Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Perjalanan 7

by Niki R


Apa lagi yang harus aku lakukan? Apakah yang terbaik? Takkan aku harus mengikut saranan Suhaimi? Lari kembali ke KL? Lari dari semua dan segala-galanya yang telah aku bina di sini? Tak mungkin! Sia-sialah apa yang telah aku lakukan selama ini jika begitulah kesudahannya. Sia-sialah pengorbanan aku selama ini. Pun kepada siapakah harus aku mengadu? Dengan siapakah harus aku meminta pendapat untuk meleraikan kekusutan ini? Nak ceritakan pada abang? Apa yang nak aku katakana? Ada dua lelaki yang berebutkan aku? Gila?! Aku mungkin dipancung abang. Kalau tak pun abang mungkin diserang sakit jantung mendengar pengakuanku.

Aku kembali merenung sekujur tubuh Suhaimi yang sedang lena mengulit mimpi. Merenung dada bidangnya yang licin tidak berbulu. Merenung turun naik dadanya seiring dengan helaan nafasnya. Merenung matanya yang terpejam. Alis matanya yang terbentuk. Ulas bibirnya yang selalu mencium dahi dan pundakku. Jari jemarinya yang panjang yang selalu menggenggam erat tanganku.

Sedang aku asyik merenung wajahnya Suhaimi tiba-tiba membuka matanya bagaikan mengetahui aku memerhatikannya. Dalam redup matanya yang masih dibaluti lena dia mengukir senyuman melihatkan aku.

‘Kenapa? Marilah tidur.’ Serak suaranya menegur aku. Halkumnya turun naik.

‘Tak apa. Mi tidurlah dulu. Belum ngantuk.’

‘Hmm….. kenapa ni?’, hela Suhaimi sambil mengesot duduk bersandarkan kepala katil. Matanya masih tetap merenung aku. Aku tersenyum membalas renungannya. Kadang kala aku sendiri merasa hairan bagaimana dia yang begitu tegas waktu bekerja bisa begitu berlembut denganku.

Suhaimi menepuk-nepuk sisi tilam mengundang aku duduk di sisinya. Entah mengapa aku seolah malu-malu berdepan dengannya di saat itu. Tak masuk akal tapi itulah yang aku rasakan.

‘Tak mahu. Aku malulah Mi!’

Suhaimi ketawa besar mendengar ucapanku. ‘Apa pula nak malu? Bukan tak biasa. Come!’ katanya lagi sambil mendepa tangannya ke arahku.

Untuk menutup rasa maluku, aku terus melompat ke sisinya. Suhaimi nyata kaget bila aku stunt ke arahnya begitu namun dia tertawa dengan tingkahku. Aku melabuhkan kepala di bahunya. Sekilas dia mencium dahiku sambil tanganku meraba pipinya.

‘Aku sayangkan kau. Ingat tu. Belum pernah aku merasakan perasaan begini dengan sesiapapun’, bisiknya di telingaku. ‘Belum pernah aku menyayangi seseorang sebagaimana aku menyayangi kau.’ Aku mendiamkan diri tak membalas. Tanganku sibuk menggentel puting susunya. Sesekali memicit kuat. Sesekali Suhaimi menggeliat kegelian. Aku kemudian mencium bibirnya sekilas. Sekilas namun berkali-kali hingga menyekat apa yang ingin di katakan lagi oleh Suhaimi.

‘Kenapa ni Nik?’

‘Kenapa apa?’

‘Selalu kau tak begini.’

‘Tak ada apa-apa. Cuma aku senang berada dekat dengan kau. Aku rasa selamat bila kau selalu ada denganku’, aku kembali mencium bibirnya. Lembut tetapi lama. Aku melumati bibirnya dan Suhaimi membalas tatkala aku mulai menerojah lidahku ke dalam mulutnya. Kami saling berbalas cium. Saling berbalas mengulum lidah. Aku menyayanginya kerana aku tahu suatu hari Suhaimi akan berlalu pergi dari hidupku. Aku menyayanginya kerana aku tahu sekujur tubuh kekar Suhaimi tidak lagi akan menjadi milikku. Tidak lagi akan merangkul dan memelukku. Aku menyayanginya sepenuh rasaku kerana aku tahu suatu hari nanti Suhaimi akan jatuh ke pangkuan seorang wanita. Itulah hakiki. Itulah kenyataan hidup.

Suhaimi merangkul sekujur tubuhku kemas. Aku membalas pelukannya kerana aku terlalu sayangkan dia. Aku sayangkan dia dengan sepenuh jiwa dan ragaku. Dia terlalu banyak bersabar denganku selama ini. Dia tiba tepat pada saatnya aku memerlukan.

