Gay Erotic Stories

MenOnTheNet.com

Kawan Karib

by Hentaick@yahoo.com


Semua manusia yang diciptakan di dunia ini tidak sempurna. Ada yang dilahirkan tidak sempurna dari segi fizikal tetapi mempunyai hati yang baik; ada yang dilahirkan mempunyai fizikal yang cukup sempurna tetapi mempunyai hati dan naluri yang negatif. Mana-mana pun manusia tetap manusia. Mempunyai kehendak, naluri dan perasaan.

Hendak dijadikan cerita……Saya yang digelar lelaki heteroseksual dan maskulin sejak di waktu sekolah lagi. Tiada seorang pun akan mengesyaki bahawa saya mempunyai naluri yang bertentangan dengan hokum-hakam alam. Iaitu memininati golongan sejantina. Saya menyedari naluri ini sejak waktu sekolah rendah lagi tetapi pada masa itu mana ada pendedahan tentang gay? Saya agak matang dari segi fizikal apabila berumur 11 tahun. kawan-kawan saya selalu mengusik saya apabila bermandi di sungai kerana sudah mempunyai bulu dan batang yang boleh mengeras.

Pada masa itu, niat untuk menyukai kaum lelaki tidak pernah wujud. Tetapi dalam pelusuk hati terdapat naluri yang terpendam. Apabila sudah memasuki alam sekolah menengah, kehidupan berubah kerana percampuran kaum berlaku. Maklumlah saya dari sekolah jenis kebangsaan. Saya boleh menyesuiakan diri dengan baik dikalangan budak-budak sebaya dan sekelas dengan saya. Pada masa ini saya sudah mempunyai ramai kawan yang terdiri dari pelbagai kaum. Yang paling rapat dengan saya adalah seorang budak melayu yang dinamakan sebagai Z. Z dan saya agak rapat walaupun berlainan agama dan kaum.

Pada masa yang sama saya mulai mengalami kekeliruam kerana mengapa ada kepala konek yang berlainan dengan saya. Saya dimaklumkan bahawa mereka yang tidak mempunyai kulit konek atau kulup sudah disunatkan. Memang lain kerana saya pernah nampak konek budak-budak lain apabila hendak kencing di toilet sekolah dan melalui lukisan.

Saya juga agak segan untuk bertanya pada kawan-kawan berlainan kaum, kerana takut di ketawakan. Sudah 5 tahun saya simpan soalan-soalan yang selalu menganggu fikiran dan perasaan. Apabila saya sudah melepasi umur 15 tahun saya semakin berani dan tidak keliru dengan identity sebagai gay tetapi dirahsiahkan daripada keluarga dan masyarakat. Semakin hari saya dan Z semakin akrap tanpa dia mengetahui diri saya sebagai gay. Z boleh dikategorikan sebagai ketua pelajar dan mempunyai fizikal yang cukup sempurna. Setinggi 168cm, muka yang handsome, dada yang bidang, body seorang atlit, personality yang riang dan joker. Yang paling hebat adalah package yang tersimpan dalam seluar dia; cukup besar dan menonjol. Apa jua seluar yang dipakainya terutamanya ‘flat front’ akan tertonjolnya mahkota kegemilanganya.

Selepas saya menamatkan SPM dan ingin melanjutkan pelajaran ke peringkat STPM, Z mencadangkan supaya kita menyewa sebuah rumah. Saya memang ingin menyambung pelajaran jadi ikut cadangan Z untuk menyewa rumah. Memandangkan rumah sewa agak sukar untuk dapat maka kami menyewa bilik. Memang agak memenatkan untuk setiap hari hendak ulang alik dari kampong keh Bandar lebih kurang 30km. Bilik yang kami sewa adalah kepunyaan kawan abang Z, maka kami pun dapatlah keistimewaan sikit. Bilik kami di lengkapi dengan almari dan katil king size. Rumah itu tidak dihuni oleh orang lain kerana, kawan abang Z ingin menduduki rumah itu selepas berkahwin. Dia menyewakan bilik kerana kadang-kala dia akan bawah girlfriend dia untuk projek di rumah itu. Kami berdua don’t know aje. Semua kelengkapan di sediahkan di rumah itu.

Pada awal semuanya okey dan saya agak tertutup dengan identity gay. Hubungan saya dan Z macam biasa dan seronok. Z mencadangkan supaya kita hanya mengenakan underwear sahaja dalam rumah kerana tiada orang lain dalam rumah itu serta tak perlu membasuh terlampau banyak baju. Saya mengalukan cadangan itu kerana ingin melihat Z dalam underwear. Saya pun mengatakan terpulanglah pada dia. Keesokanya selepas sekolah balik rumah Z terus menanggalkan semua baju sekolah dan hanya mengenakan underwear dan singlet; memang seksi serta dia memiliki ‘senjata’ yang agak besar disebalik underwear itu.. Saya pun mengikuti cara pemakaian ini. Saya agak gabrah juga kerana perlu sentiasa menyekat perasaan gian saya melihat si Z ini.

