakaian ke tubuhnya. Aku pura-pura tak mengerti.

‘Tak penat ka Yuri?’

‘Penat?’. Memang betullah telahan aku. Perkataan penat tidak wujud dalam perbendaharaan kata anak-anak muda seperti Yuri!

‘Ya lah… tadi pagi kan dah di sekolah berlari. Ini bawa Usu ke dusun kemudian Yuri berenang lagi ke sana ke mari macam itik jumpa air.’

Yuri ketawa lantas menjawab, ‘Tak adalah. Yuri seronok sangat sebab akhirnya dapat juga jumpa Usu.’

‘Kenapa yang beriya-iya benar nak jumpa Usu?’

‘Tak tahu,’ balasnya sambil tersenyum. ‘Dulu waktu sekolah Usupun masuk lumba larikan?’

‘A ah …. masuk. Mana Yuri tahu?’

‘Mak cakap. Kemudian tengok gambar. Yuri nak jadi macam Usu. Berjaya.’

Gambar apakah agaknya yang Kak Wan dah tunjukkan kepada anak terunanya ini? Cerita apakah lagi yang Kak Wan sogokkan kepadanya? Yuri menghantar aku pulang. Sepanjang perjalanan pulang dia bernyanyi-nyanyi kecil. Gembira. Sesekali suaranya dilaungkan kuat mengikuti bait-bait lagu yang dinyanyikannya.

‘Yuri…. karang hujan turun Usu tak dapat nak ke rumah Yuri!.’ Yuri ketawa mendengar ucapanku. Kalaulah aku masih muda dan Yuri bukan anak saudaraku aku pasti sudah angau dengan dia!

‘Karang malam Usu jangan lupa ya! Nak Yuri datang jemput?.’

‘Tak payahlah. Usu tahu di mana.’

‘Okay. Yuri balik dululah kalau macam tu.’

‘Tak masuk dulu?’

‘Tak lah. Nanti emak risau kalau Yuri lama sangat di luar.’

‘Hmmm…. bawa motor baik-baik. Jangan laju-laju.’ Yuri kembali tersengih mendengar ucapanku.

Menunggu Maghrib menjelma aku duduk-duduk sambil menonton tv. Fikiranku kembali menerawang kepada Latiff. Dan aku memutuskan untuk membalas emailnya. Setidak-tidak memberitahunya aku sihat. Cuma aku perlukan sedikit lagi ruang dan masa. Pasti dia tertunggu-tunggu balasanku. Pasti dia berkecamuk mencari sebab kenapa aku menghilang begitu saja tanpa jejak dan pesan. Dan yang pastinya sedikit sebanyak dia pasti menyalahkan dirinya. Mengganggap dirinya sebagai punca. Aku pasti. Selepas pulang dari rumah Kak Wan nanti aku akan balas emailnya. Tapi apa yang harus aku katakana? Aku masih sayangkannya? Aku merinduinya? Aku minta maaf? Aku mahu dia kembali kepadaku?

Sedang aku bersiap-siap hendak ke rumah Kak Wan terdengar pintu luar di ketuk bertalu-talu. Keras.

‘Siapa?’

‘Polis! Buka pintu!.’

Bila pintu aku kuak terpampang wajah Suhaimi tersenyum memandang aku. ‘Celaka kau Mi!.’

‘Macam tu kah sambut tetamu?”, perli Suhaimi melangkah masuk tanpa perlu aku menjemput. Dia lantas menyusun kusyen yang aku letakkan di lantai dijadikan tilam untuk berbaring menonton tv. Berita waktu itu. Memanglah dia bebas bergerak di rumahku. Ini tak boleh jadi ni!

‘Dah siap?’, soalnya sambil memanggung kepala merenung aku.

‘Siap apa?’

‘Ke rumah Kak Wan.’

‘Bila masa pula kau kena jemput?’

‘Di kampong tak payah tunggu jemputan baru nak bertandang Nik. Kau redah je!’, Suhaimi seakan memerli aku. ‘Kak Wan talipon aku tadi’, jelasnya lagi tanpa aku pinta.