Bibir dan lidahnya mencium sekitar leherku. Sewaktu aku merasakan dia mulai menyedut sekitar leherku aku mulai melarikan leherku. ‘Jangan Mi, nanti lekat bekas.’

‘Aku peduli apa?! Aku sayangkan kau’.

‘Akupun sayangkan kau’. Aku kembali memeluk tubuh kekar Suhaimi. ‘Tapi Mi tahu satu hari kita terpaksa berpisah kan? We have to split Mi.’

Suhaimi tersentak mendengar pengucapanku. Dia diam lama. Matanya merenung aku dengan tajam. Di matanya penuh dengan tanda tanya. ‘Kenapa?’

Aku menggenggam erat tangannya lantas kubawa ke bibir dan menciumnya. ‘You have to settle down Mi. Kahwin. Have your own family. Don’t forget that.’

‘Kau belajar sampai luar negeri bertahun-tahunpun masih berfikiran begitu Nik? Why should I kalau aku lebih senang berada dengan kau?’.

‘Jangan begitu Mi. Jangan ikutkan hati. Don’t get me wrong Mi. Aku risaukan pasal kau.’

‘Kalau aku lebih senang begini apa salahnya?’

Aku kembali memeluk tubuhnya. Tangannya melengkar sekitar leherku dan aku membenamkan hidungku di celah ketiaknya sehingga Suhaimi mengeliat kegelian. ‘Kau mungkin senang sekarang. Kau boleh jamin kau tetap berperasaan sama 5 tahun mendatang? Kau boleh gerenti? Kalau cuma kita berdua dalam dunia ni mungkin okay. Kau kena fikirkan juga pandangan masyarakat, kawan sekerja kau.’ Aku masih tetap menggomoli ketiaknya.

‘Kau macamana? Macamana dengan kau kalau aku tak ada?’ Dia kemudian mencium aku dengan lembut di dahi. Kami bertatapan mata lantas dia mencium bibirku dengan lembut. Aku dipeluknya erat.

Mendengar persoalannya aku menjadi sebak. ‘Aku akan tetap menjadi aku. Aku akan okay walaupun kau tak ada Mi. Jangan risau.’ Empangan airmataku tiba-tiba pecah tanpa dapaat dikawal. Airmataku mengalir hingga membasahi bahu Suhaimi. Aku tidak pernah bermaksud untuk berdrama dengannya. Segalanya terjadi tanpa aku rancang. Tanpa aku sedari. Soalannya mengharukan hatiku. Soalannya bagaikan mengejutkan aku, menyedarkan aku bahawa selama ini aku memang keseorangan. Terkontang kanting keseorangan walau sebenarnya itulah kehendak dan pilihanku. Kerana aku bersendiriankah makanya Suhaimi selalu berada denganku? Kerana aku berseorangankah dia bagaikan tidak mahu berenggang denganku? Kasihan kepadaku? Belas kepadaku? Pelukan panasnya membuat hatiku gundah. Usapannya membikin aku jadi semakin tidak keruan.

Suhaimi semakin mengeratkan pelukannya. Tangannya membelai belakangku. Mengusap-ngusapku dengan lembut dan perlahan. ‘Don’t worry I will always be here for you. Shhh… Shhhh…..,’ Suhaimi cuba mententeramkan aku.

‘No. That’s not it.’

‘Hmm….? Habis tu kenapa menangis?’.

‘Entah …. Akupun tak tahu. Mungkin terlalu sayangkan kau?’ Dia mungkin tidak akan memahami jika aku terangkan. Bagaimana pula harus aku terangkan sedangkan sebenarnya aku sendiri tidak memahami apa yang sebenarnya berlaku?

Suhaimi mengucup dahiku. Lama. ‘Apa yang kau nak buat ni Nik? Apa dalam fikirankau? Tolong jangan kejutkan aku.’

‘Apa?’, aku berpaling menatap wajahnya. Menatap mata sendunya yang merenung seraut wajahku.

‘Inilah kali pertama kau betul-betul lafazkan yang kau sayangkan aku. Kau lafazkan. Kali pertama. Aku sepatutnya merasa gembira mendengarnya. Sebaliknya aku merasa bimbang.’ Tangannya bermain dengan helai rambutku yang jatuh menutupi dahi.

‘Ya ka? Entah … aku tak ingat.’ Aku kembali merangkul lehernya dan mencium sekitar pundaknya sehingga dia mengeliat kegelian.

Suhaimi membalas cumbuanku. Dia naik menindih tubuhku. Tanganku digenggam erat dan dia menindih aku ke tilam. Bibir kami bertaut kembali. Jika tadi aku yang menciumnya dengan nakal kini dia pula yang menciumku bertalu-talu. Dia melumati bibirku semahu rasanya. Sewaktu aku ingin membalas ciumannya Suhaimi melarikan wajahnya ke atas hingga aku tak tergapai menciumnya. Berkali-kali dia melakukan aku begitu. Senyuman nakal berbunga di wajahnya.