Selepas beberapa minggu saya boleh menyesuikan diri dengan perubahan dalam rumah kami serta kawan-kawan kami yang dating melepak juga sudah tahu cara pemakaian dalam rumah bujang kami. Saya memang ingin mengisap konek si Z tetapi takut persahabatan kami akan putus. Si Z ini mempunyai tabiat yang agak pelik kerana dia suka menunjuk-nunjuk(expose). Dia selalu akan menyidai pakaian dengan hanya berseluardalam pada waktu malam dalam pukul 11 atau 12, ini kerana pada masa inilah jiran-jiran pekerja asing akan balik dari shif malam. Ada pernah beberapa pekerja asing perempuan pernah berhenti dan tengok gelagat si Z ini.

Saya pernah menegur si Z ini tentang tabiat ini dan membahayakan kita jika ada yang melapor pada polis. Selepas itu dia tidak berbuat demikian. Si Z ini memang pengumpul seluardalam. Bermacam-macam koleksi seluardalam dia kumpul dari jenama ‘bum’,’skinx’,‘renoma’, ‘jockey’, ‘CK’ dan ‘Hom’. Tetapi yang selalu dia gemar pakai adalah dari jenis renoma. Saya pula suka pakai jenis jenama ‘Bum’. Pada satu hari macam biasa saya dan Z balik ke rumah dari sekolah. Z mengatakan dia ingin balik lewat sikit kerana ada urusan. Saya kata okey dan balik sendiri ke rumah sewa kami.

Z balik agak lewat pada petang itu. Z mengatakan ada benda bagus dan dia suruh saya tunggu pada waktu malam. Pada malam selepas dinner, Z ajak saya untuk tengok cerita blue. Saya bertanya pada dia apa yang seronok sangat tengok cerita blue kerana sudah biasa tengok cerita blue. Maka dia kata ada berlainan pada cerita blue kali ini. Saya hanya diam dan suruh dia pasang cerita itu. Z memasang melalui computer yang terdapat si bilik kami. Selepas pasang masing-masing mengambil tempat di katil dan tengok sambil menyandar pada dinding.

Saya terkejut kerana ia adalah cerita blue gay. Saya terdiam dan membisu. Z Tanya pada saya adakah saya pernah tengok cerita begini, saya hanya mengelengkan kepala. Si Z nampak excited. Saya nampak dua orang lelaki sedang menghisap konek masing-masing. Pada samar-samar cahaya dalam bilik kami ternampak konek Z yang sudah mengeras dalam underwear, dia berada dalam situasi yang sama dengan saya. Z mulai menyentuh batang saya dan mulai meramasnya. Saya hanya membiarkan tangan z memainkan peranan, manakala saya mulai menyelinap masuk kawasan larangan z. For sure batang z adalah cut dan sekitar 5.5 inch. Selepas seketika. Kami dah telanjang bulat. Memang pelik kerana batang z yang cut manakala batang saya uncut( black and white).

Saya agak malu kerana ia adalah first time bagi saya tetapi z kata relax lah. Z meminta saya untuk suck batang dia, saya pun mengikut aje. Saya nampak z mulai dilayani kenikmatan yang tidak terhingga. Dia mulai humming konek dia dalam mulut saya. Saya agak kekok kerana rasa nak muntah apabila koneknya sampai anak tekak. Selepas 15 minit z pun memancutkan air maninya dalam mulut saya. Memang masin campur manis. Z nampak kepuasan, z nampak konek saya yang dah lama tegang dan ada precum. Dia mulai menyentuh batang saya. Itulah first time seseorang menyetuh batang saya. Z memainkan kulit konek saya. Dia menarik kulit saya yang agak sensitif. Selepas tarik dia mulai jilat kepala konek saya, memang syok beb. Tapi saya tak tahan lama, hanya beberapa kali sahaja dihisap pancut air mani saya. Dari hari itu kami mulai main hisap mengisap setiap hari dan kalau dapat peluang. Tapi kami tidak pernah main jubor kerana z kata kotor. Sejak hari itu kami mulai membuat projek walaupun kami sudah masuk universiti. Kalau kami bailk ke kampong masing-masing pada masa cuti kami akan buat projek.

###

2 Gay Erotic Stories from Hentaick@yahoo.com

Budak Sekolah

Selamat sejahtera...Jarang-jarang saya post cerita kat sini, tapi kali ini memang saya hendak post kerana satu pengalaman yang cukup baik untik dikongsi. Saya berbangsa india berumur 29 dan berbadan agak boroi. Taste saya memang agak kepada malay dan cut. Saya verstile. Dijadikan cerita, pada cuti raya yang lepas masa tengah gersang, maka dibukanya laman-laman sosial untuk mencari

Kawan Karib

Semua manusia yang diciptakan di dunia ini tidak sempurna. Ada yang dilahirkan tidak sempurna dari segi fizikal tetapi mempunyai hati yang baik; ada yang dilahirkan mempunyai fizikal yang cukup sempurna tetapi mempunyai hati dan naluri yang negatif. Mana-mana pun manusia tetap manusia. Mempunyai kehendak, naluri dan perasaan. Hendak dijadikan cerita……Saya yang digelar lelaki heteroseksual dan

###

Web-02: vampire_2.0.3.07
_stories_story