‘Ya ka? Aku memang dah siap ni. Tak ada benda lagi yang nak disiapkan.’ Suhaimi ketawa mendengar jawapanku.

‘Jom lah kalau macam tu. Cepat pergi boleh cepat balik.’

‘Kau kerja lagi kah Mi?’

‘Tak ….. saja nak berduaan dengan kau!.’

Menjejak kaki di rumah Kak Wan aku di serbu perasaan yang bercampur baur. Di tapak rumah inilah aku dibesarkan. Di tapak rumah inilah juga menyaksikan susah payah aku dulu. Sememangnya inilah rumahku dulu. Dari terbiar kosong begitu, abang amanahkan kepada Pak Long untuk menjenguk dan berbuat apa yang patut. Hasilnya abang Kamal anak Pak Long menetap di sana. Abang Kamal yang kemudiannya memperisterikan Kak Wan. Banyak sudah perubahan yang abang Kamal lakukan pada rumah ini. Bentuk asalnya seakan tenggelam dengan perubahan yang dilakukan. Aku tak berapa kisahkan sangat abang Kamal yang tinggal di situ kerana aku tak dapat mengingati kenangan pahit mengenai Abang Kamal.

‘Masuklah Nik. Amboi …. lamanya tak jumpa kau. Dah macam film star! Ingatkan dah tak ingat kampong!’ seru Kak Wan tatkala melihat aku di muka pintu. Yuri dan Abang Kamal berdiri di ambang pintu mempersilakan kami masuk. Abang Kamal kulihat sudah semakin dimamah usia dibandingkan dengan umur sebenarnya yang tidak terlalu tua.

Kami duduk bercerita sambil makan-makan. Kak Wan masak laksam yang memang menjadi kegemaran aku. Hinggalah pada satu peringkat Abang Kamal bertanyakan samada kepulangan aku untuk mengambil-alih tugasannya. Aku menjelaskan bahawa aku tidak berniat begitu. Apa yang telah abang amanahkan kepadanya akan tetap menjadi tugasannya, aku tidak akan ikut masuk campur. Mendengar penjelasanku wajah Abang Kamal yang tadi penuh tanda-tanya menjadi jernih. Dia tersenyum melihat aku, ‘Abang Kamal ingatkan Nik balik sebab nak ambil balik semua yang abang Long dah amanahkan pada abang Kamal. Lagi satu Nik, abang nak minta maaf atas perangai emak terhadap Nik sekeluarga selama ini. Abang minta maaf sebab abang tak dapat dan tak pernah berbuat apa-apa. Bagi pihak emak abang minta minta maaf. Dengan abang long kamu abang dah minta maaf. Cuma dengan kamu abang belum berkesempatan. Tak pernah balik kampong. Memang ada niat abang nak mencari kamu, tapi …..’

Aku melapaskan nafas yang berbuku di dada. ‘Tak adalah bang …. Saya tak berdendam. Kami adik beradikpun tak pernah berdendam. Mak Longpun dah tak ada. Buat apa lagi kita nak ingatkan cerita lama? Apa yang saya kesalkan, kami tak pernah meminta-minta…. seingat saya aruah emak tak pernah meminta tolong mahupun meminjam apa-apapun dari sesiapa juga. Kenapa Mak Long begitu sanggup memulaukan kami sebegitu? Dulu nak hampir dengan rumah abangpun kami tak berani. Kalau berhari-rayapun sebab emak yang paksa, jangan derhaka katanya. Kalau ikutkan hati memang kami tak akan ke rumah abang. Bukan kami membenci, bukan. Tapi daripada dilayan bagai kucing kurap lebih baiklah tak pergi. Kalau bukan emak yang memaksa memang saya tak akan pergi bang, sungguh.’ Airmata mengalir tanpa aku sedari. Kak Wan melihat aku aku dengan pandangan matanya yang berkaca. Yuri yang kala itu sedang duduk di ruang tamu tegak memerhatikan airmataku yang mengalir di pipi. Abang Kamal menundukkan kepala mendengar ucapanku sedang Suhaimi kelihatan serba-salah berada di situ.