Aku meraung kegelian bercampur nikmat tatkala bibirnya menggigit dan mengulum puting susuku. Enaknya! Raunganku semakin kuat tatkala lidah dan bibir Suhaimi menari-nari sekitar perutku. Aku tak dapat melarikan diri kerana tubuh dan tanganku dikunci kemas oleh Suhaimi.

Dan disinari cahaya bulan yang melimpah masuk ke ruang kamar itulah Suhaimi kemudiannya menyetubuhi aku untuk kali yang ke dua pada malam itu hingga kami sama-sama terdampar keletihan setelah penat mendayung mencari titik kepuasan. Aku terlena di dada bidangnya hingga ke pagi.

II

‘Nik…. Aku on the way ke rumah kau.’

‘Ha?! On the way? Biar betul Duan.’

‘Apa pula tak betulnya. Memang aku dah nak sampai ni.’

‘Kau tau rumah?’

‘Tak pa aku tanya orang. Kau famous di sana kan?’

‘A ah …. Famous. Kepala hotak kau! Kau jangan nak pecahkan lubang aku di sini Wan …. Nahas kau nanti!’

Duan ketawa terkekeh-kekeh mendengar ancamanku.

Aku biarkan Duan duduk melepaskan lelah setelah dia sampai ke rumahku. Aku biarkan dia menghirup udara segar yang berlegar sekitar kediamanku. Aku biarkan dia menatap hijau pemandangan sekitar rumah.

‘Cantik rumah kau Nik.’

‘Rumah kampong.’

‘Cantik luar dan dalam..’

‘Erm …. Biasa ja Duan. Apa halnya ni Wan? Ada hajat atau kau rindukan aku?’

‘Rindukan kau juga. Entahlah Nik….. aku macam sesak di KL tu.’

Aku ketawa sebelum membalas, ‘Kenapa? Gaduh dengan boyfriend ka?’

‘Malas lagi nak cakap pasal boy friend ni Nik. Menghabiskan duit saja. Itu belum lagi tenaga dan waktu.’

‘Carilah yang betul-betul punya. Jangan main kutip tepi jalan saja.’

‘Dah lah Nik … Aku dah malas. Aku dah serik!’

‘Berapa ribu duit kau habis?!’ Duan membaling bantal kepadaku mendengar soalanku.

Mengetahui keletah Duan, aku pasti rajuknya tak kan lama. Merajuk sekejap, kemudian kembali bermain permainan yang sama. Luka hatinya pasti cepat sembuh. Tidak seperti aku yang teramat payah untuk melepaskan. Teramat payah untuk aku lupakan. Segalanya aku pendam dan simpan di hati. Dan akhirnya yang menderita aku sendiri. Yang menangis hanya aku seorang.

‘Eh Nik. Kau tak rindukan KL ka Nik.’

‘Tak juga. Aku senang di sini. Awal-awal dulu terasa juga tapi lama-lama dah biasa tak terfikir lagi.’

‘Alah… kau ada abang inspektor tu, okaylah.’

‘Tak lah Wan….. hidup aku takkan nak berkisar sekitar jantan ja …….. Banyak benda lain yang boleh aku fikirkan dan buat. Kenapa nak menyeksa diri? Lain macam ja bunyinya ni Duan. Kaupun nak balik kampong juga ka?’

Duan diam tak membalas pertanyaan aku. ‘Jangan ikut hatilah Duan. Rajuk kau tu tak lama, kaupun tahu. Karang dah balik kampong menyesal pulak.’

‘Tak tahulah Nik. Aku bingung.’

‘Nah …. makanya jangan buat keputusan terburu-buru. Karang menyesal tak sudah.’

‘Entahlah Nik.’

‘Entah… entah …. Apa yang kau tahu? Semuanya berentah!’

‘Latiff cari kau. Hari-hari. Aku dah tahu apa nak cakap.’

Aku diam tak membalas. Nak dikatakan apa lagi? Aku di sinipun sudah jenuh dengan permasalahan yang tak perlu. Masalah yang tak perlu ada.

‘Kau dengar tak apa aku cakap ni Nik?’

‘Dengar ………..’

‘Habis tu?’

‘Habis tu apa? Apa kau nak aku katakan?’

‘Komenlah apa-apa saja. Ini tidak… diam.’

‘Entahlah Duan. Akupun dah tak tahu apa lagi nak aku katakan.’

Duan ketawa besar mendengar kata-kataku.

‘Kenapa?’

