Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

TERJEBAK

by Syamziey


Kini usia aku dah menjangkau 35 tahun tapi kehidupan aku kini sukar untuk berpatah balik. Aku kini mengikuti kehidupan sebagai seorang gay walaupun pada mula nya tidak begitu.

Ceritanya begini, aku memang suka menghabiskan banyak masa diluar rumah. Dulu di kawasan chow kit di kaki lima jalan ada terdapat ramai orang menjual ubat-ubat pelbagai jenis tapi kebanyakkannya untuk menguatkan batang, memanjangkan batang dan tahan lama dan disitulah tempat aku banyak menghabiskan masa sambil menikmati gambar-gambar yang menarik minat aku iaitu gambar jantan berbogel dengan batang-batang konek yang besar dan panjang dan keras sampai ada kalanya disangkut pula baju pada batang konek untuk mengiakan bahawa batang konek kuat kalau guna ubat mereka.

Dalam sibuk mendengar telatah penjual-penjual ubat kuat ini dengan keadaan orang yang ramai tiba-tiba batang aku disapa oleh tangan yang tidak aku kenali. Makin lama aku biarkan jari jemarinya sibuk meramas batang konek aku sehingga menjadi keras dan tangan itu semakin berani bila cuba menarik zip seluar jeans aku. Aku terus manepis tangan itu dan beralih tempat. Tetapi jantan ini terus mengikut aku ketempat jualan yang lain dan akhirnya aku dengan selamba menyapanya dan dia mengenalkan dirinya sebagai Zahari daripada Muar, Johor. Aku mengajak dia minum sambil bertanya kenapa dia begitu suka memegang batang konek aku walaupun aku tidak mengenalinya. Dia dengan selamba memberitahu bahawa dia amat meminati aku dan mempelawa aku ke rumahnya di Bangsar. Oleh kerana aku keberatan untuk mengikutnya dia seterusnya mengajak aku makan di salah sebuah restoran lain disitu.

Aku yang pada masa itu agak boring keseorangan terus menyambut pelawaannya untuk makan di restoran di Kampung Baru. Semasa di sana dia membuka cerita dengan bertanya kepada aku kerana aku nampak macam suram saja katanya. Situasi ini amat jelas diwajah aku katanya.

Aku terus menceritakan masalah aku yang baru 5 bulan berkahwin tetapi terpaksa bercerai kerana keluarga isteri aku yang tidak senang dengan kehidupan kami. Ibu mertua aku sebenarnya telah ada calon suami untuk isteri aku sebelum kami diijabkabulkan tetapi isteri aku memaksa keluarganya menerima aku dengan hasrat selepas berkahwin keluarga tidak dapat menggangugugat kami lagi tapi sangkaan itu meleset kerana setiap pergerakkan kami serba tak kena sehingga sembahyang di ruang tamu pun menjadi kesalahan. Dan akhirnya semasa aku outstation di Johor ibu mertua aku telah ke rumah aku dan memaksa isteri aku untuk pulang ke rumahnya kerana aku tidak berada dirumah dan isteri aku di abaikan katanya sedangkan kami bahagia bersama walaupun kekadang aku terpaksa outstation. Dipendekkan cerita kami pun bercerai hasil usaha ibu mertua aku.

Mendengarkan masalah aku, Zahari terus mencelah dan menyatakan bahawa kebahagiaan bukan setakat bersama isteri sahaja tetapi kebahagiaan terdapat dimana-mana. Aku mengerutkan dahi aku dan terus bertanya dengannya bahawa kalu bukan dengan isteri aku nak bahagia dengan siapa tak kan dengan engkau. Dia senyum lalu mengganggukkan kepalanya. Aku bertambah pening memikirkannya dan dia mengajak aku kerumahnya di Johor kalau aku pergi ke sana.

Kebetulan selepas seminggu aku diarahkan bertugas di Johor dan aku telah menginap di Putri Pan di Johor Bahru dan sampai di sana aku menghubungi Zahari menyatakan aku di hotel dan lebih kurang 1 jam dia sampai dan kami makan malam di hotel dan dia ingin ke bilik aku terangnya tak biasa ke hotel itu. Aku mengajak Zahari naik ke bilik aku dan disana lah segalanya terjadi dan aku memahami kebahagiaan sesama lelaki.

Sampai di bilik Zahari terus ke tandas untuk buang air katanya dan aku terus baring di katil. Zahari keluar dari tandas terus baring di sebelah aku dan bila aku bangun dia menarik tangan aku dan terus meletakkan keperutnya. Aku pandang dia dan dia terus senyum. Zahari memeluk aku dan memberitahu bahawa beginilah kebahagiaan yang dikatakan tempoh hari. Aku terdiam tapi nampaknya Zahari bertambah berani menurunkan tangannya sampai ke batang konek aku. Aku terangsang dengan perlakuannya lalu menolaknya tetapi di membisikkan kepada aku bahawa relax dan hayatinya. aku mendiamkan diri dan kini aku dibogelkan dan Zahari pun turut serta. Zahari gembira dan riaksi yang pertama dia memuji batang konek aku besar tetapi kurang panjang bisiknya sedang-sedang asia saiz katanya. Setiap sentuhan yang dibuat oleh Zahari amat memberahikan aku sehingga batang konek aku terpacak menunggu meleburkan lavanya. Setiap inci badan aku dijilat oleh Zahari dan batang konek aku di kulum dan disedut sesuka hatinya tanpa aku larang lagi kerana keenakkan dan berahi aku memuncak. Akhirnya Zahari meminta aku untuk memasukkan batang konek aku ke buntutnya tetapi aku malas sebab tak biasa. Zahari minta aku tenang dan dia sendiri duduk atas batang konek aku dan bila masuk keseluruhan konek aku, kenikmatan yang tidak terhingga aku rasakan. Aku hilang pertimbangan dan membelasah buntut Zahari sehingga longlai tangan dan kakinya. Zahari terpancut air maninya setelah 15 minit aku belasa buntutnya dan kini lepas setengah jam aku bersedia untuk memancutkan air mani aku di dalam buntutnya, aaaahhhhhhhhhh kejang seluruh anggota aku dan crrrrttttttttt air mani aku di dalam buntut Zahari. Puas sungguh puas aku rasakan dalam hubungan ini. Setelah kami mandi bersama Zahari tersenyum dan sekali lagi dia memberitahu bahawa inilah kebahagiaan yang lain dari lain katanya. Semenjak dari itu, aku selalu mengadakah hubungan dengan nya dan kini dah pandai mencari di Kuala Lumpur pula. Begitulah ceritanya aku terjebah di dunia gay ini.

###

1 Gay Erotic Stories from Syamziey

TERJEBAK

Kini usia aku dah menjangkau 35 tahun tapi kehidupan aku kini sukar untuk berpatah balik. Aku kini mengikuti kehidupan sebagai seorang gay walaupun pada mula nya tidak begitu. Ceritanya begini, aku memang suka menghabiskan banyak masa diluar rumah. Dulu di kawasan chow kit di kaki lima jalan ada terdapat ramai orang menjual ubat-ubat pelbagai jenis tapi kebanyakkannya untuk menguatkan

###

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story