Airmata aku seka dengan belakang tangan. ‘Dah la bang, kita lupakanlah hal yang lama tu. Jangan disebut lagi.’

‘Sekali lagi abang minta maaf Nik. Abang ingat kamu benar-benar marah dan berdendam. Seingat abang kamu yang paling degil. Waktu aruah emak meninggalpun kamu tak balik. Cuma abang long dan kakak kamu yang ada.’

‘Saya tak ada di sini waktu tu bang. Saya masih belajar di London, tengah periksa waktu tu. Abang cuma bagitahu selepas saya habis periksa.’ Abang Kamal mengangguk-anggukkan kepalanya mendengar penjelasan aku.

‘Kalau Nik perlukan apa-apa janganlah segan nak minta tolong. Mungkin ini masanya abang dapat menebus apa yang tak dapat abang berikan dulu.’ Aku mengangguk kepala mengiyakan. Selera makanku hilang namun aku gagahkan juga menyuap makanan yang telah dihidang Kak Wan.

‘Nik tolong akak angkat pinggan ni ke dapur.’ Aku lega mendengar permintaan Kak Wan. Malas lagi aku bercerita mengenai masa lampau.

Di dapur Kak Wan macam lipas kudung ke sana ke mari menyusun atur pinggan mangkuk.

‘Kamu tak pernah jumpa Mus ka Nik?’, Kak Wan tiba-tiba bertanya.

‘Hmmm …. Tak pernah. Lama dah tak jumpa dia Kak. Tak tahu dia di mana sekarang. Dah terputus hubungan.’

‘Ni dengan Suhaimi ni?’

‘Kenapa dengan Suhaimi?’. Kak Wan mendiamkan diri tetapi matanya merenung aku bagaikan menunggu aku memberikan penjelasan. Kak Wan memang understanding.

‘Jumpa dia di Bandar hari tu. Bila dah tahu saya dah balik tu yang dia selalu datang mencari di rumah.’

‘Baguslah tu. Apalah malangnya Suhaimi tu … dah tiga kali putus tunang. Berat sangat jodoh dia.’

Aku terpegun mendengar kata-kata Kak Wan. Patutlah selama ini Suhaimi selalu mengelak jika aku bertanyakan tentang teman wanitanya.

‘Tu ha …. Si Yuri tu…. Seronok sangat dia dapat jumpa kau tadi Nik.’

‘Ya ka? Sayapun tak kenal kalau dia tak datang menegur tadi kak.’

‘Engkau ….. sedara sendiripun tak kenal. Bawa-bawalah berjalan ke rumah sedara. Yang memerap kat rumah tu buat apa? Jom bawa kopi ni ke depan.’

Duduk-duduk bercerita tanganku menggapai album gambar yang diletakkan di bawah meja. Banyak gambar keluarga kak Wan di dalamnya. Aku melihat gambar Yuri dari bayi hinggalah sekarang. Memang comel gambar Yuri sewaktu dia kecil. Aku ketawa besar melihatkan gambar-gambarku waktu sekolah dulu. Memang kelihatan innocent sangat. Suhaimi ikut ketawa bersamaku melihat gambar kami dulu. Kelihatan beberapa wajah yang kini tidak lagi kami temui. Masing-masing dengan hala tuju hidup sendiri selepas menamatkan zaman sekolah. Ada yang berjaya dan ada yang masih seperti dulu.

‘Baliklah Kak Wan, dah jauh malam ni.’

‘A ah …. tak nak bawa balik laksam ni?’

‘Tak lah kak Wan. Tak ada sapa di rumah.’

‘Kalau rasa sunyi sorang Nik, ajaklah Yuri temankan. Di rumahpun bukan ada benda dibuatnya. Habis-habis mengusik adik-adiknya. Itulah kerjanya’, Abang Kamal mengucapkan kepadaku manakala kak Wan mengiyakan. Aku ketawa mendengar ucapan mereka manakala wajah Yuri merah merona bila ditempelak bapanya begitu.

‘Balik bang, kak….’, aku tunduk bersalaman dengan mereka. ‘Datanglah ke rumah. Tapi kena bawa benda makan sendiri…. saya tak masak! Yuri…. jenguk-jenguklah Usu di rumah …..’ Kak Wan ketawa mendengar kataku.