‘Funny for you to say that. Aku sendiripun dah tahu apa lagi nak aku katakan pada dia.’

‘Why don’t you go out with him Duan?’

‘Dah ….. waktu dia separuh gila cari kau dulu.’

‘Tak bagitahu akupun?’

‘Aku takut kau cemburu.’

‘Nak cemburu apanya? Aku di sini korang di sana. Habis tu?’

‘Biasa ja. Dia dah teruk angaukan kau. Jampi Mak Esah kau kuat!’, ujar Duan sambil ketawa.

‘Hmm tak sayang mulut!’

‘Eh Nik, apa kau nak buat dengan Latiff tu? Kau tak kesiankan dia ka? Kau memang tak de hati perutlah Nik.’

Aku diam lama sambil merenung wajah Duan sebelum membalas dengan keluhan. ‘Apa yang aku buat dengan dia? Tak ada apa-apa. Mana aku tahu? Kalau aku tak lari dari dia aku juga yang teruk kemudiannya.’

‘Hmm….? Cakap berbelit-belit. Aku tak faham.’

‘Aku terlampau sayangkan dia.’

‘Memanglah kau pondan gila! Tak pernah aku jumpa orang macam kau Nik.’

‘Dah lah … I don’t want to talk about him. Kau dah makan belum?’ Setiap kali mendengar nama Latiff hatiku bagi disiat sembilu. Pedihnya terasa hingga ke urat yang paling dalam. Pedihnya bagai luka disimbah cuka.

Seterusnya aku melayan Duan berbual-bual kosong. Berbual tentang KL yang ditinggalkan. Berbual tentang teman-teman yang ditinggalkan. Berbual tentang masa lalu yang tak akan kembali lagi. Ada duka. Ada juga ketawa. Semuanya telah diharungi. Cuma sesekali bila menoleh ke belakang aku menjadi hairan dari mana datangnya kekuatan dan kecekalan diri mengharungi semua itu. Hidup ini memang aneh sebenarnya.

III

‘Berapa lama Duan di sini Nik’, suatu malam Suhaimi bertanyakan aku.

‘Kenapa? Kau tak selesa dengan diakah?’

‘Tak…. bukan macam tu. Kerja dia macamana? Cuti panjang nampaknya.’

‘Cutilah agaknya. Akupun tak tanya. Takut dia kecil hati pula.’

‘I don’t mind kalau dia nak tinggal lamapun. Cuma curious nak tahu. Itu ja.’

‘Biarlah Mi. Diapun nampak macam ada masalah. Katanya nak jadi macam aku juga. Tinggalkan KL dan balik kampong.’

‘Berat masalah nampaknya.’

‘Entah lah Mi. Akupun tak tahu. Selalu dia tak macam tu. Periang. Mungkin faktor umur agaknya. Kamipun dah tak muda lagi!’

Suhaimi ketawa mendengar ucapanku lantas menarik aku ke pelukannya. Pipiku diciumnya sebelum dia melelapkan mata.

‘Kau bertuah Nik.’

‘Ha? Bertuah? Bertuah apa pulak ni Wan?’

‘Ya lah … you have everything.’

‘Syukur alhamdulillah. Kaupun apa kurangnya?’

‘Kalau kau bukan kawan aku Nik, aku memang akan cemburukan kau. I don’t think God is fair with me!’

‘Astaghafirullah Duan! Bawa mengucap! Apa kau merepek ni? What’s wrong Duan? Do you want to talk about it? Get if off your chest.’

‘Entahlah Nik. Akupun tak tahu. Memanglah aku patah hati. Tapi kali ini aku rasa lain. Aku seolah-olah hilang keyakinan diri. Aku rasakan macam aku yang bersalah, ada yang tak kena dengan aku. Walhal bukan aku yang bersalah.’

‘Hmm…. It’s not a matter of who is right who is wrong Duan. You know that very well.’

‘Aku tahu Nik, tapi aku tak boleh push that feeling off. Aku rasakan apa yang aku buat masih tak cukup.’

‘Let go Duan. You have to do that. Tak ada maknanya kau nak kenang. Kelmarin –kelmarin punya hal. Dah tak ada gunanya lagi. Just let go saja.’

‘Kau cakap senang Nik. Ini kali pertama aku betul-betul serius dan ini jadinya!’

‘I’m not saying it’s easy but you’ve got to let go. Benda dah lepas, nak buat apa lagi? You have to move on Duan. Pick up the pieces and move on. That’s the only way. You were never like this before, what’s wrong with you?’

‘Entahlah Nik.’

‘You know what happened to Yusdi and me. Take that as an example.’

‘Kau lain ….. kau pondan gila!’

‘Celaka kau! Tak ada lainnya. Cuma itu caranya. Lupakan dan carry on with your life. Kalau dia datang balik, mungkin you were meant to be together, kalau tak, tidaklah. Apa nak buat? Kau degil sebenarnya. Kau tak mahu lepaskan. Kau biarkan emosi kontrol kau.’

‘Mungkin betul apa yang kau cakap. But listen to me Nik. Kau ada segala-galanya. Aku seronok tengok kau dengan Suhaimi. Hati aku terhiris setiap kali Latiff talipon mencari kau, bertanyakan kau. Aku envy. Kenapa aku tak begitu? Kenapa kau begitu mudah?’

‘Aku tak tahu apa nak kata Duan. Benda dah begitu. Benda dah terjadi begitu.’

Duan pulang ke KL setelah lebih seminggu berada denganku. Setelah pemergiannya aku banyak berfikir. Berfikir tentang Latiff. Berfikir tentang Suhaimi. Berfikir tentang aku. Aku tak mungkin selamanya dengan Suhaimi. Dia perlu ada hidupnya sendiri tanpa aku di sisinya. Keberadaan aku cuma akan menghalang dia dari meneruskan hidup. Meneruskan hidup secara normal sesuai mengikut fitrah manusia. Aku cuma akan menghalang dia dari membina keluarganya sendiri. Dan sesungguhnya aku tidak mahu menjadi penghalang baginya.

IV

‘Kenapa ni Mi? Muram saja.’ Suhaimi memandang aku lesu sepulangnya dari pejabat petang itu. Senyumannya bagai hendak tak hendak saja. Something is not right. I knew it!

‘Tak ada apa-apa. Letih di pejabat.’ Tangannya merangkul leher aku ke pelukannya. Dahiku diciumnya sekilas.

‘Dah la… pergi rehat. You want something to drink? Want me to make tea for you? We drink outside?’

Suhaimi memandang aku sambil tersenyum lemah. Matanya kelihatan berkaca.

‘Kenapa ni Mi? Kenapa tengok aku begitu?’

‘Kau pandai ambil hati aku Nik.’

‘Dah la …. Pergi mandi.’ Aku bingung dengan perangai Suhaimi petang itu. Tidak pernah dia begitu diam. Jarang sangat dia memerhatikan aku begitu kecualilah ada sesuatu yang bermain di kepalanya.

Malam itu aku semakin tidak senang duduk apabila Suhaimi bertambah diam. Teruk sangatkah kerjanya di pejabat hari ini? Apa kes yang dia handle sekarang? Aku jarang bertanyakan kes-kes yang dia tangani. Sengaja begitu. Kecualilah dia bercerita secara umum, aku hanya mendengar tanpa memberi apa-apa komen atau pendapat. Aku tidak mahu pertimbangannya menjadi bias jika aku bersuara.

‘Something on your mind Mi? You want to talk about it?’ Suhaimi masih diam tak membalas soalan aku. Cuma mata sepetnya yang masih merenung aku.

‘Mi!!!’

Suhaimi diam. Tangannya menghulur selembar kertas kepadaku. Dengan dada yang berdebar-debar aku membuka helaian kertas itu.

‘Surat Pertukaran Kerja.’

Melihat tajuknya sahaja aku sudah tahu baris-baris selanjutnya. Aku tidak tahu samada aku harus ketawa atau menangis. Aku bingung. Aku keliru dengan apa yang bakal berlaku. Persoalan dan keresahanku selama ini bagaikan terjawab dengan sendiri. Suhaimi masih merenung wajah aku yang tentunya pucat. Aku kaget bercampur lega. Suahimi dinaikkan pangkat dan akan ditukarkan ke selatan tanahair. Aku di utara.

‘Kau ikut aku Nik. Please!’

Kali ini giliran aku pula tidak membalas saranan Suhaimi. Aku masih kaget. Pun inikah ketentuan Tuhan untukku? Inikah jalan keluar bagi aku bersama Suhaimi? Inikah pengakhir yang telah ditetapkan untukku? Inikah penyudahnya? Pengakhiran yang datang tiba-tiba sedang aku masih leka meneguk saat manis dicintai dan menyintai. Penutup tirai kepada episode cinta ini sedang aku masih ingin melakonkan babak demi babak yang seterusnya? Pengakhiran kepada adeganku yang masih panjang tak berkesudahan? Haruskah aku menangis? Haruskah aku ketawa? Aku benar-benar tidak tahu.

Aku menarik nafas sedalam-dalamnya cuba menaksir apa yang aku rasai saat itu. ‘Mi………..’