Sepanjang perjalan pulang aku diam membisu melayan lagu yang diputarkan di radio. Suhaimi sesekali merama-ramas mesra tanganku. Sesekali kami bertukar pandangan lantas tersenyum. Sebelum pulang ke rumah Suhaimi memandu sekitar Bandar menghirup dingin udara malam dan menikmati suasana malam di Bandar yang pastinya tidak serancak Kuala Lumpur.

‘Balik ya Nik ……’

‘Ha….. baliklah….. nak ke mana lagi?’

Sesampai di rumah kulihat jam sudah menunjukkan angka 1:00 pagi. Mataku masih terang setelah minum kopi di rumah Kak Wan tadi.

‘Aku belum ngantuk Mi. Keras kopi kak Wan tadi.’

‘Itu kau belum rasa aku punya keras lagi Nik!’

‘Sial kau Mi!’, aku faham double meaning Suhaimi. ‘Yang kau berbeg-beg ni nak ke mana?’, aku sedikit bingung dengan Suhaimi.

‘Tidur sinilah.’

‘Eh! Bila masa pula aku jemput kau. Aku jemput Yuri tadi bukan kau! Tak malu…….!’

‘Ah …. Yuri budak-budak, anak sedarakau, apa yang dia tahu?!’. Aku ketawa mendengarnya. Separuh dari hatiku, aku memang suka Suhaimi bermalam di rumahku. Setidak-tidak aku tidak kesunyian sementelah mataku masih belum mengantuk.

‘Jomlah masuk bilik Nik…..’

‘Tunggu sekejap.’

‘Apa lagi kau nak buat? Tunggu besoklah’, Suhaimi memujuk. Aku membawa Suhaimi masuk ke bilik.

‘Buka tingkap ya Mi? Aku lemas tak da udara masuk.’

‘Ha bukalah…. tapi orang cakap tak bagus tengah malam buka tingkap.’

‘Itu orang … ini aku.’ Aku lantas menyalin pakaian. Suhaimi memerhatikan setiap gerak-geriku.

‘Yang kau tak habis-habis tengok aku ni kenapa? Salinlah baju. Tak nak salinpun tak pa… kau tidur ja begitu’.

Suhaimi tersengih mendengar omelanku. Lampu kamar aku malapkan lantas berbaring di katil. Giliran aku pula memerhatikan Suhaimi. Cantik badan Suhaimi tatkala dia membuka kemeja t yang dipakainya. Tatkala dia melondehkan seluar jeansnya jelas terpampang bonjolan kemaluannya. Aku menelan air liur. Aku benar-benar tidak faham kenapa sampai 3 kali Suhaimi putus tunang. Butakah tunangannya itu? Aku tidak nampak apa-apa kekurangan pada Suhaimi. Sebagai lelaki dia sempurna.

‘Tadi cakap aku nengok kau ….. sekarang??!!’, Suhaimi menempelak balik ke arahku lantas memanjat birai katil berbaring di sebelahku. Sebelah tangannya merangkul aku ke pelukannya. Aku dipeluknya kemas. Kemas kurasakan dakapannya. Keras kurasakan muscle tubuhnya. Dahiku dikucupnya sekilas. Jemariku di genggamnya lantas di bawa ke bibir dan diciumnya. Aku terkejut dengan tindakannya tapi membiarkan. Aku terkejut tetapi senang dengan perlakuannya.

‘Aku sayangkan kau Nik.’ Aku tak membalas, cuma merenung mata bundarnya.