Mendengar panggilanku Suhaimi bangun menuju ke tingkap. Tiba-tiba dia berpaling. Mata kami saling bertentang. Gelas di tangannya di banting ke dinding lantas pecah berderai. Aku lihat wajahnya merah menyala. Dahinya berkerut. Airmata mengalir di pipinya. Aku jadi bertambah kaget melihat airmata Suhaimi. Airmata seorang lelaki. Seorang lelaki yang menyintai seorang lelaki. ‘You’ve got to come with me Nik.’

Aku diam tak membalas. Cuma kepalaku menggeleng lemah. Dia pastinya tahu aku tak mungkin berbuat mengikut kehendaknya. Tak ada komprominya menghadapi suasana itu.

‘Then I will say no to the transfer.’

‘Jangan Mi ….. don’t do that. You might regret it later. Pegi aja lah. We’ll still see each other. Baliklah ke sini kalau ada masa. I will always be around.’

Suhaimi datang merangkul kakiku. Kepalanya disembam ke pangkuanku. Aku mengelus lembut rambutnya. Hatiku terhiris melihatkan keadaan Suhaimi begitu. Aku pernah berada di tempat Suhaimi dulu, berpisah dengan orang yang kita sayangi tanpa tahu bila pula akan berjumpa. Kerana aku adalah aku, kerana Suhaimi bukanlah kekasihku yang pertama aku arif apa yang bermain di fikirannya. Apa yang terbuku di hatinya.

‘Why can’t we always be together? I don’t want the promotion. I don’t need it at all! Kenapa Nik? Kenapa kau tak boleh bersama aku selamanya?’

Aku biarkan Suhaimi meracau. Aku biarkan dia lepaskan apa yang ingin dikatakan. Biarlah dia lepaskan segala amarahnya. Biarkan kerana aku tahu apa saja yang aku katakan pada saat itu tak mungkin akan merubah pendiriannya. Biarlah masa sahaja menentukan apa yang terbaik bagi kami. Biarlah masa sahaja menentukan samada kami akan bersatu kembali. Jarak dan waktu mungkin merubah pendirian kami. Mengubah pandangan hidup kami. Aku pasrah. Aku redha.

Malam itu Suhaimi mencumbui aku sepuas-puasnya seolah-olah ingin melepas geram di hati. Cumbuannya seolah-olah tak ada lagi hari esok buat kami. Habis seluruh badanku digigit dan dijilatnya. Aku mengelepar bagai cacing kepanasan di ranjang. Tentu seluruh badanku berbekas dengan gigitan dan hisapannya. Biarlah jika itu dapat memuaskan hatinya. Biarlah. Setiap gerak lakunya aku balas. Lidah kami saling bertaut. Bibirku di gigit dan dihisap. Puting tetekku digigit manja hingga aku mendengus kesedapan. Dan tatkala dia menghunuskan batang pelirnya ke duburku aku menjerit kesedapan. Tubuhnya yang bermandi peluh aku peluk kemas. Suhaimi bertambah ganas menujah batang pelirnya ke lubang duburku sedang bibirnya melumati bibirku dengan ganas. Aku puas tatkala Suhaimi bertindak agresif begitu. Puas hingga kami sama-sama terdampar keletihan tatkala Suhaimi menghamburkan airmaninya ke dalam tubuhku.

Tak banyak barang yang dibawa Suhaimi ke tempat barunya. Aku cuma menghantar sehingga ke ambang pintu tatkala tiba hari Suhaimi berangkat ke tempat barunya. Tak perlu berdrama di depan orang ramai. Aku atau dia tak mungkin dapat melawan perasaan bila berdepan dengan suasana perpisahan begitu. Aku tidak mahu samada aku atau dia menangis di depan orang ramai. Biarlah hanya aku dan dia sahaja yang mengetahui sejauh mana hubungan kami selama ini. Pun aku pasti teman-teman rapatnya pasti mengetahui. Cuma ia tidak pernah dibincang secara terbuka. Biarlah. Biarlah kisah aku bersamanya menjadi lipatan sejarah antara kami.

Hari pertama ketiadaan Suhaimi aku masih okay. Masuk hari kedua dan ketiga aku bagaikan ternanti-nanti kehadirannya sebagaimana selalu, melihat jam di dinding kenapa dia tak pulang-pulang lagi hinggalah aku sedar akan kenyataan bahawa dia kini tidak lagi bersamaku.

Hari-hariku banyak dihabiskan merenung ke luar jendela melihat pemandangan sekeliling sambil sesekali berharap agar muncullah Suhaimi. Kehadiran Yuri sesekali menghiburkan hatiku yang lara. Namun Yuri tidak bisa memberikan apa yang telah Suhaimi berikan kepadaku. Tidak mungkin. Namun sesekali tatkala anak teruna yang manis itu memelukku bergetar juga jantungku. Atau tatkala dia berkeras mahu tidur denganku aku menjadi tidak keruan bagai cacing kepanasan. Apa lagi Yuri selalu memelukku sebelum dia terlena diulit mimpi. Dia bagaikan merelakan jika aku benar-benar mahu. Dia bagaikan sengaja memberi aku hint agar meneruskan.