‘Aku sayangkan kau Nik’, ucapnya lagi. Aku masih tidak membalas pengakuannya. Ulas bibirnya kemudian bertaut dengan bibirku. Aku merelakan, malah membalas kucupannya tatkala lidahnya mulai menerobos masuk ke mulutku. Lama lidah kami saling bergulung dan bertikam. Sambil menciumku tangan Suhaimi mengelus-ngelus wajahku dengan penuh kasih sayang. Tubuhnya mula memanjat sekujur tubuhku. Berat kurasakan badan Suhaimi berada di atasku. Badan seorang lelaki. Tangannya melurutkan underwear putih yang dipakainya. Terasakan kakinya menendang-nendang underwear tersebut hingga terlucut. Suhaimi kemudian dengan kasar menarik Bermuda short yang aku pakai hingga aku jadi telanjang berada dibawah himpitan badannya. Kakiku lantas diangkat keawangan. Suhaimi dengan kasar mula menonjol-nonjolkan kemaluannya yang sudah mengeras ke lubang pantatku. Tatkala kepala kemaluannya mula menerobos lubang pantatku aku menjerit kesakitan lantas cuba menolak tubuh kekarnya ke bawah.

‘Tak boleh Mi….. sakit …………’, aku merayu kepadanya.

Suhaimi merenung anak mataku. ‘Ini kerana aku sayangkan kau Nik.’ Suhaimi menurunkan wajahnya ke celah kangkangku. Telurku dihisapnya rakus hingga aku menggeliat kegelian bercampur kenikmatan. Basah lidahnya kemudian menjalar turun hingga sampai ke lubang pantatku. Dia menjilat-jilat lubang pantatku sedang aku menggelupur kenikmatan. Tangannya sesekali memicit-micit dan meramas-ramas puting tetekku. Rambut Suhaimi aku cengkam kemas tatkala cuba menahan kenikmatan yang diberikannya. Badanku mulai berkeringat. Dingin hawa malam tidak lagi terasakan. Yang ada cuma kehangatan tubuh kami yang berhempas pulas di ranjang. Sesekali aku mengerang kuat tatkala merasakan tidak lagi sanggup menahan apa yang sedang dilakukan Suhaimi. Dengusan nafas kian kedengaran di ruang kamar tidurku.

Kakiku sekali lagi diangkat ke awangan dan Suhaimi mulai memegang kemaluannya lantas diletakkan betul-betul di lubang pantatku yang licin dek air liurnya. Dia merenung wajahku. Tepat. Pandangan matanya tidak berkelip. Dalam kesamaran cahaya bulan aku melihat manik-manik peluh yang berbunga di sekitar wajahnya. Manik-manik peluh yang berbunga sekitar dada bidangnya. Suhaimi memejamkan mata tatkala kemaluannya mulai memasuki lubangku sedikit demi sedikit. Dapat aku rasakan kerasnya kemaluan Suhaimi yang besar menerobos masuk hingga adakalanya secara automatis badanku terenjak ke atas bila merasakan tekanan kemaluan Suhaimi yang cuba menerobos masuk. Aku merasakan kasar bulu kemaluan Suhaimi hinggap di bontotku Suhaimi kembali memeluk aku erat. Bibirnya kembali bertaut dengan bibirku sedang badannya diam tak bergerak memberi aku waktu menyesuaikan diri dengan kemaluan besarnya yang berlabuh di tubuhku. Tangannya membelai dan menggosok-gosok sekitar sisi pahaku. Sesekali menyeka peluh yang mula bercucuran di dahiku. Sesekali mencium kening dan dahiku. Kemudian kembali mencium bibirku. Lidah kami bertaut. Lama. Tatkala Suhaimi mulai menggoyangkan punggungnya aku merasakan dunia berputar. Kemaluannya ditarik dan disorong masuk ke pantatku hingga aku mengerang dan merengek kenikmatan. Dan tatkala Suhaimi mula memacu dengan pantas aku semakin kuat mengerang. Badan kami semakin basah berkeringat. Sesekali aku memicit-micit puting teteknya. Sesekali aku menjilat-jilat butir-butir peluh di badannya. Sesekali Suhaimi tersenyum memandang aku dengan pandangan matanya yang mulai kuyu. Memandang aku dengan penuh berahi. Setiap kali Suhaimi menujah kemaluannya ke dasar pantat aku memeluk dengan erat punggungnya. Biarlah kemaluannya sampai ke dasar pantatku. Sesekali Suhaimi mengeliatkan badan ke atas dan aku merasakan tujahan batang pelirnya hingga ke dasar. Aku tak mungkin dapat bertahan lama begini. Suhaimi mulai mendengus menyeru-nyeru namaku manakala dia semakin rancak menujah lubang pantatku dengan batang pelirnya. Semakin laju hayunan senjatanya ke lubang pantatku semakin aku meniti ke puncak orgasm. Tangannya kelam kabut mencari kemaluanku lantas dikocoknya berkali-kali. Aku menjerit tatkala merasakan airmaniku semakin sampai ke puncak batang pelirku. Dan sewaktu aku memuntahkan air maniku Suhaimi membenamkan kemaluannya terus di lubang pantatku. Dia diam tak bergerak. Bahuku digigitnya tatkala aku merasakan limpahan air maninya di dalam lubang pantatku, deras. Setiap kali dia memuntahkan airmaninya bahuku digigitnya lagi. Aku memeluk kemas kepalanya. Lama Suhaimi mendiamkan diri menindih tubuhku. Kerasnya batang pelir Suhaimi masih dapat aku rasakan hinggalah kemudiannya aku merasakan Suhaimi mulai mengeluarkan pelirnya dari lubang pantatku. Dia kembali menyeka rambutku yang jatuh di dahi. Mencium dahiku. Lama. Mencium mataku. Dan kemudian kembali mencium bibirku.