Tidak tahan berhadapan dengan situasi demikian aku memutuskan untuk bercuti panjang. Bercuti dan keluar dari kampong. Kalau mahu bisa saja aku terbang mendapatkan Suhaimi tetapi itu tidak akan membantu aku melupakan dia. Tidak membantu aku untuk membiasakan diri dengan ketiadaannya. Panggilan talipon darinya adakalanya aku biarkan tidak berjawap. Dia pastinya arif dengan perangaiku sebagaimana dia arif dengan setiap inci tubuh badanku.

Aku terbang bercuti. Aku terbang ke Bali biarpun abang membantah. Mungkin dia takut aku akan kembali di dalam kotak! Siri kejadian pengeboman yang berlaku pastinya menghambat para tetamu dari berkunjung ke pulau peranginan itu. Namun aku berkeras mahu pergi hingga abang akhirnya mengalah dan menghantar aku ke lapangan terbang. Pesannya berbakul-bakul agar aku sentiasa waspada dan menjauhkan diri dari tempat tumpuan orang ramai khususnya tempat yang selalu dikunjungi tetamu berkulit putih. Di matanya aku masih adik kecilnya yang masih perlukan perlindungan dan perhatiannya. Abang pastinya tak mungkin akan mengubah persepsi dirinya terhadapku.

Banyak yang berubah semenjak kali terakhir di sana. Banyak pembangunan. Pekan Kuta kini dipenuhi dengan bangunan yang dulunya tidak pernah terbayangkan. Menyusuri jalan-jalan sekitar Kuta di pagi hari itu aku tetiba teringatkan teman-teman yang ditinggalkan. Rasa rindu kepada mereka begitu mendalam.

Handphone kucapai dan percaya atau tidak dalam banyaknya nombor yang tersimpan di hpku aku menalipon Yusdi! Panggilanku berjawap. Dia pastinya belum ke luar negeri sebagaimana yang pernah diucapkan dulu.

‘Yus apa khabar?’

‘Nik? Is that you?’

‘Ah ah… aku.’

‘What’s wrong darling?’ Yusdi masih seperti biasa. Bercakap lepas.

‘Tak ada apa-apa. Saja teringatkan kau.’

‘Really? Di mana kau sekarang?’

‘Bali.’

‘What are you doing there?’

‘Saja. Cuti.’

‘How long will you be there?’

‘Depends. Look Yusdi … maybe this is not the right thing to do. I shouldn’t have called. I’m sorry.’ Aku tiba-tiba dilanda kesal kerana menalipon.

Talipon kumatikan tanpa menunggu apa kata Yusdi seterusnya. Memang betul. Aku tidak seharusnya menalipon Yusdi. Aku seharusnya menalipon orang lain. Menalipon Yusdi cuma akan mengeruhkan suasana. Menalipon Yusdi tidak akan membantu apa-apa. Entah apa yang aku fikirkan. Entah bagaimana aku berfikir.

Aku pulang ke hotel lantas menuju ke pantai. Merenung laut luas yang terbentang di depan mata. Merenung lautan luas yang terhampar di depan mata. Hempasan ombak Lautan Hindi itu bagaikan lukisan gelora hatiku yang berkocakan. Aku akhirnya terlena di buai angin lepas yang berpuput tanpa henti. Puas aku tidur tengahari itu.

Malamnya sedang aku menjamu selera di restoran aku mendapat panggilan talipon. Siapa pula menalipon? Aku menjadi hairan kerana aku tidak mengharapkan panggilan dari sesiapa. Abangkah? Apa yang berlaku? Baru tadi petang aku bercakap dengannya dan dia kedengarannya biasa saja di talian.

Dalam berteka-teki itulah gagang talipon kusambut sewaktu dihulurkan oleh pelayan restoran.

‘Hello.’

‘Mr Nik?’

‘Yes.’

‘This is from Reception. One moment please. There is a call for you.’

‘Nik!’

Aku jadi kaget mendengar suara yang aku kenal sangat di talian. ‘Yusdi! Macamana kau cari aku?’

‘Aku di lobby!’

‘Ha?! Kau di lobi? Lobi mana?’

‘Lobi hotel kau tinggallah.’

Ya rabbi! Yusdi ini! Memang begitu perangainya. ‘Okay…. why don’t you ask them to show you the restaurant? I’m at Ikan Restaurant.’

Selang beberapa minit....

‘Nik!’