Suhaimi merangkul aku ke pelukannya tanpa mempedulikan airmaniku yang tumpah membasahi perutku dan jugak perutnya. Sesetengah hinggap hingga ke dadanya.

‘Aku sayangkan kau Nik’, bisiknya lagi ke telingaku, serak. Aku meraba-raba wajah tampannya.

‘Aku tahu.’ Jemari Suhaimi aku genggam. Giliran aku pula menggengam tangannya dan membawa ke bibirku lantas aku cium. ‘Let me clean up dulu. Melekit.’ Aku bingkas bangun mengalahkan Suhaimi yang cuba merangkul aku kembali ke pelukannya. Kami ketawa bersama.

Selesai mencuci aku kembali ke kamar. Suhaimi masih dalam keadaan bertelanjang bulat mengemaskan katil yang berselerak. Cahaya bulan yang masuk melalui tingkap yang terbuka hinggap ke tubuhnya yang putih. Hinggap di wajahnya yang tersenyum kepuasan. Hinggap di dada bidangnya yang berminyak. Hinggap di kemaluannya yang besar dan panjang. Hinggap di kemaluannya yang bergerak ke kiri dan ke kanan setiap kali Suhaimi melangkah. Aku membiarkan Suhaimi selesai mengemas katil. Berdiri sambil memandang sekujur tubuhnya.

Selesai dan berpuas hati Suhaimi berdiri mengadap aku dengan senyuman yang berbunga di bibirnya. Aku membalas senyumannya. Suhaimi kembali mencium bibirku sebelum dia juga ke kamar mandi. Malam itu aku tidur dalam pelukan Suhaimi. Aku tidur dengan lena hingga ke pagi. Sedar dari tidur aku melepaskan diri dari rangkulan Suhaimi. Kami berdua masih bertelanjang di ranjang. Cahaya matahari dan dingin suasana pagi membuatkan aku ingin kembali ke pelukan Suhaimi. Aku merenung tubuh kekarnya dari atas ke bawah. Merenung kepala kemaluannya yang merah dan tegang di pagi hari. Entah mengapa waktu itu aku merasakan kesedihan yang teramat sangat. Sedih mengenangkan seharusnya Latiff yang berada di tempat Suhaimi kini. Sedih mengenangkan Suhaimi sendiri. Mungkin aku tidak berlaku adil padanya. Tetapi akan adakah keadilan dalam perhubungan antara lelaki sesama lelaki sebagaimana yang aku alami kini? Adilkah sewaktu Yusdi meninggalkan aku dulu? Adilkah aku kepada Latiff? Adilkah aku kepada Suhaimi. Dan yang paling pentingnya bagaimana dengan aku sendiri?

###

8 Gay Erotic Stories from Niki R

Perjalanan 2

'Kau pasti Nik? Kenapa tetiba macam ni? Apa yang tak kena?', soal Duan bertubi-tubi bagai peguam yang berhujah di mahkamah. Aku tak berpeluang menjawab selain merenung mata hitamnya. 'Don't look at me like that sial! Takut aku!', ujar Duan lagi kepadaku. 'Apa yang kau takutkan? Bukan kau tak kenal aku?!', balasku sambil tertawa kecil. 'Mata syaitan kau tajam Nik, kau sendiripun tahu.

Perjalanan 3

Aku terus mendiamkan diri dari Latiff. Emailnya aku biarkan tanpa balasan. Bukan aku tak sayang. Bukan aku tak cinta. Kerana sayanglah aku begini. Kerana terlalu cintakannyalah aku begini. Mungkin aku terlalu takutkan sesuatu yang aku sendiri tidak pasti. Takutkan ketidaktentuan masa depan kami. Takut jika nanti aku terlalu sayangkannya hingga sukar melepaskan bila sampai waktunya aku berbuat

Perjalanan 4

Sejak dari kejadian malam itu Suhaimi semakin kerap menghabiskan masa denganku. Hampir setiap hari. Ada kalanya aku turut merasakan sepi tatkala Suhaimi tidak bersamaku. Sepi yang tidak dapat aku terangkan kenapa. Benarlah kata orang perasaan kasih dan sayang itu sebenarnya boleh disemai dan dipupuk. Ia akan tumbuh jika kita sering menyemai dan membaja kasih dan sayang itu dengan penuh

Perjalanan 5

‘Nik…. Mana kau?’, suara Duan jelas kedengaran di talipon. ‘Aku ….. aku ……’, serba salah aku dibuat Duan. ‘Aku! Aku! Di mana kau?’ Aku menghela nafas sebelum menjawab soalan Duan, ‘Aku on the way nak balik kampong.’ ‘Balik kampong? Kau dah di KL? Kau dah melawat Yusdi?’ ‘A ah… I was there.’ ‘Was there?!’ ‘Hum hum …. I was’, aku semakin diserang soalan Duan yang bertubi-tubi

Perjalanan 6

Mus! Sudah sekian lama aku tidak bersua wajah dengan Mus. Selepas perkahwinannya aku terus menyepikan diri walaupun pernah beberapa kali Mus menghubungi. Untuk apa lagi? Waktu itu terasa benar diri ini tidak lagi dihargai. Terasa benar diri ini tidak lagi diperlukan. Aku takut dikatakan hidung tak mancung pipi tersorong-sorong. Aku takut. Aku mengelak setiap kali Mus ingin bertemu. Aku

Perjalanan 7

Apa lagi yang harus aku lakukan? Apakah yang terbaik? Takkan aku harus mengikut saranan Suhaimi? Lari kembali ke KL? Lari dari semua dan segala-galanya yang telah aku bina di sini? Tak mungkin! Sia-sialah apa yang telah aku lakukan selama ini jika begitulah kesudahannya. Sia-sialah pengorbanan aku selama ini. Pun kepada siapakah harus aku mengadu? Dengan siapakah harus aku meminta pendapat

Perjalanan 8

‘What are you doing here?’ ‘Well….. you called. So I come running!’ ‘Kau memang gila!’ Yusdi cuma tersengih memandang aku. ‘Maybe I am, but you wouldn’t mind, would you?!’ Aku cuma menggeleng kepala mendengar bicara Yusdi yang sememangnya confident malah adakalanya terlalu konfiden hingga over. ‘Macamana kau cari aku?’ ‘You told me kau di Bali. The rest bukannya susah sangat

Perjalanan 9

‘Hmm …. ada kau fikirkan pasal aku?’ ‘Ada. Hari-hari. Aku tak pernah lupa. Sungguh. Tapi …….’ Latiff tersenyum mendengar pengakuanku. ‘Tapi apa …..? Talk to me.’ ‘Semakin hari aku semakin takut dengan kau Latiff.’ ‘Takut dengan aku?’ ‘Kau tentu lebih arif Latiff. Aku takut kerana kau benar-benar membuatkan aku hilang akal. Aku terlampau sayangkan kau melebihi segala-galanya.

###

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story