Aku terhenti dari menyuap makanan ke mulut bila terpandang Yusdi di depan mata. Dia masih tampan seperti dulu apalagi ditambah dengan goatee yang sesuai benar dengan raut wajahnya. Mimpikah aku bertemu kembali dengannya? Akukah yang gila atau Yusdi yang gila? Atau kami berdua sememangnya benar-benar sudah gila?

###

8 Gay Erotic Stories from Niki R

Perjalanan 2

'Kau pasti Nik? Kenapa tetiba macam ni? Apa yang tak kena?', soal Duan bertubi-tubi bagai peguam yang berhujah di mahkamah. Aku tak berpeluang menjawab selain merenung mata hitamnya. 'Don't look at me like that sial! Takut aku!', ujar Duan lagi kepadaku. 'Apa yang kau takutkan? Bukan kau tak kenal aku?!', balasku sambil tertawa kecil. 'Mata syaitan kau tajam Nik, kau sendiripun tahu.

Perjalanan 3

Aku terus mendiamkan diri dari Latiff. Emailnya aku biarkan tanpa balasan. Bukan aku tak sayang. Bukan aku tak cinta. Kerana sayanglah aku begini. Kerana terlalu cintakannyalah aku begini. Mungkin aku terlalu takutkan sesuatu yang aku sendiri tidak pasti. Takutkan ketidaktentuan masa depan kami. Takut jika nanti aku terlalu sayangkannya hingga sukar melepaskan bila sampai waktunya aku berbuat

Perjalanan 4

Sejak dari kejadian malam itu Suhaimi semakin kerap menghabiskan masa denganku. Hampir setiap hari. Ada kalanya aku turut merasakan sepi tatkala Suhaimi tidak bersamaku. Sepi yang tidak dapat aku terangkan kenapa. Benarlah kata orang perasaan kasih dan sayang itu sebenarnya boleh disemai dan dipupuk. Ia akan tumbuh jika kita sering menyemai dan membaja kasih dan sayang itu dengan penuh

Perjalanan 5

‘Nik…. Mana kau?’, suara Duan jelas kedengaran di talipon. ‘Aku ….. aku ……’, serba salah aku dibuat Duan. ‘Aku! Aku! Di mana kau?’ Aku menghela nafas sebelum menjawab soalan Duan, ‘Aku on the way nak balik kampong.’ ‘Balik kampong? Kau dah di KL? Kau dah melawat Yusdi?’ ‘A ah… I was there.’ ‘Was there?!’ ‘Hum hum …. I was’, aku semakin diserang soalan Duan yang bertubi-tubi

Perjalanan 6

Mus! Sudah sekian lama aku tidak bersua wajah dengan Mus. Selepas perkahwinannya aku terus menyepikan diri walaupun pernah beberapa kali Mus menghubungi. Untuk apa lagi? Waktu itu terasa benar diri ini tidak lagi dihargai. Terasa benar diri ini tidak lagi diperlukan. Aku takut dikatakan hidung tak mancung pipi tersorong-sorong. Aku takut. Aku mengelak setiap kali Mus ingin bertemu. Aku

Perjalanan 7

Apa lagi yang harus aku lakukan? Apakah yang terbaik? Takkan aku harus mengikut saranan Suhaimi? Lari kembali ke KL? Lari dari semua dan segala-galanya yang telah aku bina di sini? Tak mungkin! Sia-sialah apa yang telah aku lakukan selama ini jika begitulah kesudahannya. Sia-sialah pengorbanan aku selama ini. Pun kepada siapakah harus aku mengadu? Dengan siapakah harus aku meminta pendapat

Perjalanan 8

‘What are you doing here?’ ‘Well….. you called. So I come running!’ ‘Kau memang gila!’ Yusdi cuma tersengih memandang aku. ‘Maybe I am, but you wouldn’t mind, would you?!’ Aku cuma menggeleng kepala mendengar bicara Yusdi yang sememangnya confident malah adakalanya terlalu konfiden hingga over. ‘Macamana kau cari aku?’ ‘You told me kau di Bali. The rest bukannya susah sangat

Perjalanan 9

‘Hmm …. ada kau fikirkan pasal aku?’ ‘Ada. Hari-hari. Aku tak pernah lupa. Sungguh. Tapi …….’ Latiff tersenyum mendengar pengakuanku. ‘Tapi apa …..? Talk to me.’ ‘Semakin hari aku semakin takut dengan kau Latiff.’ ‘Takut dengan aku?’ ‘Kau tentu lebih arif Latiff. Aku takut kerana kau benar-benar membuatkan aku hilang akal. Aku terlampau sayangkan kau melebihi segala-galanya.

###

Web-04: vampire_2.0.3.07
_stories_story